АМАЛДАРДЫҢ ОРЫНДАЛУ РЕТІ




Презентация қосу
ОҚО Төлеби ауданы
Ленгір қаласы
№3 П.Тәжібаева атындағы
жалпы орта мектептің
бастауыш сынып мұғалімі
Умирзакова Куляш Избаскановна

Ашық сабақ
Сыныбы: 3 сынып
Пәні: Математика
Тақырыбы: Үш амалдан тұратын жақшасы бар
өрнектерде арифметикалық амалдардың
орындалу реті
ТАҚЫРЫБЫ: ҮШ АМАЛДАН
ТҰРАТЫН ЖАҚШАСЫ БАР
ӨРНЕКТЕРДЕ
АРИФМЕТИКАЛЫҚ
АМАЛДАРДЫҢ ОРЫНДАЛУ
РЕТІ
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға арифметикалық
амалдардың орындалу ретін түсіндіру, алған
білімдерін тереңдету
Дамытушылық: Алған білімдерін есептер

шығаруда жаңа білімді бекітуде қолдана білу,
оқушылардың пәнге қызығушылығын арттырып,
дамыту
Тәрбиелік:Оқушыларды ұқыптылыққа,

жауапкершілікке, өз бетінше еңбектенуге
тәрбиелеу
Қолданылатын көрнекіліктер:

Интербелсенді тақта, Power
paint ,оқулық, кестелер,
суреттер, бор, стикерлер,
плакат, маркер
Қолданылатын модульдер:

СТО, АКТ, диалог арқылы
оқыту, жас ерекшеліктеріне
сәйкес оқыту, өзін-өзі бағалау,
көшбасшылық, дарынды
оқушылармен жұмыс
Қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Диалог, топпен жұмыс,
жеке жұмыс, жұптық
жұмыс, әңгімелеу, ой қозғау,
сұрақ - жауап
Сабақ жоспары:
“Бір-бірімізге жылу сыйлайық” жаттығуы
“Топқа бөлу”
“Менің көңіл-күйім” жаттығуы
“Өткенге шолу” жаттығуы
“Көрнекілік” жаттығуы
“Амалдарды таба білейік” жаттығуы
“Кім жылдам?” жаттығуы
“Есеп шығарайық” жаттығуы
“Сандар әлемі” жаттығуы
“Қорғай білейік” жаттығуы
“Сен мені, мен сені” жаттығуы
“Тест тапсырмасы”
“Өзіңді бағала”
Кері байланыс жүргізу
Үйге тапсырма беру
“Бір-бірімізге жылу
сыйлайық”
“Топқа бөлу”
5 17 1
38 345
101 765
8 45
6 83
59 643
298
“Менің көңіл-күйім”

БІЛМЕЙМІН, ОНША ЕМЕС

ҚУАНЫШТЫМЫН!
КӨҢІЛ-КҮЙІМ ЖОҚ
“Өткенге шолу”

7:2 3 (1Қ) 17: 4(1Қ)
13: 3(1Қ) 9:2 4(1Қ)
13: 4(1Қ) ЖАРАЙСЫҢДАР!!!
10: 3(1Қ)
“Көрнекілік” жаттығуы

?
8 : ?
? + 1
5 : 5
?
? . 2
26 - ?

6 . 4
“Амалдарды таба білейік”

2□2□2=2
2□2□ 2□2=3
2 □ 2 □2=1
2□ 2□ 2 =3
2□2□2□2=2
2□ 2□2□2=5
“Кім жылдам?”

100-(6 .5)+20 =
30 .3-(40+25) =
80:8 .6 – 33 =
4 .100+ 36:9 =
(625-225):4+348 =
900:9+(500:10) =
“Есеп шығарайық”

Жаңа бес қабатты үйдің әр қабатында 3 пәтерден бар.
Жаңа тұрғындар үш қабатта ғана тұрады. Бос пәтерлерге
қарағанда бос емес пәтерлер қанша артық?

Үй салу құрылысында 64 жұмысшы жұмыс істейді. Бұл
басқа үйге қарағанда 15 адам кем. Екі үйдің құрылысында
неше адам жұмыс істейді?

Үйде 3 подъезд бар. Бірінші подъезде 18 пәтер, екінші
подъезде одан 9 пәтер артық. Ал үшіншісінде бірінші мен
екінші подъезді бірге алғандағыдай пәтер бар. 3 подъезде
барлығы неше пәтер бар?
“Сандар әлемі”
Бөлінгіш
20 63 40
Бөлгіш
5 8 6 5 10
Бөліндінің
мәні
3 9 6 7
“Қорғай білейік”

13 + 9 : 9 – 1 = 13
.
3 4 –2 . 2 = 20

40:4 – 2 :2 = 10
“Сен мен, мен сені”

11:2 13:

19:
25:
21:
16:2 2
“Тест тапсырмасы”
Өрнек Амал
1 ( 6 · 4 + 29 ) – 27 а) қосу
2 (54 – 8 · 5 ) : 7 ә) азайту
3 (7 · 4 – 28 ) + 19 б) көбейту
4 (11 – 9 + ) · 4 в) бөлу
5 (12 + 5 – 8 ) : 9
6 143 + 180 : ( 9 – 7 )
7 180: ( 6 + 3 ) · 8
Жауабы:
1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
“Өзіңді бағала”
Кері байланыс жүргізу
Оқушының аты Не ұнады? Не ұнамады?
1 Диана
2 Руслан
3 Жанерке
4 Бағжан
5 Эльвира
6 Гүлсана
7 Гүлнұр
8 Сандуғаш
9 Саттархан
10 Байжігіт
11 Аяулым
12 Нұрдәулет
13 Ерсұлтан
14 Ажар

Ұқсас жұмыстар
Алгоритм туралы мәлімет
Айнымалы типтері
Типтерді өзгерту функциялары
ЖАСАУ ЕСЕПТЕУ БАТЫРМАЛАРЫ
Сабақты өткізу кезеңдері
Педагог - балалар ойынын ұйымдастырушысы
Логикалық амал белгілері
Қағаз ақша
ОҚУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫН БЕЙІМДЕУ
BIOS
Пәндер