БІЛІМДІ ӨЗЕКТЕНДІРУ




Презентация қосу
Астана қаласы әкімдігінің
«Медициналық колледж» МКҚК
информатика пәнінің оқытушысы
Асқарбекова Гүлжан Өтегенқызы
ТАҚЫРЫБЫ: МЕДИЦИНА ЕСЕБІНДЕ MICROSOFT
EXCEL ЭЛЕКТРОНДЫҚ КЕСТЕСІН ҚОЛДАНУ.

Сабақтың мақсаты: Студенттерге электрондық кестенің
мүмкіндіктерін болашақ кәсіби қызметінде қолданылуын көрсету.
Білімдік: сандық ақпаратты өңдеуге, жұмыс ұйымдастыруға
үйрету; анализ жасау және салыстырмалы график, диаграмма
тұрғызуды меңгерту.
Дамытушылық: студенттердің танымдық қызметі мен
шығармашылық белсенділігін дамыту.
Тәрбиелік: еңбексүйгіштікке, ұқыптылыққа, адамгершілікке
тәрбиелеу.
САБАҚТЫҢ ЖОСПАРЫ:

Ұйымдастыру кезеңі (Тақырыпты хабарлау және
сабақтың мақсатын айқындау – 2 мин)
Білімді өзектендіру Үй жұмысын тексеру, өткен сабақта
алған білімдеріне талдама жасау – 5 мин; Білімдерін
тексеру (қайталау сұрақтары) - 8 мин.
Жаңа сабақты меңгерту Электрондық кестені
қолдану, мультимедиапроекторда демонстрациялық
материал). Материалды түсіндіру. - 12 мин.
Медициналық есептерді шешу. Білімдерін бекіту.
Компьютерде тапсырма орындау - 14 мин.
Сабақты қорытындылау - 2 мин.
Үйге тапсырма- 2 мин
БІЛІМДІ ӨЗЕКТЕНДІРУ
1. Электрондық кестенің негізгі құрылымдық бірліктерін
атаңыздар.
2. Ұяшықтың адресі қалай анықталады?
3. Абсалюттік және салыстырмалы адрес деп нені түсінеміз?
4. Электрондық кестеге қандай мәліметтер типін енгізуге
болады?
5. Формуланы енгізу қалай орындалады?
6. Үнсіз келісім бойынша мәтінге, санға қатысты туралау
қалай жүреді?
7. Баған енін қалай өзгертуге болады?
8. Толтыру маркері деген не? Оның атқаратын қызметі
қандай?
9. Диаграмма тұрғызу алгоритмін айтып беріңіздер.
МЕДИЦИНАЛЫҚ АҚПАРАТТЫҚ ЖҮЙЕЛЕРДІҢ
(МАЖ) ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ:

Емделушіге бейімдеп құру: емделуші туралы
жазба;
Бағдарлама құрастырушының жауапкершілігін
арттыру;
Әкімшілік, медициналық және қаржылық
ақпараттың кіріктірілуі;
Спецификалық жабдықтардың кіріктірілуі.
« S TATA I S T I C A »
ПАКЕТІМЕН
ЖҰМЫС
ЕГЕР ЛОГИКАЛЫҚ
ФУНКЦИЯСЫН
ҚОЛДАНУ
ЕГЕР (ЕСЛИ) функциясы есептеулерде шартты тексеру шін
қолданылады. Егер берілген мән есептеу барысында
ИНСТИНА (ақиқат) мәнін берсе, онда сол мәнді береді. Ал,
егер берілген мән есептеу барысында басқа мәнді қабылдаса,
онда ЛОЖЬ (жалған) болады.
ЕГЕР ( лог_өрнек; мәні_егер_ақиқат;
мәні_егер_жалған)
Лог_өрнек —АҚИҚАТ немесе ЖАЛҒАН мәнінің бірін
қабылдайтын кез-келген өрнек немесе мән. Мысалы, А10=100
– логикалық өрнек; егер А10 ұяшығының мәні 100-ге тең
болса, онда өрнек АҚИҚАТ деген мәнді қабылдайды. Қарсы
жағдайда – ЖАЛҒАН мәнді қабылдайды.
№1 тапсырма
Т А П Саралығында
Қазақстан Республикасында 2000—2010 Ы Р М А Л жас
А Ререкшелік
: топтары бойынша
(1000 әйелге шаққанда) бала туу коэффициенті. Кестедегі мәліметті пайдаланып, 2010
жылғы туу көрсеткіші негізінде қай жастағы әйелдердің бала көп туғандығын анықтаңыз.
Осы мәліметті пайдаланып, диаграмма тұрғызыңыз.

15-49ж 15-19ж 20-24ж 25-29ж 30-34ж 35-39ж 40-44ж 45-49ж
2000 54,32 30,88 132,72 104,88 64,07 28,03 6,28 0,62
2001 53,80 28,39 129,67 105,48 66,16 29,76 6,50 0,5
2002 54,67 25,68 129,35 109,39 70,06 32,74 6,98 0,4
2003 58,95 26,52 136,27 119,87 76,05 37,73 7,90 0,52
2004 64,08 27,11 142,69 131,00 86,00 43,65 9,29 0,50
2005 64,71 26,74 139,44 132,79 87,08 45,88 10,22 0,55
2006 69,21 27,85 143,87 140,43 95,05 51,55 11,51 0,58
2007 73,20 29,32 146,49 147,62 101,81 54,95 12,85 0,60
2008 80,68 31,12 158,24 160,54 112,00 60,70 14,93 0,71
2009 80,93 31,38 157,02 157,73 110,77 60,82 15,28 0,68
2010 79,89 28,19 146,65 155,71 111,52 62,52 16,15 0,76
№3 тапсырма
Кестеде статистикалық мәліметтерден алынған Қазақстан халқының 1000 адамға шаққандағы
(2000—2010) табиғи өсуі берілген. Осы мәліметті пайдаланып, ең көп және ең аз болған жылдарды
анықтаңыз.
2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010
4,86 4,96 5,24 6,22 8,05 8,05 9,44 10,57 10,20 13,48 13,60
№ 4 тапсырма
Бала туған 100000 әйелдің ішінен 2000-2010 жылдар аралығындағы ана өлімінің көрсеткіші туралы
мәліметті пайдаланып, гистограмма құрыңыз.
2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010
60,98 48,6 50,5 42,1 36,9 40,5 45,6 46,8 31,2 36,8 22,7
№5 тапсырма
Қазақстан Республикасында 2000—2010 аралығында жас ерекшелік топтары
бойынша (1000 әйелге шаққанда) бала туу коэффициенті. Кестедегі мәліметті
пайдаланып,
20-24 жас аралығында қай жылы бала көп, қай жылы аз туылғанын анықтаңыз.
15-49ж 15-19ж 20-24ж 25-29ж 30-34ж 35-39ж 40-44ж 45-49ж
2000 54,32 30,88 132,72 104,88 64,07 28,03 6,28 0,62
2001 53,80 28,39 129,67 105,48 66,16 29,76 6,50 0,5
2002 54,67 25,68 129,35 109,39 70,06 32,74 6,98 0,4
2003 58,95 26,52 136,27 119,87 76,05 37,73 7,90 0,52
2004 64,08 27,11 142,69 131,00 86,00 43,65 9,29 0,50
2005 64,71 26,74 139,44 132,79 87,08 45,88 10,22 0,55
2006 69,21 27,85 143,87 140,43 95,05 51,55 11,51 0,58
2007 73,20 29,32 146,49 147,62 101,81 54,95 12,85 0,60
2008 80,68 31,12 158,24 160,54 112,00 60,70 14,93 0,71
2009 80,93 31,38 157,02 157,73 110,77 60,82 15,28 0,68
2010 79,89 28,19 146,65 155,71 111,52 62,52 16,15 0,76
№7 тапсырма
Қазақстан Республикасында 2000-2010 аралығында жас ерекшелік топтары бойынша (1000 әйелге шаққанда) бала
туу коэффициенті. Кестедегі мәліметті пайдаланып, жылдар бойынша орташа мәндерін есептеп, ең жоғарғы
көрсеткішті анықтаңыз.
15-49ж 15-19ж 20-24ж 25-29ж 30-34ж 35-39ж 40-44ж 45-49ж
2000 54,32 30,88 132,72 104,88 64,07 28,03 6,28 0,62
2001 53,80 28,39 129,67 105,48 66,16 29,76 6,50 0,5
2002 54,67 25,68 129,35 109,39 70,06 32,74 6,98 0,4
2003 58,95 26,52 136,27 119,87 76,05 37,73 7,90 0,52
2004 64,08 27,11 142,69 131,00 86,00 43,65 9,29 0,50
2005 64,71 26,74 139,44 132,79 87,08 45,88 10,22 0,55
2006 69,21 27,85 143,87 140,43 95,05 51,55 11,51 0,58
2007 73,20 29,32 146,49 147,62 101,81 54,95 12,85 0,60
2008 80,68 31,12 158,24 160,54 112,00 60,70 14,93 0,71
2009 80,93 31,38 157,02 157,73 110,77 60,82 15,28 0,68
2010 79,89 28,19 146,65 155,71 111,52 62,52 16,15 0,76

№8 тапсырма

Қазақстан Республикасында 2000-2010 аралығында жас ерекшелік топтары бойынша (1000 әйелге шаққанда)
бала туу коэффициенті. Кестедегі мәліметті пайдаланып, жылдар бойынша орташа мәндерін есептеп, ең төменгі
көрсеткішті анықтаңыз.

15-49ж 15-19ж 20-24ж 25-29ж 30-34ж 35-39ж 40-44ж 45-49ж
2000 54,32 30,88 132,72 104,88 64,07 28,03 6,28 0,62
2001 53,80 28,39 129,67 105,48 66,16 29,76 6,50 0,5
2002 54,67 25,68 129,35 109,39 70,06 32,74 6,98 0,4
САБАҚТЫ
ҚОРЫТЫНДЫЛАУ
(БЕКІТУ СҰРАҚТАРЫ)
1. Excel бағдарламасы не үшін арналған?
2. Ұяшық мәнін қалай пішімдеу не үшін қажет?
3. Диаграмманың қандай түрлерін тұрғызуға болады?
4. Ұяшықтағы сандардың орташа мәнін қалай табуға
болады?
5. Салыстырмалы сілтеме не үшін керек?
6. Логикалық фунцкияның атқаратын қызметі қандай?
7. Медициналық мекемелерде тәжірибеден өту барысында
қандай бағдарламаламен жұмыс жасадыңдар?
8. Мәліметтерді сүзгілеу не үшін қажет?
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА

1. MS Excel бағдарламасының мүмкіндіктері.
2. Медициналық портфолио жасау үшін материал
дайындап келу: Статистикалық мәліметтерді
пайдаланып, ҚР құрт ауруымен ауырғандар
туралы ақпарат жинау. Алдына алу, болдармау
шараларын қарастыру.

Ұқсас жұмыстар
Этил спирті
Біратомды спирттер
Білімнің бәсекеге қабілеттілігі
Проблемалық оқыту және сын тұрғысынан ойлау технологиясы
Уақытына қарай еңбекақы төлеу жүйесі
Адамзат ресурстары
Орман алқаптарын инвентаризациялау
Кәсіби таңдау
Тарихты оқыту әдістемесі
Арттерапияның түзету принциптері
Пәндер