Пернелерге саяхат




Презентация қосу
Мынау ұшқыр заманда
Жаңалық енді ғаламға,
Компьютер тілін меңгеру,
Қажеті туды адамға.
Компьютер
ді озат
меңгерген
сынып
Сабақтың мақсаты:
БІЛІМДІЛІК:Сайыс өткізу арқылы оқушылардың
информатика пәніне деген қызығушылығын арттыру;

ДАМЫТУШЫЛЫҚ:Сөйлеу шеберлігін арттыру,
информатика ғылымына бойлату

ТӘРБИЕЛІК: Өз білімдерін, қарсыласын бағалай білуге,
информатика тарихын білуге тәрбиелеу
Қатысатын оқушылар

1. Тукенова Еркежан 1. Кәбіров Олжас
2. Асенова Аружан 2. Орынбек Гүлнұр
3. Аманов Айбар 3. Хамзин Заңғар
4. Ашанов Архат 4. Жакенов Ақтөре
5. Абылқайдарова Ақпейіл 5. Абилханов Нұрбол
1-тур. «Келесі»
2-тур. «Қай сөз артық?»
3-тур. Сөзжұмбақ шешу
4-тур. «Кім жылдам?»
5-тур. «Қатені тап»
6-тур. «Поэзия сәті»
7-тур. «Пернелерге саяхат»
Көрермендермен ойын
1-тур «Келесі».
1. Ақпараттың ең кіші өлшем бірлігі ?
2. Бір килобайтта қанша байт бар?
3. Сурет салуға арналған программа

4.Вирусты жоятын программа

5. Компьютердің негізгі құрылғылары
6. Компьютердің миы

7. Компакт-дискіні оқуға арналған программа
8. Енгізу құрылғысы

9. Дүниежүзілік компьютер арасындағы байланыс

10. Бір байта қанша бит бар ?
1. Компьютердегі ақпараттарды жоятын программа

2. Адам мен компьютердің қарам-қатынас тілі

3. Интернетке қосылуға арналған құрылғы

4. Басып шығаруға арналған құрылғы

5. Өшірілген объектілер орналасатын папка

6. Компьютердің қосымша құрылғылары

7. Бейне материалдардың көшірмесін компьютерге енгізетін құрылғы
8. Мәтіндік редактор
9. Ақпарат латынның қандай сөзінен шыққан?

10. Пернетақта неше бөліктен тұрады?
2-тур. «Қай сөз артық?»
Тақтада 4 сөз берілген. Артық сөзді табу керек.
Әр сөзге 5 ұпайдан

1. Ақпарат сақтайтын құрылғы: флешка, дискета, компакт диск,
винчестер, USB шнур
2. Пәндер: физика, математика, тарих, география, компьютер
3. Компьютердің құрылғылары: монитор, процессор, пернетақта, драйвер,
сканер
4. Программалар: Word, Excell, Paint, Блокнот, Pentium
3-тур. «Жұмбақ шешу».
Әр топқа 3 жұмбақтан. Әр дұрыс шешілген сұраққа 5 ұпайдан.

1. Жануарға ұқсас атым бар,
Бағдар көрсетер затым бар.
Кілемше үстінде тұрамын,
Ең қажетті құралмын...

2. Жұртты өзіне қаратқан
Ақпаратты сақтап, таратқан.

3. Мәліметті сұраған,
Экранға шығарған....
1. Егер білсең, айта қойшы
Бұл қандай құрылғы
Ақпаратты қағаздағы
Компьютерге енгізеді....

2. Бір сарайда тұрады екен,
Бес атаның балалары.
Қыдырмашы біреуі,
Бір күн бар да, бір күн жоқ.
Соны есепке алсақ.
Ұзын саны жүз бес

3. Бұтақ орнында мың бір инесі
Компьютер жаны мекені...
4-тур. «Кім жылдам».
Бұл турда екі топқа бірдей мәтін беріледі, сол
мәтінді компьютерге тез әрі қатесіз теруі
керек. Жоғары ұпай 10 балл.

Ұстаз да, шәкірт те бас иетін,
Компьютер, бар сенің қасиетің.
Бір емес бірнеше іс бастап алып,
Жалғыз өзің, мыңның ісін атқарасың.
5-тур. «Қатені тап»
Бір бала компьютерде қалай жұмыс істегені жайлы әңгіме жазыпты.
Сол әңгімені оқып, оның неше қате жібергенін анықтаңдар.

Мен компьютермен жұмыс істегенде, міндетті түрде монитор мен
сканерді іске қосамын. Тышқанмен әріптерді теріп, сурет салу
керек болса, сканерді пайдаланамын. Компьютерге дайын мәтінді
қолдан енгізбеу үшін джойстикті қолданамын. Ал мәтінді басып алу
үшін жүйелік блокқа қағаз саламын. Принтер арқылы әндерді
тыңдаймын.
Дұрыс жауабы
1. Монитор мен жүйелік блокты іске қосу қажет
2. Әріптер пернетақта арқылы теріледі
3. Сканер сурет салу үшін емес, оны енгізу үшін
қолданылыды
4. Компьютерге дайын мәтінді жылдам енгізуде сканер
пайдаланылады
5. Мәтінді басып алу үшін принтерге қағаз салады
6. Ән тыңдау үшін динамик немесе құлаққалқан керек
6-тур. Поэзия сәті.

Бұл турда екі сынып информатикаға байланысты бір шумақ
өлең
шығарады. Ұпай 10 балл. Уақыт 5 мин.
7-тур. «Пернелерге саяхат».

Көрермендермен ойын
1.Бір бетшені аштым да,
Мәтін жаза бастадым
Бірақ тілін шет елдің
Аудара алмай тастадым
Тілді қалай өзгертем
Көмектесші,достарым!

2.Міне,тағы қиналып-ақ тұрмын мен,
Тақырыпты жаза алмай пернемен
Барлығы да кіші әріп қайтемін?
Көмек берші,енді нені басам мен?
3.Бірігіп кетті екі сөз,
Не істерімді білмедім
Қане, қайсысың маған тез,
Ажыратып бересің?

4.Іздеп-іздеп пернеден таба алмадым
Ақыры есімімді жаза алмадым
Достарым,айтыңдаршы бас әріпті
Перненің қай жерінен таба аламын?
5.Жаңа жолға түсіп алып енді мен,
Жаңа бір сөз жазғым келіп тұр енді
Бірақ бәрін ұмытыппын, достарым,
Көмек берші, әрі қарай не істеймін?

6. Компьютерде отырып,
Аты – жөнді жаздым мен,
Туған жылды жазам деп,
Санды бассам шықпайды
Айтындаршы достарым
Қай пернені басамын
Мәтін теріп болдым мен,
Бұл мәтінді көшіріп
Қою керек астына
Қай пернені басайын,
Көмек берші достарым.
Назарларыңызға рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Мәтінді үзінділерімен жұмыс
Сабақтың дағдыландыру
БАТЫС ҚАЗАҚСТАН КҮЙШІЛІК ДӘСТҮРІ
Ғажайып төрттікке саяхат
МИФ ҒЫЛЫМЫНА САЯХАТ ҒАЖАЙЫП ҮШТІК
Зеректер еліне саяхат
Тыңдалымалды тапсырма
Ауырлық күші
“Word мәтіндік редакторына графикалық объектілер көмегімен саяхат жасау”
Туризм индустриясын дамыту
Пәндер