Ақпараттық модель




Презентация қосу
Ақпараттық диктант

1.Егер алгоритмдегі іс-әрекет бірінен кейін бірі қатаң түрде
орындалса...................алгоритм деп аталады.
2.Егер сағат кешкі 11 болса, онда ұйықтау керек, әйтпесе кітап оқу
керек.Бұл.............................алгоритмінің....................... формасы.
3.Тармақталу алгоритмінің блок-сызбасындағы шарттың
берілуі..................... фигурамен берілген.
4. Бірнеше рет қайталанатын әрекеттер
тізбегі....................................................... деп аталады.
5. Блок - сызбада циклдік алгоритмнің шарты.................................................
фигураға жазылады.
6. Шарт циклдік алгоритмнің...................................................... немесе
соңында келуі мүмкін.
7. Алгоритм
түрлері:...................................................................................................
шарт

1 іс-әрекет 2 іс-әрекет

шарт

іс-әрекет
жоқ
шарт

иә

серия

серия

жоқ
шарт

иә
Модель, нақты объектің қасиеттерін
бейне ретінде көрсетеді.
Модель - ол:
Нысанның қарапайым көшірмесі;
Заттың кішірейтілген түрі (макет);
Табиғатта, қоғамда болып жатқан кейбір
құбылыстарды, үдерістерді сызба, сурет немесе
сипаттау түрінде көрсету;
Жұмыс істеу өлшемдері нақты нысанның жұмыс
атқару өлшемдеріне ұқсас физикалық немесе
ақпараттық аналог болып табылады.

Модель – нақты нысанды, құбылысты
немесе үдерісті қарапайым етіп түсіндіреді.
Модельдеу дегеніміз-нысан құбылыстарын, үдерістерін немесе
жиындарының моделін құру мен зерттеу тәсілі.

Сызба

Манекен

Ауа-райының
картасы
Модельдің мақсаты:
Ұшақты басқаруды үйрететін
жаттығу құрылғысы.
Модельдің мақсаты:

Биологияда тірі
ағзалардың құрылымы
Модельдің мақсаты:

Материалдық
заттардың
көрінісі
Модельдің мақсаты:

Зерттеу нысандарды
жайлы жаңа мағлұмат алу.
Модельдің мақсаты:
Адамға қатысты әртүрлі модельдер

манекен фотосурет

қуыршақ скульптура

Модельдеу
Өңдірістік Медициналық
нысаны
жұмыстар карточка
Модельді құрастырудың
бірнеше себептері бар:

Үдеріс өте тез Үдеріс өте баяу
іштен жану қозғалқышының геологиялық модель
(двигательдің) моделі
Модельді құрастырудың
бірнеше себептері бар:

Түпнұсқа өте Түпнұсқа өте
үлкен болуы кішкентай
мүмкін.
Күн жүйесінің моделі
Зерттеу мақсаты ретінде
мыналарды айтуға болады:
Әсердің нысанға тигізер
салдары.

Қоршаған ортаны
танып-білу.
Модельдің қасиеттері:
Модель-нақты нысанды,құбылысты
немесе үдерісті қарапайым етіп
түсіндіреді.
Жанартаудың моделі:
• формасы;
• түсі;
• бөлек үдерістер шығу.
Шықпайды:
• нақты өлшемі;
Модель түрлері

Жүк көтергіш
кранның нақты
моделі:
• құрамы;
Үйдің нақты
моделі нені
• бөлек
көрсетеді?
бөлшектерінің
қозғалтқышы

Нақты модель –нысананың сыртқы көрінісін
шығаратын құрылымы.
Ақпараттық модель

Ақпараттық модель – нысанды ақпараттық
кодтау тіліндегі баяндалуы
Модельдеу кезеңдері
І.Есептің
қойылымы

ІІ. Модельді құру

ІІІ. Компьютерлік
модель

ІV Модельдеу
нәтижесін талдау

Нәтиже Нәтиже
мақсатқа жетеді мақсатқа сәйкес келмейді
Шыңға шығу ойыны
Модель дегеніміз не?

Нақты нысанды, құбылысты немесе
үдерісті қарапайым етіп түсіндіреді.
Шыңға шығу ойыны
Бір нысанға қанша модель құруға болады?
Шыңға шығу ойыны
Модельдеу дегеніміз не?

Нысандарды , үдерістерді және
құбылыстарды зерттеу үшін модель құру.
Шыңға шығу ойыны
Модельдеудегі негізгі кезеңдерді атаңдар.

Есептің қойылуы, модель құру,
компьютерлік тәжирибе, модельдеу
нәтижесін талдау.
Шыңға шығу ойыны
Сергіту сәті
Компьютердегі тәжірибелік жұмыс

Тапсырма 1. Директордың кабинеті.
1. Жиһаз.doc файлын ашамыз. Құралдардың көмегімен мектептегі
директордың кабинетінің моделін құрамыз.
Құру барысында (автофигураларды және сызықтарды), Копирование,
Переместить, Преобразовать, Повернуть, Отразить, Группировать,
Вставить командаларын қолдануға болады.
2. Жұмысыңызды Директор файлымен сақтаңыз.
Тапсырма 2. Информатика кабинетінің жоспары

1. Мұқият информатика кабинетін қарастырып шығамыз. Информатика
кабинетінің жоспарын құрамыз.
2.Жоспарға сәйкес көлемін аламыз, мысалы 1:100. Онда 1 см - 1 м жоспарға
сәйкес келеді.
3. Тіктөртбұрыштан бастаймыз.
4. Есік, терезелерді әртүрлі сызықтармен, әртүрлі түстермен сызамыз.
5. Информатика кабинетіндегі жұмыс орнын қалай ұйымдастыру
керек:үстел,орындық және компьютер. Мысалы осындай болу керек:
6. Мұғалімнің жұмыс орнын, интерактивті тақта, шкафтар және т.б.
7. Жұмысыңызды Кабинет деп сақтаңыз.
Тапсырма 3. Жүк машинасын құрастыр.

1.Мысал бойынша жүк машина суретін сал
(кетіргіш құралын пайдалан).
2.Қандай құралдардың көмегімен сіздер жүгіңдіңіздер.
3.Қандай элементтерді пайдаланыныздар.
«Молоко» деген сөзді енгізіңіз.
4. “Жүк машина” деп сақтаңыз.
2. Сипатталған анықтама қайсына
сәйкес екенін анықтандар.
1 Нысандарды, үдерістерді және А бұл да қате
құбылыстарды зерттеу үшін
модель құру.
2 Нақты нысанды , құбылысты В модельдеу
немесе үдерісті қарапайым етіп
түсіндіреді.
3 Анықталған қате С Есептің
қойылуы,
модель құру,
компьютерлік
4 Модельдеудің негізгі кезеңдері Д модель

Ж/бы 1 2 3 4

Ұқсас жұмыстар
Ақпараттық модельдеу
Модельдеу модель турлері
Модель және модельдерді тұрғызудың негізгі этаптары
«Модельдерді зерттеу» практикаум
Арнайы модельдер ақпараттық модель
Компьютерлік модель
Болашақ мұғалімдерді ақпараттық- компьютерлік және математикалық модельдеу негізінде кәсіби дайындау жүйесі
Модель мысалдары
Модельдеу нәтижесін талдау
Модельдің жіктелуі
Пәндер