Оксидтердің қолданылуы
Презентация қосу
Қарағанды облысы
ҚАРАҒАНДЫ ҚАЛАСЫ
Октябрь ауданы
“№61 жалпы білім беретін орта
мектебі” КММ
Уралбаева Қызғалдақ
Ризабекқызы
химия пәні мұғалімі
Сабақтың тақырыбы:
«Оксидтер
құрамы,
жіктелуі,
алынуы,
қолданылуы»
Сабақтың мақсаты:
Тәрбиелігі:оқушыларды
Білімділігі: оксидтер, ң өзіндік ізденуін
олардың аталулары
ұйымдастыру және
туралы, алынуы,
химиялық қасиеті танымдық іс-
қолданылуы туралы әрекеттерін жетілдіріп,
оқушыларға терең білім білімдерін тиянақтап,
беру; дамыту;
Дамытушылығы:
Оқушыларды өзіндік
жұмысқа дағдыландыру
және
сараптау,салыстыру
қабілеттерін
дамыту.Өзін-өзі бақылау
мен талдауды іске асыру.
І-кезең: “Қызығушылықты ояту.”
( Тақырыпқа танымдық
қызығушылықты, оқушының
белсенділігін ояту.)
1.Танымдық сұрақтар.
2.”Алтын
кілт” ойыны
ІІ-кезең: “Білгенге маржан”
(Жаңа ақпаратпен танысу.)
Оксидтердің таралуы, алынуы,
физикалық қасиеттері.
2. Оксидтің қолданылуы,
биологиялық рөлі.
І-кезең: “Қызығушылықты ояту.”
Танымдық сұрақтар.
1. Біреуі оттек болып келетін
қосылыс
2.Үш күйде болатын оксидті ата.
(су)
3. Сөндірілмеген әк
4. Судың формуласы
5. Көмірқышқыл газы
Алтын кілт. “Оксидтер” сейфіне шифрді
тап.
Тапқан заттарды ата.
1. CO2 6. MgO
2.Ba(OH) 7.HNO
Оксидтер
3. HCl
2 8.
KOH
4.Ca
O SO N2O5
5. 2 10.
HI
Оксидтердің жіктелуі
Негіздік
Оксидтердің алынуы
1.Жай заттардың оттекпен тікелей әрекеттесуі арқылы:
C + O2 = CO2
2Cu + O2 = 2CuO
2Ca + O2 = 2CaO
2.Оксидтерді әрі қарай тотықтыру арқылы:
4FeO + O2 = 2Fe2O3
2CO + O2 = 2CO2
3.Суда ерімейтін негіздерді қыздыру арқылы:
Cu(OH)2 = CuO + H2O
2Fe(OH)3= Fe2O3 + 3H2O
4.Тұздарды қыздырып айыру арқылы:
CaCO3 = CaO + CO2
CaSO4 = CaO + SO3
Оксидтердің қолданылуы
Н2O
К
га өм
зы і р
қы
ш
қы
л
СO2
c340504.mp3
Fe2O3
Гематит
SiO2
хрусталь,
кварц
СаO
Сөндірілмеген әк
Боксит (глина), рубин,
сапфир, корунд
Al2O3
c3305.mp3
«Зелёная Cr2О3 как
хромовая» пигмент
c310602.mp3
Cr2O3 – используют
пигмент для
оливково – типографской
зелёной краски. краски
Оксид цинка ZnO–
используется для
приготовления белой
масляной краски
(цинковые белила)
Бекіту: “Презентация” жасау
4. Ой толғау.(презентация қорғау).
Тақырыпты меңгергеннен кейін
алдарыңдағы қағазға түрлі – түсті
маркермен презентация жасаңдар.
Санаға нені түйдік, еске нені
түсірдік, қағаз бетіне сызып, жазып
көрсетіңдер. Болған топ кезекпен
презентацияларын қорғайды.
Рефлексия
“Таразы” бойынша оқушылар осы күнге дейін
қанша пайыз оксидтер туралы білетін еді, бүгін
қанша пайыз қосты.
Таразының салмақты жағы бүгінгі қосқан біліміміз.
Үйге тапсырма:Тақырып: 44-45 оқу. № 8-10
Бағалау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz