Оксидтердің қолданылуы



Қарағанды облысы
ҚАРАҒАНДЫ ҚАЛАСЫ
Октябрь ауданы
“№61 жалпы білім беретін орта мектебі” КММ
Уралбаева Қызғалдақ Ризабекқызы
химия пәні мұғалімі

Сабақтың тақырыбы:
«Оксидтер құрамы, жіктелуі, алынуы, қолданылуы»
8-сынып

Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: оксидтер, олардың аталулары туралы, алынуы, химиялық қасиеті қолданылуы туралы оқушыларға терең білім беру;
Тәрбиелігі:оқушылардың өзіндік ізденуін ұйымдастыру және танымдық іс-әрекеттерін жетілдіріп, білімдерін тиянақтап, дамыту;
Дамытушылығы: Оқушыларды өзіндік жұмысқа дағдыландыру және сараптау, салыстыру қабілеттерін дамыту. Өзін-өзі бақылау мен талдауды іске асыру.

І-кезең: “Қызығушылықты ояту. ”
( Тақырыпқа танымдық қызығушылықты, оқушының белсенділігін ояту. ) 1. Танымдық сұрақтар. 2. ”Алтын кілт” ойыны
ІІ-кезең: “Білгенге маржан”
(Жаңа ақпаратпен танысу. ) 1. Оксидтердің таралуы, алынуы, физикалық қасиеттері.
2. Оксидтің қолданылуы, биологиялық рөлі.
ІІІ-кезең: «Ой толғау. » (сабақты бекіту және қорытындылау. )
1. Аудармашы
2. Сәйкестендіру тест
3. Рефлексия

І-кезең: “Қызығушылықты ояту. ”
Танымдық сұрақтар.
Біреуі оттек болып келетін қосылыс
Үш күйде болатын оксидті ата. (су)
3. Сөндірілмеген әк
4. Судың формуласы
5. Көмірқышқыл газы

Алтын кілт. “Оксидтер” сейфіне шифрді тап.
Тапқан заттарды ата.
1. CO2
Оксидтер
2. Ba(OH) 2
3. HCl
4. CaO
5. SO2
6. MgO
7. HNO3
8. KOH
9. N2O5
10. HI

Оксидтердің жіктелуі

Оксидтердің алынуы
1. Жай заттардың оттекпен тікелей әрекеттесуі арқылы:
C + O2 = CO2
2Cu + O2 = 2CuO
2Ca + O2 = 2CaO
2. Оксидтерді әрі қарай тотықтыру арқылы:
4FeO + O2 = 2Fe2O3
2CO + O2 = 2CO2
3. Суда ерімейтін негіздерді қыздыру арқылы:
Cu(OH) 2 = CuO + H2O
2Fe(OH) 3= Fe2O3 + 3H2O
4. Тұздарды қыздырып айыру арқылы:
CaCO3 = CaO + CO2
CaSO4 = CaO + SO3

Оксидтердің қолданылуы
Н2O

СO2
Көмірқышқыл газы

Fe2O3
Гематит

SiO2
хрусталь,
кварц

СаO
Сөндірілмеген әк

«Зелёная хромовая»
Cr2O3 - пигмент оливково -
зелёной краски.
Cr2О3 как пигмент используют
для типографской краски
Оксид цинка ZnO- используется для приготовления белой масляной краски (цинковые белила)
Al2O3
Боксит (глина), рубин, сапфир, корунд

Бекіту: “Презентация” жасау
4. Ой толғау. (презентация қорғау) . Тақырыпты меңгергеннен кейін алдарыңдағы қағазға түрлі - түсті маркермен презентация жасаңдар. Санаға нені түйдік, еске нені түсірдік, қағаз бетіне сызып, жазып көрсетіңдер. Болған топ кезекпен презентацияларын қорғайды.

Рефлексия “Таразы” бойынша оқушылар осы күнге дейін қанша пайыз оксидтер туралы білетін еді, бүгін қанша пайыз қосты.
Таразының салмақты жағы бүгінгі қосқан біліміміз.
Үйге тапсырма:Тақырып: 44-45 оқу. № 8-10
Бағалау.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz