Microsoft Excel кестенің қандай түрі



Сабақтың барысы:
1
2
3
4
5
6
Ұйымдастыру бөлімі (5 мин)
Үйге тапсырма (2 мин)
Қорытындылау. Бағалау (13 мин)
Жаңа тақырыпты түсіндіреді (20 мин)
Жаңа тақырыпқа кіріспе (3 мин)
Үй тапсырмасын сұрау (5 мин)

а) Ұжымдық әрекет
б) Санитарлық - гигиеналық әрекет
в) Қауіпсіздік техника ережесін сақтау әрекеті
Бірінші топтасқан топ және компьютердің алдындағы жұмыс
дәптерін бірінші болып толтырған
Төрт оқушыға жылдам
орындағаны үшін жауап парағына “3” белгішесі қойылады
"Бірінші төрттік"

Сіздердің көңіл-күйлеріңіз қалай?
Көңіл-күйім өте жақсы, сабаққа дайынмын
Көңіл-күйім жақсы, бірақ
бүгінгі сабақта
көп ақпарат білгім келеді
Көңіл -күйім жоқ, сабаққа дайын емеспін

Бүгінгі сабақтың жүйесі бойынша не үшін “Баған”, “ұяшық”, “қатар” деп таптастырдым?
Осыны бір сөзбен қалай айта аламыз?
Кесте

Сұрақ: Кесте дегеніміз не?
Кесте неден құрылуы мүмкін?
Кесте дегеніміз- ақпараттың жолдар мен бағандарда реттеліп берілуі.
Кестелер жолдар мен бағандардың кез келген санынан құрылуы мүмкін.

Сабақтың тақырыбы:
«Microsoft Excel
кестелік процессорымен
танысу"

Microsoft Excel
кестенің қандай түрі?
Электрондық кесте

Excel электрондық кестелік процессорымен таныстырады:
-кестелік редакторды ашып, жабуды үйретеді;
-кестемен жұмыс істеуге дағдыланады;
-ұқыптылыққа тәрбиеленеді;
Сабақтың
мақсаты:

“Жаңа тақырыпқа кіріспе” және “Жаңа тақырыпты түсіндіру” бөлімдерін
8-сыныпқа арналған оқулықпен және
электронды оқулық арқылы түсінеміз

Сергіту сәті

1. Белгілі әдістердің бірін қолданып, Microsoft Excel
бағдарламасын іске қосамыз.
2. Кестенің С бағанында және 4 жолында тұрған ұяшықты
белгілеңіз.
3. А16, F3 ұяшығын белгілеңіз.
Басы А1 ұяшығы және соңы D5 ұяшығы болатын аумақты
белгілеңіз.
5. 2-парақты (Лист 2 парағын) шертіп, №2 параққа ауысыңыз,
№3 параққа ауысыңыз, №1 параққа қайтып оралыңыз.
6. Microsoft Excel бағдарламасын жабыңыз.
Оқулықтағы 8. 1-тапсырманы
барлығымыз бірдей орындаймыз.
98-бет (3 минут уақыт)
"ОҚУЛЫҚПЕН ЖҰМЫС"

"Шығармашыл оқушы"
(8 минут уақыт)

Сұрақ-жауап

Алты қалпақ

Де Бононың қалпақтары: мәтінге/суретке/оқуға ықпал етудің 6 тәсілі. (қажеті жоғын алып тастаңыз)
Көк қалпақты барлық топтан кейін кері байланысты алу үшін пайдаланыңыз.

“Инсерт” әдісі
Не білдім?
Не білемін?
Нені білгім келеді?

8-сынып оқушыларына
арналған бағалау парағы.
№
Оқушының аты-жөні
Бірінші төрттік
(1-3 бал)
Үй тап
сырмасы
(1-3 бал)
Оқулықпен жұмыс
(1-3 бал)
Шығармашыл оқушы
(1-3 бал)
Сұрақ-жауап
(1-3 бал)
Барлығы
Баға
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15

15-12 бал “5”деген баға
11-8 бал “4” деген баға
7-4 бал “3”деген баға

§8. 1 MS EXCEL-мен танысу. 92-бет
Жанұямыздағы жандардың тізімін
қосымша жұмыс дәптерімізге
кесте толтыру арқылы жазып келу.
Толтырылған кестені
келесі практикалық сабақта
компьютерде орындау.

Тыңдағандарыңызға рахмет!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz