Эксперименттік сыныптардың оқушылар иходиагностикалық жұмыстарды өткізу




Презентация қосу
“Ғасырлар мақсаты –
қоғамның нарықтық
қарым - қатынасқа
көшу кезінде саяси-
экономикалық және
рухани дағдарысты
жеңіп шыға алатын,
ізгіленген ХХІ- ғасырды
құрушы іскер, өмірге
икемделген, жан-
жақты мәдениетті
жеке тұлғаны
тәрбиелеп
қалыптастыру.”
12 жылдық оқыту
бойынша
эксперимент
сыныптардың
оқу әдістемелік
жұмысы

Оқжетпес орта мектебінің оқу ісі жөніндегі
директордың орынбасары Ошақбаева Гүлзайра Құлтасқызы
Оқжетпес орта
мектебінің оқу ісі
жөніндегі
директордың
орынбасары
Ошақбаева Гүлзайра
Құлтасқызы
12 жылдық білім берудің
нормативтік-құқықтық
негіздері

• Тұжырымдама;
• ҚР МЖБС 2007 ж.;
• Жалпы білім берудің оқу бағдарламасы;
• Пәндік оқу бағдарламалары;
• 10 баллдық бағалау жүйесінің жобасы;
• Оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастыру
ерекшеліктері;
• Сабақтың құрылымын жаңарту;
• Оқулықтың құрылымы мен мазмұнының
ерекшеліктері;
2. 12 жылдық мектептің бірінші сыныбына
қабылдауды ұйымдастыру және жүргізу
• 2. Қазақстан Республикасының жалпы
білім беретін ұйымдарының бірінші
сыныптарына дайындық деңгейіне
қарамастан сол оқу жылының 1
қыркүйегіне дейін 6 жасқа толға
балалар қабылданады.
• 3. Балаларды 1-сыныпқа қабылдау үшін
емтихан, сынақ, тестілеу өткізуге
рұқсат берілмейді.
• 4. Баланың мектепке оқуға даярлығын
анықтау кезінде, оның әріптерді тани
білуі, жаза білуі талап етілмейді.
12 жылдық білім жүйесіне
көшуде мектеп алдына негізгі
үш бағытты басшылыққа
алады.
Олар: 1- бағыт: оқушының
жеке қабілетін есепке ала
отырып жеке даралық
бағытта оқыту.
2- бағыт: оқушының
потенциалдық мүмкіндіктерін
есепке ала отырып жеке
даралық бағытта оқыту.
3 - бағыт: ішкі қажеттіліктерді
есепке ала отырып жеке
Оқжетпес орта мектебінің
12 жылдық білім
беру моделін сынақтан өткізу
эксперименттік алаңының
2010-2011 оқу жылындағы
оқу әдістемелік жұмысының
негізгі бағыттары.
• Эксперименттік жұмысты жоспарлау.
• Оқу жоспарларын және
оқу бағдарламаларын сынақтан өткізу.
• Оқулықтарды және оқу-әдістемелік
кешендерін сынақтан өткізу.
• Эксперименттік алаңының жұмысының
мониторингі:
• Жалпы оқытуды жүзеге асыру мониторингі;
• Денсаулық және салауатты өмір сүру мониторингі.
• Тамақтануды ұйымдастыру жүйесі.
• Аурулардың профилактикасы бойынша жұмыс;
• Эксперименттік сынып мұғалімдерінің
• даму мониторингі.
Мұғалімдердің біліктілігін көтеру
әне озық педагогикалық тәжірибені
нақтау және насихаттау бойынша жұмыс.
5. Эксперименттік сыныптардың оқушылар
иходиагностикалық жұмыстарды өткізу:
А) Оқушылардың танымдық
білеттерінің диагностикасы;
Ә) Оқушылардың танымдық қабілеттерінің
реңдетілген диагностикасы;
Б) Сабақтардың психологиялық сараптамас
В) Оқуға деген мотивация;
Г) Оқушыларға арналған
ррекциялық бағдарламалар.
1. Материалдық-техникалық қамтамасыздандыруды бекіту.
2. Эксперименттік жұмыстың барысының диагностикасы.
3. 12 жылдық білім беру проблемаларының РҒПО-мен
және эксперимент жобасы бойынша
жұмыс істейтін мектептермен байланыс.
4.Оқытудағы жаңа педагогикалық
технологияларды қолдану туралы мәліметтерді жинақтау.
5. Экспериментке қатысушылармен сауалнама өткізу.
6. Эксперименттік жұмыстың барысы мен нәтижелері
туралы ата-аналарды және педагогикалық
қауымды хабарландыру.
Мұғалімдердің диагностикалық картасы

10-2011 оқу жылындағы эксперимент сыныптар туралы мәлім

Эксперимент сыныптардың жетекші мұғалімдері

2 жылдық білім жүйесін сынақтан өткізу эксперименттік алаң
Мектепішілік бақылау жоспары
12 жылдық оқытудағы негізгі
әдістер:
Оқушының жеке бас ерекшелігін,
ішкі қажеттіліктері мен қабілет
мүмкіндіктерін ескере отырып
жеке тұлғаға бағдарлап
оқыту мен тәрбиелеу.
12 жылдық оқытудағы басты мақсат

қарқынды дамып келе жатқан ортада
өмір сүруге қабілетті, өзін-өзі
дамытуға, өз ойын еркін айта білуге,
өз қалауы мен қоғам талабына
сай өзін көрсете білуге бейім,
жоғары білімді шығармашыл
дамыған тұлғаны қалыптастыру.
Бүгін эксперимент режимінде
66 оқушы білім алады.
Соның ішінде 17 оқушы
мемлекеттік тілде,
49 оқушы орыс
тілінде оқытылады.
Үлгерім көрсеткіштері 2010-2011 оқу жылы
ІІІ тоқсан
Эксперименттік алаңындағы
шығармашылық тобында
бүгін 24 мұғалім еңбек етеді,
23 мұғалім жоғары білімді,
арнайы орта білімді -1 ұстаз.
6 мұғалім жоғары санатты,
8-і бірінші санатты,
9- екінші санатты ұстаздар.
Сауалнама сұрақтары

• Сіз үшін оқылған параграфтың мәтіні түсінуге қандай? (керектінің астын
сыз)
• оңай;
• қиындығы орташа;
• қиын.
• Осы параграфта Сізге не ұнады (параграфты көрсет): мәтін, мысалдар,
• анықтамалар, жаттығулар, суреттер, сұлбалар, кестелер?
3. Сіз параграфты неше рет оқисыз? Оқуға Сіз қанша уақыт жұмсайсыз?
4. Оқулықтағы тапсырмалар дербестікті дамыта ма?
5. Мәтіннің тілі жеткілікті түрде анық па?
6. Мәтінде жаңа сөздердің анықтамалары беріле ме және қаншалықты көп

1) қиындығы орташа -5
Қиын-1
Оңай-2
3) 10 минут -2 оқушы
15-20 минут -5 оқушы
30 минут-1 оқушы
Мұғалімдердің сабақтарынан көрініс
“ Отанымыздың
бүгіні мен болашағы
сіздердің
еңбектеріңізге
тікелей байланыста,
бірлесе, ұйымдаса
және ұстаздық
ұлағатпен жұмыс
жасағанда ғана біз
ортақ табыстарға
жете аламыз”
Назарларыңызға
рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Химиялық эксперименттің түрлері
Ақпараттандыру бағдарламасы
БИОЛОГИЯ ПӘНІНЕН СЫНЫПТАНТЫС ТӘРБИЕЛІК ЖҰМЫСТАРДЫ ӨТКІЗУ ӘДІСТЕРІ
Жас маман
Мектептік оқыту формалары
Сынып жетекшісі
бастауыш мектептегі музыка сабағының типтік бағдарламасы 1-4 сынып
Бағдарламаны іске асыру нәтижелерін сипаттау
САРАМАНДЫҚ ЖӘНЕ ЗЕРТХАНАЛЫҚ САБАҚТАРДЫҢ АЙЫРМАШЫЛЫҚТАРЫ ЖӘНЕ ОЛАРДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ
Әлеуметтікпедагогтарға арналған көмекшіқұрал
Пәндер