Жас ұстаздар мектебі



«Жас ұстаздар» мектебі
Сабақ дегеніміз- уақыты шектеулі, логикалық тұрғыдан құрылымы белгіленген, мазмұны жоспарланған, оқу-тәрбие процесінің формасы.
Сабақ - білім берудің негізгі формасы

Жаңа тұрпатты педагог қандай болуы керек?
Жаңа тұрпатты педагог - рухани бай, шығармашыл, рефлексияға қабілетті, кәсіптік дағдылары мен педагогикалық дарындылығы басым және жаңалыққа құштар болуы керек. Кез-келген педагог психолог бола білуі шарт. Сол себепті әр педагог психологиялық-педагогикалық құзіреттілікке ие болуы керек, ол дегеніміз - теориялық және іс-тәжірибелік білімі, ұйымдастырушылық, басқарушылық қасиеті, кәсіби жинақылығы, жұмысты орындау дағдысы, шыдамдылығы, сезім-жігерді өзіндік реттеуі, алғырлығы, жауапкершілігі болуы тиіс. Бүгінгі күні әр педагогтың бойында осындай құзіреттілік қалыптасса заман талабына сай ұрпақ тәрбиелей алады

Мақсаты:
Жас мамандардың өзіне деген сенімдерін арттырып, мұғалім мамандығының мәртебесін жоғары деңгейден көрсете білу, өзін-өзі тәрбиелеу әдістерін меңгеруге ұмтылдыру;

«Жас ұстаздар» мектебінің жұмыс жоспары
1. Тренинг. Сәлемдесу: «Жіппен тілек. »
2. Тренинг. Релаксация.
3. Кәсіби лайықтылықты анықтауға арналған психодиагностика тестінің қорытындысы.
4. Теориялық білім:
«Сабақ - білім берудің негізгі формасы»
а/. Сабаққа қойылатын талаптар.
ә/. Сабақтың түрлері және оның құрылымы.
б/. Сабақты талдау әдістері мен түрлері.
5. Сергіту сәті: «Әуенді терапия»
6. Сабақ кезеңдерінен фрагменттер. (Сабақ үлгілері)
7. Мұғалім мен оқушылардың сабақ үстіндегі қарым-қатынасы. (Жағдаяттар)
8. Жас мамандарға арналған тренинг-жаттығулар.
Мақсаты:
Ұстаздардың бойындағы жағымды қасиеттерді тануға, жағымсыз қасиеттерді жоюға көмек беру. Адам бойындағы қысымды түсіру және мазасыздық сезімдерін жою.
1. « Баға » жаттығуы.
Мақсаты: Оқушыларды бағалаудағы өзара әрекеттесудің эффективті коммуниктивтік амалдарын өндіру.

2. «Түс көру әлеміне саяхат» жаттығуы.
Мақсаты: Сезімдерін, түйсінулерін ояту;
3. «Бәрібір де сен жақсысың, өйткені. . . » жаттығуы
Мақсаты:
Серіктес беделін түсірмеу тәсілін қолдана білу.
9. Жас мамандарды психологиялық қолдау;
(Жас мұғалімдерді қате қадамнан сақтандыратын кеңес:)
10. Жүректен жүрекке: Әрбір ұстаз қолдарына шырақ ұстап тұрып, бір-біріне жылы лебіздерін, кәсіби тілектерін білдіріп, бір- біріне аппақ ұлпа қар ұшқындарын сыйлайды.
11. Рефлексия. «Қар ұшқындары» рефлексиялық ойынын ойнайды. Ол үшін әр ұстаз өз қар ұшқына жазған тілегін, пікірін білдіреді.
білдім
сезіндім
ойландым
шештім
келістім
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz