Жас ұстаздар мектебі
Презентация қосу
«Жас ұстаздар» мектебі
Сабақ – білім берудің негізгі формасы
Сабақ
Сабақ дегеніміз-
дегеніміз- уақыты
уақыты шектеулі
шектеулі ,,
логикалық
логикалық тұрғыдан
тұрғыдан құрылымы
құрылымы
белгіленген,
белгіленген, мазмұны
мазмұны
жоспарланған,
жоспарланған, оқу-тәрбие
оқу-тәрбие
процесінің
процесінің формасы.
формасы.
Жаңа тұрпатты педагог
қандай болуы керек?
Жаңа тұрпатты педагог – рухани бай, шығармашыл,
рефлексияға қабілетті, кәсіптік дағдылары мен
педагогикалық дарындылығы басым және жаңалыққа
құштар болуы керек. Кез-келген педагог психолог бола білуі
шарт. Сол себепті әр педагог психологиялық-педагогикалық
құзіреттілікке ие болуы керек, ол дегеніміз – теориялық
және іс-тәжірибелік білімі, ұйымдастырушылық,
басқарушылық қасиеті, кәсіби жинақылығы, жұмысты
орындау дағдысы, шыдамдылығы, сезім-жігерді өзіндік
реттеуі, алғырлығы, жауапкершілігі болуы тиіс. Бүгінгі
күні әр педагогтың бойында осындай құзіреттілік
қалыптасса заман талабына сай ұрпақ тәрбиелей алады
*Мақсаты:
*Жас мамандардың өзіне деген сенімдерін
арттырып, мұғалім мамандығының
мәртебесін жоғары деңгейден көрсете білу,
өзін-өзі тәрбиелеу әдістерін меңгеруге
ұмтылдыру;
«Жас ұстаздар» мектебінің жұмыс жоспары
1. Тренинг. Сәлемдесу: «Жіппен тілек. »
2. Тренинг. Релаксация.
3.Кәсіби лайықтылықты анықтауға арналған психодиагностика тестінің
қорытындысы.
4. Теориялық білім:
«Сабақ – білім берудің негізгі формасы»
а/. Сабаққа қойылатын талаптар.
ә/. Сабақтың түрлері және оның құрылымы.
б/. Сабақты талдау әдістері мен түрлері.
5. Сергіту сәті: «Әуенді терапия»
6.Сабақ кезеңдерінен фрагменттер. (Сабақ үлгілері)
7.Мұғалім мен оқушылардың сабақ үстіндегі қарым-қатынасы.(Жағдаяттар)
8. Жас мамандарға арналған тренинг-жаттығулар.
Мақсаты:
Ұстаздардың бойындағы жағымды қасиеттерді тануға, жағымсыз қасиеттерді жоюға
көмек беру.Адам бойындағы қысымды түсіру және мазасыздық сезімдерін жою.
1. « Баға » жаттығуы.
Мақсаты: Оқушыларды бағалаудағы өзара әрекеттесудің эффективті коммуниктивтік
амалдарын өндіру.
2.«Түс көру әлеміне саяхат» жаттығуы.
Мақсаты: Сезімдерін, түйсінулерін ояту;
3. «Бәрібір де сен жақсысың, өйткені...» жаттығуы
Мақсаты:
Серіктес беделін түсірмеу тәсілін қолдана білу.
9. Жас мамандарды психологиялық қолдау;
(Жас мұғалімдерді қате қадамнан сақтандыратын кеңес:)
10.Жүректен жүрекке: Әрбір ұстаз қолдарына шырақ ұстап тұрып, бір-біріне жылы
лебіздерін, кәсіби тілектерін білдіріп, бір- біріне аппақ ұлпа қар ұшқындарын
сыйлайды.
11. Рефлексия. «Қар ұшқындары» рефлексиялық ойынын ойнайды. Ол үшін әр ұстаз
өз қар ұшқына жазған тілегін , пікірін білдіреді.
білдім
сезіндім
ойландым
шештім
келістім
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz