Жас ұстаздар мектебі




Презентация қосу
«Жас ұстаздар» мектебі
Сабақ – білім берудің негізгі формасы

Сабақ
Сабақ дегеніміз-
дегеніміз- уақыты
уақыты шектеулі
шектеулі ,,
логикалық
логикалық тұрғыдан
тұрғыдан құрылымы
құрылымы
белгіленген,
белгіленген, мазмұны
мазмұны
жоспарланған,
жоспарланған, оқу-тәрбие
оқу-тәрбие
процесінің
процесінің формасы.
формасы.
Жаңа тұрпатты педагог
қандай болуы керек?

Жаңа тұрпатты педагог – рухани бай, шығармашыл,
рефлексияға қабілетті, кәсіптік дағдылары мен
педагогикалық дарындылығы басым және жаңалыққа
құштар болуы керек. Кез-келген педагог психолог бола білуі
шарт. Сол себепті әр педагог психологиялық-педагогикалық
құзіреттілікке ие болуы керек, ол дегеніміз – теориялық
және іс-тәжірибелік білімі, ұйымдастырушылық,
басқарушылық қасиеті, кәсіби жинақылығы, жұмысты
орындау дағдысы, шыдамдылығы, сезім-жігерді өзіндік
реттеуі, алғырлығы, жауапкершілігі болуы тиіс. Бүгінгі
күні әр педагогтың бойында осындай құзіреттілік
қалыптасса заман талабына сай ұрпақ тәрбиелей алады
*Мақсаты:
*Жас мамандардың өзіне деген сенімдерін
арттырып, мұғалім мамандығының
мәртебесін жоғары деңгейден көрсете білу,
өзін-өзі тәрбиелеу әдістерін меңгеруге
ұмтылдыру;
«Жас ұстаздар» мектебінің жұмыс жоспары
1. Тренинг. Сәлемдесу: «Жіппен тілек. »
2. Тренинг. Релаксация.
3.Кәсіби лайықтылықты анықтауға арналған психодиагностика тестінің
қорытындысы.
4. Теориялық білім:
«Сабақ – білім берудің негізгі формасы»
а/. Сабаққа қойылатын талаптар.
ә/. Сабақтың түрлері және оның құрылымы.
б/. Сабақты талдау әдістері мен түрлері.
5. Сергіту сәті: «Әуенді терапия»
6.Сабақ кезеңдерінен фрагменттер. (Сабақ үлгілері)
7.Мұғалім мен оқушылардың сабақ үстіндегі қарым-қатынасы.(Жағдаяттар)
8. Жас мамандарға арналған тренинг-жаттығулар.
Мақсаты:
Ұстаздардың бойындағы жағымды қасиеттерді тануға, жағымсыз қасиеттерді жоюға
көмек беру.Адам бойындағы қысымды түсіру және мазасыздық сезімдерін жою.
1. « Баға » жаттығуы.
Мақсаты: Оқушыларды бағалаудағы өзара әрекеттесудің эффективті коммуниктивтік
амалдарын өндіру.
2.«Түс көру әлеміне саяхат» жаттығуы.
Мақсаты: Сезімдерін, түйсінулерін ояту;
3. «Бәрібір де сен жақсысың, өйткені...» жаттығуы
Мақсаты:
Серіктес беделін түсірмеу тәсілін қолдана білу.

9. Жас мамандарды психологиялық қолдау;
(Жас мұғалімдерді қате қадамнан сақтандыратын кеңес:)
10.Жүректен жүрекке: Әрбір ұстаз қолдарына шырақ ұстап тұрып, бір-біріне жылы
лебіздерін, кәсіби тілектерін білдіріп, бір- біріне аппақ ұлпа қар ұшқындарын
сыйлайды.

11. Рефлексия. «Қар ұшқындары» рефлексиялық ойынын ойнайды. Ол үшін әр ұстаз
өз қар ұшқына жазған тілегін , пікірін білдіреді.

білдім
сезіндім
ойландым
шештім
келістім

Ұқсас жұмыстар
Әділқазылар алқасы
7 мамыр - Отан қорғаушылар күні
Жаңашыл педагог қызметі, идеялары
ИМАНИПЕДАГОГИКА
Жаңашыл педагогтар туралы
Бастауыш сынып пән бірлестігі
Бастауыш сынып мұғалімі
ЖАҢАШЫЛ ПЕДАГОГ ИДЕЯЛАРЫ
Ата - аналар
Педагогикалық қарым­ қатынастағы және оқу педагогикалық іс­ әрекеттегі «кедергілер»
Пәндер