Фундамент құю




Презентация қосу
Күні: 12.02.2014ж.
Сабақ тақырыбы: 2217-205 түріндегі үш
таңбалы санға жазбаша көбейту
тәсілдері.

Баратова Н. бастауыш сынып
мұғалімі 4 сынып
Сабақ мақсаты: Төрт таңбалы санды үш
таңбалы санға жазбаша көбейту амалының
әдіс-тәсілдерін үйрету, білім беру.
Дамытушылығы: оқушылардың
математикалық білімі арқылы интеллектісін
дамыту, есептеу машықтарын жетілдіру;
жеке топтық жұмыста шапшаңдылық
танытуға машықтандыру.
Тәрбиелігі: өзін-өзі басқаруға,
ұжымдылыққа, белсенділікке,
шапшандылыққа, тазалыққа тәрбиелеу
Тақтайлар

ағаштар Шифер

кірпіш Цемент
Құм
ІІІ. Жаңа сабақ
Үй салу алгоритмі
Басы
Басы
1.Құрылыс Сатып алдым
материалдарын
сатып алу. Фундамент
2.Фундамент құю.
3.Қабырғасын қалау. құйдым
4.Шатырын көтеру.
5.Есік, терезе
орнату.
Қаладым

Соңы Көтердім

Алгоритм Орнаттым
дегеніміз не? Соңы
Фундамент құюға керекті
материалдар

«Кім жалдым?»
ойыны

«Кім шапшаң?» ойыны
1.Құрылыс
материалдарын сатып
алу.
Құрылыс материалдар сатып
алу
1 1-мысалды шығару
2217*205=...

1235*20=...
2 2541*205=...
4078*103=...
5261*105=...
2311*203=...
4703*201=...
Құрылыс материалдар сатып
алу
1 1-мысалды шығару
2217*205=454485

1235*20=248235
2 2541*205=520905
4078*103=420034
5261*105=552405
2311*203=469133
4703*201=945303
2. Фундамент құю.
1290*204+106*1732=...
4725*309+3511*502=...
1290*204+106*1732=446752
4725*309+3511*502=32225547
3-мысалды
шығару.
«Кім жылдам?»
ойыны
5403*21=? 16827:3=? 615483+4978=?
4068*74=? 48432:6=? 738217+63895=?
3506*12=? 4964:34=? 856894-28958=?
3-мысалды
шығару.
«Кім жылдам?»
ойыны
5403*21=113463 16827:3=5609 615483+4978=620461
4068*74=301032 48432:6=8072 738217+63895=802112
3506*12=42072 4964:34=146 856894-28958=827936
3. Қабырғасын қалау.
?
Есеп шығару алгоритмі
Басы

Есеппен танысу
Есептің не туралы
екендігін анықтау
Белгілі, белгісізді
анықтау
Есептің шарты мен
сұрағын ажырату
-Балалар, үйдің қабырғасын
Есепті шешу құру үшін өте сапалы
қалауымыз керек.
Сол үшін 5-есепті
Соңы шығарайық.
«Кім шапшаң?»
ойыны
а) 4000*8000=...
32000:5000= ...
ә) 40000*8000=...
32000:100=...
б) 2 т= ... кг
2000 кг-569= ... кг
в) 2000 кг -569=...................=.... жәшік
.
«Кім шапшаң?»
ойыны
а) 4000*8000=32000
32000:5000=4 есе кем
ә) 40000*8000=32000
32000:100=320
б) 2 т=2000 кг
2000 кг-569=1431 кг
в) 2000 кг -569=1431:27=53 жәшік
.
4. Шатырын көтеру.
5. Есік, терезе орнату.
8-тапсырма

6-тапсырма
Оқулықтағы
6-тапсырманы орындау.
.

169208:х=78096:24 а*73=64244-28547
.

169208:х=78096:24 а*73=64244-28547
169208:х=3254 а*73=35697
х=169208:3254 а=35697:73
х=52 а=489
169208:52=78096124 489*73=64244-28547
32*b-59=453 398+4907:R=405
32*b-59=453 398+4907:R=405
32*b=453+59 4907:R=405-398
32*b=512 4907:R=7
b=512:32 R=4907:7
b=16 R=701
32*16-59=453 398+4907:701=405
Оқулықтағы
8-тапсырманы орындау.
Егер шаршының әрқайсысы
2 есе арттыратын болса, онда
оның ауданы неше есеге
тартады?
Егер шаршының әрқайсысы
2 есе арттыратын болса, онда
оның ауданы неше есеге
артады?
4 есе. 4*2=8;
4*4=16;8*8=16;64:16=4.
ІҮ. Жаңа сабақты бекіту.
?
• -әр алгоритм бойынша шолу жұмыстары
жүргізіледі
• -сурет бойынша салынған үйді тамашалау
• -енді осы үйдің кілтін кімге береміз?
• -үйге берілген тапсырманы дұрыс толық
орындаған оқушыға беріледі.
Үй
тапсырмасы.
46 бет, 7-мысалды
орындау.

ҮІ. Бағалау.

Ұқсас жұмыстар
Құрылыс алаңы
Солар бойынша оқушылар білімін бағалау
ШӨГУДІ БАҚЫЛАУ ӘДІСІ
Операция арасындағы қойма және аралық қойма жайлы ақпарат
Ғимараттардың орташа шөгуі
Іргетастар қызметі және олардың түрлері
Құю технологиясы
Қан топтары, қан құю
Жанармай құю бекеттері мен жер жұмыстарының көлемін есептеу
СЫРА ӨНДІРІСІ
Пәндер