Сұрақтар бұрқасыны жаттығуы




Презентация қосу
Тақырыбы: Қосындыны
санға бөлу

ТАҚЫ РЫБЫ:
“ҚОСЫ НДЫНЫ САНҒА БӨЛУ”
Мақсаты:
Білімділік:Қосындыны санға бөлу ережесін пайдалану
білігін бекіту жұмысын жүзеге асыру, қосындыны
санға екі тәсілмен бөлуді ұйымдастыру. Есептерді
әртүрлі тәсілдермен шығарту
Дамытушылық:Оқушылардың ақыл-ойын,логикалық
ойлауы мен шығармашылық қабілеттерін
арттыру,ойын түрлерін пайдалану арқылы сабаққа
қызығушылықтарын арттыру.
Тәрбиелік:Сабақтағы белсенділікке, жазба
жұмыстарды орындаудағы ұқыптылыққа, шапшаң
есептеуге, нақты жауап беруге тәрбиелеу
Қолданылатын көрнекіліктер:

Интербелсенді тақта, Power
paint ,оқулық, кестелер,
суреттер, бор, стикерлер,
плакат, маркер
Қолданылатын модульдер:

СТО, АКТ, диалог арқылы
оқыту, жас ерекшеліктеріне
сәйкес оқыту, өзін-өзі бағалау,
көшбасшылық, дарынды
оқушылармен жұмыс
Қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Диалог, топпен жұмыс,
жеке жұмыс, жұптық
жұмыс, әңгімелеу, ой қозғау,
сұрақ - жауап
Сабақ барысы:
Шаттық шеңбері
“Сандар әлемі”

“Сен маған, мен саған” жаттығуы

“Сұрақтар бұрқасыны” жаттығуы

“Әрқайсысына затын табуға көмектес” жаттығуы

“Разрядтық қосылғыштарға жіктейміз ба?” жаттығуы

“Мен білемін” жаттығуы

“Қызықты төрттік” жаттығуы

“Бағалай білейік”

Рефлексия

Үйге тапсырма беру
Шаттық шеңбері
“ Сандар әлемі ”
1000 17
5 345 1
101 38
765 1200
2500 8 45
9000 6
59 643
298
83 3000
“Бағалау бағдаршамы”

ТҮСІНГЕН СИЯҚТЫМЫН

МҮЛДЕМ ТҮСІНБЕДІМ
ТҮСІНДІМ
“Сен маған, мен саған”
Сұрақтар бұрқасыны
1.Көбейтудің компаненттерін ата
2.Бөлудің компонентерін ата
3.1 дм неше см бар?
4. 1 тәулікте неше сағат бар?
5.1сағатта неше минут бар?
6.Көлемді қалай табамыз?
7.Ауданды қалай табамыз?
8.2-нің кубы нешеге тең?
9.Периметрді қалай табамыз?
10.Қосындыны қалай санға көбейтеміз?
11.Қосындыны санға бөлу үшін не істейміз?
12. 3-тің кубы нешеге тең?
“Әрқайсысына затын табуға
көмектес”
30 · 4 81 : 9 50 · 5 49 : 7

тосап
бал

24:4 + 12:4 (21+14) : 7 (16+84) : 2 (22+18) · 3
100 : 20 20 · 8 12 · 2 48 : 8

(16+32) : 8 10 · 2 + 2 · 2 (60+40) : 20 80 · 2+10 · 0
64 : 8 4·3 45 : 5 80 · 9

15:5 + 45:5 (50+40) · 8 (25+39) : 8 (70+20) : 10
10 · 2 8·8 27 : 9
56 : 7

4 ·10+6·4 12:12+18:9 (56+44) : 5 40:10+12:3
«Разрядтық қосылғыштарға
жіктейміз ба?»

23 = 20+3 90 = 90+0

45 = 40+5 38 = 30+8

42 = 40+2 85 = 80+5
67 = 60+7 56 = 50+6
«Мен білемін»
(50+15) : 5
(32+48) : 8
(9+9) : 6 (52+11) : 9
75 және 27 сандарының 40 және 16 сандарының
айырмасын 3 есе қосындысын 7 есе
арттыр кеміт

(19+17) : 4 (25+15) : 5
(42+24) : 6 (24+12) : 4
70 және 4 сандарының 420 және 6 сандарының
көбейтіндісін 40 есе бөліндісін 9 есе
кеміт арттыр
Қызықты төрттік
12 кг қияр мен 15 кг қызанақ банкаларға 3
килограмнан бөліп тұздалды. Неше банка қажет
болды?

Бір алма ағашынан 36 кг, ал екнішісінен 24
кг алма жиналды. Алмалар 6 килограмнан
бөлініп, жәшіктерге салынды. Неше жәшік
қажет болды?

5 жәшіктегі жүзімнің массасы 40 кг.
жүзім салынған осындай 7 жәшіктің
массасы қанша болады?

Ұзындығы 9 см, ені 6 см тік төртбұрыштан
бірдей 6 шаршы қиып алынды. Осы
шаршылардың біреуін сызып көрсет.
“Бағалай білейік”
Рефлексия
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА
№5, №11 202 бет
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!

Ұқсас жұмыстар
Сіздер Бала деген кім
Жаттығу Тілек шамы
Танысу рәсімі жаттығуы
Қазақтың ұлттық психологиясындағы қыз бала тәрбиесі
ОҚУШЫ АТА - АНА МҰҒАЛІМ
АМАЛДАРДЫҢ ОРЫНДАЛУ РЕТІ
Үлпілдек жүнді балапан. жапсыру пәні
Белгісін тап жаттығуы
Ағылшын тілі пәнінің мұғалімі
«Көмек шеңбері» Психологиялық тренинг
Пәндер