Сұрақтар бұрқасыны жаттығуы


Slide 1

тАҚЫРЫБЫ: “Қосындыны санға бөлу”

Тақырыбы: Қосындыны санға бөлу

Slide 2

Мақсаты:

Білімділік:Қосындыны санға бөлу ережесін пайдалану білігін бекіту жұмысын жүзеге асыру, қосындыны санға екі тәсілмен бөлуді ұйымдастыру. Есептерді әртүрлі тәсілдермен шығарту

Дамытушылық:Оқушылардың ақыл-ойын, логикалық ойлауы мен шығармашылық қабілеттерін арттыру, ойын түрлерін пайдалану арқылы сабаққа қызығушылықтарын арттыру.

Тәрбиелік:Сабақтағы белсенділікке, жазба жұмыстарды орындаудағы ұқыптылыққа, шапшаң есептеуге, нақты жауап беруге тәрбиелеу

Slide 3

Қолданылатын көрнекіліктер:

Интербелсенді тақта, Power paint, оқулық, кестелер, суреттер, бор, стикерлер, плакат, маркер

Slide 4

Қолданылатын модульдер:

СТО, АКТ, диалог арқылы оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, өзін-өзі бағалау, көшбасшылық, дарынды оқушылармен жұмыс

Slide 5

Қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Диалог, топпен жұмыс, жеке жұмыс, жұптық жұмыс, әңгімелеу, ой қозғау, сұрақ - жауап

Slide 6

Сабақ барысы:

Шаттық шеңбері

“Сандар әлемі”

“Сен маған, мен саған” жаттығуы

“Сұрақтар бұрқасыны” жаттығуы

“Әрқайсысына затын табуға көмектес” жаттығуы

“Разрядтық қосылғыштарға жіктейміз ба?” жаттығуы

“Мен білемін” жаттығуы

“Қызықты төрттік” жаттығуы

“Бағалай білейік”

Рефлексия

Үйге тапсырма беру

Slide 7

Шаттық шеңбері

Slide 8

“ Сандар әлемі ”

5

8

6

1

83

38

17

45

345

101

643

765

298

59

1000

9000

1200

2500

3000

7

Slide 9

“Бағалау бағдаршамы”

Түсіндім

Түсінген сияқтымын

Мүлдем түсінбедім

Slide 10

“Сен маған, мен саған”

Slide 11

1. Көбейтудің компаненттерін ата 2. Бөлудің компонентерін ата 3. 1 дм неше см бар? 4. 1 тәулікте неше сағат бар? 5. 1сағатта неше минут бар? 6. Көлемді қалай табамыз? 7. Ауданды қалай табамыз? 8. 2-нің кубы нешеге тең? 9. Периметрді қалай табамыз? 10. Қосындыны қалай санға көбейтеміз? 11. Қосындыны санға бөлу үшін не істейміз? 12. 3-тің кубы нешеге тең?

Сұрақтар бұрқасыны

Slide 12

“Әрқайсысына затын табуға көмектес”

Slide 13

бал

тосап

30 · 4

81 : 9

50 · 5

49 : 7

24:4 + 12:4

(21+14) : 7

(16+84) : 2

(22+18) · 3

Slide 14

100 : 20

48 : 8

12 · 2

20 · 8

(16+32) : 8

10 · 2 + 2 · 2

(60+40) : 20

80 · 2+10 · 0

Slide 15

64 : 8

4 · 3

45 : 5

80 · 9

15:5 + 45:5

(50+40) · 8

(25+39) : 8

(70+20) : 10

Slide 16

56 : 7

10 · 2

8 · 8

27 : 9

4 ·10+6·4

12:12+18:9

(56+44) : 5

40:10+12:3

Slide 17

«Разрядтық қосылғыштарға

жіктейміз ба?»

23

45

42

67

90

38

85

56

= 20+3

= 40+5

= 40+2

= 60+7

= 90+0

= 30+8

= 80+5

= 50+6

Slide 18

«Мен білемін»

Slide 19

(50+15) : 5

(9+9) : 6

75 және 27 сандарының айырмасын 3 есе арттыр

(19+17) : 4

(42+24) : 6

70 және 4 сандарының көбейтіндісін 40 есе кеміт

(32+48) : 8

(52+11) : 9

40 және 16 сандарының қосындысын 7 есе

кеміт

(25+15) : 5

(24+12) : 4

420 және 6 сандарының бөліндісін 9 есе

арттыр

Slide 20

Қызықты төрттік

Slide 21

12 кг қияр мен 15 кг қызанақ банкаларға 3 килограмнан бөліп тұздалды. Неше банка қажет болды?

Бір алма ағашынан 36 кг, ал екнішісінен 24 кг алма жиналды. Алмалар 6 килограмнан бөлініп, жәшіктерге салынды. Неше жәшік қажет болды?

5 жәшіктегі жүзімнің массасы 40 кг. жүзім салынған осындай 7 жәшіктің массасы қанша болады?

Ұзындығы 9 см, ені 6 см тік төртбұрыштан бірдей 6 шаршы қиып алынды. Осы шаршылардың біреуін сызып көрсет.

Slide 22

“Бағалай білейік”

Slide 23

Рефлексия

Slide 24

№5, №11 202 бет

Үйге тапсырма

Slide 25

Назарларыңызға

рахмет!


Ұқсас жұмыстар
Сіздер Бала деген кім
Жаттығу Тілек шамы
Танысу рәсімі жаттығуы
Қазақтың ұлттық психологиясындағы қыз бала тәрбиесі
ОҚУШЫ АТА - АНА МҰҒАЛІМ
АМАЛДАРДЫҢ ОРЫНДАЛУ РЕТІ
Үлпілдек жүнді балапан. жапсыру пәні
Белгісін тап жаттығуы
Ағылшын тілі пәнінің мұғалімі
«Көмек шеңбері» Психологиялық тренинг
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz