Сұрақтар бұрқасыны жаттығуы



тАҚЫРЫБЫ: “Қосындыны санға бөлу”
Тақырыбы: Қосындыны санға бөлу

Мақсаты:
Білімділік:Қосындыны санға бөлу ережесін пайдалану білігін бекіту жұмысын жүзеге асыру, қосындыны санға екі тәсілмен бөлуді ұйымдастыру. Есептерді әртүрлі тәсілдермен шығарту
Дамытушылық:Оқушылардың ақыл-ойын, логикалық ойлауы мен шығармашылық қабілеттерін арттыру, ойын түрлерін пайдалану арқылы сабаққа қызығушылықтарын арттыру.
Тәрбиелік:Сабақтағы белсенділікке, жазба жұмыстарды орындаудағы ұқыптылыққа, шапшаң есептеуге, нақты жауап беруге тәрбиелеу

Қолданылатын көрнекіліктер:
Интербелсенді тақта, Power paint, оқулық, кестелер, суреттер, бор, стикерлер, плакат, маркер

Қолданылатын модульдер:
СТО, АКТ, диалог арқылы оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, өзін-өзі бағалау, көшбасшылық, дарынды оқушылармен жұмыс

Қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Диалог, топпен жұмыс, жеке жұмыс, жұптық жұмыс, әңгімелеу, ой қозғау, сұрақ - жауап

Сабақ барысы:
Шаттық шеңбері
“Сандар әлемі”
“Сен маған, мен саған” жаттығуы
“Сұрақтар бұрқасыны” жаттығуы
“Әрқайсысына затын табуға көмектес” жаттығуы
“Разрядтық қосылғыштарға жіктейміз ба?” жаттығуы
“Мен білемін” жаттығуы
“Қызықты төрттік” жаттығуы
“Бағалай білейік”
Рефлексия
Үйге тапсырма беру

Шаттық шеңбері

“ Сандар әлемі ”
5
8
6
1
83
38
17
45
345
101
643
765
298
59
1000
9000
1200
2500
3000
7

“Бағалау бағдаршамы”
Түсіндім
Түсінген сияқтымын
Мүлдем түсінбедім

“Сен маған, мен саған”

1. Көбейтудің компаненттерін ата 2. Бөлудің компонентерін ата 3. 1 дм неше см бар? 4. 1 тәулікте неше сағат бар? 5. 1сағатта неше минут бар? 6. Көлемді қалай табамыз? 7. Ауданды қалай табамыз? 8. 2-нің кубы нешеге тең? 9. Периметрді қалай табамыз? 10. Қосындыны қалай санға көбейтеміз? 11. Қосындыны санға бөлу үшін не істейміз? 12. 3-тің кубы нешеге тең?
Сұрақтар бұрқасыны

“Әрқайсысына затын табуға көмектес”

бал
тосап
30 · 4
81 : 9
50 · 5
49 : 7
24:4 + 12:4
(21+14) : 7
(16+84) : 2
(22+18) · 3

100 : 20
48 : 8
12 · 2
20 · 8
(16+32) : 8
10 · 2 + 2 · 2
(60+40) : 20
80 · 2+10 · 0

64 : 8
4 · 3
45 : 5
80 · 9
15:5 + 45:5
(50+40) · 8
(25+39) : 8
(70+20) : 10

56 : 7
10 · 2
8 · 8
27 : 9
4 ·10+6·4
12:12+18:9
(56+44) : 5
40:10+12:3

«Разрядтық қосылғыштарға
жіктейміз ба?»
23
45
42
67
90
38
85
56
= 20+3
= 40+5
= 40+2
= 60+7
= 90+0
= 30+8
= 80+5
= 50+6

«Мен білемін»

(50+15) : 5
(9+9) : 6
75 және 27 сандарының айырмасын 3 есе арттыр
(19+17) : 4
(42+24) : 6
70 және 4 сандарының көбейтіндісін 40 есе кеміт
(32+48) : 8
(52+11) : 9
40 және 16 сандарының қосындысын 7 есе
кеміт
(25+15) : 5
(24+12) : 4
420 және 6 сандарының бөліндісін 9 есе
арттыр

Қызықты төрттік

12 кг қияр мен 15 кг қызанақ банкаларға 3 килограмнан бөліп тұздалды. Неше банка қажет болды?
Бір алма ағашынан 36 кг, ал екнішісінен 24 кг алма жиналды. Алмалар 6 килограмнан бөлініп, жәшіктерге салынды. Неше жәшік қажет болды?
5 жәшіктегі жүзімнің массасы 40 кг. жүзім салынған осындай 7 жәшіктің массасы қанша болады?
Ұзындығы 9 см, ені 6 см тік төртбұрыштан бірдей 6 шаршы қиып алынды. Осы шаршылардың біреуін сызып көрсет.

“Бағалай білейік”

Рефлексия

№5, №11 202 бет
Үйге тапсырма

Назарларыңызға
рахмет!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz