Ойлы болсаң озып көр




Презентация қосу
Қайталау сабағы

“Қыс бейнесі”
тарауын қорытындылау
Сабақтың мақсаттары:
Білімділік: Оқушылардың білім, білік
дағдыларын қалыптастыру. Қыс туралы алған
білімдерін пысықтай, салыстыра отырып,
тарау мазмұнын ашу.
Дамытушылық: Тапсырмаларды орындау
арқылы оқушылардың сын тұрғысынан ойлау
қабілетін, өздігінен жұмыс істей алуын
дамыту, сатылай кешенді талдау
технологиясы арқылы қорытынды шығаруға
машықтандыру.
Тәрбиелік: Қысқы табиғат көрінісін баяндау
арқылы оқушы- лардың эстетикалық талғамы
арттыру, іздемпаздыққа, шы- ғармашылықпен
жұмыс істеуге тәрбиелеу.
Жұлдызды сәт!
"Қызықты алтылық"
ойыны
30 40 20

20 30 40
Табанымба байладым,
Қос аяқпен айдадым.

Шаңғы
Қыс – арбаңды,
Жаз шанаңды сайла.
Төгіліп жерге ақ моншақ,
Ғайып болды сол шақта-ақ.

Бұршақ
Сықырлаған аязда,
Сары қамысты панала.
Қанаты жоқ,
Ұшады.
Аяғы жоқ,
Желеді.
Ауызы жоқ,
Ұлиды.

Боран
Қыстың қамын жаз ойла
Ребус
І топ

‘‘ ’ ‘‘‘‘‘

Қарлар
Ребус
ІІ топ

‘‘‘‘‘ ‘ ’’

‘‘ ’

Мұздар
І айналым

"Мықты болсаң тауып көр"
І топқа

Абайдың түлкі тымағының екі самайынан
қадалып ұрған жел шекесін шаныштыра бастады.
Еңкейіп келе жатып, бетін бұрып, ықтап шабайын
десе, желкелігінен ұрып мойнына қарды тықпалай
берді.

Мұхтар Әуезов “Боран”
ІІ топқа

Ұшан-теңіз-қалың қар,
Жерді басып жабады.
Шұнақ аяз жалаңдап,
Екі санын сабады.

Сәкен Сейфуллин “Қызыл шұнақ”
І топқа

Қара боран көкті жапты,
Қарлы құйын қуалай.
Кейде ұлыған аң сияқты,
Кейде жылайды баладай.

Орыс ақыны Александр Пушкин
“Қысқы кеш”
ІІ топқа

Шым-шытырық көп ізге үңіле қарап, біраз тұр-
дым. Қар үстіндегі іздердің арасынан әр жерден ін –
нің аузына ұқсас тіркестер көзіме түсті. Ішіне қолым-
ды сұқсам, жып-жылы.

“Қар астындағы ұялар”
І топқа

Қарды соғып төрт бұрыш,
Төрт бұрышты қып кірпіш,
Үй іргесін қаласты.
“Мен оямын!”-деп біреуі,
“Мен қоямын!”-деп біреуі,
Терезеге таласты.

Мағжан Жұмабаев “Аққала”
ІІ топқа

Жақсылап байқашы,
Аяғың тоңбай ма?
Жел үріп,
Қар кіріп,
Қонышыңа толмай ма?

Бердібек Соқпақбаев “Шынықсын денеміз”
ІІ айналым

"Кім ұшқыр"
І топқа

Бора Тайға
н қ

Қар Қыс құбылыстары Мұз

Аяз Қыра
у
ІІ топқа

Күз
Жеміс піседі,
Екеуі
де жыл Қыс
жаңбыр жауады, мезгілі, Қар жауады, күн
екі мез- суытады, аяз
жел соғады,
гілде де болады, су қатады,
күн бұлттанады, 3 ай боран соғады.
тұман болды, бар
ІІІ айналым

"Ойлы болсаң озып көр"
І топқа

Ақ шапанын үстінен,
Алты ай бойы шешпейді.
Қара шапан үстінен,
Алты ай бойы түспейді.

Қара жер мен ақ қар
ІІ топқа

Көлге жапқан қақпақ,
Сіресіп тұр –
Қатты-ақ.

Мұз
І топқа

Құлағы мен көзі жоқ,
Жоқ тіпті қол мен аяғы.
Бірақ ғажап өнерпаз,
Мәнерлеп ою ояды.

Қырау
ІІ топқа

Шанамен зырғып желетін,
Шаңғы, коньки тебетін,
Аққала жасап ойнайтын,
Қай мезгіл деп ойлайсың?
Қыс
ІV айналым

"Кім тапқыр"
І топқа

Ақ киімді, денелі, ақ сақалды,
Соқыр, мылқау танымас тірі жанды.
_________________________________
_________________________________
ІІ топқа

Ән шырқашы тұрған құстай
Теңіздің арғы бетінде.
_________________________
_________________________
V айналым

"Жүйрік болсаң, шауып көр"
VІ айналым

"Болмасаң да ұқсап бақ"
І топқа ІІ топқа

_________ __________ аппақ,
жапалақтап, __________ жақсы – ақ.
_________ __________ тоймаймыз
шапалақтап.
__________ ойнаймыз.
_________ киеді,
_________ сүйеді.
VІІ айналым

"Жүйрік топты анықтау"
Үйге тапсырма.

1 – топ: “Қыс бейнесі” тақырыбына сурет салу

2 – топ: “Қыс бейнесі” тақырыбына әңгіме жазу

Ұқсас жұмыстар
Физикалық құбылыстар
Табиғатқа саяхат
Химиялық байланыс
Сөз мерген туралы ақпарат
Мерейлі менің Қазақстаным! 3 - сынып
Туысқан жауап
Сөзмерген танымдық ойын
Сөзмерген
Ұлт болашағы білімдіде
Рационал сандарды салыстыру
Пәндер