Семантикалық карта




Презентация қосу
Ақтөбе қ-сы № 25 ЖОМ
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Орынбаева Айгуль Абдоловна

Сабақтың тақырыбы
МЕНІҢ ЖАЗҒЫ ДЕМАЛЫСЫМ

7 “Б”КЛАСС
Білімділік: оқушылардың грамматикалық
білімдерін тереңдету, жаңа мәтінді меңгеру,
жаңа сөздерді дұрыс қолдана білу; сөйлеу
мәдениетін арттыру
Дамытушылық: шығармашылық
қабілеттерін, ойларын дамыту,
ізденімпаздық қасиеттерін
қалыптастыру; өзін-өзі бағалай білуге
жетелеу
Тәрбиелік: басқалардың көзқарасын
тыңдап, бір-бірін сыйлай білуге тәрбиелеу;
Сабақтың барысы
Ұйымдастыру

Сабақтың мақсатымен таныстыру

Өткенді бекітуге арналған тест

Үйге берілген тапсырманы тексеру (топтардың “Менің жазғы
демалысым” тақырыбындағы презентацияларын ортаға салу)

Мәтінмен жұмыс ( 3 топ мәтін мазмұны бойынша тапсырмалар
орындайды.

Туынды және негізгі сын есімдердің жасалуы

Семантикалық карта толтыру

Корытындылау, бағалау парақтарын толтыру
Біз қалай демалдық?( топтардың презентацияларын қорғауы)

е д е малды
а л агерьд
Сол
с қа барды
ы
тауғ а жар
Тем ір
Лера

жа рда
ал
ия Мұғ ады
о ф ш а л
та м а
С
ы
болд ия ны
а Тү р к
н С аш
ям е
Ан
Тест
. Жаз деген не?
а) көктемнің жалғасы ә) күздің басы б)қыстың ортасы
2. Берілген сөйлемді дұрыс аяқтаңдар. Біз жазда саяхатқа ....
а)түсеміз ә)көреміз
б)шығамыз
3. Жазғы демалысты қайда өткіземіз ?
а) мектепте ә) сыныпта б)атам
мен әжемде
4. Жазда болатын табиғат өзгерістерін табыңдар.
а)қар жауып боран болады ә)қар еріп, күн жылиды

б) айнала гүлдеп күн ысиды
5. Жаз мезгіліне қатысы жоқ сөздерді табыңдар.
а)жайлау ә)боран
б)ыстық
Семантикалық карта
Сөздер Негізгі Туынды Зат етістік есімді
Сын Сын есім есім к
есім
қолайлы
нағыз
бұл
балалар
мезгілі
жазғы

қыдырады

ерекше
қоңыр
қысқы
әдеби
Бағалау парағы Оқушының аты жөні__________________________________________

Күні Оқылым бойынша Қиы
құрылған дескрипторлары нды Тес мәтінді талдау Сема Мұғ Жалпы
қ т бойынша топтағы нтика Баллы балл(20)
деңг (3б) жұмысы(6б) лық (6)
ейі карта
(5б)

1топ 2топ 3топ
Сұра Негізг Клас
қ і тер
құру Ойын құру
жеткіз
у
.21.10 Қар.
Ой жүйелілігі, сөйлемдерді дұрыс құруы,
сөздерді мағынасына қарай дұрыс
қолдануы.
Ой жүйелілігі, сөйлемдерді дұрыс құруы, Орт.
сөздерді мағынасына қарай дұрыс жоғ.
қолдануы.Қосымша сұрақтарға жауап
беруі.
Ой жүйелілігі, сөйлемдерді дұрыс құруы, Жоғ.
сөздерді мағынасына қарай дұрыс
қолдануы.Қосымша сұрақтарға жауап
беруі. Тақырып бойынша өзіндік ой пікірін
жеткізе білуі.

Ұқсас жұмыстар
Бердібек жазушылары
Нәтиже сабақ. Қазақ балалар әдебиетінің жазушылары
Мұхтар Әуезов Қараш-қараштағы Бақтығұл тағдыры
Бақтығұл тағдыры
Таңбалар ережесі
Сандық карта
Ақпанның алтысы Сынып жұмысы Есімшенің жасалу жолдары
Айнұр сөзін Інім сөзін Мұғалім сөзін септеу тәуелдеу жіктеу
«Сәлем» сөздің анасы!
Сын есім туралы түсініктерін қалыптастыру
Пәндер