Информатика пәнінде оқытудың инновациялық технологияларын қолданудың әдістемелік негіздері


Slide 1

Оқытудың инновациялық технологияларын пайдалану ерекшеліетері

Информатика пәнінің оқытушысы

Жұмашев Жансеит Қарасайұлы

Slide 2

Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңының 8-бабында «Білім беру жүйесінің басты міндеттерінің бірі - оқытудың жаңа технологияларын енгізу, білім беруді ақпараттандыру, халықаралық ғаламдық коммуникациялық желілерге шығу» деп атап көрсеткен

Slide 3

“Инновация- нақтылы бір адамға жаңа болып табылатын идея”.

Э. Раджерс

“Инновация - арнайы жаңа өзгеріс. Біз одан жүйелі міндеттеріміздің жүзеге асуын, шешімдерін күтеміз»

Майлс

Slide 4

Қазақстанда ең алғаш «Инновация» ұғымына қазақ тілінде анықтама берген ғалым Немеребай Нұрахметов

“Инновация, инновациялық үрдіс деп отырғанымыз - білім беру мекемелерінің жаңалықтарды жасау, меңгеру, қолдану және таратуға байланысты бір бөлек қызметі”

Slide 5

Жаңа педагогикалық технологиялар

-дамыта отырып оқыту әдістемесі

(Л. Занков) ;

-оза отырып оқыту (С. Лысенкова) ;

-іс-әрекетті бағалау (Ш. Амонашвили) ;

-тірек- схема және тірек конспектілері арқылы оқыту

(В. Шаталов) ;

-саралап оқыту;

-деңгейлік тапсырмалар арқылы дамыта оқыту;

-модульдік оқыту

(М. Жанпеисованың) ;

Slide 6

Жаңа технологиялардың педагогикалық негізгі қағидалары:

-балаға ізгілік тұрғысынан қарау;

-оқыту мен тәрбиенің бірлігі;

-баланың танымдық күшін қалыптастыру және дамыту;

-баланың өз бетімен әрекеттену әдістерін меңгерту;

-баланың танымдылық және шығармашылық икемділігін дамыту;

-әр оқушының дамуы үшін жүйелі жұмыс істеу;

-оқу үрдісін оқушының сезінуі.

Slide 7

Сабақтың тақырыбы: ЭЕМ нің даму тарихы. ЭЕМ құрамы. Операциялық жүйе. Файл. Word, Excel, CorelDraw редакторларымен жұмыс жасау ережесі.

Сабақтың мақсаты:

а) Оқушыларға қолданбалы информатика нені оқытатынын білдіру. Информатика пәнінен өткен білімдерін естеріне түсіру;

ә) Оқушылардың дүние танымдығын қалыптастыру. Теориялық білімдерін өмірде, практикада қолдана білуге тәрбиелеу;

б) Сөздік қорларын толықтыру. Бұрынан алған теориялық білімдерін өз бетімен толықтыруды дағдыландыру.

Slide 8

1 қадам

5 минутта жеке келесі сұрақтарға жауап беріңіз. Қандай 5-10 ғылыми ашылған жаңалық немесе техникалық өнертабыс соңғы 100 жылда сіздің ойыңызша адамзат қоғамына және тарихына көптеген әсер етті ме? Олардың әрқайсысы қашан жасалды?

2-қадам.

Тьютор пікірталаста жетекші роль атқарады.

Өз тізіміңізден бір жаңалықты немесе өнертабысты таңдаңыз. 10 минут көлемінде келесі сұраққа жауап беріңіз. Бұл жаңалықтың немесе өнертабыстың қоғамға қандай үш түрлі пайдасы мен үш түрлі зияны бар?

3-қадам.

3 минут ішінде жоғарыдағы мысалдардан мына сұрақтарға жауап беру: Егерде бұл жаңалық жасалмағанда біздің өмірімізде не өзгерер еді?

Slide 9

4-қадам

1-3 қадамдардағы жауаптарды тыңдап болғаннан кейін шағын топтарда жұмыс жасап және сұрақты талқылау: Сіздің ойыңызша қандай да бір жасауы қажет емес ғылыми жаңалық пен өнертабыс бар ма, ? Неге иә? Неге жоқ?

5 қадам

Бір сұрақтан екіншісіне жылжу үшін ойлау процесі жүрді. Алғашқы 3 сұрақ соңғы 2 сұрақты талдауға көмектесті ме?

Slide 10

Блум таксономиясы

бойынша сабақ жоспарлаудың мұғалім құзырлылығын арттырудағы ролі.

Т. Нақыпов.

Slide 11

Бұл таксаномия бес қадамнан тұрады

Білу және түсіну

Қолдану

Талдау

Жинақтау

Бағалау

Slide 12

Гуманистік парадигма.

Дұрыс және дұрыс емес жауап жоқ. Баланы тексерме,

сонымен бірге Ізде. Жазылған ереже бойынша өзіңе немесе басшыдан

гөрі балаға көбірек сен. Бала егер тәртіп бұзса күмәнмен қарама. Өйткені

оның бұлай істеуіне себептер болды. Баланың қателесу құқығы тәуекелшілдікпен тығыз байланысты.

Ол тәуекелшіл болғанда ғана- еркін. Баланың тәуекелшіл тәуелсіздігін,

әр қадамын аңдығанша тани біл.

Білмейтіндігіңді мойындай біл. Білім алуға зорлама, білімді ашу және қолдана білуге үйрет. Баланы бір-бірімен салыстырма, олардың

әрқайсысы әртүрлі жақсы. Баланың бүгінгісі мен ертеңгісін

салыстыр. Жоспарды қатаң орындауға тырыспа, ол сенікі ғана.

Білім алу-сенің қалай түсінгеніңе байланысты. Сен оқушыға қарауыл, тереуші, сот емессің. Саған ол дұрыс немесе дұрыс жасамаса да жазалауға құқық берілмеген.

Бала қателеспейді, ол өз жолын іздеуші.


Ұқсас жұмыстар
Биология пәнінде этнопедагогикалық элементтерді қолданудың әдістемелік негіздері
Ағылшын тілін оқытуда ойын технологияларын қолданудың әдістемелік негіздері
Жаратылыстану пәнінде интерактивті тақталарды қолданудың әдістемелік негіздері
Оқытудың инновациялық технологияларын енгізудің ерекшеліктері: түрлері, педагогикалық қағидалар және Блум таксономиясының рөлі
Оқу-тәрбие үрдісінде инновациялық технологиялар мен тірек-конспектілерді қолданудың теориялық-әдістемелік негіздері
Бастауыш мектепте информатика негіздерін енгізудің педагогикалық-әдістемелік негіздері
Педагогиканы оқытудың әдістемелік және дидактикалық негіздері
Кіші сыныптарда математика сабақтарында мультимедиа технологияларын қолданудың әдістемесі
Бастауыш сыныптардағы математика сабақтарында ойын технологиясын қолданудың әдістемелік негіздері
Арнайы мектепте математиканы оқытудың әдістемелік негіздері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz