Білмейтіндігіңді мойындай біл




Презентация қосу
Оқытудың инновациялық
технологияларын
пайдалану ерекшеліетері

Информатика пәнінің оқытушысы
Жұмашев Жансеит Қарасайұлы
Қазақстан Республикасының «Білім туралы»
Заңының 8-бабында «Білім беру жүйесінің басты
міндеттерінің бірі – оқытудың жаңа
технологияларын енгізу, білім беруді
ақпараттандыру, халықаралық ғаламдық
коммуникациялық желілерге шығу» деп атап
көрсеткен
“Инновация- нақтылы бір
адамға жаңа болып табылатын
идея”.
Э.Раджерс

“Инновация – арнайы жаңа
өзгеріс. Біз одан жүйелі
міндеттеріміздің жүзеге асуын,
шешімдерін күтеміз»
Майлс
Қазақстанда ең алғаш «Инновация» ұғымына
қазақ тілінде анықтама берген ғалым
Немеребай Нұрахметов

“Инновация, инновациялық үрдіс деп
отырғанымыз – білім беру мекемелерінің
жаңалықтарды жасау, меңгеру, қолдану
және таратуға байланысты бір бөлек
қызметі”
Жаңа педагогикалық технологиялар

-оза отырып
оқыту -дамыта отырып
(С.Лысенкова); оқыту әдістемесі
(Л. Занков) ;
-саралап оқыту;

-модульдік оқыту
(М. -іс-әрекетті
Жанпеисованың); бағалау (Ш.
Амонашвили);

-тірек- схема және тірек
конспектілері арқылы
оқыту -деңгейлік тапсырмалар
(В. Шаталов); арқылы дамыта оқыту;
Жаңа технологиялардың педагогикалық негізгі
қағидалары:
-баланың танымдылық
және шығармашылық
икемділігін дамыту;

-әр оқушының дамуы
үшін жүйелі жұмыс
істеу;

-оқу үрдісін
оқушының сезінуі.
-баланың өз
бетімен әрекеттену
әдістерін меңгерту;
-балаға ізгілік
тұрғысынан қарау;

-оқыту мен тәрбиенің
бірлігі;

-баланың танымдық
күшін қалыптастыру
және дамыту;
Сабақтың тақырыбы: ЭЕМ нің даму тарихы. ЭЕМ
құрамы. Операциялық жүйе. Файл. Word, Excel, CorelDraw
редакторларымен жұмыс жасау ережесі.

Сабақтың мақсаты:

а) Оқушыларға қолданбалы информатика нені
оқытатынын білдіру. Информатика пәнінен өткен білімдерін
естеріне түсіру;

ә) Оқушылардың дүние танымдығын қалыптастыру.
Теориялық білімдерін өмірде, практикада қолдана білуге
тәрбиелеу;

б) Сөздік қорларын толықтыру. Бұрынан алған
теориялық білімдерін өз бетімен толықтыруды
дағдыландыру.
1 қадам
5 минутта жеке келесі сұрақтарға жауап беріңіз. Қандай
5-10 ғылыми ашылған жаңалық немесе техникалық
өнертабыс соңғы 100 жылда сіздің ойыңызша адамзат
қоғамына және тарихына көптеген әсер етті ме? Олардың
әрқайсысы қашан жасалды?
2-қадам.
Тьютор пікірталаста жетекші роль атқарады.
Өз тізіміңізден бір жаңалықты немесе өнертабысты
таңдаңыз. 10 минут көлемінде келесі сұраққа жауап беріңіз.
Бұл жаңалықтың немесе өнертабыстың қоғамға қандай үш
түрлі пайдасы мен үш түрлі зияны бар?
3-қадам.
3 минут ішінде жоғарыдағы мысалдардан мына
сұрақтарға жауап беру: Егерде бұл жаңалық жасалмағанда
біздің өмірімізде не өзгерер еді?
4-қадам
1-3 қадамдардағы жауаптарды тыңдап болғаннан кейін
шағын топтарда жұмыс жасап және сұрақты талқылау: Сіздің
ойыңызша қандай да бір жасауы қажет емес ғылыми жаңалық
пен өнертабыс бар ма,? Неге иә? Неге жоқ?
5 қадам
Бір сұрақтан екіншісіне жылжу үшін ойлау процесі жүрді.
Алғашқы 3 сұрақ соңғы 2 сұрақты талдауға көмектесті ме?
Блум таксономиясы
бойынша сабақ жоспарлаудың мұғалім
құзырлылығын арттырудағы ролі.

Т.Нақыпов.
Бұл таксаномия бес қадамнан
тұрады

Бағалау

Жинақтау

Талдау
Білу Қолдану
және
түсіну
Гуманистік парадигма.

Дұрыс және дұрыс емес жауап жоқ . Баланы тексерме,
сонымен бірге Ізде. Жазылған ереже бойынша өзіңе немесе басшыдан
гөрі балаға көбірек сен. Бала егер тәртіп бұзса күмәнмен қарама.
Өйткені
оның бұлай істеуіне себептер болды. Баланың қателесу құқығы
тәуекелшілдікпен тығыз байланысты .
Ол тәуекелшіл болғанда ғана- еркін.Баланың тәуекелшіл тәуелсіздігін,
әр қадамын аңдығанша тани біл.
Білмейтіндігіңді мойындай біл . Білім алуға зорлама,білімді ашу
және қолдана білуге үйрет. Баланы бір-бірімен салыстырма,олардың
әрқайсысы әртүрлі жақсы. Баланың бүгінгісі мен ертеңгісін
салыстыр. Жоспарды қатаң орындауға тырыспа,ол сенікі ғана.
Білім алу-сенің қалай түсінгеніңе байланысты . Сен оқушыға
қарауыл, тереуші,сот емессің.Саған ол дұрыс немесе дұрыс жасамаса
да жазалауға құқық берілмеген.
Бала қателеспейді,ол өз жолын іздеуші.

Ұқсас жұмыстар
Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті
Блум тақсономиясы бойынша сабақ жоспарлаудың мұғалім құзырлылығын арттырудағы ролі
Толеранттылық шаршысы
Қыздарға кеңес
Өмірде өз орным бар
Қуана біл
Жақсы қасиетке үйретіп, жаман қасиеттен жиренту арқылы адамгершілік сезімдерін дамыту
АТА - АНА БАЛА
Ойын шарты
ХХІ ғасыр психологы қандай болуы керек?
Пәндер