Сөз және оның құрамы
Презентация қосу
Қазақ тілі
ІІ.ІІ.Үй
Үйтапсырмасын
тапсырмасын тексеру
тексеру
“ Ой қозғау”
Тірек схемалары бойынша сұраққа жауап алу
1. Сөз мағынасына қарай неше түрге бөлінеді,
қандай?
2. Антоним, синоним, омоним дегеніміз не?
3. Жақсы – жаман, алыс – жақын, жуан –
жіңішке, әдемі – сұлу, бас сөздеріне сөйлем
құрау.
Тақырыбы :
Сөз және
оның құрамы
Мақсаты:
Біліміділігі: Оқушыларға сөз және оның құрамы
туралы түсінік беру. Сөздерді сөз құрамына дұрыс
талдауға, жұрнақ және жалғау қосымшаларын
дұрыс ажырата білуге үйрету.
Дамытушылығы: Әр оқушыны сұрақ – жауап
арқылы тілдерін дамыту, оқушының еске сақтау
дағдысын, ойлау қабілетін дамыту,
қызығушылықтарын арттыру.
Тәрбиелігі: Оқушыларды алғырлыққа, зергерлікке,
шапшандылыққа, ұлтжандылыққа тәрбиелеу.
Жаңа сабақ:
Мысалы: Дүкендерде кітап көп.
Кітаптың көлемі әртүрлі.
Дәурен дүкеннен өзіне ұнаған
кітапты сатып алды. Кітапты
күтіп ұстау керек. Кітаптан
көп мағлұмат алуға болады. Әр
оқушы кітаппен дос болу керек.
Кітаптың
Кітапты
Кітаптан
Кітаппен
Сөздердің өзгермейтін
бөлігі түбір деп аталады.
Әрбір сөздің түбірін
тапқанда мынадай белгіні
қою керек. Мысалы:
кітаптар.
Сөздердің бірінші бөлігі
өзгермеген, екінші бөлігі
өзгерген. Сөздің өзгеріп
отыратын бөлігін
қосымша деп аталады.
Мыс: ұш сөзі қимылды білдіреді,
оған қыш қосымшасы жалғану
арқылы ұшақты жүргізетін
жаңа сөз жасалады. Сөз
мағынасын өзгертетін қосымша
жұрнақ деп аталады. Оның
белгісі мынадай: ұшқыш
Мысалы:
Еңбектің,
бидің, наны
Сөз бен сөзді
байланыстыратын
қосымша жалғау
деп аталады. Оның
белгісі мынадай:
Оқулықпен жұмыс
6 – жаттығу
Дәріні жұмыспен өнерім
Оқуға кітаптан бүркіті
7 – жаттығу
Еңбек... нан... тәтті,
жалқау... жан... тәтті. Ер...
ат... Еңбек шығарады.
Жер... бай... – ел... бай.
Шеге таға... сақтайды,
таға тұлпар... сақтайды.
Өз Астанам – өз Ордам
8 – жаттығу
Жасыл желек оранған
Әрбір көшен – көк орман.
Сенде түлеп, сенде өскен
Жас ұрпақта жоқ арман.
Заман жаңа, ел жаңа,
Күлімдейді кең дала.
Өз Астанам – өз Ордам,
Сүйенерім сен ғана.
«Ойлайық, кім ойшыл?»
Ұш
Ойын
“Жалғастыр”
Ән Жұмыс
Мұнай Өнер
11 – жаттығу
«Неге артық?»
1. Ойын, бас, өнер, дала, түтінді.
2. Көкем,іні,апасы,атаның, қарындасты.
3.Білгіш, балық, сазгер, оқулық, мүсінші.
Өз бетімен жұмыс
Әр сызбаға сөз тауып айт
Сабақты қорыту .
1.Түбір дегеніміз не?
2.Қосымша дегеніміз не?
3.Жұрнақ дегеніміз не?
4.Жалғау дегеніміз не?
Үй тапсырмасы
10 – жаттығу
Ереже
жаттау
Сабақ аяқталды
Сау болыңыздар!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz