Саяхат сабақ



Саяхат сабақ

Сөйлем
Бастауыш
сынып мұғалімі
Дулатбекова
Алтыншаш
Атабекқызы
тт ік
би е
Әд е
оқу п
н ы
3 сы
2011
22 қазан
Сынып жұмысы
Сөйлем. 1-7 жаттығу
• Сабақтың мақсаты: Оқушыларға сөйлем туралы түсінік
беру. Өткен тақырыптар бойынша білімдерін байқау.
• Дамытушылығы: Оқушылардың сөздік қорын, ой-өрісін,
түсінігін, ұғымын, оқу дағдыларын дамыту, оқушы
белсенділігін, қызығушылығын арттыру.
• Тәрбиелігі: сауатты, таза, көркем жазуға, талапты,
еңбекқор, білімді болуға тәрбиелеу.
Астана қаласына саяхат
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
Мәтін дегеніміз не?
-Зат есім дегеніміз не?
-Сын есім дегеніміз не?
-Сан есім дегеніміз не?
-Етістік дегеніміз не?
ІІІ. Жаңа сабақ.
«Қазақ Елі» монументі
“Қазақ елі” - Қазақстан Тарихи-мемориалдық кешеннің жалпы
Республикасының елордасы аумағы 5,2 гектар, соның монумент
Астана қаласында орналасқан орналасқан орталық тұғырнамасы 1 гектар
мәдени-архитектуралық жерді алып жатыр. Ақ мәрмәрдан құйылған
монумент. монументтің биіктігі – 91 метр, бұл –
Қазақстан тәуелсіздігін алған 1991 жылдың
Монумент 2009 жылы ашылды. белгісі. Ал оның басындағы алтын түстес
бояумен әрленген алып құс – Самұрық
Монументтің авторлары - Қазақстанның тыныштығын “күзетіп” тұр.
Сәрсенбек Жүнісов және
Жаңбыршы Нұркенов.

Монументтің түсі – ақ. Ол
қазақстандықтардың достыққа
адал, бауырмал, ақ ниетін паш
етсе керек. Көптеген елдерде
орнатылған мұндай стелалар
қара, кейде қызыл түсті болып
келеді. Олар тиісінше қара
күштің, қанның белгісі іспетті.
1 аялдама «Сөзжұмбақ»
Төрт түлік

... білім бар жұрттар
Дала
жұлдызы
аталған кім?

3*2-нің көбейтіндісі

Еліміздің мемлекеттік рәмізі

«Бостандық таңы»
атты авторы кім?
«Қазақстан» спорт сарайы»
2 аялдама. Оқулықпен жұмыс
• Барлығымыз 1-жаттығуға
қараймыз.
• Білім, кітап, бұлақ
• Кітап-білім бұлағы.
Қайсысы сөйлем? Неліктен?
“Хан Шатыры”
б м о у ы

қ ұ і ы ғ

л б і а з
«ҚР Президенттік мәдени орталығы»
4 аялдама
Бұл аялдамада сөйлемге тән
белгілерді есімізге
түсіреміз.
«Бейбітшілік және Келісім» сарайы
5 аялдама. Оқулықпен жұмыс
2-жаттығу.
Кітап, оқы көп
Сендер, білім, кітап, көмектеседі,
болу.
• Осы сөздерден сөйлем құрап жаз.
• Сөздер өзгеріске түсті ме?
• Құраған сөйлемдерді көшіріп жаз.
«Бәйтерек»
6 аялдама.
3-жаттығу.
(Жақшадағы сөздерді
сөйлемнің мазмұнына қарай
өзгертіп, мәтінді көшіріп жаз).
«Конгресс-холл»
7 аялдама.
5-жаттығу.
Өлеңді мәнерлеп оқимыз.
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия
университеті.
2 склонение
8 аялдама.
м.р. ср.р.

-о -е
Бұл аялдамада сурет
бойынша әңгіме құраймыз.

Барлығымыз 6-жаттығуға
қараймыз.
Ғажайып Мұхитаралы
9 аялдама.
• - Хабарлы сөйлем дегеніміз
не?
• -Сұраулы сөйлем дегеніміз
не?
• -Лепті сөйлем дегеніміз не?
Олай болса балалар оқулықтағы 7-жаттығуға қараймыз.

Осы үйлерге қайсы сөйлем мүшелерін кіргіздіреміз?

?
!
10 аялдама.
“СЕМАНТИКАЛЫҚ КАРТА”

Сөйлемдер Лепті Сұраулы Хабарлы
Самал қайда
барасың?

Өркеннің өссің
қарағым!

Қыс келді.
Ауа райы қандай
тамаша!
ІҮ. Сабақты қорытындылау.
Рефлексия. Үйге тапсырма:
• Бүгін сабақта нені 58 бет. 4-жаттығу.
білдік?
• Нені білгін келеді?

Бағалау.

Ұқсас жұмыстар
Тыңдалымалды тапсырма
Ауырлық күші
Рефлексия - мұғалімнің кәсіби дамуының негізі
Зеректер еліне саяхат
Алғанда қалай
Тіл әлеміне саяхат. Сабақтың тақырыбы
Тәуелсіздік шаһарына саяхат
Тіл әлеміне саяхат
Ұяң дауыссыздарды белгіле
Ондық бөлшек
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz