Саяхат сабақ




Презентация қосу
Саяхат сабақ

Сөйлем
Бастауыш
сынып мұғалімі
Дулатбекова
Алтыншаш
Атабекқызы
тт ік
би е
Әд е
оқу п
н ы
3 сы
2011
22 қазан
Сынып жұмысы
Сөйлем. 1-7 жаттығу
• Сабақтың мақсаты: Оқушыларға сөйлем туралы түсінік
беру. Өткен тақырыптар бойынша білімдерін байқау.
• Дамытушылығы: Оқушылардың сөздік қорын, ой-өрісін,
түсінігін, ұғымын, оқу дағдыларын дамыту, оқушы
белсенділігін, қызығушылығын арттыру.
• Тәрбиелігі: сауатты, таза, көркем жазуға, талапты,
еңбекқор, білімді болуға тәрбиелеу.
Астана қаласына саяхат
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
Мәтін дегеніміз не?
-Зат есім дегеніміз не?
-Сын есім дегеніміз не?
-Сан есім дегеніміз не?
-Етістік дегеніміз не?
ІІІ. Жаңа сабақ.
«Қазақ Елі» монументі
“Қазақ елі” - Қазақстан Тарихи-мемориалдық кешеннің жалпы
Республикасының елордасы аумағы 5,2 гектар, соның монумент
Астана қаласында орналасқан орналасқан орталық тұғырнамасы 1 гектар
мәдени-архитектуралық жерді алып жатыр. Ақ мәрмәрдан құйылған
монумент. монументтің биіктігі – 91 метр, бұл –
Қазақстан тәуелсіздігін алған 1991 жылдың
Монумент 2009 жылы ашылды. белгісі. Ал оның басындағы алтын түстес
бояумен әрленген алып құс – Самұрық
Монументтің авторлары - Қазақстанның тыныштығын “күзетіп” тұр.
Сәрсенбек Жүнісов және
Жаңбыршы Нұркенов.

Монументтің түсі – ақ. Ол
қазақстандықтардың достыққа
адал, бауырмал, ақ ниетін паш
етсе керек. Көптеген елдерде
орнатылған мұндай стелалар
қара, кейде қызыл түсті болып
келеді. Олар тиісінше қара
күштің, қанның белгісі іспетті.
1 аялдама «Сөзжұмбақ»
Төрт түлік

... білім бар жұрттар
Дала
жұлдызы
аталған кім?

3*2-нің көбейтіндісі

Еліміздің мемлекеттік рәмізі

«Бостандық таңы»
атты авторы кім?
«Қазақстан» спорт сарайы»
2 аялдама. Оқулықпен жұмыс
• Барлығымыз 1-жаттығуға
қараймыз.
• Білім, кітап, бұлақ
• Кітап-білім бұлағы.
Қайсысы сөйлем? Неліктен?
“Хан Шатыры”
б м о у ы

қ ұ і ы ғ

л б і а з
«ҚР Президенттік мәдени орталығы»
4 аялдама
Бұл аялдамада сөйлемге тән
белгілерді есімізге
түсіреміз.
«Бейбітшілік және Келісім» сарайы
5 аялдама. Оқулықпен жұмыс
2-жаттығу.
Кітап, оқы көп
Сендер, білім, кітап, көмектеседі,
болу.
• Осы сөздерден сөйлем құрап жаз.
• Сөздер өзгеріске түсті ме?
• Құраған сөйлемдерді көшіріп жаз.
«Бәйтерек»
6 аялдама.
3-жаттығу.
(Жақшадағы сөздерді
сөйлемнің мазмұнына қарай
өзгертіп, мәтінді көшіріп жаз).
«Конгресс-холл»
7 аялдама.
5-жаттығу.
Өлеңді мәнерлеп оқимыз.
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия
университеті.
2 склонение
8 аялдама.
м.р. ср.р.

-о -е
Бұл аялдамада сурет
бойынша әңгіме құраймыз.

Барлығымыз 6-жаттығуға
қараймыз.
Ғажайып Мұхитаралы
9 аялдама.
• - Хабарлы сөйлем дегеніміз
не?
• -Сұраулы сөйлем дегеніміз
не?
• -Лепті сөйлем дегеніміз не?
Олай болса балалар оқулықтағы 7-жаттығуға қараймыз.

Осы үйлерге қайсы сөйлем мүшелерін кіргіздіреміз?

?
!
10 аялдама.
“СЕМАНТИКАЛЫҚ КАРТА”

Сөйлемдер Лепті Сұраулы Хабарлы
Самал қайда
барасың?

Өркеннің өссің
қарағым!

Қыс келді.
Ауа райы қандай
тамаша!
ІҮ. Сабақты қорытындылау.
Рефлексия. Үйге тапсырма:
• Бүгін сабақта нені 58 бет. 4-жаттығу.
білдік?
• Нені білгін келеді?

Бағалау.

Ұқсас жұмыстар
Тыңдалымалды тапсырма
Ауырлық күші
Рефлексия - мұғалімнің кәсіби дамуының негізі
Зеректер еліне саяхат
Тіл әлеміне саяхат. Сабақтың тақырыбы
Тәуелсіздік шаһарына саяхат
Тіл әлеміне саяхат
Ұяң дауыссыздарды белгіле
Ондық бөлшек
Тұқымды өсімдіктер сипаттамасы
Пәндер