Program программаның аты
Презентация қосу
Ашық сабақ
Информатика
9 «А» сынып
Топқа бөлу
І-топ «BEGIN» ІІ-топ «WRITE»
Үй тапсырмасы
"Лото" ойыны
23
28 67
37 14
Паскаль тіліндегі
программа неше
бөліктен тұрады?
3 бөліктен тұрады
Программаның тақырыбы
Сипаттау бөлімі
Операторлар бөлімі
Алгоритм
дегеніміз не?
Алғашқы берілген
мәліметтерді пайдаланып,
қажетті нәтижеге
қол жеткізуді жүзеге
асыратын әрекеттердің
орындалу ережесі
Var операторының
қызметі қандай?
айнымалыларды
сипаттау
Const
операторының
қызметі қандай?
Тұрақтыларды
сипаттау
Readln
операторының
қызметі қандай?
Берілгендерді енгізу
Writeln
операторының
қызметі қандай?
Нәтижені шығару
Алгоритм
түрлерін ата
Сызықтық,
тармақталған,
циклдік
Алгоритмдерді
ұсыну тәсілдерін
ата
табиғи тілде,
графикалық тілде,
алгоритмдік тілде,
программалау тілінде
Алгоритмнің
Алгоритмнің
нәтижелілігі
дискреттілігі
Алгоритм
қасиеттері
Алгоритмнің Алгоритмнің
жалпылығы анықтығы
"Ойлан, тап"
Француз ғалымы Блез
Паскаль (1623-1663)
математика, физика,
информатика
саласында көптеген
жаңалықтар ашқан
"Ойлан, тап"
Швейцариялық ғалым
Никлаус Вирт
Паскаль программалау
тілін 1968-1971 жылдары
оқып-үйренуге қолайлы
программалау тілі ретінде
ұсынған болатын
"Ойлан, тап"
Алгоритм атауы атақты
араб математигі Әбу
Жафар Мұхаммед ибн
Мұса әл-Хорезми
есімінің латынша
Algorithmi (Алгоритми)
болып жазылуынан
шыққан
в) «Ішіне-сыртына».
Internet, Paint, Writeln, Readln, WordPad,
Integer, Real, Microsoft, Program, Var, Excel,
Const, Power Point, begin, end.
Ішіне Сыртына
Сөзжұмбақ
1. Негізгі
бағдарламаның басы
2 2. Шығару операторы
3. Бағдаралама тақырыбы
4. Бүтін санның типі
4 5. Алгоритмнің орындалу
5 барысында мәні
өзгермейтін шама
6. Символдық тип
7 7. Енгізу операторы
8. Бағдарламаның соңы
Сөзжұмбақ
1 b e g i n
1. Негізгі
бағдарламаның басы
2 2. Шығару операторы
3. Бағдаралама тақырыбы
4. Бүтін санның типі
4 5. Алгоритмнің орындалу
5 барысында мәні
өзгермейтін шама
6. Символдық тип
7 7. Енгізу операторы
8. Бағдарламаның соңы
Сөзжұмбақ
1 b e g i n
1. Негізгі
бағдарламаның басы
w
r i t e l n 2. Шығару операторы
3. Бағдаралама тақырыбы
4. Бүтін санның типі
4 5. Алгоритмнің орындалу
5 барысында мәні
өзгермейтін шама
6. Символдық тип
7 7. Енгізу операторы
8. Бағдарламаның соңы
Сөзжұмбақ
1 b e g i n
1. Негізгі
бағдарламаның басы
w
r i t e l n 2. Шығару операторы
p r o g r a m
3. Бағдаралама тақырыбы
4. Бүтін санның типі
4 5. Алгоритмнің орындалу
5 барысында мәні
өзгермейтін шама
6. Символдық тип
7 7. Енгізу операторы
8. Бағдарламаның соңы
Сөзжұмбақ
1 b e g i n
1. Негізгі
бағдарламаның басы
w
r i t e l n 2. Шығару операторы
p r o g r a m
3. Бағдаралама тақырыбы
4. Бүтін санның типі
4 i n t e g e r 5. Алгоритмнің орындалу
5 барысында мәні
өзгермейтін шама
6. Символдық тип
7 7. Енгізу операторы
8. Бағдарламаның соңы
Сөзжұмбақ
1 b e g i n
1. Негізгі
бағдарламаның басы
w
r i t e l n 2. Шығару операторы
p r o g r a m
3. Бағдаралама тақырыбы
4. Бүтін санның типі
4 i n t e g e r 5. Алгоритмнің орындалу
5 c o n s t барысында мәні
өзгермейтін шама
6. Символдық тип
7 7. Енгізу операторы
8. Бағдарламаның соңы
Сөзжұмбақ
1 b e g i n
1. Негізгі
бағдарламаның басы
w
r i t e l n 2. Шығару операторы
p r o g r a m
3. Бағдаралама тақырыбы
4. Бүтін санның типі
4 i n t e g e r 5. Алгоритмнің орындалу
5 c o n s t барысында мәні
өзгермейтін шама
6 c h a r 6. Символдық тип
7 7. Енгізу операторы
8. Бағдарламаның соңы
Сөзжұмбақ
1 b e g i n
1. Негізгі
бағдарламаның басы
w
r i t e l n 2. Шығару операторы
p r o g r a m
3. Бағдаралама тақырыбы
4. Бүтін санның типі
4 i n t e g e r 5. Алгоритмнің орындалу
5 c o n s t барысында мәні
өзгермейтін шама
6 c h a r 6. Символдық тип
7 r e a d l n 7. Енгізу операторы
8. Бағдарламаның соңы
Сөзжұмбақ
1 b e g i n
1. Негізгі
бағдарламаның басы
w
r i t e l n 2. Шығару операторы
p r o g r a m
3. Бағдаралама тақырыбы
4. Бүтін санның типі
4 i n t e g e r 5. Алгоритмнің орындалу
5 c o n s t барысында мәні
өзгермейтін шама
6 c h a r 6. Символдық тип
7 r e a d l n 7. Енгізу операторы
8. Бағдарламаның соңы
8 e n d
29.11.2013 жыл
Сабақтың тақырыбы:
“Сызықтық алгоритмдерді
бағдарламалау”
Паскаль бағдарламаның тілінде сызықтық
бағдарлама жасамас бұрын келесі
түсініктемеге тоқталайық:
- Паскаль бағдарламалау тілінде операторлар қарапайым
және құрама болып бөлінеді:
- Операторлар Begin және end операторлардың ішіне алынып
жазылады:
- Тек меншіктеу операторларынан ғана тұрса, оны қарапайым
оператор деп атайды.
Сызықты бағдарлама қарапайым операторлардан тұрады.
Сызықты бағдарлама жазу үшін келесі операторлар
қолданылады:
«:» - меншіктеу операторы;
Read немесе readln –енгізу операторы
Write немесе writeln - шығару операторы.
Электрондық оқулық
Программа 3 бөлімнен тұрады:
Тақырып Сипаттау Операторлар
Программаның жалпы түрі: Блок-схема:
басы
Program программаның аты; енгізу
Label – таңбалар бөлімі;
Const – тұрақтылар бөлімі;
серия
Type – типтер бөлімі;
Var – айнымалылар бөлімі:
Begin шығару
Операторлар бөлімі
end.
соңы
Мысал: Екі бүтін санды қосып, қосындысын экранда шығару.
program qq;
var a, b, c: integer; сипаттау бөлімі
begin басы
read (a, b); енгізу операторы
c := a + b; меншіктеу операт негізгі бөлім енгізу
writeln ( c ); шығару операторы а,в,с
end.
с:=а+b
Программаны орындау үшін
1)F10 ( программаны орында) пернесін
шығару
басамыз. с
2) а және в айнымалыларына мән енгізу керек.
Мысалы, 9 5 сандарын енгізіп, enter пернесін
басамыз. соңы
3) Экранға с-ның мәні 14 шығады.
3-деңгей
2-деңгей
1-деңгей
1-деңгей
Өрнектерді Паскаль тілінде жаз
І-топ «BEGIN» ІІ-топ «WRITE»
( х 5) а ( х 1)
3ах 4
2х 1
(sqr(x)-5)+a/(3*a*(x*x*x*x)) sqr(x-1)/(2*sqr(x)-1
2 деңгей.
І-топ «BEGIN» ІІ-топ «WRITE»
х нақты сан берілген, Радиусы R-ге тең шеңбер
t функциясының х-ке берілген. Шеңбердің
сәйкес мәнін есептейтін
программа жазу керек.
ұзындығын есептеу
программасын құр
1 x x
t= ln arctg
cos x 2 1 x Program SHRenber;
1 x Const PI=3.14159;
program M3; Var L: Real ;
Var x,t:real; R: Integer;
begin Begin
write ('x='); Writeln;
read (x); Read (R);
t:=1/cos(x)+ln(abs(arctan(x/2)))+x/(1+x); L:=2*Pi*R;
write ('',t:6:2); Writeln('',L);
End. End.
3 деңгей.
І-топ «BEGIN» ІІ-топ «WRITE»
Екі санның қосындысының
k =(x2 + y2) * x+y, мұндағы
квадраттарын және
функциясының мәнін
көбейтіндісін табу
есептейтін программа құру
программасын құру керек.
керек.
х = (a+ b) , у = a* b
Program esep 1; Program esep 2 ;
Var a, b, x, y:integer; Var k:real;
Begin Write (‘a. b- сандарын енгіз’); Const x = 5;
Readln (a, b); y = 2.8;
X:=sqr (a+b); Begin
Y:= a*b; K: = sqr (x) + sqr(y)* sqrt (x+y);
Writeln (‘x=’, x); Writeln (‘k = ‘, k);
Writeln (‘y=’, y); End.
End.
Практикалық жұмыс
"Құрастырма" ойыны
І-топ «BEGIN» ІІ-топ «WRITE»
Мына карточкадағы
геометриялық фигураларды
пайдаланып 3-деңгейдегі
тапсырмалардың блок-
схемасын құрыңдар.
Үйге тапсырма:
р ы п
а қы ),
1 .7 т бе т
4 3
Оқулықтан: (36-
ы рм а
т а пс
Есептер жинағы:
7, 11
44 бе т)
(
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz