Оқушыларға адамдық асыл қасиеттерді қастерлеп, өмір заңдылықтарын білуге үйрету




Презентация қосу
Шаттық шеңбері

Қайырлы күн, балалар!
Шеңбер болып тұрайық жылы
жүзбен,
Бізге келсін қуаныш нұр
іздеген,
Шуақ толған жанымыз
жүрегіміз,
Үлгі алсын көрген жан мына
бізден.
Білектей арқасында өрген бұрым,
Шолпысы сылдыр қағып жүрсе
ақырын.
Кәмшат бөрік, қара қасты,
Сұлу қыздың көріп пе ең мұндай
түрін?!
Атадан жақсы ұл туса,
Елінің туы болады.
Атадан жаман ұл туса.
Елінің соры болады.
(Қазыбек би)
Ибалы ұл,
инабатты қыз - өмір көркі
Мақсаты: 1. Оқушыларға адамдық асыл
қасиеттерді қастерлеп,
өмір заңдылықтарын білуге үйрету;
2. Адамгершілік қасиеттерге бағыттай
отырып,
оқушының рухани білімін байыту,
логикалық
ойын дамыту, ойын еркін, дәлелді
түрді жеткізе
білуге жетелеу;
3. Адамгершілік қасиеттерді сезіне
білуге және үлгі
ете білуге тәрбиелеу, имандылыққа,
инабаттылыққа баулу.
инабаттылы
қ
әдептілік қамқорлық

Адамның асыл ізеттілік
қасиеттері

қайырымдылы адамгершілі
қ к
шыншылдық
Имандылық қасиеттер

м дылық кішіп
арапайы ейілд
қ ілі к
мейірімділік

қамқ
орлы
қ
ізеттілік
әділдік
ірле с е й і к
ай ы қ , п і к
Ойлан
Ұлдарға сұрақ:

1. Қыздың көркі деп нені түсінесің?
2. Қыздарды неге өмірдің гүлі дейді?
3. Қызға қандай қылық жараспайды?
4. Қыздарға арнап мақал айт.
5. Өзіңе қыздардың қандай мінезі ұнайды?
Қыздарға сұрақ:

1. Ұлдарға қандай қылық жараспайды?
2. Ұлдарға арнап мақал айт.
3. Саған ұлдардың қандай мінезі ұнайды?
4. Атадан жақсы ұл туса, елінің туы болады
дегенді қалай
түсінесің?
5. Ұл бала үшін қасиетті борыш деп нені
айтар едің?
І топ

Елдостың қылығы
Велосипедпен жарысып келе жатқан
Елдос жолдың шетінде тұрған қарияны көреді.
Не істеу керек? Жол беріп, өткізіп жіберсе,
жолдастарынан қалып қояды. Жарыстың аты
жарыс, Елдос қарияның жолын кесіп өтеді.
Елдостың
қылығы дұрыс па? Әлде бұрыс па? Сен қайтер
едің?
ІІ топ
1 сұрақ: Сіз автобуста отырсыз. Келесі
аялдамадан қарт
адам кірді. Бос орын жоқ. Не істер едің?

2 сұрақ: Көшеде келе жатып қарт әже құлап
қалды. Сен не
істер едің?

3 сұрақ: Сіз мектепте біреудің сөмкесін тауып
алдыңыз.
Қандай әрекет жасар едіңіз?
1 сұрақ: Сіз дүкенде кезекте тұрсыз. Сізден
кейін егде ІІІ топ
тартқан қарт адам келіп тұрды. Қайтер
едіңіз?

2 сұрақ: Сыныптас екі құрбың театрда отырып,
қатты
күліп, дөрекі сөйлеп, басқалардың
көңілін өздеріне
аударып отыр. Құрбыларыңа не айтар
едің?

3 сұрақ: Көшеде, мектепте, үйде таныс кісілер,
мұғалімдер
кездессе не айту керек?
"Жалғастыр" ойыны

Не істеуге Не істеу Не істер едім?
болмайды? керек?
иб
ал
ы т т і
ізе

Инабатты қыз

па й кішіпей
сы і л
ы
тәртіпт қайырым
і ды
Иманды ұл

әдепті
адам
герш
лігі м і
ол
Жүректен жүрекке

Аң жортар аяғымен, жер еркесі,

Құс ұшар қанатымен, көк еркесі.
Халқыңа қалаулы ұл боламын десең,
Адам бол! Болма адамның көлеңкесі.
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ

Ұқсас жұмыстар
Адам өз өмірінің суретшісі
Төмендегі сөздерден тақырыпқа сай терминдерді құрастыр
Панорамалық сабақ. Сабақтың тақырыбы
Адамгершілік­асыл қасиет
Абай мен Ахмет шығармаларының идеялық үндестігі
Әдепті бала
Шығармашылық қабілетті дамыту жолдары
Тәрбие психологиясының басты міндеттері
Қуана біл
Жақсы қасиетке үйретіп, жаман қасиеттен жиренту арқылы адамгершілік сезімдерін дамыту
Пәндер