Пассивті әдіс Белсенді әдіс


Slide 1

сынып жетекшілермен өткізілген Семинар-тренинг

№11 Қоскөл орта мектебі

2014 оқу жылы

Қарағанды облысы, Ұлытау ауданы, №11 Қоскөл орта мектебінің тәрбие ісінің орынбасары, биология пәнінің мұғалімі

ТОРТАЕВА АЙГУЛЬ СЕРІКҚЫЗЫ

Slide 2

. . . Білімдіден не пайда, білгенін көпке айтпаса. Үйреткеннен не пайда, қайырымы қайтпаса.

Халық даналығы

Семинарымыздың эпиграфы:

Slide 3 Slide 4

ЖОСПАРЫ

І. әр түрлі

тренингтер

ІІ. дәріс

интерактивті

оқыту

ІІІ. тәрбие саласындағы соңғы жаңалықтар

РЕФЛЕКСИЯ

Slide 5

Ұйымдастыру бөлімі

Slide 6

Шаттық шеңбері

Ортада шеңбер жасап, әрқайсыңыз бүгінгі көңіл -күйіңізді бір-біріңізге қарап ыммен білдіріңіз

Slide 7

Өзінше конструкциялау

ТОПҚА БӨЛУ

Топта бірлесіп жұмыс

жасауды ұйымдастыру

Slide 8

«Алтын» ереже

* Ойымызды ашық айтамыз;

бір-бірімізді тыңдаймыз;

* «қол көтеру» ережесін қадағалаймыз;

* бір-бірлеп сөйлейміз;

* мәселенің мәні бойынша сөйлейміз;

* бір-бірімізді ұғынуға тырысамыз;

* өзгелердің сезімін сыйлаймыз;

* құпиялылықты қадағалаймыз;

* уақытша шекараны қадағалаймыз;

* бір-бірімізге сый көрсетеміз (сөзбен, шапалақпен) және т. б.

Slide 9

Сіз қандай сынып жетекшісіз? Қатардағы дөңгелектің біреуін таңда

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Slide 10

1-2 таңдағандар-

Кез келген ортада өзін көрсете алатын, ашық, жарқын, көпшіліктің алдына шыға алатын, істеген істерінен нәтиже шығара алатындар, бірақ бұл топтағыларды жиі мақтап қоймаса істері алға баспайды, мақтауды сүйетін жандар

7-8таңдағандар-

Керісінше бұл топтағылар ойын сыртқа шығара алмайтындар, бірақ үнемі ізденісте жүретіндер, білімділер

3-4-5-6 таңдағандар-

Жұртқа үйреткенді жақсы көретін, жаңашыл, білмегенін сұрайтын, ізденіп жүрген сынып жетекшілер

Slide 11

Әр топқа тапсырма

Мына 10 затты пайдаланып

мектеп ғимаратын салыңыздар.

1. принтер 6. кітап

2. алма 7. қалам

3. сызғыш 8. шахмат

4. кеме 9. пима

5. ұялы телефон 10. құмыра

Slide 12

Афишалау

Афишалау

Топтарыңызда туған

жұмысты іліп

аудиторияға таныстыру

Барлық

қатысушылар өз

ойларын айту

Slide 13

Жауабы:

Әр топ бір-бірін бағалайды:

жаңашыл топ-жаңа технологиямен жұмыс істейтіндер, жаңашылдыққа бейім

Ескі әдіс-тәсілдермен жұмыс істейтін, жаңалыққа ұмтыла қоймайтын топ

Slide 14

Жаттығу «Сіздің ойыңыз . . . »

клиникалық аурухананың бас дәрігері сіздерден ақыл сұраса, сіз не айтар едіңіз?

Оның алдында бірнеше жүрегін ауыстыратын төмендегі ауру адамдардың өмірі тұр, ал ауыстырып салатын сау жүрек біреу ғана.

5 жасар қыз бала

48 жастағы әйел адам, 10 баланың анасы

Жақсы құрылысшы, бірақ Қазақстан азаматы емес

Парламент депутаты, 42 жаста, екі баласы бар

Жеке кәсіпкер, отбасы жоқ, бірақ еліміздегі жетімдер үйінің демеушісі

40 жастағы ер мұғалім

15 жастағы вундеркинд-бала

Slide 15

Интерактивтік оқыту

дегеніміз не?

Slide 16

Мұғалім

Оқушы

Оқушы

Оқушы

Мұғалім

Оқушы

Оқушы

Оқушы

Пассивті әдіс

Белсенді әдіс

Slide 17

Интерактивтік әдіс

Мұғалім

Оқушы

Оқушы

Оқушы

Slide 18

Негізгі әдістемелік инновациялар бүгінгі таңда оқытудың интерктивті әдістерін қолданумен байланысты. «Интерактив» сөзі бізге ағылшын тілінің «interact» деген сөзінен келген. «Іnter»- бұл «өзара», «act» - әрекет ету дегенді білдіреді.

Интерактивті сөзі - өзара әрекет ету бейімділігін білдіреді немесе әңгімелесу, әлде кіммен (адаммен) не болмаса әлде немен (мысалы, компьютермен) сұхбаттасу режімінде болады. Демек, интерактивті оқыту - бұл, ең алдымен, сұхбаттасып оқыту, оның барысында оқытушы мен оқушының өзара әрекет етуі жүзеге асырылады.

Slide 19

Интерактивті оқытудың мәні мынада, тәрбие процесіне іс жүзінде барлық оқушы таным үрдісіне тартылатындай болып ұйымдастырылуы тиіс, олардың осыған байланысты не біледі, нені ойлайды түсінуге және рефлекстеуге мүмкіндігі болуы тиіс. Таным процесінде оқушылардың біріккен іс-әрекеті, әркім өзінің жеке-дара үлесін қосатын, оқу-тәрбие материалдарын меңгеруді білдіреді, білімдерін, идеяларын, іс-әрекет тәсілдерін алмасу жүргізіледі. Және де бұл мейірімділік пен өзара бір-біріне қолдау көрсету аясында болады, ол тек қана тәлім-тәрбие алуға мүмкіндік беріп қоймайды, таным әрекетінің өзін де дамытады, оны қызметтестік пен кооперацияның әлде қайда жоғары нысандарына ауыстырады.

Slide 20

Интерактивті әдістердің мәндік ерекшелігі, сипаттамасы - бұл субъектілердің өзара әрекеттестігінің бір бағыттағы белсенділігінің жоғарылығы, қатысушылардың өзара әрекеттестігі, эмоционалдық, рухани бірігуі.

Slide 21

«Маған айтшы - мен ұмытып қаламын; маған көрсетші - менің есімде қалады; өзіме істетші - мен сонда түсінемін»

Қытай мақалы

Осы сөздерден интерактивті оқытудың мәні өз көрінісін табады.

Slide 22

Интерактивтік әдістердің түрлері

Эвристикалық

әдістер

Проективтік

әдістер

Топтық жұмыс әдістері

Интерактивті оқыту әдістеріне білім алу және оны дамыту процесіне белсенді ат салысуға тарту жатады:

Slide 23

Интерактивтік әдістерді қолдану не береді?

Интерактивті әдістерді пайдалану кезінде оқушылар түсіну процесіне толық қанды қатысушылар болады, оның тәжірибесі оқу танымының негізгі қайнар көзі қызметін атқарады. Оқытушы дайын білімді бермейді, бірақ оқушыларды өз бетімен ізденуге үйретеді. Білім берудің дәстүрлі нысандарымен салыстырғанда, интерактивті оқытуда оқытушы мен оқушының өзара әрекеттестігі ауысады: педагогтың белсенділігі оқушының белсенділігіне орын береді, ал педагогтың тапсырмалары олардың инициативасы үшін жағдай жасаушы болады.


Ұқсас жұмыстар
Психологиялық зерттеу әдістерінің Пирьов, Ананьев, Дружинин бойынша классификациялау
БАЛАЛАРДЫ ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРУ ҮРДІСІНЕ ҚОСУ
Қойылатын талаптар, дренаж техникасы
БЕЛСЕНДІ ТЫҢДАУ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ
Реактивті кадр саясаты
Қорғау тәсілдері
Зерттеудің теориялық және эмпирикалық әдістері
Вакциналардың түрлері
Психологиялық зерттеулердің даму принципі мен жүйелі-құрылымдық принциптер
Сервис кәсіпорынының негізгі қорлары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz