Пассивті әдіс Белсенді әдіс




Презентация қосу
№11 Қоскөл орта мектебі

н ы п
сы м е н
і л ер
т е к ш ен
тау же і л г
ыс ы ,Ұ л ы
т к і з енинг
а н д ы о бл
ө л о р та ө ар -тр
Қарағ №11 Қоск інің Семин
ы, іс
аудан інің тәрбие ия
б ог
мекте сары,биол
ба
орын мұғалімі
н і нің Й Г У ЛЬ
п ә
А Е В АА
ТОРТ ЫЗЫ
Қ
СЕРІК

2014 оқу жылы
Семинарымыздың эпиграфы:
• ... Білімдіден не пайда, білгенін
көпке айтпаса. Үйреткеннен не
пайда, қайырымы қайтпаса.
Халық даналығы
ЖОСПАРЫ
ү рл і
І.әр т ІІІ.тәрбие
• саласындағы
н г те р соңғы
тр е ни
• ә р іс жаңалықтар
ІІ . д и в ті
• р а кт
инте РЕФ
• о қ ы т у ЛЕК
СИЯ


Ұйымдастыру бөлімі
Шаттық шеңбері

Ортада шеңбер
жасап,әрқайсыңыз
бүгінгі көңіл –күйіңізді
бір-біріңізге қарап
ыммен білдіріңіз
Өзінше конструкциялау

ТОПҚА БӨЛУ

Топта бірлесіп жұмыс
жасауды ұйымдастыру
«Алтын» ереже
* Ойымызды ашық айтамыз;
• бір-бірімізді тыңдаймыз;
• * «қол көтеру» ережесін қадағалаймыз;
* бір-бірлеп сөйлейміз;
* мәселенің мәні бойынша сөйлейміз;
* бір-бірімізді ұғынуға тырысамыз;
* өзгелердің сезімін сыйлаймыз;
* құпиялылықты қадағалаймыз;
* уақытша шекараны қадағалаймыз;
* бір-бірімізге сый көрсетеміз (сөзбен,
шапалақпен) және т.б.
Сіз қандай сынып жетекшісіз?
Қатардағы дөңгелектің біреуін таңда

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
• 1-2 таңдағандар-
• Кез келген ортада өзін көрсете алатын,ашық,жарқын,көпшіліктің алдына шыға
алатын,істеген істерінен нәтиже шығара алатындар,бірақ бұл топтағыларды жиі
мақтап қоймаса істері алға баспайды,мақтауды сүйетін жандар
• 7-8таңдағандар-
• Керісінше бұл топтағылар ойын сыртқа шығара алмайтындар,бірақ үнемі ізденісте
жүретіндер,білімділер

• 3-4-5-6 таңдағандар-
• Жұртқа үйреткенді жақсы көретін,жаңашыл,білмегенін сұрайтын,ізденіп жүрген
сынып жетекшілер
Әр топқа тапсырма

• Мына 10 затты пайдаланып
• мектеп ғимаратын
салыңыздар.
• 1.принтер 6.кітап
• 2.алма
7.қалам
• 3.сызғыш
8.шахмат
• 4.кеме 9.пима
• 5.ұялы телефон
10.құмыра
Афишалау
Афишалау

Топтарыңызда туған
жұмысты іліп Барлық
аудиторияға таныстыру қатысушылар өз
ойларын айту
Жауабы:
• Әр топ бір-бірін бағалайды:
• жаңашыл топ-жаңа технологиямен жұмыс
істейтіндер,жаңашылдыққа бейім
• Ескі әдіс-тәсілдермен жұмыс
істейтін,жаңалыққа ұмтыла қоймайтын топ
Жаттығу «Сіздің ойыңыз.....»
клиникалық аурухананың бас дәрігері сіздерден ақыл сұраса,сіз не
айтар едіңіз?
Оның алдында бірнеше жүрегін ауыстыратын төмендегі ауру
адамдардың өмірі тұр,ал ауыстырып салатын сау жүрек біреу ғана.
- 5 жасар қыз бала
- 48 жастағы әйел адам,10 баланың анасы
- Жақсы құрылысшы,бірақ Қазақстан азаматы емес
- Парламент депутаты,42 жаста,екі баласы бар
- Жеке кәсіпкер,отбасы жоқ,бірақ еліміздегі жетімдер үйінің
демеушісі
- 40 жастағы ер мұғалім
- 15 жастағы вундеркинд-бала
• Интерактивтік оқыту
дегеніміз не?
Пассивті әдіс Белсенді әдіс

Оқушы Оқушы

Мұғалім Оқушы Мұғалім Оқушы

Оқушы Оқушы
Интерактивтік әдіс

Оқушы

Мұғалім Оқушы

Оқушы
• Негізгі әдістемелік инновациялар бүгінгі таңда оқытудың
интерктивті әдістерін қолданумен байланысты.
«Интерактив» сөзі бізге ағылшын тілінің «interact» деген
сөзінен келген. «Іnter»- бұл «өзара», «act» - әрекет ету
дегенді білдіреді.

• Интерактивті сөзі - өзара әрекет ету бейімділігін
білдіреді немесе әңгімелесу, әлде кіммен (адаммен) не
болмаса әлде немен (мысалы, компьютермен) сұхбаттасу
режімінде болады. Демек, интерактивті оқыту – бұл, ең
алдымен, сұхбаттасып оқыту, оның барысында оқытушы
мен оқушының өзара әрекет етуі жүзеге асырылады.
• Интерактивті оқытудың мәні мынада, тәрбие процесіне іс
жүзінде барлық оқушы таным үрдісіне тартылатындай
болып ұйымдастырылуы тиіс, олардың осыған
байланысты не біледі, нені ойлайды түсінуге және
рефлекстеуге мүмкіндігі болуы тиіс. Таным процесінде
оқушылардың біріккен іс-әрекеті, әркім өзінің жеке-дара
үлесін қосатын, оқу-тәрбие материалдарын меңгеруді
білдіреді, білімдерін, идеяларын, іс-әрекет тәсілдерін
алмасу жүргізіледі. Және де бұл мейірімділік пен өзара бір-
біріне қолдау көрсету аясында болады, ол тек қана тәлім-
тәрбие алуға мүмкіндік беріп қоймайды, таным әрекетінің
өзін де дамытады, оны қызметтестік пен кооперацияның
әлде қайда жоғары нысандарына ауыстырады.
• Интерактивті әдістердің мәндік
ерекшелігі, сипаттамасы – бұл
субъектілердің өзара әрекеттестігінің
бір бағыттағы белсенділігінің
жоғарылығы, қатысушылардың өзара
әрекеттестігі, эмоционалдық, рухани
бірігуі.
• «Маған айтшы – мен ұмытып қаламын;
маған көрсетші – менің есімде қалады; өзіме
істетші – мен сонда түсінемін»
Қытай мақалы

• Осы сөздерден интерактивті оқытудың мәні
өз көрінісін табады.
Интерактивті оқыту әдістеріне білім алу және оны дамыту
процесіне белсенді ат салысуға тарту жатады:

Интерактивтік әдістердің түрлері

Прое ка л ы қ
ктив с т и
әд і с т т ік Эв ри т е р
ер әд і с

Топтық жұмыс әдістері
Интерактивтік әдістерді қолдану не береді?
• Интерактивті әдістерді пайдалану кезінде оқушылар түсіну
процесіне толық қанды қатысушылар болады, оның тәжірибесі
оқу танымының негізгі қайнар көзі қызметін атқарады. Оқытушы
дайын білімді бермейді, бірақ оқушыларды өз бетімен ізденуге
үйретеді. Білім берудің дәстүрлі нысандарымен салыстырғанда,
интерактивті оқытуда оқытушы мен оқушының өзара әрекеттестігі
ауысады: педагогтың белсенділігі оқушының белсенділігіне орын
береді, ал педагогтың тапсырмалары олардың инициативасы үшін
жағдай жасаушы болады.
• Педагог өзі арқылы оқу ақпаратын жіберетін, өзіне тән фильтр
рөлінен бас тартады, және жұмыста ақпарат көздерінің біреуінен
көмекші рөлін атқарады.
• Интерактивті оқыту өзара түсінікті, өзара әрекеттестікті, өзара
байытуды қамтамасыз етеді.
• “Еңбегінің ел кәдесіне
жарағанын сезіну –
үлкен бақыт”
В.Качалов
Әр топқа тапсырма
• Алдарыңда тұрған плакатқа
өздеріңізге ұнаған бір
машинаны салып,оның әрбір
бөлшегін мектеп
қызметкерлеріне бөліп
тастаңыздар.мыс: дөңгелегі- ?
Рульі-? т.б
• Салған суреттеріңіз бойынша
төрт шумақтан тұратын өлең
жолдарын арнаңыз.
• Топтардың бірін-бірі бағалауы
Сергіту жаттығулары
• Шеңберге тұрып,бір-бірінің
арқасына жаттығу жасау.1.жер жырту
2.жерді тырмалаймыз
• 3.дәнді себеміз 4.бетін топырақпен
көмеміз
• (керісінше орын ауыстырамыз)
• Көзге арналған:
• 1 Көзді қатты жұмамыз,екі
алақанымызды қатты-қатты
уқалап,ысыған соң көзімізге басамыз
• 2.Көзді жұмып,ойша көзбен
төртбұрыш,сосын үшбұрыш,сосын
шексіздік белгісін сызамыз
• РЕФЛЕКСИЯ
• «Рахмет» жаттығуы

• Қатысушылар ортада шеңбер
құрып тұрады. Жүргізуші ойша
осы трененингке келгенге
дейінгі көңіл-күйлерін, ойларын,
жағдайларын, себептерін сол
алақанға, ал бүгінгі сабақтан
алған әсерлерін оң алақанға
салуын сұрайды. Мұнан кейін
барлығы бір уақытта
алақандарын қатты соғып
«Рахмет» деп айту керек.
• Талқылау: Қандай сезімде
болдыңыздар
ГК Е Ө П-
Н И Н А К
- ТР Е Ы ЗҒ
Н А Р Р Ы Ң
Е М И Н ДА
С С Қ А
А ТЫ Е Т ! А Р !
Қ А Х М ЫЗ Д
Ө П Р Л Ы Ң
К Б О
М А Т
А Л А
- С
САУ

Ұқсас жұмыстар
Психологиялық зерттеу әдістерінің Пирьов, Ананьев, Дружинин бойынша классификациялау
БАЛАЛАРДЫ ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРУ ҮРДІСІНЕ ҚОСУ
Қойылатын талаптар, дренаж техникасы
Реактивті кадр саясаты
Қорғау тәсілдері
Зерттеудің теориялық және эмпирикалық әдістері
Вакциналардың түрлері
Психологиялық зерттеулердің даму принципі мен жүйелі-құрылымдық принциптер
Сервис кәсіпорынының негізгі қорлары
Салыстырмалы көрсеткіштер
Пәндер