Физика пәнінің мұғалімі




Презентация қосу
Жамбыл облысы
Меркі ауданының
№39 орта мектеп
гимназиясының
Физика пәнінің мұғалімі
Байболатов Алибек Бекниязұлы
Пед өтілі: 5 жыл
Санаты: І
Физика пәнінен оқушылардың
функционалдық
сауаттылықтарын дамыту
арқылы танымдық
белсенділіктерін арттыру

Тақырыптың
өзектілігі: Мақсаты:
оқушылардың Теориялық
танымдық,
шығармашылық, білімдерін тәжірибе
логикалық ойлау, өз жүзінде дәлелдей
бетінше жұмыс жасай білуге үйрету
білу қабілеті
Тақырыптың ғылыми әдістемелік негізі:

Қазақстан
Мектеп
Республикасының
оқушыларының
PIZA зерттеуіне
функционалдық
қатысуы
сауаттылығын
67 елдің ішінен
дамыту
58 орын

2015 жылы 2020 жылы
Ақпараттық Құзыреттілікке
50-55 орынға 40-50 орынға
білім көшу
көтерілу қол жеткізу
Танымдық белсенділікті арттыратын
тиімді әдіс тәсілдер
Жақын арада Көпіршілерді
даму аймағы тұрғызу
Функционалдық сауаттылықты анықтау деңгейлері
«Бағалау»
Сен қалай ойлайсын?, Не істер едің?, деген
Шығармашылық
тапсырманы орындату арқылыдеңгей.
оқушының алған
білімінОқушының функционалдық
және біліктілігін өмірдегі жағдаяттарды
сауаттылығының
шешуге ілгерібағаланады.
қолдана алу дәрежесі деңгейі

Орындаған
Тәжірибетапсырмаға
кезіңі, демек
анықтама
жерге 1кгбереді.
заттыМысалы:
9,8 Н
«Қолдану», «Жинақтау»
тартады
айдағы
деген
дененің
ұғым.салмағы
Оқулықпен
жердегі
жұмыс дененің
жасайды,
Эвристикалық деңгей
салмағынан
ғарыш кемесінң
6 есе ішінде
аз екендін
салмақсыздықтың
есептей келе, айдағы
пайда
оқушының функционалдық сауаттылығының
еркін
болу
түсу
себептерін
үдеуі шамамен
қарастырады,
1,62 м/сайдағы
тең екендігіне
гірдің
жоғары деңгейі,
салмағын
көз жеткізеді.
анықтайды.
Салыстырады, айырмашылығы
«Түсіну», неде?, ұқсастығы неде?
«Талдау»
Неге? , неліктен?, себебі? Не үшін ? дәлелде, түсіндір
сұрақтарына жауап іздейді. Мысалы: Жердегі дене
Алгоритмдік
сөздерін пайдалана деңгей тереңдету.
отырып, білімдерін
салмағы мен айдағы дене салмағын салыстырады.
Мысалы : Динамометрдің
оқушының функционалдық көрсеткіші шамамен 60орта
сауаттылығының Н,
Айырмашылығы еркін түсу үдеуінде екенін табады?
себебі жердегі еркін түсу үдеуі шамамен 10 м/с –ға
деңгейі
Ұқсастығы дененің массасы бірдей , ал салмағы әр түрлі
жуық.
болатынына көз жеткізеді.
Кім ?, не?, кімнің?, Кімде?, Қандай?, қай?, қашан?
“Білу”
Не істеді? деген сұрақтарға жауап беретін
Үйренушілік деңгей
ақпартты пайдаланамын.
оқушының функционалдық сауаттылығының
Мысалы: Жер бетінде гірдің салмағын
төменгі деңгейі,
анықтадым. Ол үшін динамометрді қолдандым.
Оқу пирамидасы
Танымдық белсенділігінің өсу
динамикасы
Физика пәнінен
функционалдық құзыретті
қалыптастыру

11 сынып
10 сынып
1. “Физика пәнінен
1. “Физика пәнінен
стандартты және
есептерді шығару
стандартты емес
әдістері”
есептерді шығару ”
2. “Физика ғылымындағы
2. “Физика ғылымындағы
ілгері эксперименттер”
ілгері эксперименттер”
ОЖСБ
Диагностика
ҰБТ
Формативті
PIZA
Суммативті
TIMSS
Қорытынды
Құзыретті
тұлға
Тұлғалық

Азаматтық

Әлеуметтік

Коммуникативтік

Ақпараттық

Басқарушылық
Оқу

10 %
Аудио-визуалды қабылдау

20%
Көрсетілім

30%
Талқылау
50%
Тәжірибе жасау кезеңі
75%
Өзгелерді оқыту

90%

Ұқсас жұмыстар
Құйрық бауыр асатудың мағынасы
«Сын тұрғысынан ойлау» модулінің әдіс-тәсілдерін практикада қолдана білуге үйрету
Бағдарламалау тілінде белгілеуі
Ғажайып алаң
Қазақтың тұнғыш географы
Ақиқаттық кестелері. Компьютердің логикалық негіздері. 8 сынып
Туындының физика мен техникада қолданылуы тақырыбы бойынша теориялық білімді практикалық дағдыларға қолдана отырып, дамыту сабағы
Менің педагогикалық сенімім
Масса мен энергияның өзара байланыс заңы
Ақпараттандыру бағдарламасы
Пәндер