Физика пәнінің мұғалімі



Жамбыл облысы
Меркі ауданының
№39 орта мектеп гимназиясының
Физика пәнінің мұғалімі
Байболатов Алибек Бекниязұлы
Пед өтілі: 5 жыл
Санаты: І


Тақырыптың ғылыми әдістемелік негізі:
Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту
Ақпараттық білім
Құзыреттілікке көшу
Қазақстан Республикасының PIZA зерттеуіне қатысуы
67 елдің ішінен
58 орын
2015 жылы
50-55 орынға көтерілу
2020 жылы
40-50 орынға қол жеткізу

Танымдық белсенділікті арттыратын тиімді әдіс тәсілдер
Жақын арада даму аймағы
Көпіршілерді тұрғызу

Функционалдық сауаттылықты анықтау деңгейлері
“Білу”
Үйренушілік деңгей
оқушының функционалдық сауаттылығының төменгі деңгейі,
Кім ?, не?, кімнің?, Кімде?, Қандай?, қай?, қашан? Не істеді? деген сұрақтарға жауап беретін ақпартты пайдаланамын.
Мысалы: Жер бетінде гірдің салмағын анықтадым. Ол үшін динамометрді қолдандым.
«Түсіну», «Талдау»
Алгоритмдік деңгей
оқушының функционалдық сауаттылығының орта деңгейі
Неге?, неліктен?, себебі? Не үшін ? дәлелде, түсіндір сөздерін пайдалана отырып, білімдерін тереңдету. Мысалы : Динамометрдің көрсеткіші шамамен 60 Н, себебі жердегі еркін түсу үдеуі шамамен 10 м/с2-ға жуық.
Салыстырады, айырмашылығы неде?, ұқсастығы неде? сұрақтарына жауап іздейді. Мысалы: Жердегі дене салмағы мен айдағы дене салмағын салыстырады. Айырмашылығы еркін түсу үдеуінде екенін табады? Ұқсастығы дененің массасы бірдей, ал салмағы әр түрлі болатынына көз жеткізеді.
«Қолдану», «Жинақтау»
Эвристикалық деңгей
оқушының функционалдық сауаттылығының жоғары деңгейі,
Тәжірибе кезіңі, демек жерге 1кг затты 9, 8 Н тартады деген ұғым. Оқулықпен жұмыс жасайды, ғарыш кемесінң ішінде салмақсыздықтың пайда болу себептерін қарастырады, айдағы гірдің салмағын анықтайды.
Орындаған тапсырмаға анықтама береді. Мысалы: айдағы дененің салмағы жердегі дененің салмағынан 6 есе аз екендін есептей келе, айдағы еркін түсу үдеуі шамамен 1, 62 м/с2 тең екендігіне көз жеткізеді.
«Бағалау»
Шығармашылық деңгей.
Оқушының функционалдық сауаттылығының ілгері деңгейі
Сен қалай ойлайсын?, Не істер едің?, деген тапсырманы орындату арқылы оқушының алған білімін және біліктілігін өмірдегі жағдаяттарды шешуге қолдана алу дәрежесі бағаланады.

Оқу пирамидасы

Танымдық белсенділігінің өсу динамикасы

10 сынып
“Физика пәнінен есептерді шығару әдістері”
“Физика ғылымындағы ілгері эксперименттер”
11 сынып
“Физика пәнінен стандартты және стандартты емес есептерді шығару ”
“Физика ғылымындағы ілгері эксперименттер”
Физика пәнінен функционалдық құзыретті қалыптастыру

ОЖСБ
ҰБТ
PIZA
TIMSS
Диагностика
Формативті
Суммативті

Қорытынды
Құзыретті тұлға

10 %
Оқу

20%
Аудио-визуалды қабылдау

30%
Көрсетілім

Талқылау
50%

Тәжірибе жасау кезеңі
75%

Өзгелерді оқыту
90%
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz