Физика пәнінің мұғалімі
Презентация қосу
Жамбыл облысы
Меркі ауданының
№39 орта мектеп
гимназиясының
Физика пәнінің мұғалімі
Байболатов Алибек Бекниязұлы
Пед өтілі: 5 жыл
Санаты: І
Физика пәнінен оқушылардың
функционалдық
сауаттылықтарын дамыту
арқылы танымдық
белсенділіктерін арттыру
Тақырыптың
өзектілігі: Мақсаты:
оқушылардың Теориялық
танымдық,
шығармашылық, білімдерін тәжірибе
логикалық ойлау, өз жүзінде дәлелдей
бетінше жұмыс жасай білуге үйрету
білу қабілеті
Тақырыптың ғылыми әдістемелік негізі:
Қазақстан
Мектеп
Республикасының
оқушыларының
PIZA зерттеуіне
функционалдық
қатысуы
сауаттылығын
67 елдің ішінен
дамыту
58 орын
2015 жылы 2020 жылы
Ақпараттық Құзыреттілікке
50-55 орынға 40-50 орынға
білім көшу
көтерілу қол жеткізу
Танымдық белсенділікті арттыратын
тиімді әдіс тәсілдер
Жақын арада Көпіршілерді
даму аймағы тұрғызу
Функционалдық сауаттылықты анықтау деңгейлері
«Бағалау»
Сен қалай ойлайсын?, Не істер едің?, деген
Шығармашылық
тапсырманы орындату арқылыдеңгей.
оқушының алған
білімінОқушының функционалдық
және біліктілігін өмірдегі жағдаяттарды
сауаттылығының
шешуге ілгерібағаланады.
қолдана алу дәрежесі деңгейі
Орындаған
Тәжірибетапсырмаға
кезіңі, демек
анықтама
жерге 1кгбереді.
заттыМысалы:
9,8 Н
«Қолдану», «Жинақтау»
тартады
айдағы
деген
дененің
ұғым.салмағы
Оқулықпен
жердегі
жұмыс дененің
жасайды,
Эвристикалық деңгей
салмағынан
ғарыш кемесінң
6 есе ішінде
аз екендін
салмақсыздықтың
есептей келе, айдағы
пайда
оқушының функционалдық сауаттылығының
еркін
болу
түсу
себептерін
үдеуі шамамен
қарастырады,
1,62 м/сайдағы
тең екендігіне
гірдің
жоғары деңгейі,
салмағын
көз жеткізеді.
анықтайды.
Салыстырады, айырмашылығы
«Түсіну», неде?, ұқсастығы неде?
«Талдау»
Неге? , неліктен?, себебі? Не үшін ? дәлелде, түсіндір
сұрақтарына жауап іздейді. Мысалы: Жердегі дене
Алгоритмдік
сөздерін пайдалана деңгей тереңдету.
отырып, білімдерін
салмағы мен айдағы дене салмағын салыстырады.
Мысалы : Динамометрдің
оқушының функционалдық көрсеткіші шамамен 60орта
сауаттылығының Н,
Айырмашылығы еркін түсу үдеуінде екенін табады?
себебі жердегі еркін түсу үдеуі шамамен 10 м/с –ға
деңгейі
Ұқсастығы дененің массасы бірдей , ал салмағы әр түрлі
жуық.
болатынына көз жеткізеді.
Кім ?, не?, кімнің?, Кімде?, Қандай?, қай?, қашан?
“Білу”
Не істеді? деген сұрақтарға жауап беретін
Үйренушілік деңгей
ақпартты пайдаланамын.
оқушының функционалдық сауаттылығының
Мысалы: Жер бетінде гірдің салмағын
төменгі деңгейі,
анықтадым. Ол үшін динамометрді қолдандым.
Оқу пирамидасы
Танымдық белсенділігінің өсу
динамикасы
Физика пәнінен
функционалдық құзыретті
қалыптастыру
11 сынып
10 сынып
1. “Физика пәнінен
1. “Физика пәнінен
стандартты және
есептерді шығару
стандартты емес
әдістері”
есептерді шығару ”
2. “Физика ғылымындағы
2. “Физика ғылымындағы
ілгері эксперименттер”
ілгері эксперименттер”
ОЖСБ
Диагностика
ҰБТ
Формативті
PIZA
Суммативті
TIMSS
Қорытынды
Құзыретті
тұлға
Тұлғалық
Азаматтық
Әлеуметтік
Коммуникативтік
Ақпараттық
Басқарушылық
Оқу
10 %
Аудио-визуалды қабылдау
20%
Көрсетілім
30%
Талқылау
50%
Тәжірибе жасау кезеңі
75%
Өзгелерді оқыту
90%
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz