Физика пәнінің мұғалімі


Slide 1

Жамбыл облысы

Меркі ауданының

№39 орта мектеп гимназиясының

Физика пәнінің мұғалімі

Байболатов Алибек Бекниязұлы

Пед өтілі: 5 жыл

Санаты: І

Slide 2 Slide 3

Тақырыптың ғылыми әдістемелік негізі:

Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту

Ақпараттық білім

Құзыреттілікке көшу

Қазақстан Республикасының PIZA зерттеуіне қатысуы

67 елдің ішінен

58 орын

2015 жылы

50-55 орынға көтерілу

2020 жылы

40-50 орынға қол жеткізу

Slide 4

Танымдық белсенділікті арттыратын тиімді әдіс тәсілдер

Жақын арада даму аймағы

Көпіршілерді тұрғызу

Slide 5

Функционалдық сауаттылықты анықтау деңгейлері

“Білу”

Үйренушілік деңгей

оқушының функционалдық сауаттылығының төменгі деңгейі,

Кім ?, не?, кімнің?, Кімде?, Қандай?, қай?, қашан? Не істеді? деген сұрақтарға жауап беретін ақпартты пайдаланамын.

Мысалы: Жер бетінде гірдің салмағын анықтадым. Ол үшін динамометрді қолдандым.

«Түсіну», «Талдау»

Алгоритмдік деңгей

оқушының функционалдық сауаттылығының орта деңгейі

Неге?, неліктен?, себебі? Не үшін ? дәлелде, түсіндір сөздерін пайдалана отырып, білімдерін тереңдету. Мысалы : Динамометрдің көрсеткіші шамамен 60 Н, себебі жердегі еркін түсу үдеуі шамамен 10 м/с2-ға жуық.

Салыстырады, айырмашылығы неде?, ұқсастығы неде? сұрақтарына жауап іздейді. Мысалы: Жердегі дене салмағы мен айдағы дене салмағын салыстырады. Айырмашылығы еркін түсу үдеуінде екенін табады? Ұқсастығы дененің массасы бірдей, ал салмағы әр түрлі болатынына көз жеткізеді.

«Қолдану», «Жинақтау»

Эвристикалық деңгей

оқушының функционалдық сауаттылығының жоғары деңгейі,

Тәжірибе кезіңі, демек жерге 1кг затты 9, 8 Н тартады деген ұғым. Оқулықпен жұмыс жасайды, ғарыш кемесінң ішінде салмақсыздықтың пайда болу себептерін қарастырады, айдағы гірдің салмағын анықтайды.

Орындаған тапсырмаға анықтама береді. Мысалы: айдағы дененің салмағы жердегі дененің салмағынан 6 есе аз екендін есептей келе, айдағы еркін түсу үдеуі шамамен 1, 62 м/с2 тең екендігіне көз жеткізеді.

«Бағалау»

Шығармашылық деңгей.

Оқушының функционалдық сауаттылығының ілгері деңгейі

Сен қалай ойлайсын?, Не істер едің?, деген тапсырманы орындату арқылы оқушының алған білімін және біліктілігін өмірдегі жағдаяттарды шешуге қолдана алу дәрежесі бағаланады.

Slide 6

Оқу пирамидасы

Slide 7

Танымдық белсенділігінің өсу динамикасы

Slide 8

10 сынып

“Физика пәнінен есептерді шығару әдістері”

“Физика ғылымындағы ілгері эксперименттер”

11 сынып

“Физика пәнінен стандартты және стандартты емес есептерді шығару ”

“Физика ғылымындағы ілгері эксперименттер”

Физика пәнінен функционалдық құзыретті қалыптастыру

Slide 9

ОЖСБ

ҰБТ

PIZA

TIMSS

Диагностика

Формативті

Суммативті

Slide 10

Қорытынды

Құзыретті тұлға

Slide 11

10 %

Оқу

Slide 12

20%

Аудио-визуалды қабылдау

Slide 13

30%

Көрсетілім

Slide 14

Талқылау

50%

Slide 15

Тәжірибе жасау кезеңі

75%

Slide 16

Өзгелерді оқыту

90%


Ұқсас жұмыстар
Құйрық бауыр асатудың мағынасы
«Сын тұрғысынан ойлау» модулінің әдіс-тәсілдерін практикада қолдана білуге үйрету
Бағдарламалау тілінде белгілеуі
Ғажайып алаң
Қазақтың тұнғыш географы
Ақиқаттық кестелері. Компьютердің логикалық негіздері. 8 сынып
Туындының физика мен техникада қолданылуы тақырыбы бойынша теориялық білімді практикалық дағдыларға қолдана отырып, дамыту сабағы
Менің педагогикалық сенімім
Масса мен энергияның өзара байланыс заңы
Ақпараттандыру бағдарламасы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz