Оқиғаның шиеленісі


Slide 1

6 Б сынып Пәні: Әдебиет

Тақырыбы: Тілмаш Тұрар

( Ш. Мұртазаның «Қызыл жебе» романынан үзінді)

Slide 2

Сабақтың мақсаты:

- білімділік - шығармадағы бала Тұрардың бейнесіне талдау жасай отырып, автор мұратын ұғындыру;

- дамытушылық - мәтіннен Тұрардың іс-әрекетіне баға беру арқылы өзіндік көзқарасын жетілдіру, проблемалық сұрақтар арқылы жинақтау дағдысын дамыту;

- тәрбиелік - шығарма арқауы тарихи шындық екенін түсіндіре отырып, Тұрар бойындағы қасиеттер арқылы бауырмалдыққа, шыдамдылыққа, қайсарлыққа, отансүйніштікке тәрбиелеу.

Slide 3

І кезең:

«КӨПІР» тапсырма-

лары

(оқушылар үйде орындап, бүгінгі сабаққа дайында-

лып келеді)

Бос орынға сөздерді жаз:

1) . . . . . . . . . Алматы облысының Талғар ауданында дүниеге келген.

2) 1907-1910 жылдары . . . . . . . . . туыстарына барады. Орыс-қазақ бастауыш мектебінде білім алады.

3) 1910 жылы Бішкектегі . . . . . . . . мектебіне оқуға түседі. Бірақ сол кездегі саясаттың кесірінен оқудан шығарылады.

4) 1915 жылы Ташкенттегі мұғалімдер . . . . . . . . . оқуға түседі.

5) 1916 жылы . . . . . . . көтерілісіне қатысады.

Slide 4

ІІ кезең: Жаңа тақырып бойынша тапсырмалар

Теориясы:

«БІЛУ»

(Кім? Не? Нені? Қашан? Қандай? Қалай? Не істеді?)

Бос орынға қажет сөздерді қой:

1. Сендер бұл мектептен . . . . . . . үйренесіңдер, хат танисыңдар. Одан соң тарих, ана тілі, география, арифметика сынды . . . . . . меңгересіңдер.

2 . . . . . . . бұларды түрмеден білетін.

3. Мұғалім бейтаныстау сөздерді оқып шықты: « Аспара, . . . . . . . . . . . . . . . . . . . »

4. Көне бешпеттен байғұс баланың . . . . . . . көрініп тұр екен.

5. « Жоқ, шынтақ жеңнен жылтыңдап қарамайды, оған надандық үңіліп қарайды» деген . . . . . . .

Slide 5

Теориясы:

«ТҮСІНУ»

(Неге?

Неліктен? Себебі? Не үшін?)

Бос орынға қажетті сөздерді қой:

1. Неліктен Мерке учаскесінің тергеушісі Семашко мырза мектепке келді?

Жауабы: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2. Неге Семашко Атамырзаны емес, Тұрарды таңдады?

Жауабы: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

3. Не үшін Тұрар Иван Владимировичке: «Мен саналы түрде екі қылмыс істедім » -деді?

Жауабы: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Slide 6

Теориясы:

«ТАЛДАУ»

(Салыс-тыр, Айырма-шылығы неде? Ұқсасты-ғы неде?

Тақырып-тың басты идеясын жаз, деген болу керек)

Венн диаграммасын толтыр:

Тұрар Ортақ қасиеті Еламан

(Балықшылар)

Slide 7

Тақырыптың басты идеясын жаз:

қазақ халқының басынан өткен . . . . . . ., Тұрар Рысқұлов сияқты қоғам қайраткерінің күрескерлік жолын терең таныту, өмір өткелдері туралы білу, . . . . . адамның әдеби кейіпкерге айналуы жөнінде және жазушының шұрайлы тілі туралы түсінік беру.

Slide 8

Теориясы:

«ЖИНАҚ-ТАУ»

(Қорытын-ды шығар, анықтама бер. Мазмұнды жүйеле, кесте, сызба, т. б. түрінде)

Топтастыру

Тұрар

Slide 9

Практикасы:

«ҚОЛДАНУ»

(қарапайым тапсырма-лар)

1. Ш. Мұртаза қай жылы дүниеге келді?

2. Тұрардың әкесі абақтыға не үшін түсті?

3. Бала Тұрарды әкесі түрмеге не мақсатпен алдырады?

4. 1906 жылдың маусым айында болған оқиға.

5. Автор әңгімедегі тұтқындардың аяғындағы кісеннің

үнін неге теңеді?

6. Бала әкесімен қалай қоштасты?

7. Тұрар тегін неге «Қырғызбаев» деп ауыстырды?

Slide 10

Практикасы:

«БАҒА БЕРУ»

(Сен қалай ойлайсың? Не істер едің?)

1. Рысқұлдың« Жаралының жан серігі - жасымау. » деген сөзінің мағынасын түсіндір.

2. « Диірменде туған тышқанның баласы дүрсіліңнен қорықпайды » деген сөз кімге айтылған?

3. «Сен тышқанның баласы емес, жаралы арыстанның баласысың. Сен - Қызыл Жебесің, бауырым! ». Кімнің сөзі?

Slide 11

ІІІ кезең: Деңгейлік тапсырмаларды орындап, балл жинау

І деңгей (5 балл)

Теориясы:

«БІЛУ»

(Кім? Не? Қашан? Қандай? Қалай? Не істеді?)

Шығарманың құрылысына композициялық талдау.

Оқиғаның басталуы.

Оқиғаның дамуы.

Оқиғаның байланысы.

Оқиғаның шиеленісі.

Оқиғаның шарықтау шегі.

Оқиғаның шешімі.

Slide 12

Практикасы:

«ҚОЛДАНУ»

(қарапа-йым тапсырма)

Байланыстыр:

1894 жылы Ұлт-азаттық көтеріліске қатысады.

1906 жылы Тұрар дүниеге келеді.

1907 жылы Ташкентке мұғалімдер институтына оқуға түседі.

1915 жылы Меркеге туысқандарына барады.

1916 жылы Әкесін каторгага алып кетеді.

Slide 13

ІІ деңгей: (5 балл + 4 балл = 9 балл)

Теориясы:

«ТҮСІНУ»

(Неліктен? Себебі? Не үшін? Неге?)

Сұраққа жауап бере отырып түсіндір.

1. Неліктен Тұрар ұстазына «Қазақ та мен сияқты өзінің шын атынан айырылып жүрген жоқ па? » деді.

Жауабы: Себебі . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2. Шығарманың «Қызыл жебе» аталуы туралы не айтар едіңдер?

Жауабы: Себебі . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Slide 14

Теориясы:

«ТАЛДАУ»

(1. Салыстыр, 2. Айырмашы-лығы неде?

3. Ұқсастығы неде?

4. Тақырыптың басты идеясын жаз, - деген тапсырмалар болу керек. Немесе, 1-3 тапсырма-ларды Венн диаграммасы арқылы қамтуға болады. )

Венн диаграммасын толтыр:

Бала Тұрар ортақ қасиеті Қайраткер Тұрар

Slide 15

Практика-сы:

«ҚОЛДАНУ»

(2-кезең қарапа-йым тапсыр-малары-ның өзгертіл-ген жағдай-дағы нұсқа-лары орындалады)

Семантикалық карта

Р/с

Сөздер

Тұрар

Рысқұл

Иван Владимирович

Атамырза

1

Жазуың өте сұлу, Қырғызбаев.

2


Ұқсас жұмыстар
Алтын Орда дәуір әдебиеті
СЮЖЕТТІК ЭЛЕМЕНТТЕР
Сайын Мұратбеков Жусан иісі туралы ақпарат
Оқиғаның шешімі
С. Мұқанов Саятшы ораз
Аянға мінездеме
Еңлік-Кебек дастаны
Оқиға бірнеше түрге бөлінеді сенімді
Ықтималдықтар теориясының негізгі түсініктері. Ықтималдық теориясын көбейту теоремасы
Ғ.Мүсіреповтің «Ананың анасы» әңгімесі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz