Логистикалық бизнестегі ақпараттық жүйелер


Slide 1

Логистикалық бизнестегі ақпараттық жүйелер

Дайындаған: Жұбаназарова А.

Тексерген: Ғалымқызы Г.

Slide 2

Жоспар

Кіріспе

Ақпараттық жүйе мен бизнестегі ақпараттар, сипаттамалары мен түрлері

Ақпараттық бизнес жүйелердің құрылымы

Бизнестегі ақпараттық технологияларға қойылатын талаптар

Компанияның ақпараттық жүйесіне әсер етуші факторлар

Қорытынды

Пайдаланылған әдебиеттер

Slide 3

Кіріспе

Қазіргі уақытта қолданыстағы кəсіпорындардың көпшілігі əртүрлі əріптестермен көпқырлы қарым-қатынастармен айналысатын көп салалы қызметпен айналысатын ірі динамикалық жүйелер санатына жатады. Тиісінше, бизнестің үдерістерінің серпінділігі кәсіпорынның ағымдағы байланыстары мен қолданыстағы байланыстардың санына қарай артады. Бұл үнемі өзгеріп жатқан қажеттіліктер мен пайда болған бәсекелестікке байланысты. Бизнес-үдерістерді басқару барлық ағымдарды қарастырғанда жүзеге асырылады: материалдық, еңбек, қаржылық және ақпараттық ағымдар.

Жыл сайын ғаламторды пайдаланушылардың саны артып келеді. Осылайша, электрондық коммерция өзінің тұтынушы базасын кеңейтіп, сұранысқа ие бола бастайды. Электронды коммерция көбінесе бәсекелестікте компания үшін тамаша көмекші болып табылады.

Ақпараттық жүйелер мен технологиялар саласында көптеген жетістіктер бар, олардың көмегімен бизнес-процестерді инженерлік және реинжинирлеуді жүзеге асыруға болады. Ақпарат жоғары деңгейге көтеріліп, бизнесте ресурс ретінде де, тауар ретінде де маңызды рөл атқарады. Соңғы онжылдықтарда барлық фирмаларға қол жетімді үлкен ақпарат ағыны бар терезе ашылды. Ал жаңа коммуникациялық технологияларды енгізу кейде ақпаратқа қол жеткізу жылдамдығын және ақпарат алуды бірнеше есе арттырды. Бірақ сан әрдайым сапаны білдірмейді. Осылайша, бұл өсу әрдайым алынған ақпараттың сапасын жақсартумен қатар жүре бермейді.

Slide 4

Ақпараттық жүйе мен бизнестегі ақпараттар, сипаттамалары мен түрлері

Ақпараттық жүйелер (ағылш. Information systems; қысқаша: IS) - деректерді тарату, құру, өңдеу, фильтрлеу, жинауға адамдар мен компанияларға қажетті техникалық құрал-жабдықтар мен бағдарламалық жасақтамалар. Қойылған мақсатқа жету жолында ақпаратты сақтау, өңдеу және басқаларға беру үшін пайдаланылатын құралдардың, әдістердің және адамдардың өзара байланысты жиыны, пайдаланушылардың сұрауы бойынша ақпаратты сақтауға, іздестіруге және беруге арналған жүйе; мәліметтер базасы мәтінінің мағыналық бөлігіңде - мәліметтерді сақтау және олармен амал-әрекет жасауға арналған белгілі бір жүйенің формальды толықтығын құрайтын тұжырымды схема, ақпараттық база және ақпараттық процессор.

Бизнестегі ақпарат

Алғашқы

Екінші

Slide 5

Алғашқы ақпарат - арнайы маркетингтік мәселені шешу үшін арнайы өткізілген далалық зерттеулердің нәтижесі ретінде алынған деректер. Оның артықшылығы мынада, бұл ақпарат нақты мақсатқа сәйкес жиналады; белгілі және бақыланатын жинақтау әдіснамасы; Нәтижелері фирма үшін қол жетімді және бәсекелестерден қорғалған; деректердің сенімділігі белгілі. Кемшіліктер жоғары шығындар мен жоғары уақыттық шығындар болып табылады.

Екінші ақпарат - бұл әр түрлі мақсаттар үшін әртүрлі көздерден жиналған ақпарат. Қосымша деректер зерттеушіге сатылымдағы және пайдадағы, бәсекелестердің, ғылым мен техниканың жетістіктерінің өзгеру тенденцияларымен қатар саладағы жағдаймен танысуға көмектеседі. Деректер арнайы зерттеулер емес. Өз кезегінде, қосымша ақпарат көздері ішкі және сыртқы бөлінеді.

Бизнестегі ақпарат көздері: Ішкі көздер:

Маркетинг статистикасы (ақпараттық өнімнің сипаттамасы, жылжыту және өткізу көлемі, жеңілдіктер көлемі, шағымдар) ;

Маркетингтік шығындар бойынша деректер (өнім, жарнама, жылжыту, ақпараттық өнімдерді сату, коммуникациялар) ;

Басқа да деректер (қызметкерлер мен ведомстволардың мамандандырылған топтарының мерзімді есептері, бөлімшелердің ағымдағы ақпараты) .

Қосымша көздер:

Қоғамдық (әдетте кез келген зерттеушіге қол жетімді) ;

Жеке (белгілі бір компанияның меншік құқығы) ;

Жазылу (бұл ақпарат біреудің меншігінде болғанда, мемлекеттік және жеке көздер қоспасы) .

Slide 6

Ақпараттық бизнес жүйелердің құрылымы

Операциялық деңгейдегі жүйелерді операциялық менеджерлерге қолдау көрсету, ұйымның қарапайым әрекеттерін, сату түрін, төлемдерді, ақшалай салымдарды, жалақы төлеуді, қарыздық шешімдерді және зауытта материалдардың ағынын бақылайды. Бұл деңгейдегі жүйенің негізгі мақсаты - жалпы сұрақтарға жауап беру және ұйым арқылы транзакциялық ағындарды жүргізу. Бұл сұрақтарға жауап беру үшін, тұтастай алғанда, ақпарат оңай, жедел және нақты болуы керек.

Функционалдық деңгейдегі жүйелер орта басқарудың басқару, басқару, шешімдер қабылдау және әкімшілік қызметіне қызмет етуге арналған. Оларға жіберілетін негізгі сұрақтар: объектілер жақсы жұмыс істейді ме? Басқару деңгейінің жүйелері әдетте мерзімді есептерді өте тез береді. Мысал - іс жүзіндегі шығыстардың бюджеттен асып кетпейтінін ескере отырып, компанияның барлық бөлімшелерінде қызметкерлердің шығындарын қаржыландыратын жалпы сату қозғалысы, сату бөлімінің жұмысының біртұтастығы және бөлімше туралы есеп беретін жол жүруді басқару жүйесі.

Стратегиялық деңгейдегі жүйелер жоғары деңгейдегі басшыларға фирманың өзі де, іскерлік ортада да стратегиялық зерттеулер мен ұзақ мерзімді үрдістерді жүргізуге көмектесу құралы болып табылады. Олардың негізгі мақсаты қолданыстағы жағдайлардағы өзгерістерді ұйымдық мүмкіндіктермен өзгерту болып табылады. Бес жылда жұмыспен қамту деңгейі қандай болады? Ұзақ мерзімді өнеркәсіптік қаржылық тенденциялар қандай және біздің көтерілістеріміз бен құлдырауымыз қайда? Бес жылда қандай өнімдерді шығару керек?

Slide 7 Slide 8 Slide 9 Slide 10

Компанияның ақпараттық жүйесіне әсер етуші факторлар

Slide 11

Компания жұмысына әсер етуші ақпараттық технологиялар

Алдыңғы ереже

Ақпарат бір жерде, бір уақытта пайда болуы мүмкін

Жағдайларды бағалау бойынша кешенді жұмыс тек сарапшылармен орындалуы мүмкін

Орталықтандыру және орталықсыздандыру арасында таңдау керек

Барлық шешімдерді тек басшы және жауапты менеджерлер ғана жасайды

Ақпаратты іздеу, алу, талдау, сақтау және беру үшін арнайы жабдықталған үй-жай қажет

Сатып алушымен үздік байланыс - жеке байланыс

Ұзақ мерзімді жоспарлар форс-мажордың қысымына байланысты қайта қарастырылмайды немесе қайта қаралмайды

Жаңа ереже

Ақпарат кез-келген жерде, кез келген уақытта қажет болғанда пайда болуы және талап етілуі мүмкін

Сараптамалық жұмыстарды жалпы маман жүзеге асыра алады

Бір мезгілде ұйымды басқарудың және өндірістің екі түрінің комбинациясын пайдалана аласыз

Шешім қабылдау әрбір қызметкердің жұмыс орнына жауапты жұмысына кіреді

Сарапшылар ақпаратты орналасқан жерінен жіберіп, қабылдауы мүмкін

Потенциалды сатып алушымен ең жақсы байланыс сатып алушының сипаттамаларын тиімді зерттеу болып табылады

Жоспарлар қажет болғанда және тұтынушы талаптарына сәйкес дереу қаралады және түзетіледі

Slide 12

Технология

Бөлінген дерекқорлар және деректер қоймалары, іздеу машиналары, көрсетілген деректерге арналған іздеу технологиялары

Сарапшы жүйелер

Топта, телекоммуникация және желілерде бөлінген жұмыс

Шешімдер қабылдауды қолдауға арналған құралдар, дерекқорлар мен білім қорлары, білім жүйелеріне қолжетімділік

Интернет / Интранет технологиялары, талшықты-оптикалық және спутниктік байланыс жүйесі, мобильді жүйелер

Интерактивті өзара әрекеттесу, дерекқорлар, сұрақ қою және теңшелімдерді анықтау жүйесі

Эксперттік жүйелер, икемді жоспарлау және тәуекелдерді басқару жүйесі, жоғары өнімді компьютерлер

Slide 13

АТ дамуының ұйымға әсері

Ақпараттық технологиялар мен сипаттамалары

Жаһандық желілер. Өнімнің халықаралық бөлінуі: компанияның әрекеті локализациямен шектелмейді; жаһандық ауқымы кеңейтілді; арзан еңбекке байланысты өндіріс шығындарын азайту, филиалдардың үйлестіруі.

Кәсіпорын желілері. Ынтымақтастық: процестерді ұйымдастыру бірліктердің шекаралары бойынша үйлестіріледі, бөлінген өндірістік қуат басымдыққа айналады. Процестерді басқару бірыңғай жоспарға негізделеді.

Бөлінген басқару. Өзгертілген өкілеттіктер мен жауапкершілік: жеке адамдар мен топтар дербес әрекет ету үшін ақпарат пен білімге ие. Бизнес-процестер «қара жәшіктер» болып қалады. Ағымдағы басқарудың құны қысқартылды. Орталықтандыру және орталықсыздандыру жақсы теңдестірілген.

Бөлінген өнім. Ұйым ішінара виртуалды болып келеді: өндіріс географиялық жағынан бір жермен байланысты емес. Ақпарат пен білім қажетті жерде, дұрыс мөлшерде және өз уақытында жеткізіледі. Ұйымдастыру және күрделі шығындардың төмендеуі, өйткені жылжымайтын мүлікке қажеттілік азаяды.

Slide 14

Графикалық пайдаланушы интерфейстері.

Ұйымда, топ-менеджерлерден бастап орындаушыларға қажетті ақпарат пен білімге қол жеткізе алады; процестерді басқару автоматтандырылған, басқару қарапайым процедура болып табылады. Ұйымдастыру процестері мен жұмыс үрдісі жеңілдетілді, себебі басқару əдістері қағаз нұсқасынан сандыққа көшеді.

Slide 15 Slide 16

Қорытынды

Қазіргі жағдайда ақпараттық жүйелер нарықтағы бәсекелестік артықшылығы бар бизнесті қамтамасыз ететін компаниялардың стратегиялық мақсаттарына жетуде маңызды рөл атқарады.


Ұқсас жұмыстар
Логистикалық жүйенің стратегиялық менеджменті
Логистикалық жүйе
Бизнестегі мәліметтерді зияткерлік талдау
Логистикалық тізбек және маркетингтік каналдар
ЛОГИСТИКАЛЫҚ ДЕЛДАЛДАР
КӨЛІКТЕГІ АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР
Негізгі комплекске кірмейтін функционалдық кіші жүйелер
Әлемдік нарықтағы логистика
Блокчейнді еңгізу артықшылықтары мен еңгізу барысындағы қиындықтар
Логистика және микрологистика
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz