Сиань - өлместігі, ұзақ өмір сүруі




Презентация қосу
ДАОСИЗ
М
аосизм (қыт. 道教 , dàojiào) -
атақты ойшыл Лао Цзы идеяларына
негізделіп құрылған
ежелгі Қытай философиялық және
діни дәстүрі (тікелей
аудармасы«жол мектебі»), Даосизм
- табиғат күштерін мойындаудың
және онымен үйлесімділікте
болудың маңыздылығын
қолдайтын теория.
Даосизм философиясының негізгі бағыттары мен объектілері:

нтология (табиғат, ғарыш)

антропология (адам физикалық және рухани адам ретінде)

тика (мінез-құлықтың мінсіз түрін іздеу)

саяси философия (идеалды билеушінің доктринасы).
Даосизмнің негізі үш идеядан тұрады:

арлық құбылыстар (соның ішінде адам) жалпыға ортақ қалыптасу және
өзгеру ағымындағы өзара ықпал ететін күштердің бірыңғай желісіне енеді.

Примитивизм, ең алдымен қарапайымдылыққа, кемел жасандылыққа,
стипендияға, белсенділікке оралсақ, адамдар мен қоғамның жақсару
идеясы.

Адамдар әртүрлі әдістер арқылы - мистикалық ойлар, диеталар, әртүрлі
амалдар, алхимиялар - адамның ұзақ ғұмырында (өлместігі), табиғаттан
тыс қабілеттерін, табиғат күштерін біліп, оларды меңгеру қабілетін
жетілдіреді.
Даосизмнің негізгі ұғымдары:

ао - әлемнің табиғи үйлесімінің көзі

э - заттардың жеке сипаттамалары, жақсы күші

нь-Ян- үйлесімде тұрған екі мәңгілік қарсыластық
қағидалар: Инь-белсенді, толыққанды, шығармашылық,
жарқын (ер), Янь - пассивті, тұрақты, күту, қараңғы, (әйелдік).

Сиань - өлместігі, ұзақ өмір сүруі
«Дао» деп түсініледі:

арлық элементтердің табиғи үйлесімінде
жасалған табиғаттың мәңгілік, атаусыз
табиғаты, әлем;

астапқыда, «барлық нәрсе анасы», «жер мен
аспан тамыры», әлемнің даму көзі.
Дао үшін тән:

ж
арамсыздық
ә
рекетсіздігі
ө
здігінен табиғи сипаты
Қ
олжетімділік
Т
үсініксіздік

барлық уақытта жетілдіру

тыныштық
б
елгісіздік және т.б.
Үйлесім мен диалектика идеясы

«Адамдар сұлулықтың қандай екенін білсе, нәзіктік пайда
болды. Жақсылықтың жақсы екендігін әркім білсе, жамандық
пайда болды. Сондықтан, бір-бірлердің болуы және бір-бірінің
болмауы бір-бірін қиындатады, бір-біріне қиындық тудырады
және бір-біріне бейім болады.»

(Дао дэ дзин)
Даосизмнің мақсаты - өлмес өмірге жету (Сянь)

ан және денесі - бір-бірінсіз, иин мен яннның жоқтығы.

дам әлемнің бөлігі. Дао, бұл өлмейтін, сондықтан адамның
өлместігі де болуы мүмкін.

лместік- бұл сайланғандардың жолы (шень-жэнь).
Даосизмнің этикасы: мінез-құлықтың негізгі қағидасы -
әрекетсіздік (у-вей)

өркение
ттен бас тарту және оның жетістіктері;

идеал
қарапайым және табиғи;

бейбітш
ілік, әлеммен келісім (гармония);

өмірлік
күштерді үнемдеуге ұмтылу;

қатарынан 1200 жақсы істі жасаған;

өтірік,
зұлымдық, ұрлық, артықшылық, алкогольден аулақ болу.
Қорытынды:

аосизм философия мен діннің бірегей синтезі болып
табылады, оның мақсаты физикалық ұзақ ғұмыр мен
өлместікке жету;

аосизм Қытай мен бүкіл әлемнің мәдениетіне әсер етіп,
Гармонияны, табиғатты, құндылықтар жүйесін құндылыққа
келтірмеуді, сондай-ақ, жеңіл және қараңғы бастамалардың
диалектикасын және олардың Тао-мен біріктіру арқылы
жоғары көтерілуін қалайды.
Пайдаланылған әдебиеттер:

.Ж Молдабеко “Ежелгі Үнді және Қытай философиясы”

.Ш Бейсенов “Философия тарихы” Шымкент 2005

ішібеков Д, Сыдықов “Философия” Алматы 2002

Ұқсас жұмыстар
Қажеттіліктер пирамидасы
Этнопедагогиканың зерттеулерін талдау
АНАСЫ АНЕ СЕРЕНЗАТТЕР ЛУНД КЬЕРКЕГОР ҮЙЛЕНУДЕН БҰРЫН СЕРЕННІҢ ӘКЕСІ
Социализм - қоғам немесе үкімет өндіріс құралдарын баршаның игілігі үшін қолданатын экономикалық жүйе
Дене шынықтырудың денсаулықты нығайту қағидасы
Өмірді сақтандыру
Саңырауқұлақтардың биогеоценоздағы маңызы
Шұбаттың экономикалық тиімділігі
ӨМІРДЕ СІЗГЕ ҚАЖЫМАС ҚАЙРАТ ТІЛЕЙМІЗ
Топты басқару және тиімділік
Пәндер