Мұсылман елдеріндегі мәдениет пен дін




Презентация қосу
Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министрлігі Семей қаласы Шәкәрім
атындағы университет
Аграрлық факультеті

СӨЖ
СӨЖ
Тақырыбы: Мұсылман елдеріндегі мәдениет пен дін
Тақырыбы: Гуманитарлық ғылымдар жүйесендегі философияның
орны
Орындаған: Нұрман О.С
Тобы: ЛД-701
Тексерген: Абдикакимов М.Т
Жоспары:
I.Кіріспе
II.Негізгі бөлім
III.Қорытынды
Пайдаланған әдебиеттер
тізімі.
Ғылым жүйесі шартты түрде: жаратылыстану,
техникалық, гумантарлық болып бөлінеді

Гуманитарлық ғылымдар аты
айтып тұрғандай, өнер, музыка,
философия, дін, мәдениет, тарих,
тіл сияқты салалардағытек қана
адам тәжірибесі, ойы,
шығармашылық қабілеті мен
қиялының түрлі аспектілерін
оқытатын пәндер болып
табылады; тіпті оған психология
мен әлеуметтану сияқты адам
тәжірибесімен байланысты
ғылыми пәндер де жатады.
«Жаңа гуманитарлық білім. Қазақ тіліндегі 100 жаңа оқулық» жобасын белсенді
насихаттаудың алғашқы нәтижелері де жүзеге асырылды. Елордамыздың төрінде
Елбасы «Рухани жаңғыру» бағдарламасының бір жылдық мерейтойына орай өткі
зілген іс-шарада алғашқы 18 кітап таныстырылды. Бұл – әлемнің 42 елінде 34
тілде жарияланған, жалпы таралымы 47 миллион дананы құрайтын философия,
әлеуметтану, психология, экономика және басқа да пәндер бойынша әлемдік
ойлардың алтын қорына енген еңбектер. Қазақстанда аударылған оқулықтар 10
мың дана таралыммен жарияланады, олар университеттер мен қалалардың
кітапханаларына жіберіледі. Келесі оқу жылында жаңа оқулықтар нақты білім
беру үдерісінде қолданылады. Айта кету керек, таяу арада барлық қазақстан
дықтар «100 жаңа оқулық» жобасы бойынша аударылған кітаптарға еркін қол жет
кізе алады, ол үшін авторлық құқықтарға қатысты барлық тиісті заңдық рәсімдер
жүргізілді. Оқу құралдарының электронды нұсқалары 100kitap.kz
бағдарламасының ресми сайтында жарияланады. Алдыңғықатарлы елдердің 100
озық оқулығының аударылуы Қазақстандағы гуманитарлық ғылымның дамуына
үлкен үлес қосатыны даусыз.
Ғылыми білімнің ең негізгі
сипаттамасы оның динамикасы,
яғни өсуі, өзгеруі, дамуы т.б.
болады. Білімнің дамуы–түрлі
сапалық сатыларды қамтитын
күрделі диалектикалық үрдіс. Ол
үрдісті мифтің логикаға,
логиканың «ғылымға дейінгіге»,
«ғылымға дейінгіден», ғылымға,
классикалық ғылымнан
неоклассикалық және
постклассикалыққа, білмеуден
білуге, таяз білімнен терең,
жетілген білімге қарай
қозғалысы ретінде қарастыруға
болады.
Батыстық философияда ХХ ғасырдың екінші жартысында білімнің дамуы
негізгі мәселе болып табылады және эволюциялық эпистемология және
постпозитивизм бағыттарында ерекше көрінеді. Эволюциялық эпистемология
– батыстық философиягносеологиялық ойда пайда болған бағыт, оның негізгі
міндеті – танымның шығу тегі мен даму сатысын, оның формалары мен
механизмдерін анықтау, осы негізде біртұтас білімнің эволюциялық теориясын
құру.
Гуманитарлық ғылымның ерекшелігі: бір
материалға әртүрлі көзқарастың болуы,
мәтіндермен фактілерге көптеген
интерпретациялардың болуы, мәдениеттің
көптеген құбылыстары мен оған көзқарас
бір- біріне үйлеспейтін теориялық
түсініктеме гуманитарлық ғылымда орын
алады және оның білім мен біліктіліген
диалогтік характерінің шарты болып
табылады. Онда дәлелді қалыптасқан және
автономдық теория болса да, бір ғана
монополия болуы мүмкін емес, керісінше
әрбір нақты әлеуметтік және мәдениеттік
ұстаным өз көзқарасын қорғауға құқылы,
сол сияқты қарама қарсы ұстаным да ол
көзқарасты сынауға құқысы болуы тиіс
Пайдаланылған әдебиеттер
Орысша-қазақша түсіндірме сөздік: Педагогика / О 74 Жалпы редакциясын
басқарған э.ғ.д., профессор Е. Арын - Павлодар: "ЭКО" ҒӨФ. 2006. - 482 б.
ISBN 9965-808-85-6
Арынханова Э.К., аға оқытушы (С. Сейфуллин атындығы
Қазақ агротехникалық университеті) Байжуманова Н.С.,
оқытушы (Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік
университеті)
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!

Ұқсас жұмыстар
Араб елдерінің мәдениеті
Мұсылман мәдениеті
Ислам өркениеті
Ислам мәдениеті
Мұсылман діні белгісі
Дін және мәдениет
Аллаһ сөзі
Христиан діні
Қазақстанның қазіргі заманғы тарихы пәні бойынша СӨЖ
Дін тәрбие бастауы туралы ақпарат
Пәндер