Сабақ мақсаттары
Презентация қосу
Адамова Гулмира
Калитовна
Ы.Алтынсарин о/м
Қиялдай алу-ерекше қабілет
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу
мақсаттары
5.Т/А2
Әлеуметтік –
5 Т/А3 5.Ж3 Сюжетті тұрмыстық,әлеу
Тыңдалған суреттердің меттік- мәдени
мәтіннің тақырыптарға
(фотосуреттер) байланысты
мазмұнын, желісі диалог,
түсіну негізгі бойынша монологтердегі
(ән,мәтін,хабарла
және қосымша әңгіме
ма,жарнама
ақпаратты құрастыру. хабарландыру
көтерілген
анықтау мәселелерді
түсіндіру.)
Сабақ мақсаттары
Әлеуметтік-
Тыңдалған Сюжетті тұрмыстық,әлеуметтік-
мәтіннің суреттердің мәдени тақырыптарға
мазмұнын желісі байланысты
түсіндіреді бойынша диалог,монологтердегі
әңгіме көтерілген мәселелерді
құрастырады анықтайды.
Оқушылар орындай алады:
Берілген мәтіндерден сын
есім,сын есімді тіркестерді
тауып жаза алады.
Тілдік
мақсат
Пәнге қатысты сөздік қор
Сыныптағы диалог/жазылым
үшін пайдалы тілдік бірліктер: мен терминдер:
Ұшқыр қиял,фантастикалық Сын есім, жаңа
образ,шабыт беру,өскенде кім деңгей,қажеттілік, қиял,бала
боласың,болашағыңды психологиясы,бала
қиялдау,арманына жету
қиялы,шабыт,таным,түсінік
Бағалау
критериийлері Дескриптор
- мәтіннен негізгі
Тыңдалған мәтіннің
мазмұнын,түсініп,негізгі
және қосымша
және қосымша ақпаратты ақпаратты анықтайды.
анықтайды.
Сюжетті суреттердің желісі
-әңгіме құрастырады.
бойынша әңгіме -мәтіндегі көтерілген
құрастырады.
Әлеуметтік – мәселелерді
тұрмыстық,әлеуметтік талдайды.
-мәдени тақырыптарға
байланысты көтерілген -сын есім,сын есім
мәселелерді талдайды. тіркестерін теріп
жазады
Басталуы
Сыныпта жағымды
психологиялық ахуал
тудыру.Сабақтың
мақсатымен,бағалау Топқа бөлу: «Миыңның суретін сал»
критерииімен таныстыру (Мидың дайын шаблоны
арқылы,сыртқы формасын мидың
«Шаттық шеңбері»
ішіндегі ми қыртыстарына әрбір оқушы
Сынып оқушыларымен
амандасып,сыныпта шаттық
өз ми қыртыстарыңды салыңдар,ұқсас
шеңберін құрамын. милар бойынша топқа бөлінеді
«Бірін-бірі қолдау» әдісі
Оқушылар бір-бірің иығынан
қағып, мақтау сөздер айтады.
Ортасы
2-тапсырма 4-тапсырма
1-тапсырмадағы сұрақтар • 2-топ
бойынша: • «Бутакория» әдісі
• «Джигсо» әдісі
• мәтін мазмұнымен жұмыс
• (суретсіз, дыбыспен тыңдау)
Сендер өскенде кім (танысады,оқиды,түсінгендерін Оқушылар өз қиялдарынан
болуды армандайсыңдар? айтады) дыбыс есту арқылы әңгіме
• 3-тапсырма құрастырады,жазады.
Болашағыңды қиялдап • Жұптық жұмыс
отыратын сәттерің жиі • «5-5-1» әдісі • 5-тапсырма
• Сөз тіркестерін қолдана отырып, әр
бола ма? жұп
• «Қазына іздеу жолында» әдісі
• 5 сөйлемнен құрайды. Құрастырған мәтіндеріңнен
Адам өз қиялын ұштап, • 5 сөйлемді- 5 сөзге қысқартады «Қиял» сөзіне сын есімдерді
арманына жету үшін не • 5 сөзді- 1 сөзге (түйінді сөз) тіркестіріп жазыңдар.Жасырған
істеу керек? қысқартады сөзім – сын есімдер болады
• 1 сөзден мәтіннің тақырыбы «Қиял»
Осы сұрақтар төңірегінде сөзі шығады
ой бөлісіңдер? • Тірек сөздер: Қиял,таным
түсініктің,жаңа деңгейге
көтерілуі,адам қажеттігі,белсенді
әрекет,шабыт беру,күш жігер,өмір
салты,адам әрекеті,танымды
кеңейту,ойға ерекше әсер ету.
Аяқталуы
Тапсырмалар 3 4 5
1. «Миға шабуыл»
2. «Джигсо»
3. «5-5-1»
4. «Бутакория»
5. «Қазына іздеу
жолында»
Бағалау парақшасы :
«5»-20-25
«4»-15-19
«3»-10-14
Қосымша ақпарат
Саралау – Сіз қосымша көмек Бағалау – Оқушылардың үйренгенін Пәнаралық байланыс
көрсетуді қалай жоспарлайсыз? тексеруді қалай жоспарлайсыз? Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Сіз қабілеті жоғары Оқушылардың қиялын дамыту
Құндылықтардағы байланыс.
оқушыларға тапсырманы үшін, қиял- ғажайып ертегілерді Қазақ әдебиеті
күрделендіруді қалай көп оқуды ұсынамын Тарих
жоспарлайсыз?
Рефлексия Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің
Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды? Сыныптағы ахуал жақсы болды
Мен жоспарлаған саралау шаралары Сабақ оқу мақсатына жеттім
тиімді болды ма? Тапсырмалар барысында бес түрлі әдістерді қолдандым,оқушылар жақсы
Мен берілген уақыт ішінде үлгердім орындап шықты
бе?
Мен өз жоспарыма қандай түзетулер Қиял туралы білетіндерін оқушылар еркін қызықты етіп айтып берді
енгіздім және неліктен? Берілген тапсырмалар өз уақытында орындалды ,жоспарыма еш өзгеріс
енгізбедім
Қорытынды бағамдау:
Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)
1.Тыңдалым барысындағы суретсіз дыбыспен тыңдап, есту арқылы әңгіме құрастыру.
2.Оқушылардың қиялға деген сенімінің орындалуы.
Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатыс
1.Оқушылардың «Фантастикалық образдар» немесе оқыған,көрген киноларынан образдар жасау,рөльдік ойын арқылы
образға кіріп орынауы
Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекеленген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін
қандай ақпарат білдім?
1.Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымда жетілдіру
.Өз бетінше жұмыс жасауды жолға қою.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz