Сабақ мақсаттары



Қиялдай алу-ерекше қабілет
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
5 Т/А3 Тыңдалған мәтіннің мазмұнын, түсіну негізгі және қосымша ақпаратты анықтау
5. Ж3 Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру.
5. Т/А2 Әлеуметтік - тұрмыстық, әлеуметтік- мәдени тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән, мәтін, хабарлама, жарнама хабарландыру көтерілген мәселелерді түсіндіру. )
Адамова Гулмира
Калитовна
Ы. Алтынсарин о/м

Сабақ мақсаттары
Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіндіреді
Сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастырады
Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік- мәдени тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі көтерілген мәселелерді анықтайды.

Оқушылар орындай алады:
Берілген мәтіндерден сын есім, сын есімді тіркестерді тауып жаза алады.

Тыңдалған мәтіннің мазмұнын, түсініп, негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды.
Сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастырады.
Әлеуметтік - тұрмыстық, әлеуметтік -мәдени тақырыптарға байланысты көтерілген мәселелерді талдайды.
- мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды.
-әңгіме құрастырады.
-мәтіндегі көтерілген мәселелерді талдайды.
-сын есім, сын есім тіркестерін теріп жазады
Бағалау критериийлері
Дескриптор

Топқа бөлу: «Миыңның суретін сал»
(Мидың дайын шаблоны арқылы, сыртқы формасын мидың ішіндегі ми қыртыстарына әрбір оқушы өз ми қыртыстарыңды салыңдар, ұқсас милар бойынша топқа бөлінеді
Басталуы
Сыныпта жағымды психологиялық ахуал тудыру. Сабақтың мақсатымен, бағалау критерииімен таныстыру
«Шаттық шеңбері»
Сынып оқушыларымен амандасып, сыныпта шаттық шеңберін құрамын.
«Бірін-бірі қолдау» әдісі
Оқушылар бір-бірің иығынан қағып, мақтау сөздер айтады.

Ортасы

Аяқталуы
Тапсырмалар
3
4
5
1. «Миға шабуыл»
2. «Джигсо»
3. «5-5-1»
4. «Бутакория»
5. «Қазына іздеу жолында»
Бағалау парақшасы :
«5»-20-25
«4»-15-19
«3»-10-14

Қосымша ақпарат
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Оқушылардың қиялын дамыту үшін, қиял- ғажайып ертегілерді
көп оқуды ұсынамын
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс.
Қазақ әдебиеті
Тарих
Рефлексия
Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Сыныптағы ахуал жақсы болды
Сабақ оқу мақсатына жеттім
Тапсырмалар барысында бес түрлі әдістерді қолдандым, оқушылар жақсы орындап шықты
Қиял туралы білетіндерін оқушылар еркін қызықты етіп айтып берді
Берілген тапсырмалар өз уақытында орындалды, жоспарыма еш өзгеріс енгізбедім
Қорытынды бағамдау:
Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)
1. Тыңдалым барысындағы суретсіз дыбыспен тыңдап, есту арқылы әңгіме құрастыру.
2. Оқушылардың қиялға деген сенімінің орындалуы.
Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатыс
1. Оқушылардың «Фантастикалық образдар» немесе оқыған, көрген киноларынан образдар жасау, рөльдік ойын арқылы образға кіріп орынауы
Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекеленген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?
1. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымда жетілдіру
. Өз бетінше жұмыс жасауды жолға қою.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz