Сабақ мақсаттары


Slide 1

Қиялдай алу-ерекше қабілет

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

5 Т/А3 Тыңдалған мәтіннің мазмұнын, түсіну негізгі және қосымша ақпаратты анықтау

5. Ж3 Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру.

5. Т/А2 Әлеуметтік - тұрмыстық, әлеуметтік- мәдени тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән, мәтін, хабарлама, жарнама хабарландыру көтерілген мәселелерді түсіндіру. )

Адамова Гулмира

Калитовна

Ы. Алтынсарин о/м

Slide 2

Сабақ мақсаттары

Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіндіреді

Сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастырады

Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік- мәдени тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі көтерілген мәселелерді анықтайды.

Slide 3

Оқушылар орындай алады:

Берілген мәтіндерден сын есім, сын есімді тіркестерді тауып жаза алады.

Slide 4

Тыңдалған мәтіннің мазмұнын, түсініп, негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды.

Сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастырады.

Әлеуметтік - тұрмыстық, әлеуметтік -мәдени тақырыптарға байланысты көтерілген мәселелерді талдайды.

- мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды.

-әңгіме құрастырады.

-мәтіндегі көтерілген мәселелерді талдайды.

-сын есім, сын есім тіркестерін теріп жазады

Бағалау критериийлері

Дескриптор

Slide 5

Топқа бөлу: «Миыңның суретін сал»

(Мидың дайын шаблоны арқылы, сыртқы формасын мидың ішіндегі ми қыртыстарына әрбір оқушы өз ми қыртыстарыңды салыңдар, ұқсас милар бойынша топқа бөлінеді

Басталуы

Сыныпта жағымды психологиялық ахуал тудыру. Сабақтың мақсатымен, бағалау критерииімен таныстыру

«Шаттық шеңбері»

Сынып оқушыларымен амандасып, сыныпта шаттық шеңберін құрамын.

«Бірін-бірі қолдау» әдісі

Оқушылар бір-бірің иығынан қағып, мақтау сөздер айтады.

Slide 6

Ортасы

Slide 7

Аяқталуы

Тапсырмалар

3

4

5

1. «Миға шабуыл»

2. «Джигсо»

3. «5-5-1»

4. «Бутакория»

5. «Қазына іздеу жолында»

Бағалау парақшасы :

«5»-20-25

«4»-15-19

«3»-10-14

Slide 8

Қосымша ақпарат

Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Оқушылардың қиялын дамыту үшін, қиял- ғажайып ертегілерді

көп оқуды ұсынамын

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы байланыс.

Қазақ әдебиеті

Тарих

Рефлексия

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Сыныптағы ахуал жақсы болды

Сабақ оқу мақсатына жеттім

Тапсырмалар барысында бес түрлі әдістерді қолдандым, оқушылар жақсы орындап шықты

Қиял туралы білетіндерін оқушылар еркін қызықты етіп айтып берді

Берілген тапсырмалар өз уақытында орындалды, жоспарыма еш өзгеріс енгізбедім

Қорытынды бағамдау:

Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)

1. Тыңдалым барысындағы суретсіз дыбыспен тыңдап, есту арқылы әңгіме құрастыру.

2. Оқушылардың қиялға деген сенімінің орындалуы.

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатыс

1. Оқушылардың «Фантастикалық образдар» немесе оқыған, көрген киноларынан образдар жасау, рөльдік ойын арқылы образға кіріп орынауы

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекеленген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?

1. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымда жетілдіру

. Өз бетінше жұмыс жасауды жолға қою.


Ұқсас жұмыстар
Шамаларға байласнысты есептер Үнемі Қосымша шығару сабақ
Сабақтың тақырыбы Сауат ашу сабақтары бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларын құрастыру
Оқушыларды ақпараттандыру
Сөздерді оқы
Бағалау парақшасы
Орта мерзімді жоспар
Белсенді оқыту
Сабақ мақсаттары Шығарманың өзге туындылармен салыстыра отырып құндылығына баға беру
Шамалар арасындағы тәуелділікті формуламен Сабақ барысында оқушылар үнемі қалыптастырушы
МҰҒАЛІМНІҢ САБАҚҚА
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz