Қазіргі жасөспірімдердің тамақтануы




Презентация қосу
Қазіргі жасөспірімдердің
тамақтануы.
Денсаулық әр қашан да
өмірдің барлық
артықшылықтарынан
асып түседі,
шынайы дені сау қайыршы
ауру патшаға қарағанда
бақытты.
Мақсаты:
Қазіргі
жасөспірімдердің
тамақтану
ерекшеліктерін
зерттеу.
Зерттеу обьектері :
Орта және жоғары буын
сынып оқушылары.
Өзектілігі:
Көптеген оқушылар дұрыс
тамақтанбайды.
Дұрыс тамақтанбау жасөспірімдерді
асқазан-ішек жолдарының ауруларына
шалдықтырады.
Түрлі диеталар ауыр ауруларға
соқтықтырады.
Мысалға, диетасы бұзылған жасөспірім
қыздарда ауыр асқазан аурулары мен
дистрофия ауруы байқалады.
Құрамында көмірсулары мол тағамдарды
жиі пайдалану тағамдарды
шамадан тыс тұтыну семіздікке әкеледі.
Жоба міндеттері:
Мектеп оқушылары
арасында зерттеулер
жүргізу арқылы
олардың тамақатану
ерекшеліктерін
анықтау.
Гипотеза:

Егер оқушылар өздерінің денсаулығы
дұрыс тамақтануына байланысты
екенін түсінсе, олар диетаны
анағұрлым байыппен үстанар еді.
Әдістері:
• 1. Оқушылардан сауалнама алу.
• 2.Жинақталған мәліметтерге
статистикалық есеп жасау.
• Кесте, диаграммалар құру.
• 3. Қорытындылау.
Қажетті құрал жабдықтар:

Блокнот,
қаламсап,
сауалнама сұрақтары,
калькулятор,
фотоаппарат,
компьютер.
Сауалнама:
• 1.Тамақтану арасындағы аралық
қанша уақытты құрайды?
• 2. Сіз тәулігіне неше рет шикі
көкөңістер мен жемістер жейсіз?
3. Таңғы асты толық
қабылдайсыз ба?
Сіздің тамақтану арасындағы
аралық қанша уақытты құрайды?
1-2 6 сағаттан
Сыныптар сағат 3-4 сағат 5-6 сағат көп.
Төменгі буын 22 56 20 2

Ортанғы
буын 16 47 31 6

Жоғарғы буын 13 49 27 11
Сіздің тамақтану арасындағы
аралық қанша уақытты құрайды?
Сіздің тамақтану арасындағы
?
аралық қанша уақытты құрайды?
Младшие классы

20 22

1-2 часа 3-4 часа 5-6 часа более 6 часов
Сіздің тамақтану арасындағы
?
аралық қанша уақытты құрайды?
Сіздің тамақтану арасындағы
?
аралық қанша уақытты құрайды?
Сіз тәулігіне неше рет шикі
көкөңістер мен жемістер жейсіз?
Бір рет те
жемеймін
1-2 рет 3-4 рет 5-6 рет 6 дан көп

Төменгі буын 47 12 4 7 30
Бір рет те
6 дан жемеймін
1-2 рет 3-4 рет 5-6 рет көп
Ортанғы буын 47 27 10 8 8

Бір рет те
6 дан жемеймін
1-2 рет 3-4 рет 5-6 рет көп

Жоғарғы буын 50 9 6 8 27
Сіз тәулігіне неше рет шикі
көкөңістер мен жемістер жейсіз?
Сіз тәулігіне неше рет шикі
көкөңістер мен жемістер жейсіз?
Сіз тәулігіне неше рет шикі
көкөңістер мен жемістер жейсіз?
Сіз тәулігіне неше рет шикі
көкөңістер мен жемістер жейсіз?
Сіз таңғы асты толық
қабылдайсыз ба?
Үнемі
Ия Жоқ емес.
Төменгі буын 39 18 43

Үнемі
Ия жоқ емес
Ортанғы буын 47 13 40

Үнемі
Ия жоқ емес
Жоғарғы буын 34 27 39
Сіз тәулігіне неше рет шикі
көкөңістер мен жемістер жейсіз?
Сіз тәулігіне неше рет шикі
көкөңістер мен жемістер жейсіз?
Сіз тәулігіне неше рет шикі
көкөңістер мен жемістер жейсіз?
Ұсыныстар :
• 1.Тамақтану рационың түрлендіру
қажет, Құрамына міндетті түрде
көкөңістер мен жемістерді кіргізу керек.
• 2. Жасөспірімдерге пайдалы
тағамдарды қабылдап тәтті және майлы
тағамдардан бас тарту керек.
• 3 Жасөспірімдерге дұрыс тамақтану
ережелері туралы ақпараттарды жиі
тарату керек.
Қорытынды:
• 1. Мектеп оқушыларына дұрыс тамақтану
мен салауатты өмір салтын ұстану туралы
ақпараттарды үнемі насихаттау керек.
• 2. Оқушыларға «Зиянды тағамдар» туралы
ақпараттарды жиі көрсетіп, олардың
зияны туралы түсіндіру қажет.
• 3. Мектеп асханасының ас мізіріне
көқөністерден жасалған тағамдар мен
жемістерді кіргізу керек.
• 4. Оқушылар дұрыс тамақтану мәдениетің
естен шығармау керек.
Жұмысты орындаған :
• Дауренова Айгерім.
• Қарасай ауданы Шалқар ауылы
«Шалқар орта мектебі» КММ.
• 9 «Ә»сынып оқушысы.
• Ғылыми жетекшісі:
• Биология пәні мұғалімі: Жидибаева
Раушан Сапаровна.

Ұқсас жұмыстар
БАЛАЛАРДЫ ТАМАҚТАНДЫРУ
Жасөспірімдердің дұрыс тамақтануы, денсаулыққа зиян тағамдар және арттық салмақтың зияндылығы туралы білімдерін жүйелеу, кеңейту
Дұрыс тамақтануға және денсаулығын сақтай білуге тәрбиелеу
Баланың физикалық дамуын бағалау әдісі
Тамақ құрамы туралы ойланыңдар
ТАМАҚТАНУ ГИГИЕНАСЫНЫҢ ЕРЕЖЕЛЕРІ
Балаларға арналған ақуызды сүт өнімдері
Эпохальды акселерация
“Девиантты мінез-құлықты баллармен педагогикалық жұмыс”
Балалар мен жасөспірімдердің дене
Пәндер