МЕКТЕПТЕГІ БІЛІМ БЕРУДІҢ МАҚСАТТАРЫ




Презентация қосу
Қ.ЖҰБАНОВ АТЫНДАҒЫ АҚТӨБЕ ӨҢІРЛІК МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕ
ТАРИХ ФАКУЛЬТЕТІ.

Жүйелі, гуманистік, құзіретті
тәсілдер негізінде әрекет ететін
мектеп моделі

Орындаған: Байқұлова Айгерім
Тексерген; Аликулова Н.С
Білім жүйесі - бұл әр түрлі типтегі және
деңгейдегі мекемелер желісі. Мемлекеттік
статусы бар макроэлемент ретінде білім берудің
негізгі элементтері мектепке дейінгі, мектеп,
орта арнайы, жоғары және жоғары оқу орнынан
кейінгі қосымша білім беру жүйесі болып
табылады.
Жаңа білім беру идеологиясының негізі
гуманизациядан тұруы керек.
Гуманизация - білім беру қатынастарын
ізгілендіру, адамның құндылығын мойындау,
еркіндікке, бақытқа, адамның әлеуметтік
қорғалуына, оның қабілеттерін, даралығын
дамыту.
Бүгінде мектеп білімінің мақсаттары нақты тұжырымдалған,
атап айтқанда, нәтиже тапсырманың жиынтығымен белгіленеді
(және пәнге және (немесе) білім беру саласына әрдайым сәйкес емес),
ол түлек шеше алады. Бұл практика көрсеткендей, оқушылардың
мақсат-нұсқаулар арқылы тұжырымдалған мектептің (сыныптың,
академиялық пәннің) міндеттерін түсіну дәрежесі іс жүзінде
тексерілмейтін және декларативті сипатқа ие.
Оқыту тиімділігін жақсарту
мақсатында әдетте жиі
қолданылатын бағдар түрлері
қолданылады:
іс-әрекеттің индикативті негізі - оны
орындаудың әдіснамасын
көрсетпестен нақты үлгі (мысалы,
көрсету) немесе әрекеттің
сипаттамасы; Іс-шараның
индикативті құрылымы оның дұрыс
орындалуы үшін толық және толық
нұсқаулардан тұрады; Акцияның
бағдарлы негізі студенттердің өздері
қабылдаған тапсырма негізінде
жасалады. Берілген теорияны өнімді
оқыту үшін негізгі педагогикалық
шарттар:
Берілген теорияны өнімді оқыту үшін негізгі педагогикалық шарттар:

• егжей-тегжейлі оқыту әдістерін әзірлеу
• әдістемелік қателерді болдырмау;
• тыңдаушылардың іс-әрекеттерінің артында тыңдаушылардың
қатаң бақылауы және оларды «сынақ және қателік» арқылы ұстау.
Бағдарламаланған оқытудың негізгі элементтері:
• арнайы оқу жоспары, сондай-ақ логикалық және психологиялық
тұрғыдан алғанда, оқу және оқу іс-әрекеттерінің қатаң реттілігі.
Бағдарламаланған оқытудың артықшылықтары:
• оқуды даралау;
• тағылымдамадан өтушілердің жеке және ұжымдық нысандарын
біріктіру;
• тәуелсіздік пен тыңдаушылардың белсенділігін арттыру;
• сынып жетекшісі мен тыңдаушылар арасында жемісті кері
байланыс болуы керек.
Дегенмен, бағдарламалы оқыту тек оқу материалы ресімделген
жағдайда ғана тиімді болады
МЕКТЕПТЕГІ БІЛІМ БЕРУДІҢ МАҚСАТТАРЫ
МЫНАДА:
- Үйренуді үйрету, яғни. , Танымдық белсенділігін айқындайтын
мақсаттарға осы мақсатқа жету үшін ең үздік жолдарын табу үшін
ақпарат тиісті көздерін таңдау, нәтижелерді бағалауға, олардың
қызметін ұйымдастыру, басқа студенттермен бірлесіп жұмыс, оның
ішінде: оқу іс-саласындағы проблемаларды шешуге үйренеді.
-, шындық, олардың табиғаты, пайда болу себептері, қарым-қатынас,
тиісті ғылыми аппаратын пайдалана отырып, яғни құбылыстарды
түсіндіруге қабілетті болуы когнитивтік проблемаларды шешу.
- Қазіргі өмірдің негізгі мәселелерімен айналысуға үйрену - экологиялық,
саяси, мәдениетаралық және басқалар. аналитикалық мәселелерді
шешеді.
-
• мәдени құндылықтар әлемінде әртүрлі мәдениеттер мен
дүниетанымдық көзқарастарды бейнелейтін, яғни мағынада,
жүруді үйрену. аксиологиялық мәселелерді шешеді.
• белгілі бір әлеуметтік рөлдерді (сайлаушылар, азамат, т.б.
тұтыну, науқас, ұйымдастырушы, отбасылық мүшесі,) жүзеге
асыруға байланысты мәселелерді шешу үшін үйрену.
• кәсіби және басқа да іс-шаралар түрлі түрлері (байланыс, іздеу
және ақпараттық талдау, т.б. шешім қабылдау, бірлескен іс-
ұйымдастыру,) ортақ мәселелерді шешу үшін үйрену.
• кәсіптік білім беру мәселелерін шешуге үйрету, оның ішінде
кәсіптік білім беру жүйесіндегі оқу орындарында одан әрі білім
алуға дайындау
Мұғалімнің баланың даму мақсаттары мен міндеттерін білуі
жеткіліксіз, балаға сөзсіз оң көзқараспен қарау керек, ол баланы қалай
қабылдайтынын, белгілі бір қасиеттерді түзету қажеттілігін
түсіну керек, бірақ бүкіл адамға жалпы оң көзқарасты ескере
отырып ғана керек. Гуманистік мұғалім әр балада өзін-өзі құрметтеу,
сезім мен өзін-өзі сыйлау сезімін қалыптастыруға, баланың толық
дамуына барынша психологиялық қолайлылықты қамтамасыз етуге
тырысады.
Пайдаланылған әдебиеттер
1. Ансофф И. Новая корпоративная стратегия. – СПб:
Издательство "Питер", 2007
2. Большаков А.С. Современный менеджмент. – СПб: Питер, 2008
3. Виханский О.С., Намов А.И., Менеджмент: Учебник для экон.
спец. ВУЗов - М.: Высш. шк., 2003
4. Мескон М.Х., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента:
Пер. с англ. – М.: Дело, 2003

Ұқсас жұмыстар
Химияны оқытудың мақсаттары мен міндеттері
Химия оқулықтарының тарихы
Ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды оқытудың тұғырлары
Оқытудың жеке бағдарламасы
Қазақстан Республикасында білімді дамыту стратегиясы, міндеттері мен мақсаттары
Балалардың практикалық психологиясы
МЕКТЕПТЕГІ ИНФОРМАТИКА КУРСЫНДА EXCEL БАҒДАРЛАМАСЫН МЕҢГЕРУ НЕГІЗДЕРІ
БЕЙІНДІК ОҚЫТУ
Педагогикалық технологиялардың негізгі мақсаттары
Музыка. Музыка сабағындағы музыкалық іс-әрекет түрлері мен оқыту әдістемесі
Пәндер