Критериалды бағалаудың мақсаты




Презентация қосу
Тақырыбы: Критериалды
бағалау. Критериалды бағалау
технологиясын пайдаланудағы
оқушының рөлі

Орындаған: Нұрмаш Гүлсезім.
Орынбасар Аида.
Құрманбаева Динара.

Тексерген: Ермекбаева А. Т .
Жоспары:
1. Кіріспе;
2. Критериалды бағалау;
- критериалды бағалау технологиясын
пайдаланудағы оқушының рөлі
3. Қорытынды.
Кіріспе:
Бүгінгі таңда Қазақстанда білім берудің деңгейі мен
сапасына жаңа талаптар қойылып отыр. Қазақстан
Республикасында соңғы жылдары білім беру саласындағы
жүргізіліп жатқан реформалар еліміздегі білім беру
сапасының әлемдік деңгейге сәйкес келуін қамтамасыз ету,
сол арқылы әлемдік сұранысқа жауап бере алатын
мамандарды даярлау және бәсекеге қабілетті білім беру
болып табылады. Еліміздің басшысы Н.Ә.Назарбаев
қазақстандық мұғалімдердің кәсіби даму саласындағы жаңа
көзқарасы олардың педагогикалық өміріндегі қосымша оң
өзгерістер енгізуге мүмкіндік беруде.
Критериалды бағалау
Критериалды бағалау – оқушының оқу
нәтижелерін білім беру мақсаттары мен
мазмұнына сәйкес келетін, білім беру үдерісіне
қатысушылардың (оқушы, мектеп әкімшілігі, ата-
аналар, заңды тұлғалар және т.б.) барлығына
алдын ала таныс, ұжым талқысынан өткен, нақты
анықталған өлшемдер арқылы оқушының оқу
жетістіктерін салыстыруға негізделген үдеріс.
Критериалды бағалаудың мақсаты

Критериалды бағалаудың мақсаты
бағалау критерийлері негізінде
оқушылардың оқу нәтижелері туралы
объективті ақпараттар алу және оны
оқу үдерісін әрі қарай жетілдіру үшін
мүдделі барлық қатысушыларға
ұсыну болып табылады.
Критериалды бағалаудың міндеттері:
Білім беру қызметінің сапасын арттыруға
мүмкіндік беретін объективті және айқын
бағалау жүйесінің қызмет етуі.

Халықаралық тәсілдемелер мен
стандарттарға сәйкес бірыңғай, сапалы
бағалау механизмдерін құру

Бағалау әрекетінде мұғалімдердің
құзыреттілігін арттыру

Үлгерімі төмен оқушылармен жұмысты
жетілдіру
Оқу бағалауды, ал бағалау оқуды анықтайды
Оқу мен бағалаудың
және дамытады.
өзара байланысы ;

Анықтық пен Мұғалімдер мен
қолжетімділік оқушыларға бағалаудың
қалай өткізілетіні
түсінікті, нәтижесі анық
және қолжетімді.

Объективтілік,
айқындық

Бағалау сапалы өткізіледі және
барлық талаптарға жауап береді.
Дамуға бағыттылық

Бағалау баланың өз оқуы мен дамуында қай Үздіксіздік
тұста екенін, қалай жақсы жетістікке жетуге
болатынын түсінуге мүмкіндік береді
Бағалау - оқу дәлелдері жоспарлы және
жүйелі жинақталатын және де оқу сапасы
туралы қорытынды қабылдау үшін
қолданылатын кез келген қызметті
сипаттайтын ұғым. Бұл ұғым екі аспектіні
көздейді:
1. оқуды бағалау ;
2. оқу үшін бағалау.
Мұ
ғ
рет алім ж
ін е
т ә л імгер ағы де - т текші
ғ а лім і үде мдағы оптағ
М ұ
д е - кер әр үші рісіне жұм ы
ретін ты және ақп н диа алып ыс
л аныс қолдау а ра г ж
ба й
ы ға а сыз т ж ности үру
у ш м ина к
оқ
д і қ а мт а сты алық
ту руш
көрсе етеді; ы;

Мұғалімнің
бағалаудағы ролі

е а лу
к
д ам ашы е с е п де -
і м бая н
ардың ғ а лім ретін і мен ;
ал
Мұғ - оқушы ата-
л Мұ аны ң өсу жазу
де ы мам ларды ралы
ретін е қатыст ыларға ы рі ту
өсуін а, оқуш лігіне у ш
оқ тікте
н ал а рын әкімші же т іс
а ектеп ау.
е м
жән баянд
Тәжірибелік маңыздылығы:
жеке тұлға емес, оқушының жұмысы бағаланады;

оқушы жұмысы алдын- ала белгілі критерийлер бойынша
бағаланады;

бағалау критерийлері нақты оқыту мақсаттарын айқындайды,
сондықтан оқушыларға баға оқып- зерделенген материал
бойынша ғана қойылады.

өзінің оқу жетістіктерінің деңгейін анықтау үшін және ата-
аналарына осы ақпараттарды жеткізу үшін оқушыға нақты
бағалау алгоритмі белгілі.

оқушының оқуға және өзін-өзі бағалауға ынтасы артады
Мұғалімдерге:

1. Сапалы нәтиже алуға бағытталған критерийлер әзірлеуге;
2. Өзінің іс-әрекетін жоспарлауға және талдауға жедел
түрде ақпарат алуға;
3. Білім беру сапасын арттыруға;
4. Оқытудың сапасын жақсартуға;
5. Әр оқушының жеке ерекшеліктері мен қабілеттерін
ескере отырып, жеке оқыту траекториясын құруға;
6. Бағалаудың түрлі тәсілдері мен құралдарын қолдануға;
7. Оқу бағдарламасын жетілдіруге ұсыныстар енгізуге
мүмкіндік береді
Оқушыларға:

1. Өзінің түсінігі мен қабілетін көрсету үшін оқытудың түрлі стильдерін және
• г ойлау әрекетінің типтерін қолдануға;
2. Өз нәтижелерін болжау арқылы табысқа жету үшін бағалау критерийлерін
білуге және түсінуге;
3. Өзінің және өз құрдастарының жетістіктерін бағалап, рефлексияға қатысуға;

Ата- аналарға:

1. Өз баласының оқытылу деңгейі туралы объективті дәлелдер алуға;
2. Баланың оқудағы прогресін қадағалауға;
3. Оқу үдерісінде оқушыға қолдау көрсетуге;
4. Мектеп әкімшілігімен, мұғалімдермен кері байланыс орнатуға;
Қорыта айтқанда, критериалды бағалау жүйесін
қолдану арқылы біз оқушының тұлғалық бағытын
белсенді позицияға бағыттаймыз, тұлғаны өзіндік
жауапкершілікке, тұлғалы нәтижеге, бағытқа
жеткіземіз, білім алушылардың дайындық деңгейі
мен өсу динамикасын кез келген кезеңде
анықтаймыз, әртүрлі жұмыстардан алған
бағаларды дифференциалдауға қол жеткіземіз.
Бүгінгі оқушының білім сапасын критериалды
бағалау жүйесі арқылы жетілдіруге болатынына
күнделікті оқу үдерісінде қолдануымыздан көз
жеткізуге болады.
Пайдаланылған әдебиеттер:
Интернет сайты: stud.kz
bilim.com
Назарларыңызға
рахмет!!!

Ұқсас жұмыстар
Критериалды бағалау технологиясы
Жиынтық бағалау үдерісі
ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ
Критериалды бағалау туралы ақпарат
Критериалды бағалау артықшылықтары
Критериалды бағалаудың маңызы
Критериалды бағалау өлшемі сапалы білім өлшемі
Қалыптастырушы бағалау үдерісі
Оқушының оқу жетістігін бағалау критерийлері
Критериалды бағалау - сапалы білім негізі
Пәндер