Тәрбие әлеуметтік құбылыс


Slide 1

8. 1 Тәрбие әлеуметтік құбылыс. Тәрбиенің мақсаты мен міндеттері

Slide 2

1. Тәрбие - қоғамның негізгі қызметтерінің бірі, жеке адамды мақсатты, жүйелі қалыптастыру процесі, аға ұрпақтың тәжірибесін кейінгі буынға меңгертіп, олардың сана-сезімін, жағымды мінез-құлқын дамытушы. Ересек буын-қоғамдық тарихи өмірде жинақталған тәжірибені, білімді жас буынға тәрбие процесі арқылы береді.

Slide 3

2. Мақсат дегеніміз - бір нәрсеге ұмтылу, іске асыру. Бұл тұрғыдан алғанда тәрбие мақсаты - жастарды өмірге әзірлеу мақсатымен жүргізілетін тәрбие жұмыстарының нәтижесін ерте болжау.

Slide 4 Slide 5 Slide 6 Slide 7

Қазақстан Республикасында халыққа білім, тәрбие берудің негізгі мақсаты - Қазақстанның егемендігін қамтамасыз ететін, оны бүкіл дүние жүзіне мойындататын, онымен тең қарым-қатынас жасап, Қазақстандық патриотизмді, саяси бостандықты қамтамасыз ететін нарықтың ірге тасын қалап, экономикалық бостандыққа қол жеткізетін, жан-жақты дамыған адамдарды тәрбиелеу.

Slide 8

3. Дүниетаным - тәрбиенің маңызды міндеттерінің бірі.

Дүниетаным - адамның табиғат пен әлеуметтік орта, қарым-қатынас, іс-әркетінің бағыты туралы көзқарастары. Дүниеге көзқарас - ғылым негізінде дүниенің даму заңдылықтарын таны білу.

Slide 9

Адамгершілік тәрбиесінің міндеттері: гуманизм, адалдық, батылдық, төзімділікті қалыптастыру; адамға сүйіспеншілік, құрмет, қайырылымдылық сезімін дамыту; оқушыларды өз міндетіне, өзгенің мүддесіне байыпты қарауға үйрету; өз Отанын сүюге, ұлттар достастығын құрметтеуге тәрбиелеу;

Еңбек тәрбиесінің негізгі міндеттері:

а) оқушыларды іскерлікке, еңбек дағдысына үйрету;

ә) оқушыларды халық шаруашылығының басты салаларымен, еңбек түрлерімен таныстырып, мамандық таңдауға тәрбиелеу;

б) озық еңбек дәстүріне тәрбиелеу.

Slide 10

Эстетикалық тәрбие міндеттері:

бейнелеу өнері (кескіндме, графика, мүсін) көркемөнер шығармашылығы (көркем әдебиет, музыка, театр, кино) арқылы баланың сезімдері мен талғамдарын дамытып, сұлулық туралы ұғымдарын қалыптастыру.

Эстетикалық құралдарды пайдаландыруға дағдыландыру.

Әсемдікке үлесін қосуға тәрбиелеу.

Дене тәрбиесі міндеттері: оқушылар ағзасын дамыту; жастарды еңбекке, Отанды қорғауға даярлау, төзімділікке, батылдыққа, іскерлікке, тәрбиелеу.

Slide 11

4. Тәрбие процесінің мәні - баланың ұжым және қоғаммен қатынастарының жүйесін құру, педагогикалық жағдайлардың, тәрбиелік әсерлердің нәтижесін талдау, жоспарлау жұмысын ретту және жүзеге асыру; тәрбиелік ықпалдарды реттеу және оларға түзетулер енгізу; қортынды есепке алу және бақылау.

Slide 12

Тәрбие процесінде адамның қоғамдық мәнінің қалыптасуына сыртқы және ішкі қарама-қайшылықтар ықпал етеді.

Сыртқы қарама-қайшылықтар:

Қоғамдық ережелер мен адамдардың тәртібі арасындағы сәйкессіздік.

Мұғалімнің талабы мен оқушының тәртібінің ара қатынасы.

Ішкі қарама-қайшылықтар:

Тәрбиешінің талабы мен тәрбиеленушінің мүмкіндігінің ара қатынасы.

Тәрбиеленушінің қажеттіліктері мен қанағаттандыру тәсілдерінің ара қатынасы.

Slide 13

Назарларыңызға рақмет


Ұқсас жұмыстар
Тәрбие үдерісінің мәні
Педагогикалық үдерістегі мақсаттардың иерархиясы
Тәрбиенің парадигмасы
Тәрбиенің ұлттық ерекшеліктері
Тәрбие - тәрбиелеу үрдісін ғылыми байыптаудың негізгі категориясы
Педагогикалық процестің жалпы заңдылықтары
Тәрбие процесінің заңдылықтары мен принциптері
Қазіргі таңдағы оқу - тәрбие үдерісіндегі тәрбие технологиясы
Тәрбие педагогикалық әрекетте
Тәрбие процесінің ерекшеліктері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz