Тәрбие әдістері, жіктелуі




Презентация қосу
8.4 Тәрбие әдістері, жіктелуі.
1. Тәрбие әдісі дегеніміз – оқушылардың тұлғалық
қасиеттерін қалыптастыруға бағытталған тәрбиешілер мен
тәрбиеленушілердің өзара байланысты педагогикалық
жұмыс тәсілдері.
Нәтижесіне қарай топтастырылған тәрбие әдістері:
-адамгершілікті қалыптастыруға бағытталған түрткілер,
қатынастар, түсініктер, идеялар тудыратын әдістер.
-әдептілікті және тәртіптілікті қалыптастыратын әдістер.
А.П. Пинкевич тәрбиені екі топқа бөліп, бірінші тобына
педагогикалық ұзақ мерзімді әсер ету әдісін, ал екінші
тобына өтпелі әдісті, яғни белгілі-бір жағдайда нәтиже
беретін әдістерді енгізген.
сендіру,

жаттықтыру,

Сипатына қарай іс-әрекетті
топтастырылған ұйымдастыру,
тәрбие әдістері:

мадақтау және жазалау,

оқушының тәртібіне
ықпал ету әдістері.
Тәрбие тәсілдері дегеніміз - әдістің бір бөлігі.

Тәрбие тәсілдері:
1. Тәрбиенің мақсаттарын, міндеттерін, оларға жетудің
жолдарын ұсыну.
2. Ақпараттық-ағартушылық.
3. Бағдарлау – іс-қызмет.
4. Қатынас.
5. Бағалау.
1. Тәрбиенің мақсаттары мен міндеттерін және оларға жетудің
жолдарын ұсыну тәсілін қолданып мұғалім оқушыларды идеялық
адамгершілік көзқарастармен қаруландырып, өз еңбегі мен ұжым
еңбегін жоспарлауға, ұйымдастыруға, еңбекпен іс-қызмет
мақсаттарына жету жолдарын таңдауға, іс-қызметтің сапасы мен
нәтижелерін олардың алдағы мақсаттарға сәйкестігін анықтатуға
үйретеді.
3. Бағдарлау - іс-қызметтік тәсіл оқушыларды еңбекке
даярлауға қызмет етіп, еңбек белсенділігін туғызып,
іс-тіпмолайту жолында еңбек ету қажеттігі сенімін
қалыптастырады. Балалар күнделікті іс-қызметке
қатысып, қоғамның материалдық саласында
адамгершілік және еңбек бағдарларын дұрыс таңдап
дамытады.
4. Қарым-қатынас тәсілі (коммуникативтік тәсіл)
– балалар оқушылардың қоғамдық мінез-құлық
нормаларын игеруіне көмектеседі. Оқушылар
тәртіп ережелер жөніндегі ақпаратты топта,
сыныпта, мектепте құрастырып, оны төменгі және
жоғары сынып оқушылары, мұғалімдер, ата-
аналар, ересек адамдар арасында жетілдіреді.
5. Бағалау тәсілі көмегімен мектеп оқушылары
адамдардың қимыл-әрекеттерін, көзқарастарын,
сенімдерін, тәртіп-бағыттарын айқындауға,
негіздеуге, өз іс-қызметін, оқу мен еңбектегі
жетістіктерін, адамгершілік сапаларын өздері
бағалауға үйренеді.
Тәрбие құралдары дегеніміз - оқушының адамдық
қасиеттерін қалыптастыратын, мұғалім мен баланың
санасына тәуелсіз материалдар.
Тәрбие құралдары:
-іс-әрекет түрлері (ойын, еңбек);
-заттар (ойыншықтар, элекронды есептегіш
машиналар);
-рухани және материалдық мәдениет (өнер, қоғам,
өмір);
-бұқаралық ақпарат құралдары;
-педагогикалық ықпал жасау құралдары.
Назарларыңызға рақмет

Ұқсас жұмыстар
Тәрбие әдістері
Тәрбие әдістерінің жіктелуі
Тәрбие құралдары
ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫНЫҢ ӘДІСТЕРІ
Оқыту формалары,әдістері,құралдары ТПҮ қозғаушы күші ретінде
Бала тәрбиесі-ортақ міндет
Тәрбие түрлері
Тәрбиелеу мен оқыту әдістері
Проективтік әдістер
Тәрбие әдістері. Тәрбие әдістерінің түрлері. Әдістердің анықтамасы
Пәндер