Тәрбие әдістері, жіктелуі
Презентация қосу
8.4 Тәрбие әдістері, жіктелуі.
1. Тәрбие әдісі дегеніміз – оқушылардың тұлғалық
қасиеттерін қалыптастыруға бағытталған тәрбиешілер мен
тәрбиеленушілердің өзара байланысты педагогикалық
жұмыс тәсілдері.
Нәтижесіне қарай топтастырылған тәрбие әдістері:
-адамгершілікті қалыптастыруға бағытталған түрткілер,
қатынастар, түсініктер, идеялар тудыратын әдістер.
-әдептілікті және тәртіптілікті қалыптастыратын әдістер.
А.П. Пинкевич тәрбиені екі топқа бөліп, бірінші тобына
педагогикалық ұзақ мерзімді әсер ету әдісін, ал екінші
тобына өтпелі әдісті, яғни белгілі-бір жағдайда нәтиже
беретін әдістерді енгізген.
сендіру,
жаттықтыру,
Сипатына қарай іс-әрекетті
топтастырылған ұйымдастыру,
тәрбие әдістері:
мадақтау және жазалау,
оқушының тәртібіне
ықпал ету әдістері.
Тәрбие тәсілдері дегеніміз - әдістің бір бөлігі.
Тәрбие тәсілдері:
1. Тәрбиенің мақсаттарын, міндеттерін, оларға жетудің
жолдарын ұсыну.
2. Ақпараттық-ағартушылық.
3. Бағдарлау – іс-қызмет.
4. Қатынас.
5. Бағалау.
1. Тәрбиенің мақсаттары мен міндеттерін және оларға жетудің
жолдарын ұсыну тәсілін қолданып мұғалім оқушыларды идеялық
адамгершілік көзқарастармен қаруландырып, өз еңбегі мен ұжым
еңбегін жоспарлауға, ұйымдастыруға, еңбекпен іс-қызмет
мақсаттарына жету жолдарын таңдауға, іс-қызметтің сапасы мен
нәтижелерін олардың алдағы мақсаттарға сәйкестігін анықтатуға
үйретеді.
3. Бағдарлау - іс-қызметтік тәсіл оқушыларды еңбекке
даярлауға қызмет етіп, еңбек белсенділігін туғызып,
іс-тіпмолайту жолында еңбек ету қажеттігі сенімін
қалыптастырады. Балалар күнделікті іс-қызметке
қатысып, қоғамның материалдық саласында
адамгершілік және еңбек бағдарларын дұрыс таңдап
дамытады.
4. Қарым-қатынас тәсілі (коммуникативтік тәсіл)
– балалар оқушылардың қоғамдық мінез-құлық
нормаларын игеруіне көмектеседі. Оқушылар
тәртіп ережелер жөніндегі ақпаратты топта,
сыныпта, мектепте құрастырып, оны төменгі және
жоғары сынып оқушылары, мұғалімдер, ата-
аналар, ересек адамдар арасында жетілдіреді.
5. Бағалау тәсілі көмегімен мектеп оқушылары
адамдардың қимыл-әрекеттерін, көзқарастарын,
сенімдерін, тәртіп-бағыттарын айқындауға,
негіздеуге, өз іс-қызметін, оқу мен еңбектегі
жетістіктерін, адамгершілік сапаларын өздері
бағалауға үйренеді.
Тәрбие құралдары дегеніміз - оқушының адамдық
қасиеттерін қалыптастыратын, мұғалім мен баланың
санасына тәуелсіз материалдар.
Тәрбие құралдары:
-іс-әрекет түрлері (ойын, еңбек);
-заттар (ойыншықтар, элекронды есептегіш
машиналар);
-рухани және материалдық мәдениет (өнер, қоғам,
өмір);
-бұқаралық ақпарат құралдары;
-педагогикалық ықпал жасау құралдары.
Назарларыңызға рақмет
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz