Кіші мектеп жасындағы оқушылардың зейінін дамыту жолдарының теориялық негіздері



Тақырыбы:

КІРІСПЕ.
1 Кіші мектеп жасындағы оқушылардың зейінін дамыту жолдарының теориялық негіздері.
1. 1 Зейінді дамытудың зерттелу жайы
1. 2 Кіші мектеп жасындағы оқушылардың зейінін дамыту жолдары
2 Кіші мектеп жасындағы оқушылардың зейінін дамытуға
бағытталған психологиялық - тәжірибелік эксперимент
2. 1 Анықтаушы эксперимент материалдарын дайындау, жүргізу, қорытындылау
2. 2 Қалыптастырушы эксперимент материалдарын дайындау,
жүргізу, қорытындылау
ҚОРЫТЫНДЫ
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ДЕРЕКТЕР ТІЗІМІ

Зерттеудің өзектілігі: Қазіргі таңда еліміздегі қайта құрулар, экономиканы дамытудағы жаңа стратегиялық бағыттар, қоғамның ашықтығы, оның жедел ақпараттануы мен қарқынды дамуы білім беру саласына қойылатын талаптарды түбегейлі өзгертті.
Әлемдік білім беру кеңістігіне бағытталған білім берудің негізгі мақсаты білімді меңгеріп қана қоймай, білік пен дағды арқылы дербес, ізденімпаз, іс-әрекетте ширақ, өзгермелі өмір жағдайына белсенді және білімін қажетті жағдайда шығармашылықпен пайдалана алатын жеке тұлға тәрбиелеу.

Зерттеу мақсаты - кіші мектеп жасындағы оқушылардың зейінін дамыту жолдарын анықтау.
Зерттеу нысаны - кіші мектеп жасындағы оқушылар (үшінші сынып оқушылары) .
Зерттеу пәні - кіші мектеп жасындағы оқушылардың зейінін дамыту жолдары.
Зерттеу болжамы - егер бастауыш мектепте зейінді дамытуға бағытталған арнайы кешен құрастырылып, жүргізілсе, онда бастауыш сынып оқушыларының зейінін дамытуға болады.
Зерттеу міндеттері:
ғылыми-әдістемелік еңбектерге талдау жасау;
блтақырыпқа қажетті әдіс-тәсілдерді анықтау;
анықтаушы экспериментке материалдар дайындау, жүргізу, талдау;
қалыптастырушы экспериментке материалдар дайындау, жүргізу, талдау, салыстыру.

Зейінді дамытудың зерттелу жайы
Зейінді психологиялық феномен ретінде 19 ғасыр аяғымен 20 ғасыр басында бір топ зерттеушілер қарастырды. В. В. Петухов, Л. М. Веккер, У. Джемс, Т. Рибо, Н. Н. Ланге, А. А. Ухтомский, Н. Ф. Добрнин, С. Л. Рубинштейн, Ж. Аймауытов, М. Жұмабаев, Т. Тәжібаев, Қ. Жарықбаев т. б. өз еңбектерінде зейінге әр түрлі сипаттамалар берген.
Дәстүр бойынша, зейін деп сол сәтте қандай да бір объектіге, бейнеге, оқиғаға адам санасының бағытталуы және шоғырлануы ретінде сипатталады. Дәлірек айтқанда, зейін дегеніміз айналадағы объектілердің ішінен керектісін бөліп алып, соған психикалық әректімізді тұрақтата білу [3, 98] .






Эксперимент Ақтөбе қаласының №36 орта мектебінің 3ә және 3б сыныптарында жүргізілді. 3ә - 21 оқушы эксперименттік сынып, 3б - 21оқушы бақылау сыныбы болды.
Анықтаушы эксперименттің мақсаты:
бастауыш сынып оқушыларының зейінінің даму деңгейін анықтау;
Анықтаушы эксперименттің міндеттері:
анықтаушы эксперимент материалдарын дайындау;
анықтаушы эксперимент материалдарын тәжірибеден өткізу;
Жүргізілген диагностикалық әдістемелер:
а) Зейіннің нәтижелілігі мен тұрақтылығын анықтау әдістемесі;
ә) Зейіннің бөлінуі мен ауысуын анықтау әдістемесі;
б) Зейіннің аумағын анықтау әдістемесі [40, 150] .
анықтаушы эксперимент материалдарын қорытындылау.

Әдістеме №1. Зейіннің нәтижелілігі мен тұрақтылығын анықтау әдістемесі
Оқушы зейінінің нәтижелігі мен тұрақтылығын анықтау үшін Ландольт сақиналары алынды, себебі бұл - әр түрлі жастағы балалардың зейінінің даму деңгейін анықтауға мүмкіндік беретін әмбебап құрал.
Ұсынылатын Ландольт сақиналарының көлемі жазу жолының биіктігіндей болуы ескерілген жөн. Ол үшін Ландольт сақиналары стандартты қағазға толық сыйғызылады. Парақтың оң жағында баланың аты - жөні, жасы, сыныбы жазылады.
Оқушыға Ландольт сақиналары салынған парақ беріліп, төмендегідей нұсқау айтылады: «Мұқият бол және тез жұмыс жаса» деген ойын ойнаймыз. Бұл ойында сен басқа балалармен жарысқа түсесің. Біз соңынан жарыста сенің қандай нәтижеге жеткеніңді анықтаймыз. ы

Бұдан соң оқушыларға Ландольт сақиналары көрсетіліп, оларды мұқият қарап, белгілі бір бағытта орналасқандарын тауып, сызу керектігі түсіндіріледі.

Аты-жөні
Нәтижесі
1. Джанғазин Нұрбақыт
жоғары
2. Беқали Ригина
өте жоғары
3. Серікқалиев Жасұлан
өте жоғары
4. Сүлейменова Раиса
төмен
5. Есеркенова Аяжан
жоғары
6. Сайынова Тұрғангүл
жоғары
7. Есмаханов Біржан
жоғары
8. Ерболатұлы Дамир
жоғары
9. Айдарбек Абылайхан
жоғары
10. Заитова Гаухар
төмен
11. Батаев Мейірбек
төмен
12. Адилова Асель
өте жоғары
13. Исаев Саясат
төмен
14. Мұхамбетали Алишер
төмен
15. Нұржанов Әділхан
өте төмен
16. Әбубәкіров Нұрдаулет
өте жоғары
17. Жексенғалиев Рақымжан
төмен
18. Самет Ғалымжан
өте жоғары
19. Каринбаев Азамат
өте төмен
20. Маратқызы Аяжан
орташа
21. Шангереев Ақжол
өте төмен
Зейіннің нәтижелілігі мен тұрақтылығын анықтау әдістемесінің нәтижесі
3 «ә» эксперименттік сынып бойынша

Аты-жөні.
Нәтижесі
1. ДулатовДаулет
өте жоғары
2. Тұрғалиева Д.
өте жоғары
3. Муатов Р.
жоғары
4. Жангелді Н.
өте төмен
5. Қалмұратова Аида
төмен
6. Сләмғазы Қуаныш
жоғары
7. Жумагалиев Данияр
өте жоғары
8. Тоғаев Абай
өте жоғары
9. Темірали Фархат
орташа
10. Досанова Наргиза
өте жоғары
11. Сакенов Абай
өте төмен
12. Елубаев Есенби
өте жоғары
13. Кадиров Нұрдаулет
жоғары
14. Кеңес Саян
жоғары
15. Бекбаева Фариза
өте жоғары
16. Кушекбаева Лунара
жоғары
17. Күнімжаева Гүлназ
өте жоғары
18. Мұханбетжан Әділхан
жоғары
19. Медетов Аманбек
өте жоғары
20. Ұзақбаев Жандос
төмен
21. Елтай Әлім
жоғары
Зейіннің нәтижелілігі мен тұрақтылығын анықтау әдістемесінің нәтижесі
3 «б» бақылау сыныбы бойынша
Кесте 2

Деңгейлер
Эксперименттік сынып
Бақылау сыныбы
3 «ә» сыныбы (21 оқушы)
3 «б» сыныбы (21 оқушы)
саны
пайыздық
саны
пайыздық
Өте жоғары
5
23, 8 %
9
43 %
Жоғары
6
28, 6 %
7
33, 3 %
Орташа
1
4, 7 %
1
4, 7 %
Төмен
6
28, 6 %
2
9, 5 %
Өте төмен
3
14, 3 %
2
9, 5 %
Зейіннің нәтижелілігі мен тұрақтылығын анықтау
әдістемесінің нәтижесі
Кесте 3

Аты -жөні
Жинаған балы
Ұпай саны
1. Джанғазин Нұрбақыт
0, 416
өте жоғары
2. Беқали Ригина
0, 393
жоғары
3. Серікқалиев Жасұлан
0, 416
өте жоғары
4. Сүлейменова Райса
0, 209
төмен
5. Есеркенова Аяжан
0, 375
жоғары
6. Сайынова Тұрғангүл
0, 304
орташа
7. Есмаханов Біржан
0, 138
төмен
8. Ерболатұлы Дамир
0, 151
төмен
9. Айдарбек Абылайхан
0, 179
төмен
10. Заитова Гаухар
0, 245
орташа
11. Батаев Мейірбек
0, 393
жоғары
12. Адилова Асель
0, 37
жоғары
13. Исаев Саясат
0, 341
жоғары
14. Мұхамбетали Алишер
0, 187
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz