Аномальды және қалыпты даму заңдылықтарының бірлігі туралы




Презентация қосу
Аномальды және қалыпты даму
заңдылықтарының бірлігі туралы
Л.С.Выготский идеясы
Вы
19 го
Л. 34 тс
қа С.В ) К кий
Ор ра ыг өрн Л
М ша ша отс ек ев
ог д к ғ С
ил қа а қ ий і пс ем
ев л а а з 18 и х ен
гу сын ірг 96 ол ов
бе д і В ж ог и
рн а ( ит ыл ға ч (
ия бұ еб ы лы 18
сы ры ск 5
і м 96
) т нғ об -
уғ ы лы
ан сы
.
Л.С.Выготскийдің мамандығы әдебиетші болса да
психология ғылымына ерекше зер салып осы
саладағы еңбектерін материалистік ілімінің
методологиялық принциптері тұрғысынан
іздестіреді. XIX ғасыр аяғы мен XX ғасыр басында
қарқынды дамыған бүкіләлемдік психология
ғылымының сан-салаларынан жарық көрген
шетелдік ғалымдардың зерттеулерін сын көзімен
қарап, оларға талдау жасап, XX ғасыр
психологаясының дамуына орасан зор үлес қосты.
Осылайша бала
өзінін. дер-бестігін,
жеке басының
Л.С.Выготский Оның дамып жетілуі,
психикалық
теориясының енді бір сыртқы ортадан
қасиеттерін
ерекшелігі баланың түйсініп, қабылдаған,
өрістетеді, әлеу-
айналасындары көріп білгендерін ой
меттік ортадан
адамдармен қарым- елегінен өткізіп
меңгерген білімі мен
қатынас жасауда санасының өрістеуіне
әр алуан
тарихи тәжі- әсер етуін сыртқы
мағлұматтары оның
рибелерді, тыныс- факторлардың
ішкі дүниесінің,
тіршілік шындығын (экстериоризация)
психикасының
өзгелердің сөзінен, ішкі факторларга
дамуындағы ең
тәлім-тербие (интерноризация)
жоғары қызмст, яғни,
өнегесінен айналуымен
болмыстың бала
жанамалай үйренуі. белгіленеді.
санасындағы
бейнелеуі деп
аталады.
туралы Л.С.Выготский идеясы
даму заңдылықтарының бірлігі
Аномальды және қалыпты
Л.С.Выготский
идеясы
Біріншіден, Үшіншіден,
оқыту үрдісін Екіншіден, концепция
екі жақты аномальды Л.С.Выготский
істейді. Бұл баланың оқыту дің
жерде тек қана және шәкірттерінің
оқытушының тәрбиелеу, (П.Я.Гальперин
ғана емес, дамыту үрдісі және
сонымен қатар оптимистік т.б.)жұмысына
оқушының да бағытта н да өз
белсенділігі болады. жалғасын
болуы қажет. тапты.
Л.С.Выготскийдің ойынша, аномальды балаларды оқыту
мен тәрбиелеуде басты қателік бұл- педагогтардың
соқырлықты, естімеушілікті, ойлаудың төмендігін
психологиялық және физикалық тұрғыдан қарастыруы,
бұл жерде басты көңіл аударарлық жайт бұл- олардың
әлеуметтік болмысын ашу.
Яғни, Л.С.Выготскийдің қарастырған
концепциясы 70 жылдардың соңына дейін
арнайы педагогиканың және психологияның
теориясы есебінде қолданылды. Аномальды
дамудың тағы да бір жалпы заңдылықтарының
бірі іс-әрекетінің сөздік регуляциясының бұзылуы
болып табылады, ол сөздік жеткізудің
жетіспеушіліктерінде және спецификалық
ерекшеліктерінде көрініс береді. Ақпаратты
қабылдау және талдауда кездесетін қиындықтар,
сөздің жеткізудегі қиындықтар, есте сақталатын
материалдың бұзылуы, ойлаудың дамуының
бұзылысына әкеп соғады. Көбінесе жалпылау
және жекелеу процесінің баяу қалыптасуына,
белгілеудің қиындықтарына әкеп соғады.
Л.С.Выготскиймен көрсетілген: дамуында
ауытқуы бар балалардың психикасының
қалыптасуына потенциальды мүмкіндіктер
туғызудамудың жақын аймағы түрінде
болады. Л.С.Выготскийдің концепциясы
бойынша дамудың жақын аймағы мына
міндеттердің негізінде анықталады: бала
белгілі бір тапсырманы өз бетінше шеше
алмайды, бірақ ересектердің көмегімен
біріккен іс-әрекет барысында шеше алады.

Ұқсас жұмыстар
ТӘРБИЕ ПРОЦЕССІ
Оқыту коммуникативті заңдылықтары
ТҰЛҒАНЫҢ ҚАЛЫПТАСУЫ МЕН ДАМУЫ
Арнайы мектептегі қазақ тілі әдістемесі жалпы шолу
Көз - оптикалық жүйе
Тұлғаның танымдық іс-әрекетін қарым – қатынас арқылы дамыту
Тәрбие процесінің ерекшеліктері
Арнайы психологияның дамуы
ДЕФЕКТОЛОГИЯ
Тұлға психологиясы
Пәндер