Аномальды және қалыпты даму заңдылықтарының бірлігі туралы


Slide 1

Аномальды және қалыпты даму заңдылықтарының бірлігі туралы Л. С. Выготский идеясы

Slide 2

Выготский Лев Семенович (1896-1934) Көрнекғі психолог ғалым Л. С. Выготский 1896 жылы 5 қарашада қазіргі Витебскі облысы Орша қаласында (бұрынғы Могилев губерниясы) туған.

Slide 3

Л. С. Выготскийдің мамандығы әдебиетші болса да психология ғылымына ерекше зер салып осы саладағы еңбектерін материалистік ілімінің методологиялық принциптері тұрғысынан іздестіреді. XIX ғасыр аяғы мен XX ғасыр басында қарқынды дамыған бүкіләлемдік психология ғылымының сан-салаларынан жарық көрген шетелдік ғалымдардың зерттеулерін сын көзімен қарап, оларға талдау жасап, XX ғасыр психологаясының дамуына орасан зор үлес қосты.

Slide 4

Аномальды және қалыпты даму заңдылықтарының бірлігі туралы Л. С. Выготский идеясы

Slide 5 Slide 6

Л. С. Выготскийдің ойынша, аномальды балаларды оқыту мен тәрбиелеуде басты қателік бұл- педагогтардың соқырлықты, естімеушілікті, ойлаудың төмендігін психологиялық және физикалық тұрғыдан қарастыруы, бұл жерде басты көңіл аударарлық жайт бұл- олардың әлеуметтік болмысын ашу.

Slide 7

Яғни, Л. С. Выготскийдің қарастырған концепциясы 70 жылдардың соңына дейін арнайы педагогиканың және психологияның теориясы есебінде қолданылды. Аномальды дамудың тағы да бір жалпы заңдылықтарының бірі іс-әрекетінің сөздік регуляциясының бұзылуы болып табылады, ол сөздік жеткізудің жетіспеушіліктерінде және спецификалық ерекшеліктерінде көрініс береді. Ақпаратты қабылдау және талдауда кездесетін қиындықтар, сөздің жеткізудегі қиындықтар, есте сақталатын материалдың бұзылуы, ойлаудың дамуының бұзылысына әкеп соғады. Көбінесе жалпылау және жекелеу процесінің баяу қалыптасуына, белгілеудің қиындықтарына әкеп соғады.

Slide 8

Л. С. Выготскиймен көрсетілген: дамуында ауытқуы бар балалардың психикасының қалыптасуына потенциальды мүмкіндіктер туғызудамудың жақын аймағы түрінде болады. Л. С. Выготскийдің концепциясы бойынша дамудың жақын аймағы мына міндеттердің негізінде анықталады: бала белгілі бір тапсырманы өз бетінше шеше алмайды, бірақ ересектердің көмегімен біріккен іс-әрекет барысында шеше алады.


Ұқсас жұмыстар
ТӘРБИЕ ПРОЦЕССІ
Оқыту коммуникативті заңдылықтары
ТҰЛҒАНЫҢ ҚАЛЫПТАСУЫ МЕН ДАМУЫ
Арнайы мектептегі қазақ тілі әдістемесі жалпы шолу
Көз - оптикалық жүйе
Тұлғаның танымдық іс-әрекетін қарым – қатынас арқылы дамыту
Тәрбие процесінің заңдылықтары мен принциптері
Тәрбие процесінің ерекшеліктері
Арнайы психологияның дамуы
ДЕФЕКТОЛОГИЯ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz