Жаңа тұрпатты мұғалімнің маршруты




Презентация қосу
Жаңа тұрпатты мұғалімнің
маршруты
"Болашақта еңбек етіп, өмір сүретіндер
бүгінгі мектеп оқушылары, мұғалім
оларды қалай тәрбиелесе Қазақстан сол
деңгейде болады. Сондықтан ұстазға
Мұғалім-мектептің жүрегі,мұғалім-бала жанына
білім нәрін себуші,,мұғалім-мектеп
мәртебесі,мұғалім-қоғам болашағының іргетасын
қалаушы.Сондықтан да сапалы білім берудің
нақты нәтижеге жетуде мұғалімнің орны ерекше.
Өте мықты психолог (әлем Ақпараттық
елдерінің психологиялық техникаларда жұмыс істеу
негізерінен хабардар) қабілеті бар маман
адам

Бүгінгі
қоғамдағы
оқытушы

Жан-жақты, білімі
Үлкен жүректі терең адам
адам

Байқампаз, жаңашыл,
білікті педагог
Жаңа тұрпатты мұғалімге қойылатын
негізгі талаптар:

қоғамның алдыңғы қатарлы идеяларын игеру;

• жан-жақты білімдарлық өмірдің әртүрлі саласынан
хабардар болуы;

педагогикалық байланысты пәндерден – психологияны, ЖПП физиология,
анатомия,

оқытатын пәнін, соған байланысты ғылымдарды, олардың жетістіктерін,
ағымын жақсы білуі керек;
жұмысына шығармашылық көзқарас;

• баланы жете білу, олардың жан дүниесін түсіну, педагогикалық
сенім,оптимизм;
• балаға деген сүйіспеншілік пен әділдік.

педагогтік техниканы меңгеру, қисынды, мәнерлі
сөйлей білу;

• педагогтік әдептілікті тактіні меңгеру;
Мұғалімнің негізгі мақсаты- сабақ үрдісін
ұйымдастыру жаңа технологияларды қолдану
керісінше ол оқушылардың шығармашылық
ойлау қабілетін дамыта отырып, өздік
танымдық біліктілігінің дамуын ұйымдастыру.
Міне осы мұғалімнің іс-әрекетінің негізгі
қағидасы болып табылады. Демек, қазіргі таңда
мұғалім менеджер ретінде болуға тиісті.
Жаңа форматты ұстаздың басты мақсаты –
оқыту жүйесіне замануи әдістемелерді енгізу.
Орта білім беру жүйесінде әлемдік жоғары
деңгейде қол жеткізген оқыту әдістемелерінің
бірі – сындарлы оқыту теориясына негізделген
тәсілдерді қолдану.
Педагогикалық
Сай болуға
этика

Мемлекеттік
білуге стандарт

меңгеруге Әдіст. сабақ талдау
Мұғалім
Педаг.озық
міндеті танысу тәжірибе

қолдану Тиімді жолда
ажырату

ақпаратта пед. ақпараттық
н жаңалық
Педагогикалық міндеттерді жүзеге асыруда
кәсіптік, шығармашылық іскерлігі –
педагогикалық міндеттерді шешу
барысындашеберлік танытып, өн
бойындағы білім-білік дағдыларын
пайдалана отырып, оқушыларға қажетті
білім жүйесін меңгерту;
-- өзіне
өзіне қарама
қарама –– қарсы
қарсы
идеяларды жоққа
идеяларды жоққа
шығаруға
шығаруға емес,
емес,
түсінуге
түсінуге ұмтылу, одан
ұмтылу, одан
өзі үшін нәтиже
өзі үшін нәтиже
түйіндеу;
түйіндеу;

-- өз
өз тәжірибесін
тәжірибесін
пайдалана
пайдалана отырып
отырып -- өз
өз біліміндегі
біліміндегі
жаңа
жаңа білім
білім арқылы
арқылы олқылықтарын
олқылықтарын көре көре
дүниеге
дүниеге өзіндік
өзіндік түсінік
түсінік білу
білу және
және оны
оны жоюдың
жоюдың
пен
пен танымды
танымды жолдарын
жолдарын табу;табу;
қалыптастыру;
қалыптастыру;

Оқытудың
Оқытудың
мынадай
мынадай басты
басты
ерекшеліктерін
ерекшеліктерін
дағдыға
дағдыға
айналдырудың
айналдырудың
маңызы
маңызы зор:
зор:
Назарларыңызға
көп рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Жаңа формация мұғалімнің кəсіби маршруты
Сай болуға Педагогикалық этика
Жаңа тұрпатты мұғалімді даярлаудың психологиялық және педагогикалық негіздері
Оқу үдерісіндегі кері байланысты орнатудың тиімді жолдары
Тасымалдау маршруты
Топқа бөліну
Маршруттың нөмірі
Жас ұстаздар мектебі
Туған жер бағдарламасы
Оқытудың жеке бағдарламасы
Пәндер