Жаңа формация мұғалімнің кəсіби маршруты




Презентация қосу
Жаңа формация
мұғалімнің кəсіби
маршруты
.

Мұғалім –
бүкіл білім беру
жүйесінің негізі,
жаны мен
жүрегі.
Н.Назарбаев
Қазіргі кезде барша ұстаз қауымы жаңа форматта
болуы міндетті. Себебі мына жылдам дамып келе
жатқан заманда білім алып жатқан ұрпаққа
сапалы да саналы, жаңа форматта білім беру
үшін өзіміз де заман талабына сай барлық жаңа
технологиялармен қаруланған болуымыз керек.

Қазіргі таңдағы ұстазға деген талап жан-
жақтылықты қажет етеді. Ал осы талапқа сай
болып, білімді де білікті, жаңа форматтағы ұстаз
атану үшін мұғалімдер дамылсыз білімін шыңдап
отыруы қажет деп білемін. Қазіргі кездегі
дамыған елдің қатарына қосылу үшін
мұғалімдердің Кембридж тәсілі бойынша
деңгейлік курстан өтуі басты назарға алынып
отыр.
ЖАҢА ФОРМАЦИЯ МҰҒАЛІМІ - ЗАМАНАУИ
ҚАЖЕТТІЛІК.

Жаңа форматтағы мұғалім Жаңа форматтағы Жаңа форматтағы
қандай болуы керек? мұғалімдерге қойылатын мұғалімнің мақсат-
талаптар
міндеттері
Жаңа формация мұғалімнің кəсіби маршруты

•Педагогикалық үрдісте жүйелі жұмыс жүргізе алатын;

•Педагогикалық өзгерістерге тез төселетін;

•Жаңаша ойлау жүйесін меңгере алатын;

•Оқушылармен ортақ тіл табыса алатын;

•Білімді, іскер, шебер болу керек ;
Жаңа форматтағы біліктілікті арттыру курсында бағдарлама
бойынша жеті модуль ұсынылады. Қазіргі кезде өзекті
болып отырған алты модульдің әр қайсысы пәндік және
жасерекшеліктеріне байланыссыз, жалпы сипатта. Олар:

оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

сыни тұрғыдан ойлауға үйрету;

оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау;

оқытуда ақпараттық- коммуникациялық технологиялар
дыпайдалану
оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және
оқу;оқытудағы басқару және көшбасшылық.
Қазіргі кезеңде жаңа форматты ұстаздар дайындау
мұғалімдерді 3 деңгейлік курстардан өткізу
арқылы жүзеге асырылуда. 3 деңгейлік курстан
өткен мұғалімнің сабақ беру мазмұнында көптеген
өзгерістер орын алады. Сабақтар форматы, оларды
өткізу әдістемесі өзгертіліп, тәжірибелік-
бағдарланған тәсілге баса назар аударылады.
Дүние жүзіндегі көптеген мұғалімдердің іс-
тәжірибесінен тұрақты орын алған бұл оқыту
жұмысын ұйымдастыру мен жоспарлаудың негізгі
қағидаттарын қолдану орынды да нәтижелі
екендігін дәлелдейтін фактілер бүгінгі таңда
ғылыми- педагогикалық әдебиетте жеткілікті
деңгейде кездеседі. Оқытудың жаңа тәсілі
бағдарламасынан күтілетін нәтиже- оқушылардың
қалай оқу керектігін үйреніп, соның нәтижесінде
еркін, өзіндік дәлел- уәждерін нанымды жеткізе
білетін, ынталы, сенімді, сыни пікір- көзқарастары
жүйелі дамыған, тәуелсіз, сандық технологияларды
қолдануда құзырлылық танытатын оқушыны
қалыптастыру.
Жаңа форматтағы
мұғалімдер оқушылардың бойына өз
бетімен білім алу, өзін-өзі реттеу
дағдыларын қалыптастыруға, түрлі
адамдармен тиімді диалог жүргізе
алатын, қазіргі заманға табысты
өмір сүруге дайын, сандық
технологияларда құзырлылық
танытатын белсенді азамат,
болашақ маман ретінде
қалыптасуға көмектесетін оқу
үдерісін ұйымдастыру үшін қажетті
біліммен және практикалық
дайындықпен қамтамасыз етуі
қажет
Қазіргі оқушы:
Дүниетаным қабілеті
жоғары;
Дарынды, өнерпаз;

Іздемпаз, талапты:

Өз алдына мақсат қоя

білу керек;
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒ
А РАХМЕТ !

Ұқсас жұмыстар
«ХХІ ғасыр педагогының портреті»
Мұғалімнің шектеулілігі
БОЛАШАҚ ОҚЫТУШЫЛАРДЫҢ ЭТНОПЕДАГОГИКАЛЫҚ БІЛІМІНІҢ МАЗМҰНЫ
Педагогтың тұлғасы және оның кәсіби құзыреттілігі, үздіксіз кәсіби өсуінің факторлары
Мұғалімнің құзыреттілігі
ПЕДАГОГТЫҢ ТҰЛҒАСЫ ЖӘНЕ ОНЫҢ КӘСІБИ
Педагогикалық шеберлікті басқару
Педагогикалық техника педагог шеберлігінің элементі ретінде
Жаңа тұрпатты мұғалімнің маршруты
Қазіргі білім беру жүйесінің мақсаты - бәсекеге қабілетті маман дайындау
Пәндер