Жеткіншек балалардың девиантты мінез-құлқын түзету: жалпы білім беру мекемелеріндегі әлеуметтік-педагогикалық әдістер мен программа негіздері


Slide 1

Орындаған:

Қабылдаған:.

Тақырыбы: 1

Slide 2

КІРІСПЕ

Жалпы білім беру мектебінің мұғалімі оқу-тәрбиелеу үрдісінде және түзету педагогикалық іс-шарасында ең басты тұлға болып табылады. Ол айрықша педагогикалық ықыласты қажет ететін оқушылармен түзету педагогикалық үдерісін ұйымдастырады, нақты мазмұнын анықтайды және жүзеге асырады. Ол оқушылар мен ата-аналар арасында байланыс орнатады, қарым-қатынасты түзетеді, балалар мен жасөспірімдердің дамуы мен мінез-құлқындағы кемшіліктердің алдын алуға және жеңуге бағытталған нақты әдістер мен амалдарды іріктейді және қолданады.

Алайда, ғылыми зерттеулер мен мектептердегі педагогикалық тәжірибе көрсеткендей, кез келген мұғалім түзетуші педагогикалық ықпалдардың толық әдіс-тәсілдерін қолдана алмайды. 40-тан 70%-ға дейін мұғалімдер дамуы мен мінез-құлқында ауытқушылық бар балалардың әртүрлі санаттарымен тәрбиелеу және түзету жұмыстарын ұйымдастыруда қиыншылықтарға кездеседі.

Slide 3

Жасөспірімдерді түзету әлеуметтік мәселе ретіндегі туындауының теориялық негіздері.

Қазіргі уақытта әлемдегі барлық проблемалар түптеп келгенде экономикалық қал - жағдайға келіп тіреледі.

Жеткіншек балалар арасындағы девиант және оларға әлеуметтік - педагогикалық көмек.

Әлеуметтануда ауытқыған мінез-құлықтың пайда болуының себептерін түсіндіретін бірнеше бағытты бөліп көрсетеді.

Slide 4

Балалар мен жастардың, жеткіншектердің қылмысқа баруын болдырмау, алдын алу шараларын жүзеге асыру және ол нәтижелі болу үшін жұмыс түрлері ұйымдастырылады.

Жеткіншек балалармен жеке іс- шаралар жүргізу жолдарын қарастыратын бағдарлама түзу арқылы жұмыста жақсы нәтижеге жетуге болады. Ол бағдарламалар мынадай негізгі мәселелерді қамтуы керек :

Жеке тұлғамен жұмыстың мақсаты және мәндеттерін көрсету;

Баланың жан дүниесіне, санасына пәрменді ықпал ететін әдістер мен тәсілдерді таңдап алу;

Slide 5

. Әлеуметтік педагогтің білім беру мекемелерінде девиантты мінез-құлықты балалармен жүргізетін жұмыстарының әлеуметтік-психологиялық, психотерапевтік, құқықтық және түзетушілік бағыттары

Жеткіншек жастағы қылмыскер балалармен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс. Жеткіншек арасындағы қылмыстың үдей түсуіне байланысты мемлекеттік, қоғамдық, әлеуметтік қызметкерлер мен әлеуметтік педагогтардың алдына қойылған негізгі мақсат - олармен жұмыс формалары, әдістері мен тәсілдері, технологиясының жаңа, ұрымтал түрлерін іздеп тауып, жаман мінезді, түзетуге және қалыбына келтіруге, бейімдеуге, қатарға қосуға көмектесу

Slide 6

Күтілетін нəтиже

Іс- шараларды әрбір жеткіншектің ішкі жандүниесін, қабілетін, қызығуын, қажеттіліктерін өтеу мақсатында ұйымдастыру;

Баланың белсенділігін қолдап, ойы мен мақсатын бірлесе отырып жүзеге асыру.

Іс- әрекетті жүзеге асыруда төзімді, жігерлі болу;

Қоғамның талабы мен баланың жеке мүддесін ұштастыру;

Slide 7

Жеке тұлғаның ауытқушы мінез - құлқын әртүрлі әлеуметтік институттар реттейді. Қоғамдық әсер ету - құқықтық санкциялар, медициналық араласу, педагогикалық ықпал, әлеуметтік қолдау және психологиялық көмек сипаттында болуы мүмкін

Мінез - құлықтың бұзулулардың күрделі сипаты, олардың алдын алу мен жою әлеуметтік ықпалдардаң жақсы ұйымдастырылған жүйесін талап етеді. Психологиялық көмек - қарастырылып отырған жүйенің деңгейлерінің бірі ретінде байланыстырушы рөлін атқарады және айқын гуманистік бағытымен ерекшеленеді.

Slide 8

Қорытынды

Педагогикалық кеңес- педагогикалық тұрғыдан қараусыз қалған жасөспірімдердің отбасыларымен жүргізілетін жұмыстың қызықты және тиімді формасы. Алайда бұндай ата - аналарды мектептегі қоғамдық жұмыстарға белсенді қатыстыру қажет.


Ұқсас жұмыстар
Қиын балалар мен жасөспірімдердің девиантты мінез-құлқын педагогикалық-психологиялық түзету және алдын-алу
Жеткіншек кезеңіндегі тәрбие мен оқыту: қиын балалар мен девиантты мінез-құлықты түзету
Жасөспірімдерде девиантты мінез-құлықтың алдын алу және педагогикалық түзету
Мектептегі балалар мен жасөспірімдер арасындағы девиантты мінез-құлықты түзету: жүйелі педагогикалық іс-шаралар
Девиантты мінез-құлықтағы балалармен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс: профилактика мен реабилитацияның концептуалдық негіздері
Эмоционалдық-еріктік бұзылыстары бар балаларды жалпы білім беру үдерісіне қосу: диагностика, түзету және әлеуметтік-педагогикалық қолдау
Жасөспірімдердегі девиантты мінез-құлықтың алдын алу: себептері, түрлері және педагогикалық-әлеуметтік шаралар
Инклюзивті білім жүйесінде девиантты мінез-құлық көрсететін балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау
Әлеуметтік девиация және девиантты мінез-құлық: теориялар, себептері және түзету-алдын алу шаралары
Девиация және жасөспірімдердегі девиантты мінез-құлық: әлеуметтік-педагогикалық мәселелер мен алдын алу шаралары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz