Жазу өнертабысы




Презентация қосу
Замауи әлем мен
білімдегі медияның рөлі
Гипотеза
Медиа білім берудің мақсаттары тәуелсіз
курс түрінде емес, әртүрлі академиялық
пәндерді оқығанда, яғни медиа-білім
беруді негізгі
(медиаобразования по Л.С. Зазнобиной,)
Медиа -деп суреттелетін көптеген технологиялар
әдетте манипуляциялайтын, желіде жұмыс
істейтін, сығымдалған, интерактивті сандық
форматта болады. Оның кейбір үлгілеріне
Интернет, сайттар, мультимедиалы компьютер,
компьютер ойындары, CD-ROM-дар және DVD-лар
жатады. Теледидар бағдарламасы, көркем фильм,
журнал, кітап немесе қағазда жарияланған
мәліметтің сандық форматта графикасы, интернет
сілтемелері бар интерактивті қызметтері
болмайынша жаңа медиаға жатпайды.
Сандық
сауаттылық

Интернет-
өнертабыс

Компьютерлік және
электрондық
құралдардың
өнертабысы

Электрондық БАҚ-ты құру

Басып шығару өнертабысы

Жазу өнертабысы
Медиатекст (media text, Media Construct) -
ақпараттарды қамтитын және бұқаралық
ақпарат құралдарының кез келген түрінде
және жанрында ұсынылған (газет
мақаласы, телешоу, бейнефильм, фильм,
интернет-ресурс және т.б.)
Медиа білім беру - педагогикалық теория
мен практикадағы нақты және автономды
білім саласының бөлігі ретінде қаралған
қазіргі заманғы бұқаралық коммуникация
құралдарын меңгеру үшін теориялық және
практикалық дағдыларды оқыту
Қазіргі әлемдегі БАҚ білімінің басымдықтары мен өзектілігінің
себептері
Л.Мастерман
Бұқаралық ақпарат құралдарының
идеологиялық маңыздылығы және олардың
салалар сияқты әсер етеді,
аудиторияның санасында.
Медиа ақпарат көлемінің қарқынды өсуі,
оның басқару тетіктерін күшейту және оны
тарату
БАҚ-тарды тұтынудың жоғары деңгейі
және бұқаралық ақпарат құралдарының
заманауи қоғамдарының қанықтылығы
Қазіргі әлемдегі БАҚ білімінің
басымдықтары мен өзектілігінің
себептері
Л.Мастерман
Барлық облыстарда көрнекі байланыс пен
ақпараттың құндылығын арттыру
Оқушылардың / студенттердің болашақ
қажеттіліктеріне жауап беруі керек
Ұлттық және халықаралық ақпараттық-
коммуникациялық жекешелендіру
үдерістерін кеңейту
Негізгі біліммен интеграцияланған медиа-
білім берудің мақсаттары
Ақпараттық құралдарды оқыту және
қабылдау
Сыни ойлауды дамыту, хабарламалардың
жасырын мағынасын түсіну дағдылары
Жалпы негізгі білім беру контексінде
мектептен тыс ақпаратты қосу
Түрлі құралдарды (видео, факс модемі,
компьютер және т.б.) пайдалануды қоса,
қажетті ақпаратты табу, дайындау, беру
және алу дағдыларын қалыптастыру.
Медиа-білім берудің негізгі міндеттері
Студенттерді заманауи жағдайларда түрлі
ақпаратты қабылдау үшін дайындаңыз
Адамға ақпараттарды түсінуге, психикаға
әсерінің салдарын түсінуге үйрету
Техникалық құралдарды пайдалана
отырып, ауызша емес қарым-қатынас
формалары негізінде қарым-қатынас жасау
жолдарын үйрету
Ауызша (әңгіме, дәріс,
сұхбат, диалог, пікірталас
және т.б.)

Көрнекілер

ру
(аудиовизуалды
бе материалдарды қарау)
м
ер ілі

Зерттеу
іст а б
әд ди
і
е

Ойнату
М

Мәселе

Репродуктивті
Пайдаланған әдебиеттер
Фатеева И.А. Медиаобразование:
теоретические основы и практика
реализации.- Челябенск, Челябенский
государственный университет, 2007-270с.
Жилавская И.В. Медиаобразование
молодежи: Монография / И.В. Жилавская. М.:
РИЦ МГГУ им. М. А. Шолохова, 2013. 242
Челышева И.В. Методика и технология
медиаобразования в школе и вузе / Под ред.
Федорова. Таганрог: изд. Центр Таганрог.
гос. пед. ин-та, 2009. 320 с.
Көңіл қойып
тыңдағандарыңызға
рахмет!!!

Ұқсас жұмыстар
Фотожурналистиканың тарихы
Аудиовизуалды құжат
Қазақстанның ежелгі тарихы. Қазақстан территориясындағы ерте дәуір
Ақпараттық техникалардың даму жолдары
Киіз өндіру технологиясы
Ақпараттық технологиялардың медицинада қолданылуы
Киіз басуға қажетті материалдар мен құралдарды таңдап жұмысты орындау жолдары
Көне әлемдегі карталар
Тьюринг тезисі және оның негіздемесі. Марковтың нормальды алгоритмы. Нормальдау принциптері және оның негіздемесі. Марковтың нормальды алгоритмі және Тьюринг машинасының композициясы
АҚПАРАТ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ ЖӘНЕ ОНЫҢ ҚҰРАМДЫ БІРЛІКТЕРІ
Пәндер