Медиапедагогикалық қағидалардың бағыттары




Презентация қосу
Медиапедагогикалы
қ қағидалар
медиапедагогикалық қағидалар -
педагогикадағы мектеп оқушыларының
бұқаралық байланыс заңдылықтарын
оқуын жақтайтын бағыт. Негізгі міндеті -
жас ұрпақты казіргі ақпараттық заман
талаптарына, түрлі ақпаратты қабылдау
мен анализдеуге дайындау, адамды оны
түсінуге, оның психикаға әсерін білуге
үйрету, байланыстың вербальдік емес
формалары негізінде, техника құралдар
мен казіргі акпараттық технологиялар
көмегімен қарым-қатынас жасау
тәсілдеріне үйрету
Медиапедагогикалық
қағидалардың бағыттары:
а) қазіргі ақпараттық жағдайда
жаңа
ұрпақты өмірге дайындау;
ә) әр түрлі ақпаратты қабылдауға,
оны
адамның түсіне білуіне;
б) зардабының жүйкеге әсерін түсіне
білуіне;
в) техника құралдарының көмегімен
қарым-қатынас жасау қабілетін
игеруге
үйрету
МЕДИАБІЛІМНІҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ МЕН
БАСЫМДЫҒЫН АЙҚЫНДАЙТЫН СЕБЕПТЕРІ:

1. Медианы тұтынуды жоғары деңгейі және қазіргі қоғамда
бұқаралық ақпаратқұралдарының шектен тыс көптігі.
2. Медианың идеологиялық маңыздылығы, өнеркәсіптің
саласы ретінде олардыңаудиторияның санасына ықпалы.
3. Медиаақпарат санының жылдам өсуі, оны басқару және
тарату тетіктерінің күшеюі.
4. Негізгі демократиялық процестерге медианың ену
интенсивтілігі.
5. Барлық салада визуалды коммуникация мен ақпарат
маңыздылығының артуы.
6. Болашақ талаптарға сәйкес бағдарланған оқушыларды,
студенттерді оқытудың қажеттілігі.
7. Ақпаратты жекешелендіруде ұлттық және халықаралық
процестердің ұлғаюы.
МЕДИАПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚАҒИДАНЫҢУ
БЕРУ ҮРДІСІНЕ ҚАТЫСУШЫЛАРДЫҢ
АТҚАРАТЫН ҚЫЗМЕТТЕРІНІҢ ТҮРЛЕРІ
Пән мұғалімдері
Оқушылар
Мектеп әкімшілігі
Техникалық мамандар
Ата-аналар
ПӘН МҰҒАЛІМДЕРІ:
– педагогикалық және әдістемелік әдебиеттер туралы
ақпараттар алады, оқытуға арналған интернет-ресурстар;
– білім беру жобаларына, сайыстарға, викториналарға

қатысуда мектептің жұмысын ұйымдастырады;
– виртуалдік МББ аясында оқыту әдістемесі бойынша

ақпарат алмасады-веб парақтар, сайттар құрады және
басқа аймақтардан қолжетімді жаңаша білім беру
ресурстарын алады, педагогикалық интернет-
бірлестіктің
жұмысына қатысады.

ОҚУШЫЛАР:
– оқу міндеттерін шешу мақсатында
ақпараттарды
іздеп табады;
– олимпиадаларға, викториналарға , сайыстарға,
жобаларға қатысады;
– қашықтықтан тестілеуге қатысады;
– қолда бар білім беру ресурстарын оқу
әрекетінде
пайдаланады (тренажерлер, репетиторлар,
энциклопедиялар, анықтамалық т.б);
– құрбы-құрдастарымен хат алысады.
МЕКТЕП ӘКІМШІЛІГІ:
– мектеп қызметкерлерінің бірлескен қызметін
ұйымдастырады, ортақ жоспар құрады және оны
жүзеге асырады;
– әртүрлі ұйымдардың жетекшілерімен және басқа

қызметкерлерімен байланыс орнатады;
– жұмыс нәтижелерін мектеп сайтында

жариялауды ұйымдастырады;
– мектепке арналған құрал-жабдықтарға,

оқу-құралдарына, білім беру материалдарына
тапсырыс береді.
АТА-АНАЛАР:
– өз балаларының білім алу барысы мен
мінез-құлқын білуі тиіс;
– балалардың оқу жобаларымен танысу;
– нормативтік, медициналық және педагогикалық
ақпараттармен танысу;
– сынып жетекшісімен электрондық пошта арқылы
байланыс жасау.
Рефлексия: «Әр бала бір
жұддыз,жарқырауға жәрдем бер»

Ұқсас жұмыстар
уропалық Одақ пен Қазақстан Республикасының арасындағы білім саласындағы өзара әрекеттестіктің нақты бағыттары «Орта Азиядағы ЕО­тың стратегиясы:
Ауыл шаруашылығы жануарларын бірдейлендіру
Экономикалық теорияның негізгі қызметтері
Халықаралық экономика теориясының объектісі және пәні
Хирургиядағы деонтология
Асыл тұқымды мал шаруашылығы саласындағы уәкілетті орган
М. С. Горбачев реформасы тұсындағы Қазақстан (1985–1991 жж. )
Көлік құралдары және қозғалыс қауіпсіздігі
Адамды сыйлау және оған сенімділікпен қарау
Этноортадағы әлеуметтік жұмыстың мәні
Пәндер