Ақпараттық жоба


Slide 1

Ғылыми зерттеу

жұмыстарын ұйымдастыру

біліктерін қалыптастыру

Slide 2

Мақсат

Оқушыларды ғылыми-зерттеу іс-әрекетіне баулуда оқытуды ізгілендіру, өздігінен дұрыс шешім қабылдай алатын, өзін - өзі жетілдіріп, өсіруші, құзыретті тұлға қалыптастырудағы тәжірбиемен бөлісу

Slide 3

Оқыту әдіс - тәсілдері

Оқыту әдістері танымға қызығушылық туғызып, оқушының ақыл-ойын дамытады, ізденуге, жаңа білімді түсінуге ықпал етеді.

И. Я. Лернер, М. Н. Скаткин

Репродуктивтік әдіс

Дедуктивтік әдіс

Индуктивтік әдіс

Ізденіс немесе эвристикалық әдіс.

Slide 4

Әдістер топтамасы:

Репродуктивтік әдіс - мұғалім сөздік, көрнекілік, тәжірибелік әдістер арқылы жаңа оқу материалын түсіндіреді, өзі меңгерткен білімді, үйреткен іскерлік дағдыларын оқушыларға қайталатады.

Дедуктивтік әдіс арқылы мұғалім ережелерді, формулаларды, заңдарды түсіндіріп, оны оқушы меңгереді. Аталған әдіс оқу материалын тез меңгеруге көмектесіп, абстрактылы ойлауды дамытады.

Индуктивтік әдіс. Оқушыларды белгілі бір қорытындыларға әкелу. Алдымен оқушыларға жеке заттар, құбылыстар түсіндіріледі, фактілерден қорытындылар шығартады.

Зерттеу әдісі. Оқушыға мәселені өз бетімен шешуге үйрету. Зерттеу әдісі арқылы оқушы білімін қолданып, ғылыми таным әдістерімен жұмыс істеп үйреніп, жаңа мәселелерді шешу тәжірибесін жинақтайды.

Slide 5

Ғылыми-зерттеу әрекетінің мақсаты:

оқушының өзін-өзі ұйымдастырушылық қабілет және өзбеттілігін дамыту

құқықтық мәдениеттіліктің жоғары деңгейін қалыптастыру

шығармашылық іс - әрекетке қажет қабілеттерді дамыту

толеранттылық, басқаның пікірін сыйлау, диалог жүргізе білу, мазмұнды шешімге келу

Мұғалімнің міндеті:

1. Оқушыға алынған білімдерін кеңейтуге мүмкіндік беретін, яғни ақпаратты тез нақты іздестіруге үйрету, оны құрамдастыру, өңдеу алгоритмінің тиімді жолын табу

2. Оқушының шығармашылық потенциалын дамыту

3. Оқушының өзін - өзі бағалау дағдысын қалыптастыратын жағдайлар жасау

4. Оқушылардың танымдық ойлауы мен дағдысын қалыптастыру;

5. Өзінің білімін өздігінен құрамдастыруға баулу;

6. Әр аймақтағы әртүрлі ғылымнан алған білімді кіріктіру;

7. Сыни ойлауға үйрету.

8. Оқушыны өмірдің өзгерісіне, ағымына икемделе білетін, болашағына

дұрыс таңдау жасап, ұтымды шешім қабылдай алуға дайындау

Slide 6

мұғалім оқушыға іздену көздерін табуға көмектеседі;

мұғалімнің өзі - ақпарат көзі;

мұғалім жалпы үрдісті басқарады;

мұғалім оқушыларды қолдайды, мадақ-тайды;

қайтымды үздіксіз байланыс орын алады.

Әр ғылыми-зерттеу мұғалім мен оқушының бірлескен іс- әрекет нәтижесі болып табылады, өйткені:

Slide 7

Жобаның кезеңдері:

ізденіс

анализ

тәжірибе

тұсау кесу

бағалау

Проблеманы анықтау, жағдайды моделдеу,

жоба тақыры-бын анықтау, проблема айма-ғында ізденіс ұйымдастыру, жобаның мақсат- міндеттерін айқындау.

Бар ақпарат-ты өңдеу, жұмыс бары-сын жоспар-лау, ресурс-тарды талдау, өнімді болжау.

Жұмыстарды орындау, ағымды бақылау жүргізу, технологияның қажет жерлерінде өзгерістер енгізу.

Өнімді алдын- ала бағалау, тұсау кесу материал-дарын дайындау, жобаны қорғау.

Жоба нәтижелерін талдау, өнімді бағалау.

Slide 8

Зерттеудің жіктелуі:

Оқушы іс-әрекеті бойынша: тәжірибеге- бағытталған, зерттеушілік, шығармашылық, ақпараттық, ізденушілік,

Жүйелілігі бойынша: моно, мини, пәнаралық

Мерзімі бойынша: қысқа, апталық, ұзақ

Оқушы саны бойынша: жеке, топтық

Контакттар сипаты бойынша: ішкі, аймақтық, халықаралық;

Координациясы бойынша: ашық, жабық;

Slide 9

Жобалардың өнімдері:

есеп беру, сызба, жобалық тұсау кесулер, патент, реферат, баяндама, конференциялар, суреттер, зерттеу жинақтары т. б.

Портфолио

Резюме

Slide 10

Ақпараттық жоба.

Әртүрлі көздерден ақпаратты іздеу, табу.

Жобаның нәтижесі- жүйеленген, сараланған, белгілі бір түрде көрсетілген ақпарат.

Ойластырылған құрылым және ақпаратты іздеу алгоритмі талап етіледі.

Slide 11

Бағыты: Ақпарат және ақпараттық процесс

Жоба: Компьютер әлемінің жаңалықтары

Жоба түрі: ақпараттық, жалпы

Күтілетін нәтиже: Компьютер әлеміндегі жаңалықтардан хабарламалар, ағымдағы баспалардың мақаларынан, суреттерден жинақталған дәптер немесе альбом дайындау

Мақсаты: Ақпараттық процесстерді басқару (ақпарат алмасу, сақтау, өңдеу) дағдыларын бекіту. Тапсырманы өзбетінше орындау дағдысын және өз дүниетанымдығын кеңейту қажеттілігін дамыту.

Оқу - педагогикалық міндеттері: баспасөз материалдарын қолданып, альбомды өрнектеп құрастыру. Жинақталған материалды өңдеу, өз пікірін қосу. Өз жұмысын таныстыру, қорғау

Пәндік - мазмұнды аймақ: информатика

Ұзақтығы: тоқсан, оқу жылы

Альбомның жасалу барысын қадағалауды, бағалауды өзім ұйымдастырамын. Оқушылар жаңа материал бойынша хабарламалар жасайды. Тоқсан немесе жыл соңында ең жақсы жобалар сыныпқа ұсынылып, сабақтарда пайдалану мақсатында информатика кабинетінде орын алады.

Slide 12

Рольдік ойын жобасы.

Іс- әрекет құрылысы белгіленген.

Қатысушылар өздеріне рольдер алады( әлеуметтікден- әдебиеттікке) .

Жобаның бастапқы және соңғы кезеңдеріндегі нәтиже белгіленеді.

Басым- рольдік-ойын іс-әрекеті.

Slide 13

Зерттеуге бағытталған жоба.

Тәжірибелік проблеманы шешуге бағытталған.

Әлеуметтік қажетті нәтижені алу.

Жақсы ойластырылған құрылым қажеттілігі.

Қатысушылардың іс- әрекетінде ұйымшылдықтың болуы.

Пәнаралық байланыстың болуы.

Басқа мекемелермен, адамдармен байланыс.

Slide 14
Ұқсас жұмыстар
Нәтижені талдау Ақпаратты талдау
Шығармашылық жоба
АҚПАРАТТЫ ҚОРҒАУДЫҢ МАТЕМАТИКАЛЫҚ ӘДІСТЕРІ
Дәріхананың ақпараттық жүйесін жобалау. Дәрілік заттарды есепке алу ішкі жүйесі
Жоба түсінігі мен өмірлік циклі
Жобаның зерттеу міндеттерін кезең - кезеңмен орындау
Жобалап оқыту технологиясы
Технологиялық жобалаудың түрлері
Жоба ұйымдастыру
ТЕЛЕКОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ЖОБАЛАР
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz