Ақпараттық жоба




Презентация қосу
Оқушыларды ғылыми-зерттеу іс-
әрекетіне баулуда оқытуды ізгілендіру,
өздігінен дұрыс шешім қабылдай алатын,
өзін - өзі жетілдіріп, өсіруші, құзыретті
тұлға қалыптастырудағы тәжірбиемен
бөлісу
Оқыту әдіс –
тәсілдері
Оқыту әдістері танымға қызығушылық
туғызып, оқушының ақыл-ойын дамытады,
ізденуге, жаңа білімді түсінуге ықпал етеді.
И.Я.Лернер, М.Н.Скаткин
Репродуктивтік әдіс

Дедуктивтік әдіс

Индуктивтік әдіс

Ізденіс немесе эвристикалық әдіс.
Әдістер топтамасы:

Репродуктивтік әдіс - мұғалім сөздік, көрнекілік, тәжірибелік әдістер
арқылы жаңа оқу материалын түсіндіреді, өзі меңгерткен білімді,
үйреткен іскерлік дағдыларын оқушыларға қайталатады.
Дедуктивтік әдіс арқылы мұғалім ережелерді, формулаларды,
заңдарды түсіндіріп, оны оқушы меңгереді. Аталған әдіс оқу
материалын тез меңгеруге көмектесіп, абстрактылы ойлауды
дамытады.
Индуктивтік әдіс. Оқушыларды белгілі бір қорытындыларға әкелу.
Алдымен оқушыларға жеке заттар, құбылыстар түсіндіріледі,
фактілерден қорытындылар шығартады.
Зерттеу әдісі. Оқушыға мәселені өз бетімен шешуге үйрету.Зерттеу
әдісі арқылы оқушы білімін қолданып, ғылыми таным әдістерімен
жұмыс істеп үйреніп, жаңа мәселелерді шешу тәжірибесін
жинақтайды.
Ғылыми-зерттеу әрекетінің мақсаты:
• оқушының өзін-өзі ұйымдастырушылық қабілет және
өзбеттілігін дамыту
• құқықтық мәдениеттіліктің жоғары деңгейін қалыптастыру
• шығармашылық іс - әрекетке қажет қабілеттерді дамыту
• толеранттылық, басқаның пікірін сыйлау, диалог жүргізе білу,
мазмұнды шешімге келу
Мұғалімнің міндеті:
1.Оқушыға алынған білімдерін кеңейтуге мүмкіндік беретін, яғни
ақпаратты тез нақты іздестіруге үйрету,оны құрамдастыру, өңдеу
алгоритмінің тиімді жолын табу
2.Оқушының шығармашылық потенциалын дамыту
3.Оқушының өзін - өзі бағалау дағдысын қалыптастыратын
жағдайлар жасау
4. Оқушылардың танымдық ойлауы мен дағдысын қалыптастыру;
5. Өзінің білімін өздігінен құрамдастыруға баулу;
6. Әр аймақтағы әртүрлі ғылымнан алған білімді кіріктіру;
7. Сыни ойлауға үйрету.
8. Оқушыны өмірдің өзгерісіне, ағымына икемделе білетін, болашағына
Әр ғылыми-зерттеу мұғалім мен
оқушының бірлескен іс- әрекет
нәтижесі болып табылады, өйткені:

мұғалім оқушыға іздену көздерін табуға
көмектеседі;
мұғалімнің өзі - ақпарат көзі;
мұғалім жалпы үрдісті басқарады;
мұғалім оқушыларды қолдайды, мадақ-
тайды;
қайтымды үздіксіз байланыс орын алады.
Жобаның кезеңдері:

ізденіс анализ тәжірибе тұсау бағалау
кесу
Проблеманы Бар ақпарат- Жұмыстарды Өнімді Жоба
анықтау, ты өңдеу, орындау, алдын- ала нәтижелерін
жағдайды жұмыс бары- ағымды бағалау, талдау,
моделдеу, сын жоспар- бақылау тұсау кесу өнімді
жоба тақыры- лау, ресурс- жүргізу, материал- бағалау.
бын анықтау, тарды талдау, технологияның дарын
проблема айма- өнімді болжау. қажет дайындау,
ғында ізденіс жерлерінде жобаны
ұйымдастыру, өзгерістер қорғау.
жобаның енгізу.
мақсат-
міндеттерін
айқындау.
Зерттеудің жіктелуі:

Оқушы іс-әрекеті бойынша: тәжірибеге-
бағытталған, зерттеушілік, шығармашылық,
ақпараттық, ізденушілік,
Жүйелілігі бойынша: моно, мини,пәнаралық
Мерзімі бойынша: қысқа, апталық, ұзақ
Оқушы саны бойынша: жеке, топтық
Контакттар сипаты бойынша: ішкі,
аймақтық, халықаралық;
Координациясы бойынша: ашық, жабық;
Жобалардың өнімдері:

Портфолио Резюме

есеп беру, сызба, жобалық тұсау кесулер ,
патент, реферат, баяндама,
конференциялар, суреттер, зерттеу
жинақтары т.б.
Ақпараттық жоба.

• Әртүрлі көздерден ақпаратты іздеу, табу.
• Жобаның нәтижесі- жүйеленген,
сараланған, белгілі бір түрде көрсетілген
ақпарат.
• Ойластырылған құрылым және ақпаратты
іздеу алгоритмі талап етіледі.
Бағыты: Ақпарат және ақпараттық процесс
Жоба: Компьютер әлемінің жаңалықтары
Жоба түрі: ақпараттық,жалпы
Күтілетін нәтиже: Компьютер әлеміндегі жаңалықтардан
хабарламалар, ағымдағы баспалардың мақаларынан, суреттерден
жинақталған дәптер немесе альбом дайындау
Мақсаты: Ақпараттық процесстерді басқару (ақпарат алмасу,
сақтау,өңдеу) дағдыларын бекіту. Тапсырманы өзбетінше орындау
дағдысын және өз дүниетанымдығын кеңейту қажеттілігін дамыту.
Оқу – педагогикалық міндеттері: баспасөз материалдарын
қолданып, альбомды өрнектеп құрастыру.Жинақталған материалды
өңдеу, өз пікірін қосу.Өз жұмысын таныстыру, қорғау
Пәндік – мазмұнды аймақ: информатика
Ұзақтығы: тоқсан, оқу жылы
Альбомның жасалу барысын қадағалауды,бағалауды өзім
ұйымдастырамын. Оқушылар жаңа материал бойынша
хабарламалар жасайды. Тоқсан немесе жыл соңында ең жақсы
жобалар сыныпқа ұсынылып, сабақтарда пайдалану мақсатында
информатика кабинетінде орын алады.
Рольдік ойын жобасы.

• Іс- әрекет құрылысы белгіленген.
• Қатысушылар өздеріне рольдер
алады( әлеуметтікден- әдебиеттікке).
• Жобаның бастапқы және соңғы
кезеңдеріндегі нәтиже белгіленеді.
• Басым- рольдік-ойын іс-әрекеті.
Зерттеуге бағытталған жоба.

• Тәжірибелік проблеманы шешуге
бағытталған.
• Әлеуметтік қажетті нәтижені алу.
• Жақсы ойластырылған құрылым қажеттілігі.
• Қатысушылардың іс- әрекетінде
ұйымшылдықтың болуы.
• Пәнаралық байланыстың болуы.
• Басқа мекемелермен,адамдармен
байланыс.
«Алға қойылған мақсатқа жетуде алгоритмді қолдану
шарт па,шарт емес пе?» деген сауалға жобаны дайындап,
қорғауда оқушы жобамен жұмыс істеу кезеңдерінен, яғни
берілген тақырыптың мақсатын айқындап, оған гипотеза
ұсынып,зерттеу әдістерін талқылап, алынған нәтижені
жүйелеп, түйін жасап, оны сыныптастарының алдында
қорғап, өз жұмыстарының тұсаукесерін жасады.

Бұл жоба
оқушының іс - әрекетіне қарай – тәжірибеге бағытталған,
жүйелілігі бойынша - минижоба,
мерзімі- 2 сабақ,
оқушы саны бойынша – жеке,
контакттар сипаты бойынша – ішкі,
жобаның координациясы бойынша - ашық болып өтті
Білімді өздігінен меңгеруге,
сол білімді жаңа танымдық
және тәжірибелік
мәселелерді шешуге
жұмсауға үйренеді;

Талдау
Коммуникативті
жасауға
білік-дағдыны
үйренеді Жобалық меңгереді
технологияны
қолдануда
Қажетті
әр оқушы
Қорытынды жасап,
ақпарат түйіндер шығарады
жинайды

Ақпаратты тез нақты
іздестіруге, оны
құрамдастыруға,өңдеу
алгоритімінің тиімді жолын
табуға үйренеді
Әр жоба мұғаліммен оқушының
бірлескен іс- әрекет нәтижесі
болып табылады, өйткені:

мұғалім оқушыға іздену көздерін
табуға көмектеседі;
мұғалімнің өзі - ақпарат көзі;
мұғалім жалпы үрдісті басқарады;
мұғалім оқушыларды қолдайды,
мадақтайды;
қайтымды үздіксіз байланыс орын
алады.
Жалпы компьютерлік Күнделікті өмірмен байланысты
сауаттылықты сапалық мәселелерді логикалы ойлау
меңгеруде оқушының арқылы шешу дағдылары
ішкі қажеттілігі қалыптасты қалыптасты

Өзінің білімін болашақта
информатикамен байланыс- Ғылыми көзқарас
тырғысы келетін оқушылар негізі қалыптасты
тобы құрылды

Жас ерекшеліктеріне қарай Толеранттылық,яғни
өздерінің күштерін ізденушілік, басқаның пікірін сыйлап,
өзбеттік жұмыстануға диалог жүргізіп,
көбірек жұмсады мазмұнды шешімге
келіп отырды

Ұқсас жұмыстар
Нәтижені талдау Ақпаратты талдау
Шығармашылық жоба
АҚПАРАТТЫ ҚОРҒАУДЫҢ МАТЕМАТИКАЛЫҚ ӘДІСТЕРІ
Дәріхананың ақпараттық жүйесін жобалау. Дәрілік заттарды есепке алу ішкі жүйесі
Жоба түсінігі мен өмірлік циклі
Жобаның зерттеу міндеттерін кезең - кезеңмен орындау
Жобалап оқыту технологиясы
Технологиялық жобалаудың түрлері
Жоба ұйымдастыру
Жобалау әдісі
Пәндер