Дарынды оқушымен жұмыс


Slide 1

Дарынды оқушымен

жұмыс

Slide 2

«Дарынды бала - бұл белгілі бір

салада жетістіктері айқын

көрінетін немесе сондай жетістіктер

әлеуеті мол бала»

Н. С. Лейтис

Slide 3

Дарынды балалар дегеніміз кімдер?

Дарындылық дегеніміз не?

Бала дарындылығын қалай анықтауға болады?

Дарындылықпен қалай жұмыс істеу қажет?

Дарындылықтың тегі және дамуы

Дарындылықты анықтаудың әдістері

Slide 4

Дарындылық түрлері : 1. Интеллектуалдық (жалпы) 2. Академиялық (бір салаға ғана қатысты) 3. Психомоторлық (спорттық) 4. Әлеуметтік 5. Көркем

Slide 5

Дарынды баланың сипаттамасы:

1. Тілінің ерте жетілуі

2. Күрделі синтаксистік тұтастықтарды сөйлеуге қолдана білуі

3. Сұрақ қоя білуі

4. Қиялының жақсы жетілуі, ұғымға тез әрі жылдам сөздік ассоциация жасай білуі

5. Шешендік

6. Жылдам оқуы

7. Ерекше ойлау қабілеті, есте сақтауының жоғарлығы

8. Танымдық қажеттілігінің жан-жақтылығы

9. Қайсарлық

10. Тұлғалық құндылық жүйесінің кеңдігі

11. Ойлау тәуелсіздігі

Slide 6

Жеке адамның психологиялық ерекшеліктері

Темперамент

Мінез

Қабілет

Дарынды-лық

Шеберлік

Талант

Данышпан-дық

Шабыт

Slide 7

Дарынды бала -

Жаңа технологияларды ойлап табушы;

Сауатты саясаткер;

Сенімді дәрігер;

Керемет музыкант;

Қайталанбас суретші ;

Ұлы ғалым, жазушы;

Ұлтымыздың мақтанышы . . .

Slide 8

Дарынды оқушымен жұмыс

Slide 9

Ғылыми кеңес

Пән мұғалімі

Бастауыш сынып

Негізгі буын

Бағдарлы

Slide 10

Оқушының ізденіс жұмыс үстінде

Slide 11

Дарынды оқушыны таңдап алу жолы

Бағыты

Қасиеті

Психикалық танымдық қасиеті

Темпераменті

Психологиялық сипаты

Іс-әрекет мүмкіншілігі

Өмірлік позициясы, сенімі,

Талғамы, қызығуы

Зейін, түйсік,

қабылдау, ес, ойлау

Оқушының

сезім ерігі

Мінез -құлық

ерекшелігі

Жеке оқушының

мінезі

Жеке адамның

қабілеті

Slide 12

Дарынды балаларды анықтауда қолданылатын әдістер:

балаларды бақылаудың түрлі баламалары (шынайы және зертханалық жағдайда, мектептен тыс іс-әрекет барысында) ;

- баланың отбасылық жағдайы, оның ерте балалық шағынан бергі жетілуі туралы ақпараттарды жинаудағы түрлі әдістер (ата-аналармен әңгіме, сауалнама алу, балалар шығармалары, күнделік жазбалары және т. б. ) ;

- арнайы психодиагностикалық тренингтер;

- баланың іс-әрекетін мұғалімдер, ата-аналар, тәрбиелеушілер тарапынан экспертті бағалау:

- арнайы бағдарламалар бойынша «байқау» сабақтарын өткізу балаларды арнайы ойын және пәндік-бейімделген сабақтарға қатыстыру;

Slide 13

балалардың шығармашылық жұмысының нақты нәтижелерін (суреттер, өлеңдер, техникалық модельдер және т. б. ) мамандар тарапынан сараптау;

түрлі танымдық әрі пәндік олимпиадалар, конференциялар, спорт жарыстарын, шығармашылық байқаулар, фестивальдар және т. б. ұйымдастыру;

- белгілі дарын түрін талдау міндеттеріне байланысты түрлі әдістерді пайдалана отырып, психодиагностикалық зерттеулер жүргізу.

Slide 14

Оқушылардың жасаған жұмысын талдау кезінде

Slide 15

Дарынды оқушымен бірге

Slide 16

Ғылыми жоба жұмысын талдау

Slide 17

Дарынды оқушының жұмысы

Slide 18
Ұқсас жұмыстар
Қазіргі таңда барлық оқушы дарынды оқушы
Миға шабуыл жасау
Дарынды балалармен жүргізілетін тәрбие жұмыстарының жүйесі
Дарынды балаларды психологиялық қолдау және дамыту
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерінің диагностикасы
Дарынды оқушымен АКТ оқушымен жұмыс АКТ жұмыс
Дарынды балаларды оқыту
Дарынды балалармен тәрбие жұмысы
Жұптық Биология жабдықтармен құрылысы және дамыту
Lesson Study тобының жетекшісі бастауыш сынып мұғалімі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz