Инклюзивті оқытудың негізгі принциптері




Презентация қосу
Мұғалім
үні...
Маған осы
Мен өз- ұжымда
өзімді жұмыс
құрметтейм жасаған
ін, себебі... Мен өз
ұнайды,
мамандығы
себебі...
мды жақсы
көремін,
себебі...
Инклюзивті оқытудың негізгі
принциптері:
1. Адам құндылығы оның мүмкіндігіне қарай
қабілеттілігімен, жеткен жетістіктерімен
анықталады.
2. Әрбір адам сезуге және ойлауға қабілетті.
3. Әрбір адам қарым - қатынасқа құқылы.
4. Барлық адам бір - біріне қажет.
5. Білім шынайы қарым - қатынас шеңберінде
жүзеге асады.
6. Барлық адамдар құрбы - құрдастарының
қолдауы мен достығын қажет етеді.
7. Әрбір оқушы үшін жетістікке жету - өзінің
мүмкіндігіне қарай орындай алатын әрекетін
жүзеге асыру.
8. Жан - жақтылық адам өмірінің даму аясын
кеңейтеді.
Адам білмегендіктен
адаспайды, білгішсінем
деп адасады.
Жан Жак Руссо

(1712 – 1778)
французский писатель и
философ.
«Инклюзивті» деген термин ағылшын
тілінен аударғанда енгізілген,
араластырылған деген мағынаны білдіреді.
Бұл оқушыларды олардың бұрынғы оқу
үлгерімі, денсаулық жағдайы, ата-
анасының әлеуметтік –экономикалық
мәртебесі мен басқа да жағдайларға көңіл
аудармай жалпы білім беру үрдісіне
араластыру болып табылады.
Инклюзивті білім беру жынысына, жасына ,
географиясы бойынша тұратын жеріне, дене және
ақыл-ой ауытқушылықтарына, әлеуметтік-
экономикалық мәртебесіне қарамастан оқып
жатқан барлық балалардың сапалы білім алып,
өзінің әлеуетін дамытуына тең мүмкіндіктер туғызу
дегенді білдіреді.
2010 ж. 2015 ж. 2020 ж.
Мектептердің
жалпы
санынан
инклюзивті 10% 30% 70%
білім беру үшін
жағдайлар
жасалған
мектептердің
үлесі
2010 ж. 2015 ж. 2020 ж.
Даму мүмкіндігі
шектеулі
балалардың
жалпы санынан 9% 25% 50%
инклюзивті
біліммен
қамтылған
балалардың үлесі
Инклюзивті білім жүйесін дамыту
2015 жылға қарай аталған міндетті шешу үшін:
мүмкіндіктері шектеулі балаларды біріктіріп оқытудың модульдік
бағдарламалары;
мүмкіндіктері шектеулі балаларды жалпы білім беретін ортада
біріктіріп оқыту ережесі әзірленеді, түрлі кемістігі бар балалар үшін
бірігу нысандары анықталады;
мүгедек балаларға қашықтықтан білім беруді ұйымдастыру
қағидалары әзірленеді.
2020 жылға қарай мектептерде мүгедек балалар үшін көтергіш
жабдықтар, пандустар, санитарлық бөлмелерде арнайы құралдар
орнату, тұтқалармен, арнайы парталармен, үстелдермен және
басқа да арнайы компенсаторлық құралдармен жарақтандыру
арқылы «кедергісіз аймақтар» құрылады.
3030 мектепте мүмкіндіктері шектеулі балаларды оқытуға және
тәрбиелеуге тең қол жеткізу үшін жағдайлар жасалады
(мектептерде педагог-дефектологтардың, балаларды
психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің, арнайы жеке
техникалық және компенсаторлық құралдардың болуы).
Үйде білім алатын мүгедек балалар жеке мүмкіндіктері мен
қажеттіліктері ескеріле отырып, компьютерлік техникамен және
компьютерлік қамтамасыз ету жинақтарымен қамтамасыз етіледі.

Ұқсас жұмыстар
Инклюзивті білім берудің мақсаты
Инклюзивті білім беруді дамытуды ақпаратты қамтамасыз ету
ОҚЫТУҒА ҚАБІЛЕТСІЗ БАЛАЛАРДЫ АНЫҚТАУ
Мүмкіндігі шектеулі балалар категориясы
Инклюзивті білім беру моделі
Инклюзивті білім беру пәні, инклюзивті білім бері ерекшеліктері
Инклюзивті білім беру
Оқу бағдарламалары
Канададағы инклюзивті білім
Конвенцияның негізгі мақсаты - максималды түрде баланың қызығушылығын сақтау
Пәндер