Инклюзивті білім: негізгі принциптер мен 2010-2020 жылдарға арналған даму шаралары


Slide 1 Slide 2 Slide 3

Мұғалім

үні . . .

Мен өз-өзімді құрметтеймін, себебі . . .

Маған осы ұжымда жұмыс жасаған ұнайды, себебі . . .

Мен өз мамандығымды жақсы көремін, себебі . . .

Slide 4

1. Адам құндылығы оның мүмкіндігіне қарай қабілеттілігімен, жеткен жетістіктерімен анықталады. 2. Әрбір адам сезуге және ойлауға қабілетті. 3. Әрбір адам қарым - қатынасқа құқылы. 4. Барлық адам бір - біріне қажет. 5. Білім шынайы қарым - қатынас шеңберінде жүзеге асады. 6. Барлық адамдар құрбы - құрдастарының қолдауы мен достығын қажет етеді. 7. Әрбір оқушы үшін жетістікке жету - өзінің мүмкіндігіне қарай орындай алатын әрекетін жүзеге асыру. 8. Жан - жақтылық адам өмірінің даму аясын кеңейтеді.

Инклюзивті оқытудың негізгі принциптері:

Slide 5 Slide 6 Slide 7

Адам білмегендіктен адаспайды, білгішсінем деп адасады.

Жан Жак Руссо

(1712 - 1778)

французский писатель и

философ.

Slide 8

«Инклюзивті» деген термин ағылшын тілінен аударғанда енгізілген, араластырылған деген мағынаны білдіреді. Бұл оқушыларды олардың бұрынғы оқу үлгерімі, денсаулық жағдайы, ата-анасының әлеуметтік -экономикалық мәртебесі мен басқа да жағдайларға көңіл аудармай жалпы білім беру үрдісіне араластыру болып табылады.

Slide 9

Инклюзивті білім беру жынысына, жасына, географиясы бойынша тұратын жеріне, дене және ақыл-ой ауытқушылықтарына, әлеуметтік-экономикалық мәртебесіне қарамастан оқып жатқан барлық балалардың сапалы білім алып, өзінің әлеуетін дамытуына тең мүмкіндіктер туғызу дегенді білдіреді.

Slide 10 Slide 11

2010 ж.

2015 ж.

2020 ж.

Мектептердің жалпы санынан инклюзивті білім беру үшін жағдайлар жасалған мектептердің үлесі

10%

30%

70%

Slide 12

2010 ж.

2015 ж.

2020 ж.

Даму мүмкіндігі шектеулі балалардың жалпы санынан инклюзивті біліммен қамтылған балалардың үлесі

9%

25%

50%

Slide 13

Инклюзивті білім жүйесін дамыту

2015 жылға қарай аталған міндетті шешу үшін:

мүмкіндіктері шектеулі балаларды біріктіріп оқытудың модульдік бағдарламалары;

мүмкіндіктері шектеулі балаларды жалпы білім беретін ортада біріктіріп оқыту ережесі әзірленеді, түрлі кемістігі бар балалар үшін бірігу нысандары анықталады;

мүгедек балаларға қашықтықтан білім беруді ұйымдастыру қағидалары әзірленеді.

2020 жылға қарай мектептерде мүгедек балалар үшін көтергіш жабдықтар, пандустар, санитарлық бөлмелерде арнайы құралдар орнату, тұтқалармен, арнайы парталармен, үстелдермен және басқа да арнайы компенсаторлық құралдармен жарақтандыру арқылы «кедергісіз аймақтар» құрылады.

3030 мектепте мүмкіндіктері шектеулі балаларды оқытуға және тәрбиелеуге тең қол жеткізу үшін жағдайлар жасалады (мектептерде педагог-дефектологтардың, балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің, арнайы жеке техникалық және компенсаторлық құралдардың болуы) .

Үйде білім алатын мүгедек балалар жеке мүмкіндіктері мен қажеттіліктері ескеріле отырып, компьютерлік техникамен және компьютерлік қамтамасыз ету жинақтарымен қамтамасыз етіледі.

Slide 14 Slide 15 Slide 16
Ұқсас жұмыстар
2010-2020 жылдарға арналған Балапан бағдарламасының мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту мазмұны және әдістемелік құралдары
2020-2025 жылдарға арналған білім мен ғылымды дамытудың мемлекеттік бағдарламасы: мақсаттар, міндеттер және негізгі шаралар
Қазақстан Республикасының Білім туралы Заңы мен 2011-2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы: 12 жылдық білім беру жүйесіне көшу
Беларусь Республикасының жеңіл өнеркәсібі: құрылым, негізгі проблемалар және 2011-2020 жылдарға арналған даму бағдарламасының перспективалары
Канададағы инклюзивті білім: принциптер, заңнама және тәжірибе
Қазақстан мен шет елдердегі инклюзивті білім берудің даму тарихы
№47 М.В. Ломоносов атындағы мектеп-лицейдің табысты білім беру ұйымының заманауи моделі және 2020-2023 жылдарға арналған даму бағдарламасы
Қазақстан Республикасының білім жүйесінің заңнамалық негіздері мен 2011-2020 жылдарға арналған реформалары: стандарттар, халықаралық интеграция және 12 жылдық білімге көшу
Қазақстан Республикасындағы инклюзивті білім берудің құқықтық негіздері мен даму бағыттары
Инклюзивті білім беру: тұжырымдама мен принциптер, мүмкіндігі шектеулі балаларға арналған диагностикалық-түзету және әлеуметтік-әдістемелік шаралар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz