Балалардың уақыт туралы түсініктерін қалыптастыру
Презентация қосу
Балалардың уақыт
туралы түсініктерін
қалыптастыру
Уақытты
Уақытты бағдарлау
бағдарлау
Кеңістікті
Кеңістікті бағдарлау
бағдарлау
Өзінің айналасындағы
заттардың орналасуын (оң, сол,
алда, артта, жоғарыда, төменде,
алыс, жақын) анықтауға үйретуді
жалғастыру.
Мысалы:
Балалар: Дүйсенбіде доп ойнадық
қорада,
Сейсенбіде серуен құрдық далада,
Сәрсенбеде сурет салдық сәнді етіп,
Бейсенбіде би биледік әндетіп.
Жұма күні жидек тердік қыратта,
Сенбі күні суға түстік бұлаққа,
Жексенбіде үйде болдық, демалдық.
Осылайша өте шықты бір апта
ОЙЛАН , ТАП!
Сартылдайды күнімен,
Сартылдайды түнімен.
Білгің келсе уақытты,
Көрсетеді тілімен. (Сағат)
“Көршісін тап”
ойыны
1 2 3 4 5 6 7 8 9 1
0
1 9 8 7 6 5 4 3 2 1
0
Тәулік бөліктері, олардың бірізділігі туралы
ұғымдарын қалыптастыру.
«бүгін»
«Кеше» «ертең»
Уақытт
? ы
бағдарл
ау
бүгін, кеше, ертең,
бүрсігүні
күн, таңертең,
сәске түс, бесін, Таңертең, күн,
ақшам, ымырт кеш, түн
Кеңістікті бағдарлау
жайлы алған білімдерін
қорытындылау мақсатында
мынадай ойын ойнатуға болады:
Сергіту сәті.
Ал, балалар тұрайық,
Үлкен шеңбер құрайық.
Оңға бір қарайық,
Солға бір қарайық,
Алақанды соғайық.
Алға қарай бір адым,
Артқа қарай бір адым,
Жоғары-төмен қарайық,
Орнымызды табайық.
Сергіту кезеңі. /Сағаттың тіліндей
Иіліп оңға бір,
Сағаттың тіліндей
Иіліп солға бір.
Сол аяқ, оң аяқ
Жаттығу оңай-ақ
Мектеп жасына жеткен бала кеңістктегі заттардың орнын
шамалаудан қиынырақ түседі. 3-4 жасар бала да минут, тәулік
сияқты ұғымдарды түсіне белмейді. Ересектердің көмегінсіз 5-6
жасар бала да минут, тәулік түсіне бермейді. Балаларда
ерекше қиындық тудыратын ұғымдар: «кеше, бүгін, ертең».
Мектеп жасына дейінгі балалар әдетте болған оқиғаны бүгін
деген ұғыммен байланыстырады. Үлкен уақыт аралығы –
айлар, жылдар, ғасыр, - бала үшін анықталмаған кезең болып
қалады.
3-4
3-4 жас
жас аралығындағы
аралығындағы балалар.
балалар.
Мақсаты:
Мақсаты: балалардың
балалардың алғашқы
алғашқы
ойлау
ойлау операциялары:
операциялары: салыстыру,
салыстыру,
қорыту,
қорыту, заттар
заттар мен
мен түсініктер
түсініктер
арасындағы
арасындағы кейбір
кейбір байланыстарды
байланыстарды
құру
құру ептіліктерін
ептіліктерін қалыптастыру
қалыптастыру
Сан мен санау
Көлем
Қарама-қарсы заттардың
өлшемі мен шамасы
бойынша (үлкен-кіші),
ұзындығы (ұзын-қысқа),
биіктігіне (биік-аласа), екі
бірдей заттарды бір-біріне
қою және беттестіру
тәсілдерін қолданып
салыстыруға үйрету
Геометриялық пішін
Геометриялық пішіндерді
(дөңгелек, шаршы,
үшбұрыш) танып ажырата
білуін жетілдіру.
Қоршаған ортадан
геометриялық пішіндерге
(тіктөртбұрыш, сопақша,
трапеция) ұқсас заттарды
тауып, оларды
тұрмыстағы заттармен
(кірпіш, қияр, үйдің
шатыры) сәйкестендіре
білуге үйрету
“3 саны мен цифры”
Назарларыңыз
ға
рахмет!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz