Мектеп жасына дейінгі балаларды қарпайым математикаға үйретудегі әдістемелік жетекшілік




Презентация қосу
Мектеп жасына дейінгі балаларды қарпайым математикаға үйретудегі әдістемелік жетекшілік
Тәрбиешілердің педагогикалық шеберлігін арттыру бағытында
әдістемелік көмек беру түрлері
Пеадгогикалық кеңестер өткізу
Балабақшада балалардың математикалық ұғымын дамытудағы ата-
аналармен бірлеске жұмыс
Балалар ұйымдарында математикаға байланысты шараларды
жоспарлау маңызы
Қарапайым математикалық түсініктерді дамыту әдістемесіне
байланысты педагогикалық кабинеттің жұмысын ұйымдастыру
Жоспарлау түрлері
Қарапайым математиканы оқытуға балабақшаның жас ерекшелігіне
сай топтарында күнтізбелік перспективалық жоспарлауды орындау
ғы

Да
Кәсіби біліктілігін Иновациалық

мы
Ал
өзіндік дамыту көздері технологиялары

ту
Ақпараттық-
Дамытудың
коммуникативтік
сапалық белгілері
технологиялар

Тәрбиешісінің кәсіби
шеберлігі

Дамыту
Қауымдастық
құндылықтары

Ж
Ш

о
ар

лд
тт

Дамытуға Дамуды

а
ар

р
қажеттілік бағалау

ы
ы

НӘТИЖЕ
.

Тәрбиешінің
шеберлігі

1.Еліміздің білім беру сясатының
стратегияларына түсінген.

2. Басқару жұмысы туралы теориялық
және әдістемелік білімі бар.

. Қазіргі технологиялардың деңгейінде
кәсіби ойлауға қабілетті.
Пеадгогикалық кеңестер өткізу

Балабақшаның жылдық
міндеттерін орындау.

Мемлекеттік жалпы білім беру
стандартына сай оқу жоспарын
енгізу.

Тәрбиешілердің іс-қағаздарының
сауатты жүргізілуі
Балабақшада балалардың математикалық ұғымын
дамытудағы ата-аналармен бірлеске жұмыс

Иновациялық
технологиялары

Дамыта
оқыту “Тәй-тәй”
технология
сы

Монтесори

Ақпараттық технологи
технология ясы
Біліктілік деңгейді, шығармашылықты дамыту.
Жас мамандармен жұмыс.
Қазіргі қойылып отырған талаптарды оқу-
тәрбие жұмысында әрбір тәрбиешінің өз
тәжірибесіне негізге алып қолдану.
Білім жетілдіру курсынан өткен тәрбиешілер
есебі
Жаңа әдістемелік оқулықтармен, психологиялық
әдебиеттермен таныстырып отыру.
Шығармашылықпен жұмыс жасайтын
тәрбиешілер іс-тәжірибесін жасақтау.
Ашық сабақтар, семинар-практикум, тәрбие
жұмыстарын өткізу.
Ежелгі
Математика сабағында баланың ой еңбегі
мен қабілетін арттыру және дамытудың
тиімді әдістерін қалыптастыра білу керек:

Жоспар мынадай принциптерге негізделіп
құрылады:
педагогикалық ұжым алдындағы міндеттердің
айқын болуы, нақты мәселелерге арналып
құрылуы;
жоспарланған жұмыстың алдыңғы және соңғы
жоспарланатын шаралармен өзара байланысы;
жоспарланған жұмыс мазмұнының жүйелілігі,
оның орындалу міндеттілігі;
берілетін тапсырмаларды жоспарлауда
педагогтардың білім дәрежесін, кәсіптік
дайындығын, мүмкіншілігін ескеру
Математика сабағында баланың ой еңбегі мен қабілетін
Балаларға сандарды айту, түсіндіру, артық, кем, тең
қатынастарын анықтауда салыстыру тәсілінің мәнін түсіндіру,
сандарды тура және кері санауға жаттықтыру. Ұзындығы мен ені,
биіктігі мен жуандығын салыстыру арқылы сөздік қорларын
молайтып, математикалық ұғымдарын қалыптастыру.
Балабақшадағы балалардың білімін зерттеу тәрбиешінің ең
маңызды, негізгі жұмыстарының бірі. Зерттеу жұмыстары баланың
оқу жылы басындағы білім деңгейін жыл бойында оны жетілдіруге
мүмкіндік береді. Нәтижесінде, топқа тез үйреніп, жыл соңында
балалардың ілгерілеуін анықтайды. Зерттеу әр баланың жетістік
көрсеткіштерін анықтауға көмектеседі. Зерттеу әдісін таңдау
оның мақсатына байланысты. Стандарттан алынған
тапсырмаларға сүйеніп, балалардың деңгейін жоғары, орташа,
төмен деп аламыз. Әр тоқсан сайын және жыл соңында
балалардың білім деңгейін тексере отырып балл қойылады.

- тапсырманы қатесіз өз бетінше орындаған бала
- тапсырманы үлкендердің көмегімен орындаған бала
- тапсырманы қатемен орындаған бала
- тапсырманы орындамаған бала
Назарларыңыз
ға
рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Балабақшадағы әдістемелік жұмыстың формасы
Мектеп жасына дейінгі балалардың математикалық түсініктерін дамыту жұмыстарын жоспарлау
Дидактикалық ойындар арқылы мектеп жасына дейінгі балада қарапайым математикалық түсініктердің қалыптасуы
Әдістемелік кабинет жұмысын ұйымдастыру
Мектеп жасына дейінгі балалардың эстетикалық тәрбиесі
ӘДІСТЕМЕЛІК ТӘСІЛДЕРІ
Дамыту технология Рөлдік технологиясы ойындар
Бейнелеу өнерінің әдістемелік негіздері
Білім беру салаларының мазмұнын кіріктіру
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ДАМУЫНДА ОРЫН АЛАТЫН АУЫТҚУЛАР
Пәндер