Мектепке дейінгі балаларға қарапайым математиканы оқыту әдістемесі және тәрбиешілердің кәсіби шеберлігін арттыру


Slide 1

Мектеп жасына дейінгі балаларды қарпайым математикаға үйретудегі әдістемелік жетекшілік

Slide 2

Тәрбиешілердің педагогикалық шеберлігін арттыру бағытында әдістемелік көмек беру түрлері

Пеадгогикалық кеңестер өткізу

Балабақшада балалардың математикалық ұғымын дамытудағы ата-аналармен бірлеске жұмыс

Балалар ұйымдарында математикаға байланысты шараларды жоспарлау маңызы

Қарапайым математикалық түсініктерді дамыту әдістемесіне байланысты педагогикалық кабинеттің жұмысын ұйымдастыру Жоспарлау түрлері

Қарапайым математиканы оқытуға балабақшаның жас ерекшелігіне сай топтарында күнтізбелік перспективалық жоспарлауды орындау

Slide 3

Тәрбиешісінің кәсіби

шеберлігі

Кәсіби біліктілігін

өзіндік дамыту көздері

Дамытудың

сапалық белгілері

Дамыту

құндылықтары

Дамытуға

қажеттілік

Ақпараттық-

коммуникативтік

технологиялар

Қауымдастық

Иновациалық

технологиялары

Дамуды

бағалау

НӘТИЖЕ

Slide 4

Тәрбиешінің шеберлігі

1. Еліміздің білім беру сясатының стратегияларына түсінген.

2. Басқару жұмысы туралы теориялық және әдістемелік білімі бар.

. Қазіргі технологиялардың деңгейінде кәсіби ойлауға қабілетті.

.

Slide 5

Балабақшаның жылдық міндеттерін орындау.

Мемлекеттік жалпы білім беру стандартына сай оқу жоспарын енгізу.

Тәрбиешілердің іс-қағаздарының сауатты жүргізілуі

Пеадгогикалық кеңестер өткізу

Slide 6

Балабақшада балалардың математикалық ұғымын дамытудағы ата-аналармен бірлеске жұмыс

Ақпараттық технология

Slide 7

Біліктілік деңгейді, шығармашылықты дамыту.

Жас мамандармен жұмыс.

Қазіргі қойылып отырған талаптарды оқу-тәрбие жұмысында әрбір тәрбиешінің өз

тәжірибесіне негізге алып қолдану.

Білім жетілдіру курсынан өткен тәрбиешілер есебі

Жаңа әдістемелік оқулықтармен, психологиялық әдебиеттермен таныстырып отыру.

Шығармашылықпен жұмыс жасайтын тәрбиешілер іс-тәжірибесін жасақтау.

Ашық сабақтар, семинар-практикум, тәрбие жұмыстарын өткізу.

Slide 8 Slide 9

Математика сабағында баланың ой еңбегі мен қабілетін арттыру және дамытудың тиімді әдістерін қалыптастыра білу керек:

Slide 10

Жоспар мынадай принциптерге негізделіп құрылады:

педагогикалық ұжым алдындағы міндеттердің айқын болуы, нақты мәселелерге арналып құрылуы;

жоспарланған жұмыстың алдыңғы және соңғы жоспарланатын шаралармен өзара байланысы;

жоспарланған жұмыс мазмұнының жүйелілігі, оның орындалу міндеттілігі;

берілетін тапсырмаларды жоспарлауда педагогтардың білім дәрежесін, кәсіптік дайындығын, мүмкіншілігін ескеру

Slide 11 Slide 12

Балаларға сандарды айту, түсіндіру, артық, кем, тең қатынастарын анықтауда салыстыру тәсілінің мәнін түсіндіру, сандарды тура және кері санауға жаттықтыру. Ұзындығы мен ені, биіктігі мен жуандығын салыстыру арқылы сөздік қорларын молайтып, математикалық ұғымдарын қалыптастыру. Балабақшадағы балалардың білімін зерттеу тәрбиешінің ең маңызды, негізгі жұмыстарының бірі. Зерттеу жұмыстары баланың оқу жылы басындағы білім деңгейін жыл бойында оны жетілдіруге мүмкіндік береді. Нәтижесінде, топқа тез үйреніп, жыл соңында балалардың ілгерілеуін анықтайды. Зерттеу әр баланың жетістік көрсеткіштерін анықтауға көмектеседі. Зерттеу әдісін таңдау оның мақсатына байланысты. Стандарттан алынған тапсырмаларға сүйеніп, балалардың деңгейін жоғары, орташа, төмен деп аламыз. Әр тоқсан сайын және жыл соңында балалардың білім деңгейін тексере отырып балл қойылады. - тапсырманы қатесіз өз бетінше орындаған бала - тапсырманы үлкендердің көмегімен орындаған бала - тапсырманы қатемен орындаған бала - тапсырманы орындамаған бала

Slide 13

Назарларыңызға

рахмет!


Ұқсас жұмыстар
Мектепке дейінгі жастағы балаларға бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі мен шығармашылық қабілеттерді дамыту әдіс-тәсілдері
Мектепке дейінгі жастағы балаларға арналған бақылау және топтық саяхаттарды ұйымдастыру әдістемесі
Қазақстандағы бастауыш мектепте математиканы оқыту әдістемесі: теория, тәжірибе және даму перспективалары
Мектепке дейінгі тәрбиешілердің мінсіз тәрбиеші туралы ұстанымдары: теориялық және практикалық аспектілер
Мектепке дейінгі балаларға қазақ тілін байланыстырып сөйлеу арқылы оқыту: әдістемелік-тәжірибелік жоба
Мектепке дейінгі жастағы балаларға бейнелеу өнерін оқыту: сабақ жоспарлау принциптері мен әдістемелік негіздері
Педагогтың кәсіби шеберлігін арттыру және инновациялық мұғалімді қалыптастыру: психогеометриялық әдістеменің қолданылуы
Математиканы оқыту әдістемесі: оқу үдерісі, ойындар және бағалау
Мектепке дейінгі мекемелерде шаңғы, коньки, жүзу және роликті сырғанау арқылы спорттық жаттығуларды оқыту әдістемесі
Математиканы оқытудың пәні: теориясы, әдістемесі және мазмұны
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz