Мектеп жасына дейінгі балалардың математикалық түсініктерін дамыту: жоспарлау, әдістеме және диагностика


Slide 1

Мектеп жасына дейінгі балалардың математикалық түсініктерін дамыту жұмыстарын жоспарлау.

Slide 2

Жоспар

1. 1. Жылдық, айлық және күнделікті жоспардағы қарапайым математикалық түсініктерін қалыптастыру міндеттерінің шешілуі.

1. 2 Күнделікті жоспарға және жұмыстың есебіне қойылатын талаптар.

2. 1 Математикалық ұғымдар деңгейін анықтаубағытында түрлі әдістемелік тәсілдер мен құралдарды қолдану.

2. 2 Мектепке дейінгі ұйымдарда, баланың математикалық ұғымдар деңгейін есепке алуда компонентті даму индикаторлары диагностика құралы ретінде.

Slide 3

Математика

Есептеуді санамалап айтуды,

Үйрететін жаңа пәнің бар мұнда

Шабыт берер ойың менен санаңа

Талант көзін ашар барлық балаға.

Есептеуге жүйрік болсаң жасыңнан,

Математикаға орын берсең басыңнан

Барлық ғылым соған үйір болады

Досың солар- табылатын қасыңнан.

Балалардың зейінін тұрақтандыру, қабылдауын және танымдық қабілетін жоғарылату. Оқу іс-әрекетіне, ойын әрекетіне белсенді қатысу шығармашылық ізденіске талпындыру жаңа әдіс- тәсілдерді қолдану. Сабақты қызықты өткізу үшін қосымша материалдар пайдаланамын, сол себепен мен өзімнің тәрбиелеп жүрген балаларыма оқу тәрбие үрдісінде болып жатқан жаңалықтарды пайдаланып келемін. Мектеп жасына дейінгі балалар кішігірім математикалық терминдер, геометриялық пішіндердің атауларын (дөңгелек, үшбұрыш, төртбұрыш) және олардың элементтері

Slide 4

Біз балаларға әр түрлі тапсырмаларды береміз, тапсырмаларды орындау барысында мыналарды үйренеді :

Slide 5 Slide 6 Slide 7

Осындай жұмыстарды ойдағыдай атқару үшін тәрбиешінің балаға берер әсері болу керек. Мысалы: балаға сенім қалыптастыру үшін «сен білесің», «сенің қолыңнан келеді», « үйренесің» деген сөздер қажет. Баланың өз ойынан шыққан жетістігін жоғары бағалап, мадақтап, көтермелеп отыру керек.

Slide 8 Slide 9

Бала бойында логикалық танымдық қызығушылықты арттыру үшін мына мәселелерді есте сақтау керек:

Slide 10

Қорыта келе: күн әлемді жарықпен жылумен нұрландырса, өз еліміздің мәртебесінің биіктеуіне біздің жас ұрпағымыз өз үлесін қосамын деп сенемін.

1. Оқутудың қай түрін қолдансақ та ең бастысы - балаға деген сенім, баланың өз ісіне жауап беру мүмкіндігіне сүйене отырып, оған деген сенімді арттыру.

2. Жаңа технологияның талаптарына сай тәрбиешіге арналған әдістемелік кітаптар және балалардың жазылуына жаңа типтегі оқулықтар қажет.

3. Бұл айтылғандар жаңа технологияның барлық мүмкіндіктерін әлі толық ашпайды. Оның басқада талай тиімді тұстарын күнделікті ұстаздық тәжірибемізден анықтай беретінімізге сенемін.

Slide 11

Көңіл қойып тыңдағаныңызға рахмет!


Ұқсас жұмыстар
Мектепке дейінгі жастағы балалардың математикалық түсініктерін қалыптастыруды жоспарлау
Мектеп жасына дейінгі балалардың тіл дамыту әдістемесінің ғылым ретінде қалыптасуы
Мектеп жасына дейінгі балалардың қабылдауын дамыту: психологиялық әдістемелер мен диагностикалық тәсілдер
Мектеп жасына дейінгі балаларда геометриялық пішіндер ұғымын қалыптастыру: әдістеме және тәжірибе
Мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу және құрастыру әрекеттері арқылы бейнелеу қабілеттері мен шығармашылығын дамыту
Кіші мектеп жасына дейінгі балалардың сенсорлық қабілетін дамыту: Садыкова Гулнур Женісбековнаның тәжірибесі
Мектеп жасына дейінгі балалардың еңбек тәрбиесін ұйымдастыру мен әдістемесі
Мнемотехника әдісінің мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамытудағы маңызы
Дидактикалық ойындар арқылы мектеп жасына дейінгі балаларда қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру
Мектеп жасына дейінгі балалардың дамуындағы ойынның психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz