Мектеп жасына дейінгі балалардың математикалық түсініктерін дамыту жұмыстарын жоспарлау




Презентация қосу
Мектеп жасына дейінгі балалардың
математикалық түсініктерін дамыту
жұмыстарын жоспарлау.
Жоспар
1.1.Жылдық, айлық және күнделікті жоспардағы қарапайым
математикалық түсініктерін қалыптастыру міндеттерінің
шешілуі.
1.2 Күнделікті жоспарға және жұмыстың есебіне қойылатын
талаптар.
2.1 Математикалық ұғымдар деңгейін анықтаубағытында
түрлі әдістемелік тәсілдер мен құралдарды қолдану.
2.2 Мектепке дейінгі ұйымдарда, баланың математикалық
ұғымдар деңгейін есепке алуда компонентті даму
индикаторлары диагностика құралы ретінде.
Математика
Есептеуді санамалап айтуды,
Үйрететін жаңа пәнің бар мұнда
Шабыт берер ойың менен санаңа
Талант көзін ашар барлық балаға.
Есептеуге жүйрік болсаң жасыңнан,
Математикаға орын берсең басыңнан
Барлық ғылым соған үйір болады
Досың солар- табылатын қасыңнан.
Балалардың зейінін тұрақтандыру, қабылдауын және танымдық қабілетін
жоғарылату. Оқу іс-әрекетіне, ойын әрекетіне белсенді қатысу шығармашылық
ізденіске талпындыру жаңа әдіс- тәсілдерді қолдану. Сабақты қызықты өткізу
үшін қосымша материалдар пайдаланамын,сол себепен мен өзімнің тәрбиелеп
жүрген балаларыма оқу тәрбие үрдісінде болып жатқан жаңалықтарды
пайдаланып келемін. Мектеп жасына дейінгі балалар кішігірім математикалық
терминдер, геометриялық пішіндердің атауларын (дөңгелек, үшбұрыш,
төртбұрыш) және олардың элементтері
Біз балаларға әр түрлі тапсырмаларды
береміз, тапсырмаларды орындау
барысында мыналарды үйренеді :
Математика сабағында баланың ой еңбегі мен қабілетін
Осы айтылған әдіс- тәсілдердің бәрін жүзеге асыру оңай
Осындай жұмыстарды ойдағыдай атқару үшін тәрбиешінің балаға берер әсері болу керек.
Мысалы: балаға сенім қалыптастыру үшін «сен білесің», «сенің қолыңнан келеді», «
үйренесің» деген сөздер қажет. Баланың өз ойынан шыққан жетістігін жоғары бағалап,
мадақтап, көтермелеп отыру керек.

Көрнекілік арқылы деген тарауымда балаларға көрсетет
Бала бойында логикалық танымдық қызығушылықты арттыру үшін мына
мәселелерді есте сақтау керек:

Қорыта келе: күн әлемді жарықпен жылумен нұрландырса, өз
еліміздің мәртебесінің биіктеуіне біздің жас ұрпағымыз өз үлесін
қосамын деп сенемін.
1. Оқутудың қай түрін қолдансақ та ең бастысы – балаға деген
сенім, баланың өз ісіне жауап беру мүмкіндігіне сүйене отырып,
оған деген сенімді арттыру.
2. Жаңа технологияның талаптарына сай тәрбиешіге арналған
әдістемелік кітаптар және балалардың жазылуына жаңа типтегі
оқулықтар қажет.
3. Бұл айтылғандар жаңа технологияның барлық мүмкіндіктерін
әлі толық ашпайды. Оның басқада талай тиімді тұстарын
күнделікті ұстаздық тәжірибемізден анықтай беретінімізге
сенемін.
Көңіл қойып
тыңдағаныңызғ а
рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Қолданып жүрген санамақтарымнан мысал келтірейін
Уақытты бағдарлау
Мектеп жасына дейінгі балаларды қарпайым математикаға үйретудегі әдістемелік жетекшілік
Дидактикалық ойындар арқылы мектеп жасына дейінгі балада қарапайым математикалық түсініктердің қалыптасуы
Балабақшадағы балаларға айналаны қоршаған ортамен таныстыру
Мектеп жасына дейінгі балалардың логикалық ойлау қабілетін дамытуды педагогикалық тұрғыдан негіздеу
Таным білім беру саласы
МАТЕМАТИКАЛЫҚ ТҮСІНІКТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Тіл дамыту әдістемесі
Дамыту технология Рөлдік технологиясы ойындар
Пәндер