Қолданып жүрген санамақтарымнан мысал келтірейін




Презентация қосу
Мектеп жасына дейінгі балалардың
математикалық түсініктерін дамыту
жұмыстарын жоспарлау.
«Мектепке дейінгі балалардың қарапайым
математикалық түсініктерін қалыптастыру» –
педагогика ғылымдары жүйесі қатарында, мектеп
жасына дейінгі балаларды - бастауыш мектептегі
негізгі оқу пәндерінің бірі болып саналатын
математиканы меңгеруге және қабылдауға даярлау
мақсатында қолданылады. Сонымен қатар қарапайым
математикалық түсініктерді қалыптастырудың мектеп
жасына дейінгі балалардың танымдық және ойлау іс-
әрекеттерін, ақыл-ой белсенділігін дамытудағы
маңызын, қоршаған ортаны тануда аса маңызды
болып саналатын ақыл-ой әрекетінің
қалыптасуындағы әсерін зерттеп, зерделеп
түсіндіреді.
Ежелгі
Математика сабағында баланың ой еңбегі мен
қабілетін арттыру және дамытудың тиімді әдістерін
қалыптастыра білу керек:

Қолданып жүрген санамақтарымнан мысал келтірейін.
Саусақтарды салалап,
Кел санайық санамақ.
Бірім – бірлік,
Екім – елік,
Үшім – үскі,
Төртім – түскі,
Бесім – бесік,
Алтым – асық,
Жетім – желке,
Сегізім – серке,
Тоғызым – торқа,
Оным – олжа,
Санамақты санадық
Енді сәл дем алалық.
Математикалық алғашқы ұғымдарды қалыптастыру сабақтарында, қазақ ақын-
жазушылырының ауыз әдебиет үлгілерін – санамақтарды, жұмбақтарды,
жаңылтпаштарды, санамаққа лайықты еңбектерін ойынға пайдалануға болады.
Мектеп жасына дейінгі балаларды оқытуда ойын технологиясын
пайдалану қажет. Өйткені мектеп жасына дейінгі балалардың негізгі
әрекеті ойын болғандықтан, әрбір педагог ойын технологиясын жетік
меңгеруі тиіс деп санаймын. Ойын барысында балалар тілдесу
ережелерімен танысады. Біз балаларға әр түрлі тапсырмаларды
береміз, тапсырмаларды орындау барысында мыналарды үйренеді :

Қорытындылай келе: әр баланың жеке қабілетін анықтап, оны белгілі бір бағытқа
жетелеу, ұстаз парызы. Шығармашылық жаттығулар балалардан тек қана
математикадан білім емес күнделікті өмірде кездесетін әртүрлі жағдайға байланысты
білімді талап ететін тапсырмалар. Балалардың байғақыштығын дамытуға негізделген
логикалық ойлауды дамыта оқытуды негіздеу үшін логикалық ойлау ұғымын терең
түсіну керек. «Ойлау-логиканың заңдылықтармен формаларына бағынады. Көптеген
адамдар логикалық ойлайды, бірақ өздерінің ойлауы логика заңдылықтары мен
формалары арқылы болып жатқанын білмейді.» В.Кириллова Бұл-өте қиын, аса
жауапты, бірақ игілікті мол ардақты жұмыс. [4] Баланың логикалық танымдық
қызметін арттырудың бір жолы берілген материалдың теориялық мәні мен өмірлік
тәжірибеде қолданысын ашып беру болып табылады. Егер бала берілген материалдың
өмірлік тәжірибеде кеңінен қолданып және әрбір іс-әрекетті өткен материалдармен
байланысты екеніне көз жеткізсе білімге деген ынтасы артады
Назарларыңызға рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Кейде әйелдердің тұрмысқа шықпай, ұрпақ жалғастыру
Квадрат түбірі бар өнектерді түрлендіру
Мәдениеттің мәтіндік концециялары
Уоррен Баффеттің бизнес жоспары
ӨШПЕНДІЛІК ТІЛІ БЕЛГІЛЕРІ - Біз және олар, өзіміз және басқалар болып бөліну
Рационал теңсіздік
ҚАТАРЛАР ТЕОРИЯСЫ
Санның квадратын табу
Сан логарифмі әне оның қасиеттер
Ондық бөлшекті натурал санға бөлу
Пәндер