Қолданып жүрген санамақтарымнан мысал келтірейін
Презентация қосу
Мектеп жасына дейінгі балалардың
математикалық түсініктерін дамыту
жұмыстарын жоспарлау.
«Мектепке дейінгі балалардың қарапайым
математикалық түсініктерін қалыптастыру» –
педагогика ғылымдары жүйесі қатарында, мектеп
жасына дейінгі балаларды - бастауыш мектептегі
негізгі оқу пәндерінің бірі болып саналатын
математиканы меңгеруге және қабылдауға даярлау
мақсатында қолданылады. Сонымен қатар қарапайым
математикалық түсініктерді қалыптастырудың мектеп
жасына дейінгі балалардың танымдық және ойлау іс-
әрекеттерін, ақыл-ой белсенділігін дамытудағы
маңызын, қоршаған ортаны тануда аса маңызды
болып саналатын ақыл-ой әрекетінің
қалыптасуындағы әсерін зерттеп, зерделеп
түсіндіреді.
Ежелгі
Математика сабағында баланың ой еңбегі мен
қабілетін арттыру және дамытудың тиімді әдістерін
қалыптастыра білу керек:
Қолданып жүрген санамақтарымнан мысал келтірейін.
Саусақтарды салалап,
Кел санайық санамақ.
Бірім – бірлік,
Екім – елік,
Үшім – үскі,
Төртім – түскі,
Бесім – бесік,
Алтым – асық,
Жетім – желке,
Сегізім – серке,
Тоғызым – торқа,
Оным – олжа,
Санамақты санадық
Енді сәл дем алалық.
Математикалық алғашқы ұғымдарды қалыптастыру сабақтарында, қазақ ақын-
жазушылырының ауыз әдебиет үлгілерін – санамақтарды, жұмбақтарды,
жаңылтпаштарды, санамаққа лайықты еңбектерін ойынға пайдалануға болады.
Мектеп жасына дейінгі балаларды оқытуда ойын технологиясын
пайдалану қажет. Өйткені мектеп жасына дейінгі балалардың негізгі
әрекеті ойын болғандықтан, әрбір педагог ойын технологиясын жетік
меңгеруі тиіс деп санаймын. Ойын барысында балалар тілдесу
ережелерімен танысады. Біз балаларға әр түрлі тапсырмаларды
береміз, тапсырмаларды орындау барысында мыналарды үйренеді :
Қорытындылай келе: әр баланың жеке қабілетін анықтап, оны белгілі бір бағытқа
жетелеу, ұстаз парызы. Шығармашылық жаттығулар балалардан тек қана
математикадан білім емес күнделікті өмірде кездесетін әртүрлі жағдайға байланысты
білімді талап ететін тапсырмалар. Балалардың байғақыштығын дамытуға негізделген
логикалық ойлауды дамыта оқытуды негіздеу үшін логикалық ойлау ұғымын терең
түсіну керек. «Ойлау-логиканың заңдылықтармен формаларына бағынады. Көптеген
адамдар логикалық ойлайды, бірақ өздерінің ойлауы логика заңдылықтары мен
формалары арқылы болып жатқанын білмейді.» В.Кириллова Бұл-өте қиын, аса
жауапты, бірақ игілікті мол ардақты жұмыс. [4] Баланың логикалық танымдық
қызметін арттырудың бір жолы берілген материалдың теориялық мәні мен өмірлік
тәжірибеде қолданысын ашып беру болып табылады. Егер бала берілген материалдың
өмірлік тәжірибеде кеңінен қолданып және әрбір іс-әрекетті өткен материалдармен
байланысты екеніне көз жеткізсе білімге деген ынтасы артады
Назарларыңызға рахмет!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz