Көркем әдебиет
Презентация қосу
Көркем әдебиетпен
Көркем әдебиетпен
жұмыс істеу
жұмыс істеу
әдістемесі
әдістемесі
1. Балаларды жан-жақты
тәрбиелеуде көркем әдебиетгің
маңызы.
2. Балалардың жас ерекшелігіне
қарай көркем шығармаларды іріктеу
принциптері. кітаппен жұмыс істеу.
3. Тәрбиешінің мәнерлеп оқуға
даярлығы.
4. Балаларды кітаптың мұқабасымен
таныстыру.
5.Мұқабаға педагогикалық және
эстетикалық талап.
6.Сабақтан тыс уақытта кітаппен
жұмыс істеу.
7.Балабақшадағы кітап бұрышының
маңызы және оны безендіру.
Көркем әдебиет
Әдебиет пәні бала өнер туындысын
тануда қажетті біліммен, біліктілік
дағдылармен қаруландырып, онда
көркем бейнені қабылдауға қажетті сезім
сергектігін, шығарманы мазмұн мен түр
бірлігінде, көркемдік тұтастыққа
қабылдай білуді; шығармада
кескінделген мінездер сырын, шығарма
идеясын, жаазушы позициясын шығарма
арқауына сүйене отырып ашуды; өзіндік
ой толғамында дербестік, идеялық-
көркемдік құндылығы жоғары
туындыларды ғана қалайтын
талғампаздықты, көркем туындыларды
салыстыра отырып, қарастыра алу
біліктерін қалыптастыруды көздейді.
Көркем әдебиет
• Балалар әдебиеті — балаларға арналып жазылған
әдеби шығармалар. Сондай-ақ, арнайы балаларға
арналып жазылмағанымен, олардың ойлау, түсіну
қабілетіне, талғамына, арман-қиялына әсеретіп, өзіне
балаларды тартатын көркем шығармаларды да
Балалар әдебиеті қатарына жатқызуға болады.
Балаларәдебиеті — сөз өнерінің арналы бір саласы.
Әдебиеттің бұл түріне жататын шығармалар
оқиғасының қызықты да тартымдылығымен,
композициясының ширақтығымен ерекшеленеді.
Көркем әдебиетті оқыту
әдістемесі.
Сөздік әдіс
Берілетін білім ақпараттық сипаттау
болғанда, білімді қалыптастыру, соның
ішінде теориялық білім беру, жаңа
ұғымдарды оқушыға жеткізуде бұл әдіс
өте тиімді. Сөздік әдіс, әсіресе, әдебиет
пәнінің күре тамыры деуге болатындай.
Көрнекілік әдіс
Берілетін білім мазмұны көрнекілікті
тілеп тұрғанда, уақыт үнемдеуде,
әсіресе, оқушы психологиясына әсер ету
мақсаттарында өте тиімді болады.
Сондай-ақ оқушыны сабаққа қызықтыру,
ынталандыру мәселелерінде де маңызы
зор.
Практикалық әдістер
Оқушылардың теориялық білімін
практикада пайдалана білу дәрежелерін
жетілдіреді.Бұл әдіс кітаппен жұмыс
түрлері кезінде жазушы тілі, стилін
анықтауда өте тиімді.
Зерттеу әдісі
Берілетін білімнің ғылымилығын
арттыру, қосымша материалдармен
байыту оқушыларды іздендіру, өз
беттерімен проблеме шештіру
мәселелерінде тиімді. Оқушылардың
өздігінен ойлануы мен іскерлігін, өз
беттерінше қорытынды щығару
дағдыларын жетілдіруде өте пайдалы.
• Тілі жеңіл, көркем
, түсінікті,айқын әрі әсерлі
болуы тиіс. Балалар
әдебиетінің негізгі
мақсаттары: жас
буынның сана-сезімін
оятып, ақыл-ойын
дамыту, оларды
адамгершілікке, отансүйгі
штікке, т.б. ізгі мұраттарға
баулу.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz