Көркем әдебиет




Презентация қосу
Көркем әдебиетпен
Көркем әдебиетпен
жұмыс істеу
жұмыс істеу
әдістемесі
әдістемесі
1. Балаларды жан-жақты
тәрбиелеуде көркем әдебиетгің
маңызы.
2. Балалардың жас ерекшелігіне
қарай көркем шығармаларды іріктеу
принциптері. кітаппен жұмыс істеу.
3. Тәрбиешінің мәнерлеп оқуға
даярлығы.
4. Балаларды кітаптың мұқабасымен
таныстыру.
5.Мұқабаға педагогикалық және
эстетикалық талап.
6.Сабақтан тыс уақытта кітаппен
жұмыс істеу.
7.Балабақшадағы кітап бұрышының
маңызы және оны безендіру.
Көркем әдебиет
Әдебиет пәні бала өнер туындысын
тануда қажетті біліммен, біліктілік
дағдылармен қаруландырып, онда
көркем бейнені қабылдауға қажетті сезім
сергектігін, шығарманы мазмұн мен түр
бірлігінде, көркемдік тұтастыққа
қабылдай білуді; шығармада
кескінделген мінездер сырын, шығарма
идеясын, жаазушы позициясын шығарма
арқауына сүйене отырып ашуды; өзіндік
ой толғамында дербестік, идеялық-
көркемдік құндылығы жоғары
туындыларды ғана қалайтын
талғампаздықты, көркем туындыларды
салыстыра отырып, қарастыра алу
біліктерін қалыптастыруды көздейді.
Көркем әдебиет
• Балалар әдебиеті — балаларға арналып жазылған
әдеби шығармалар. Сондай-ақ, арнайы балаларға
арналып жазылмағанымен, олардың ойлау, түсіну
қабілетіне, талғамына, арман-қиялына әсеретіп, өзіне
балаларды тартатын көркем шығармаларды да
Балалар әдебиеті қатарына жатқызуға болады.
Балаларәдебиеті — сөз өнерінің арналы бір саласы.
Әдебиеттің бұл түріне жататын шығармалар
оқиғасының қызықты да тартымдылығымен,
композициясының ширақтығымен ерекшеленеді.
Көркем әдебиетті оқыту
әдістемесі.

Сөздік әдіс
Берілетін білім ақпараттық сипаттау
болғанда, білімді қалыптастыру, соның
ішінде теориялық білім беру, жаңа
ұғымдарды оқушыға жеткізуде бұл әдіс
өте тиімді. Сөздік әдіс, әсіресе, әдебиет
пәнінің күре тамыры деуге болатындай.
Көрнекілік әдіс
Берілетін білім мазмұны көрнекілікті
тілеп тұрғанда, уақыт үнемдеуде,
әсіресе, оқушы психологиясына әсер ету
мақсаттарында өте тиімді болады.
Сондай-ақ оқушыны сабаққа қызықтыру,
ынталандыру мәселелерінде де маңызы
зор.
Практикалық әдістер
Оқушылардың теориялық білімін
практикада пайдалана білу дәрежелерін
жетілдіреді.Бұл әдіс кітаппен жұмыс
түрлері кезінде жазушы тілі, стилін
анықтауда өте тиімді.
Зерттеу әдісі
Берілетін білімнің ғылымилығын
арттыру, қосымша материалдармен
байыту оқушыларды іздендіру, өз
беттерімен проблеме шештіру
мәселелерінде тиімді. Оқушылардың
өздігінен ойлануы мен іскерлігін, өз
беттерінше қорытынды щығару
дағдыларын жетілдіруде өте пайдалы.
• Тілі жеңіл, көркем
, түсінікті,айқын әрі әсерлі
болуы тиіс. Балалар
әдебиетінің негізгі
мақсаттары: жас
буынның сана-сезімін
оятып, ақыл-ойын
дамыту, оларды
адамгершілікке, отансүйгі
штікке, т.б. ізгі мұраттарға
баулу.

Ұқсас жұмыстар
Көркем әдебиет стилі
Шығарманың тілі
Ауызекі Көркем сөйлеу стилі әдебиет стилі
Публицистикалық стиль
Әдебиет сабақтарында көркем шығармамен жұмыс істеу кезеңдері
СЫН - ӘДЕБИЕТТАНУ ҒЫЛЫМЫНЫҢ БІР САЛАСЫ
Стиль түрлері
Стиль және оның түрлері
Әдебиетті оқытудың инновациялық әдістемесі, технологиясы
ӘДЕБИЕТТАНУ ЖӘНЕ ОНЫҢ САЛАЛАРЫ
Пәндер