Жағдаяттық технологиялар




Презентация қосу
Қазіргі оқу-тəрбие
үлерісіндегі тəрбие
технологиялары

Мақсаты: ң
ұ мы с ын ы
тәрбие ж
замануи е н
я ла р ы м
технологи
танысу
тәрбие әдістерін тиімді
пайдалану жолдарын
қарастыру
Замануи тәрбие технологиясы – тәрбие
мақсаттарына қол жеткізуге мүмкіндік
беретін оқыту формаларының,
әдістерінің, жолдарының, тәсілдерінің
және тәрбие құралдарының
жиынтығы. Бұл дамыту, оқыту және
тәрбие процестеріне ықпал ететін
тәсілдердің бірі.
Қазіргі заманғы класс жетекшісі
Сыныптың күнделікті
өмірі мен қызметін
бақылайды, болжам
жасайды, талдайды ,
ұйымдастырады ,
ынтымақтастықты жүзеге
асырады.
ЖҮЙЕ - КОМПОНЕНТТЕРІ
• Зерттеу
• Бағдарлау
• Жобалау
• Құрастыру
• Ұйымдастыру қызметі
• Бақылау –басқару қызметі
Тәрбие шарасында
орындалатын 4 кезең:
Мақсатты жорамалдау;
Жоспарлау;
Мақсатты іске асыру;
Нәтижелерді талдау.
Тәрбие технологиялары
- Диалогтық (сұхбат) технологиялар
(пікірсайыстар, пікірталастар, дебаттар)
- «Коллаж» технологиясы
- Ұжымдық шығармашылық жұмыс
- Шоу-технологиялар
- Топтық проблемалық жұмыс (жобалар дайындау)
- Қарым-қатынас тренингі
- «Ақпарат айнасы» (қабырғаға ілетін
хабарландырулар, стенд түрлері)
- Денсаулық сақтау технологиялары.
- Жағдаяттық технологиялар
1. Диалогтық технологиялар
(пікірсайыс, пікірталас, дебат)
Дебат – зияткерлік жарыс, өз көзқарасын және
пікірін белсенді түрде қорғауды дамыту біліктілігі.
Пікірталас – қандай да бір даулы мәселе мен
проблемалардың шешімін табу мақсатында оларды
талқылау.
Пікірсайыс (ғылыми айтыс) – ақиқатқа көз
жеткізу мақсатында қандай да бір проблема
бойынша екі көзқарасты зерделеу үшін
қолданылатын ынтымақтастықтың формасы.
«Миға шабуыл»
Талқылау нәтижесінде проблемаларды
шешу идеяларын көптеп жинау
Міндетті шарттары:
Сарапшының қорытындысы (жазады)
«Көкектің» қызметі (белгілеу)
Уақытты шектеу (10 – 15 минут)
«Дөңгелек стол» Бұл дебат өткізу
формаларының бір түрі
«Қатынас хаты» (Оқушылардың жазба
жұмыстары, олардың жағдайға, мәселеге көзқарасы.
Жиі «жан айқайы», жаңа ғана болған оқиғаға әсері)
Аяқталмаған әңгіме
«Дүкендегі касса алдында ақшасын жоғалтып алған
қыз жылап тұрды. Оған көмектескім келді, бірақ
оған ақшам болмады. Мен ...»
Қарсы аргументтер
«Мен біреудің көшірмесі болғым келмейді, мен –
дербес тұлғамын».
Ранжирование (таңдау) (не жақсы, ал немене
жаман)

2. «Коллаж» технологиясы
Табылған иллюстрациялар,
цитаталар және қолда бар құралдардан
плакаттар жасау арқылы тақырыпты
немесе проблеманы зерделеуді
болжайды. Топтарда жүзеге асырылады.
6. Қатынас тренингі – топтық
практикалық психология
құралдарының көмегімен балаларды түрлі оң
педагогикалық тәжірибе
аспектілерінің тәжірибесін, қатынас тәжірибесін
(өзара түсіністік тәжірибесін, қатынас тәжірибесін,
мектептік проблемалық жағдаяттардағы мінез-құлық
тәжірибесін) қалыптастыру мақсатындағы педагогикалық
жұмыс формасы. Қатынас тренингтерінде мұнан басқа
қандай да бір педагогикалық аспектілерді көруге болады
ма? Әрине, иә. Түрлі балалар үшін түрлі себептерге
байланысты қатынастың оң тәжірибесінен бөлек басқа да
салдарлары болуы мүмкін: бір-бірімен қарым-қатынастың
өзгеруі, педагогпен қарым-қатынастың өзгеруі, қандай да
бір тұлғалық білім беруді дамыту немесе бекіту. Бірақ бұл
– мақсат ретінде жоспарланған нәтижелер
емес. Жақсы болған жағдайда бұл тәрбиенің
ықтималды болжамдары.
7. «Ақпарат айнасы»
Көпшіліктік графикалық ақпаратқа белсенді қатынас
тәжірибесі.
Психологиялық негіздер.
Назар (ықылас) аудару.
Ықыласты қолдау.
Ақпаратты түсіну.
Қатынас.
Ақпаратқа қатысты іс-әрекет.
Технологиялық тізбек
Алдағы ақпаратқа мақсат қою.
Ақпараттың пайда болуы.
Кері байланыстың ашылуы.
Ақпаратпен жұмыс.
8. Денсаулық сақтау технологиялары
– бұл: педагогтың салауатты өмір салты
дағдыларын меңгерту ұмтылысына құрылған,
оқыту мен тәрбиенің жүйелі тәсілдері;
балалардың сабақта және сабақтан тыс іс-
әрекетінде қолайлы психологиялық ахуал
тудыру;
денсаулық қорғау және салауатты өмір
салтын
насихаттау.
9. Жағдаяттық технологиялар (жағдаятқа
қарай қолданылады)
Сырт көзге қай педагогтің түсінігінде
формалардың қайсысы «жаңа», ал қайсысы
«ескі» екенін анықтау қиын. Оларды белгілі
бір нақты жағдайдағы нәтижелілігі тұрғысынан
қарастыру маңыздырақ.
Дегенмен мұғалімдер мен тәрбиешілер өз
қызметінде қандай технологияны қолданған
күнде, олар оқушы пікіріне құлақ аспаса, олар
не сезініп отырғанын білмесе бұл
технологиялар сәттілік әкелмейді.
Зейін қойып
тыңдағандарыңызға
рахмет

Ұқсас жұмыстар
Білім беру салаларының мазмұнын кіріктіру
ОҚУШЫ АТА - АНА МҰҒАЛІМ
Менеджмент әдістері мен қызметтері
Педагогикалық менеджменттің құрылымдары
Басқару субъектісінің қызметтері
Отбасы әлеуметтануы туралы
Оқушылардың жас
Балалардың жас ерекшеліктері
Білім беру ортасы түсінігінің анықтамасы
САБАҚ ЖОСПАРЫН ҚҰРЫЛЫМДАУ, ОҚУ МАҚСАТЫН ҚОЮ
Пәндер