Уақытты бағдарлау


Slide 1

Балалардың уақыт туралы түсініктерін қалыптастыру

Slide 2

1. 1 Тәулік ұғымы

1. 2. Уақыт кезеңдерінің алмасу кезектігін түсіну және кеше, ьүгін, ертең сөздерінің мағынасын түсіну

1. 3. Ересектер тобындағы балалардың уақытты сезінуін дамыту жолдары

1. 4. Екі өлшемді кеңістікте бағдарлауға үйрету әдістемесі

1. 5. Уақытты бағдарлауды дамыту үшін қолданылатын дидиактикалық ойындар

1. 6. Балаларды уақытты бағдарлауды үйретудің міндеттері. Уақытты сағатпен анықтауға үйрету әдістемесі

2. 1. Қарапайым математикалық түсініктер қалыптастыруда балабақша, мектеп және отбасы жұмысының сабақтастығы.

2. 2. Математиканы оқытудағы қойылатын жаңа талаптар

2. 3. Балабақша және мектептің математика пәні бағдарламасының сабақтастығы

2. 4. Тәрбиешінің шеберлігі мен білім деңгейінкөтерудң формалары (кеңес, әңгімелесу, сабақтарға қатысу, педагогикалық кеңестегі хабарламалар)

2. 5. Қазақ халқы тәжірибесіндегі уақытты бағдарлау ұғымдарын меңгерту әдістемесі

сегодня

Slide 3

Тәулік ұғымы. Уақыт кезеңдерінің алмасу кезектігін түсіну және кеше, бүгін, ертең сөздерінің мағынасын түсінуі. Ересектер тобындағы балалардың уақытты сөзінуін дамыту жолдары. Екі өлшемді кеңістікте бағдарлауға үйрету әдістемесі. Кеңістікті бағдарлауды дамыту үшін қолданылатын дидактикалық ойындар. Балаларға уақытты бағдарлауды үйретудің міндеттері. Уақытты сағатпен анықтауға үйрету әдістемесі.

Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыруда балабақша, мектеп және отбасы жұмысының сабақтастығы. Математиканы оқытуға қойылатын жаңа талаптар. Балабақша мен мектептің математика пәні бағдарламасының сабақтастығы. Тәрбиешінің шеберлігі мен білім деңгейін көтерудің формалары (әңгімелесу, кеңес, сабақтарға қатысу, педагогикалық кеңестегі хабарламалар) .

Мектеп жасына дейінгі балалардың математикалық түсініктерін дамыту жұмыстарын жоспарлау

Мектеп жасына дейінгі ұйымдағы қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру бағытындағы тәрбиелік шараларды жоспарлау түрлері. Жылдық, айлық және күнделікті жоспардағы қарапайым математикалық түсініктерін қалыптастыру міндеттерінің шешілуі. Күнделікті жоспарға және жұмыстын есебіне қойылатын талаптар.

Slide 4 Slide 5

Тәулікті бағдарлау:

Тәуліктің қарама-қарсы бөліктерін анықтай білуін дамыту: таңертең-кеш, күн-түн.

Ересектер мен балалардың іс-әрекеттерінің өзгеруі бойынша тәулік бөлігін ажырата білуге үйрету.

Ересек топтағы мектепке дейінгі жастағы балаларда қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру.

Slide 6

Тәулік бөліктері,

олардың бірізділігі

туралы ұғымдарын

қалыптастыру.

«Кеше», «бүгін», «ертең»

түсініктерімен

таныстыру, жақын

күндердің аттарын

ретімен айтуға үйрету.

«Шапшаң», «тез»,

«баяу» түсініктерін

ажыратуға үйрету.

Уақытты бағдарлау

Slide 7

Үйдегі біздің бала мысық

Бірде тұрды көзін қысып,

Ас үйдегі тамақтан

Екіде жеді шұжықты,

Ыдыста тұрған қаймақты

Үште ішіп құнықты,

Төртте тұрып жуынды

Бесте аунап кілемде

Біраз ойнап жылынды.

Сағат алты болғанда

Балық жеді қутыңдап.

Сағат жеті болғанда

Тышқанмен ойнап, тығылмақ,

Сағат сегіз болғанда

Көзін қысты қуланып,

Сағат тоғыз болғанда

Ертегі тыңдап, қуанып.

Сағат онды соққанда

Ұйқыға кетті тек сонда

Өйткені ол тұрмақшы.

Уақыт бірді соққанда.

Slide 8

Кеңістікті бағдарлау

Өзінің айналасындағы заттардың орналасуын (оң, сол, алда, артта, жоғарыда, төменде, алыс, жақын) анықтауға үйретуді жалғастыру.

Slide 9

Уақыт жөнін адам бағдарлағанда уақыт бейнесінің өзара бірін-бірі толықтыратын әр түрлі екі формасы болады. Олардың бірі -уақыт ұзақтығын тікелей түйсіну, бұл висцераль сезумен шарттасып жатады, мұның негізінде шартты рефлекстер пайда болады. Екіншісі-уақыттың өзін қабылдау, анағұрлым күрделі әрі жетілген бейнелеу формасы бұл болса, жалпылама органикалық негізін де дами келе екінші сигналдық системаның қортындылау функциясымен тығыз байланыста болады. Уақыт ұзақтығын тікелей қабылдау болса, ол біздің қабілетіміз, ешқандай көмекші құралсыз - ақ уақыт бойынша бағдарлау арқылы білінеді. Осы қабілет «уақыт сезу» деп аталады. Алуан түрлі іс-әрекеттерде «уақыт сезу» не темпті сезу ретінде, не ритмді сезу ретінде, не жылдамдыкты сезу ретінде білінеді. Осы сезімді қалыптастыруда көптеген анализатор әрекеті негізінде уақытты дифференциялау тәжірбиесі белгілі бір роль атқарады. Мәселен, «уақытты сезу» дегенге сезіп қабылдаумен қатар логикалық компоненттер де енеді, олар: уақыт өлшеуіштерін білу. Сонымен, «уақыт сезу» деген бірінші және екінші сигналдық системалардың өзара әрекеттесуіне негізделеді.

Slide 10

Мерзім ( уақыт өлшеуіші ) : Бір сәт -1 секунд Сүт пісірім -5 - 10 минут Бие сауым -1, 5 сағат Ет пісірім -2, 5 - 3 сағат Бір түн, бір күн -24 сағат Апта -7 күн Ай -30 - 31 күн Тоқсан -3 ай Жыл -365 күн Ғасыр -100 жыл 1 мүшелмен -12 жыл 1 мүшел -13 жас 2 мүшел -25 жас 3 мүшел -37 жас 4 мүшел -49 жас

Қазақ халқы тәжірибесіндегі уақытты бағдарлау ұғымдарын меңгерту әдістемесі

Slide 11

Сергіту

Қане, сапты түзейік,

Тіземізді бүгейік.

Ыршып алға түсейік,

Ыршып артқа түсейік.

Көбелекше ұшамыз,

Отырамыз, тұрамыз.

Сергітуге мың алғыс!

Slide 12

Назарларыңызға

рахмет!


Ұқсас жұмыстар
Балалардың уақыт туралы түсініктерін қалыптастыру
Баланың сенсорлық мәдениеті - адамзат жасаған сенсорлық мәдениетті меңгеру нәтижесі
Қазақстанда жасөспірімдердің мамандық таңдау дағы ұстанымдары
Дара етістіктерді күрделі етістікке айналдыр
Спорттық бағдарлау
Бункерлі бағдарлау-қоректендіруші құрылғылар
Бункерлі бағдарлау – қоректендіруші және қалталы бункерлі бағдарлау - қоректендіруші құрылғылары
Сызықтарды бағдарлау
Жаратылыстану ғылымдарының философиялық проблемалары
Тәжірибелік дағдылар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz