Өзіндік жұмысты ұйымдастырудың тиімді жолдары




Презентация қосу
Тақырыбы :
Өзіндік жұмысты
ұйымдастырудың тиімді жолдары
Өзіндік жұмыс - кәсіби біліктілік көзі. Өзіндік жұмыс дегеніміз –
мұғалімнің тапсырмасы оның әдістемелік жетекшілігімен, бірақ
қатысынсыз орындалатын оқушылардың жоспарлы жұмыстары.
Өзіндік жұмыс – тек жекелеген пәнді меңгеру ғана емес, сонымен
қатар оқу, ғылыми, кәсіби іскерлік, өзіндегі жауапкершілікті сезіне
білу, дербес жұмыс істеуге үйрену. Сондықтан да өзіндік жұмыс
білікті маман дайындаудың негізгі бір тиімді жолы болып
табылады. Дидактикалық тұрғыдан дұрыс ұйымдастырылған
өзіндік жұмыс білімді тереңдетуге, толықтыруға, дағды мен
іскерлікті қалыптастыруға, танымдық әрекетке қызығуды туғызуға,
таным үрдісінің әдіс-тәсілдерін игеруге, танымдық қабілетінің
дамуына, дамуның дербес жұмыс істеу мәдениетін көтеруге,
шығармашылықпен жұмыс істеуге және ғылыми жұмыспен
айналысуына мүмкіндік жасайды.
Өзіндік жұмыстың тәрбиелік жағдай басым. Ол адамның жеке
басының қасиеттерінің (мақсат, қоюшылық, ізденушілік, қызығу т.б.)
қалыптасуына әсер етеді.
Өзіндік жұмысты ұйымдастыру – сабқтын ең күрделі кезеңі.
Өйткені жұмысты оқушылардың бәрі бірдей бір мезгілде
аяұтамайды. Ол үшін мұғалім оқытудың технологиялық
жаңа тәсілдерін пайдалануы керек. Өз бетінше жұмысты
ұйымдастыруда баланың жеке қасиеттерін ескеріп
жекелей, саралай оқыту әдісін пайдаланған дұрыс. Мұндай
жұмыстың мазмұнын жасау әдістерінің бірін мұғалімнің өзі
айтып береді, ал оқушы – тек орындаушы ғана.
Оқушының өзінідік әрекетінің нәтиежесінде оның
бойында мынадай қасиеттер қалыптасады:
Өзіндік жұмыс дегеніміз сабақ үстінде алған
білімді мұғалімнің Көмегімен және бақылауымен, бірақ
оның қатысынсыз орындайтын жоспарлы жұмыс.

ст ың
ж ұ мы
і нд ік
Өз іл іг і:
и ім д
т ы
к т ик ан
ра ға
м ен п лдану
ео рия ра қо йды
т ы ас а
аст
зерт
те өз пікірін айтып, ұшт кіндік ж
қара летін та мүм
с қ оны дәлелдей алуға;
төңір тырылат ырыпты
е ы ң ізденушілік қабілеті
тере гінде біл н мәсел ,
ңдет енің ұшталады
уге; імді
мәтін құрастыру, тест тапсырмаларын
құрастыру;
әңгіме жазу; түрл тірек-сызбалар
ік
сурет бойынша сөзж естелерд құрастыру;
ұмба
мәтін құрастыру; қтар і толтыру реферат жазу;
құра
стыр ;
рөлдік және у
іскерлік ойындар;
Бастауыш сынып оқушылары
Өзіндік жұмыс
тапсырмалар үшін де өздік жұмыстың маңызы
ы сан алуан зор.Өзіндік жұмысын ұйымдастыр
болып келеді. удың тиімді жолы оқушыға
Атап шамасы жетіп, орындауға мүамкін
айтқанда: дігі болатындай және танымын
арттыратындай, өзіндік көзқарасын
білдіріп,шығармашылықпен
орындай алатындай тапсырмалар
слайдтар жасау; беру. Тапсырма арқылы оқу
презентация баяндама жасау; материалы жан-жақты әрі үлкен
жасау;альбом жоба қорғау; қызығушылықпен меңгеріледі.
жасап, газет
шығару т.б.
Көрсетілген тапсырмаларды мазмұны, қиындық
деңгейөзіндік ерекшелігіне қатысты былай
жіктеуге болады:

таза
теориялық
шығармашалық
тапсырмалар; тапсырмалар;

Танымдық
бағыттағы
тапсырмалар
Рөлдік ойындар арқылы барлық оқушыны жұмысқа
жұмылдыру мүмкіндігі жоғары. Мұғалім тапсырмасына
сәйкес оқушылар өзіне бекітіліп берілген рөлді орындауға
ынтамен кіріседі.
Осы арада
мұғалімнің міндеті:

1.Әр оқушының қабілет-
қарымына қарай рөл бөліп беру;
2.Қалай жүріп-тұруды үйрету;
3.Дауыс мәнеріне көңіл бөлу
4. Рөлді ойнауға мәжбүрлемеу
Соңғы кезде бақылаудың өнімді әрі нәтижеге
бағытталған түрі ретінде тест тапсырмаларын орындау, тест
сұрақтарына жауап беру тәрізді өзіндік жұмыс түрлері жиі
орындалып жүр. Белгілі бір тақырыпты өткенде мұғалім
тарпынан алынатын тест өз алдына, тест сұрақтарын
оқушылардың өзі де құрастыруға ынталы.

Бастауыш сыныпта тест
құрастыртудың тиімді жағы
оны орындау үшін:

Оқушы теориялық ойды қисынды әрі нақты
білімнің қажеттігін берудің қажеттігін
түсінеді;
сауатты жазудың түсінеді;өтілген
маңыздылығын материалды пысықтайды
жан-жақты ізденеді
түсінеді;
Көңіл қойып,
тыңдағандарыңызға
рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Өзіндік жұмыстарды ұйымдастырудың принциптері мен құрылымы
Мақсатына қарай білім мен жаңа білімді дағдыларды жаңа білімді бекіту
ЖҰМЫСЫН ЖҮРГІЗУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ
Өндірісті ұйымдастыру және жобалау
Топты ұйымдастыру
Дене шынықтыру сабағында (волейбол ойынында) оқушылармен топтық жұмысты тиімді ұйымдастыру арқылы теориялық білімін жетілдіру
Негізгі шағын жинақты мектеп
Тренинг ждүргізуші
Кәсіпорындардағы есепке алу - талдау жұмысының қазіргі жағдайы
Шағын жинақты мектептегі бір пәнділік, бір тақырыптық сабақтарды дұрыс ұйымдастыру
Пәндер