Алғашқы Өзін - өзі тәрбиелеуге бейімделудің туындауы




Презентация қосу
Өзін-өзі танудың
баспалдақтары
өмірде бағыт нұсқаушы

биік белеске бастаушы!

-
Ө з і н-
-
ұстанған
өзі
асыл мұратым! т ану

жан-дүниемді ұғатын!
Өзін-өзі тану пәні
мұғалімінің бейнесі
Мұғалім – нұр таратушы
жан
Шабыттандырушы

Ізгілендіруші

Ізденуші Жеке тұлға қалыптастырушы

Оқушы –нұрды іздеуші және аңсаушы жан.
Өзінің өмірлік позициясын
анықтау
Өзіне ,адамдарға,қоршаған ортаға ізгілікті
қарым қатынас жасау

ӨЗІН-ӨЗІ Адамдарға,туыстарына,жақынндарына
көмек беру,қамқорлық көрсету
ТАНУ Өзімен өзі үндестікте өмір сүру,ойы,сөзі және
іс әрекеті шынайы болу
баспалдақтары
Жасампаздық,белсенділік,адамзаттық,отан
сүйгіштік және толеранттық
ӨЗДІГІНЕН таныту
БІЛІМ АЛУ

Адамгершілік тұрғысынан таңдауға даярлығын
таныту өз ойы,сөзі мен ісіне жауапты болу

Қоғамға қызмет ету дағдыларын іс жүзінде дамыту
рухани-адамгершілік білім беру
сабақтарында ескеруге тиісті

• Сабақ тақырыбын балалардың түсінуіне және оған өзіндік
көзқарасын жағымды эмоциясын байқатуға қол жеткізу.

• Адамгершілік ереже мен нормалар жөнінде ұғымдарды
балалармен бірге нақтылай отырып бекіту.

• Оқушы бойында тек жақсылық жасауға ниет,ынта-
ықылас туғызу.
өзінің жеке-
қайталанбайтын жеке тұлғаның әлеуметтік-
ерекшелігін адамгершіліктік басқа да
педагогикалық әрекеттер қасиеттерін үнемі арттырып
талаптарына бағыттау отыру.

Өзін-өзі жетілдіру
білімі мен тәжірибесі
өзін-өзі тәрбиелеудің
кәсіби компетенттігін алғышарттарын
үнемі арттырып отыру құрайды, ол өз кәсіби
жекелігін дамытудағы
үш бағытын меңзейді
Өзін-өзі тәрбиелеу үрдісінің ішкі құрылымы мен негізі
Өзін-өзі тәрбиелеу Мазмұны
үрдісінің негізі мен
құрлымы.Бөлім

Алғашқы Өзін-өзі тәрбиелеуге бейімделудің туындауы
Екінші Өзін-өзі тәрбиелеуде саналы түрде қалыптасқан нақты ішкі шешім

Үшінші Өзіндік анализ /талдау/ жасау, өз-өзіне сыни көзқараспен қарау, өзін-өзі
бағалау негізінде өзін-өзі тәрбиелеудің бағдарламасын құру.

Төртінші Үнемі жүріп отыратын өзіндік сараптама жасау, өзін- өзі бағалау
арқылы аталмыш бағдарламаның жүзеге асуы және сол
үрдіске қажет деп есептелетін барлық әрекет түрлерінің енгізілуі
Атақты оқымысты А.В. Гончаренко

Өзін-өзі
Өзін-өзі тану
тану
сабағы Жағымды
Жағымды
сабағы –– Жағымсыз
Жағымсыз
ар-ұят ойлау
ойлау
ар-ұят сабағы,
сабағы, ойлау
ойлау жүрек
ар-ұят жүрекқағысына,
қағысына,
ар-ұят арқылы
арқылы жүрек
жүрекқағысына,
қағысына, жүйке жүйесіне,
жүйке жүйесіне,
адамның жүйке жүйесіне,
жүйке жүйесіне,
адамның жалпы
денсаулыққа
денсаулыққажақсы,
жақсы,
рухани-адамгершілік жалпы адамның
рухани-адамгершілік денсаулық
денсаулық
адамның
құндылықтары ішкі
ішкі жандүниесіне
жан дүниесіне
құндылықтары жағдайын
жағдайын үйлесімді
дамиды төмендетеді. үйлесімді
дамиды төмендетеді. әсер
әсеретеді.
етеді.

Ұқсас жұмыстар
Жастық шақ кезеңінің психологиясы
Сөзде және қылықтардағы турашылық
Баланың мектепке бейімделуі
Стресстің кезеңдері
Өзін-өзі тану жобасы дегеніміз не
Дін-рухтық тәрбие
Балалар және жастар шығармашылық орталығының ерекшеліктері туралы ақпарат
Стресске тұрақтылық түсінігі
ОЛИГОФРЕНИЯНЫҢ ДИНАМИКАСЫ
ТАНЫМДЫҚ УӘЖДЕМЕЛЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУҒА БАҒЫТТАЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫН ІРІКТЕУ
Пәндер