Алғашқы Өзін - өзі тәрбиелеуге бейімделудің туындауы


Slide 1

Өзін-өзі танудың баспалдақтары

Slide 2 Slide 3

өмірде бағыт нұсқаушы

-

-

биік белеске бастаушы!

ұстанған

асыл мұратым!

жан-дүниемді ұғатын!

Ө з і н-

ө з і

т а н у

Slide 4

Өзін-өзі тану пәні мұғалімінің бейнесі

Шабыттандырушы

Ізгілендіруші

Ізденуші Жеке тұлға қалыптастырушы

Оқушы -нұрды іздеуші және аңсаушы жан.

Мұғалім - нұр таратушы

жан

Slide 5

Адамдарға, туыстарына, жақынндарына көмек беру, қамқорлық көрсету

Өзімен өзі үндестікте өмір сүру, ойы, сөзі және іс әрекеті шынайы болу

Өзінің өмірлік позициясын анықтау

Өзіне, адамдарға, қоршаған ортаға ізгілікті қарым қатынас жасау

Адамгершілік тұрғысынан таңдауға даярлығын таныту өз ойы, сөзі мен ісіне жауапты болу

ӨЗДІГІНЕН БІЛІМ АЛУ

Жасампаздық, белсенділік, адамзаттық, отан сүйгіштік және толеранттық таныту

ӨЗІН-ӨЗІ

ТАНУ

баспалдақтары

Қоғамға қызмет ету дағдыларын іс жүзінде дамыту

Slide 6

рухани-адамгершілік білім беру сабақтарында ескеруге тиісті

Сабақ тақырыбын балалардың түсінуіне және оған өзіндік көзқарасын жағымды эмоциясын байқатуға қол жеткізу.

Адамгершілік ереже мен нормалар жөнінде ұғымдарды балалармен бірге нақтылай отырып бекіту.

Оқушы бойында тек жақсылық жасауға ниет, ынта-ықылас туғызу.

ӨЗІН-ӨЗІ ТАНУ

негізгі мәселелер

Slide 7

кәсіби компетенттігін

үнемі арттырып отыру

Өзін-өзі жетілдіру білімі мен тәжірибесі өзін-өзі тәрбиелеудің алғышарттарын құрайды, ол өз кәсіби жекелігін дамытудағы үш бағытын меңзейді

өзінің жеке-қайталанбайтын ерекшелігін педагогикалық әрекеттер талаптарына бағыттау

жеке тұлғаның әлеуметтік-адамгершіліктік басқа да қасиеттерін үнемі арттырып отыру.

Slide 8 Slide 9

Өзін-өзі тәрбиелеу үрдісінің негізі мен құрлымы. Бөлім

Мазмұны

Алғашқы

Өзін-өзі тәрбиелеуге бейімделудің туындауы

Екінші

Өзін-өзі тәрбиелеуде саналы түрде қалыптасқан нақты ішкі шешім

Үшінші

Өзіндік анализ /талдау/ жасау, өз-өзіне сыни көзқараспен қарау, өзін-өзі

бағалау негізінде өзін-өзі тәрбиелеудің бағдарламасын құру.

Төртінші

Үнемі жүріп отыратын өзіндік сараптама жасау, өзін- өзі бағалау

арқылы аталмыш бағдарламаның жүзеге асуы және сол

үрдіске қажет деп есептелетін барлық әрекет түрлерінің енгізілуі

Өзін-өзі тәрбиелеу үрдісінің ішкі құрылымы мен негізі

Slide 10

Өзін-өзі тану

сабағы -

ар-ұят сабағы,

ар-ұят арқылы

адамның

рухани-адамгершілік

құндылықтары

дамиды

Жағымсыз

ойлау

жүрек қағысына,

жүйке жүйесіне,

жалпы

денсаулық

жағдайын

төмендетеді.

Жағымды

ойлау

жүрек қағысына,

жүйке жүйесіне,

денсаулыққа жақсы,

адамның

ішкі жан дүниесіне

үйлесімді

әсер етеді.

Атақты оқымысты А. В. Гончаренко

Slide 11
Ұқсас жұмыстар
Жастық шақ кезеңінің психологиясы
Мектептен тыс тәрбие жұмыстары
Сөзде және қылықтардағы турашылық
Баланың мектепке бейімделуі
Стресстің кезеңдері
Өзін-өзі тану жобасы дегеніміз не
Дін-рухтық тәрбие
Балалар және жастар шығармашылық орталығының ерекшеліктері туралы ақпарат
Стресске тұрақтылық түсінігі
ОЛИГОФРЕНИЯНЫҢ ДИНАМИКАСЫ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz