Алғашқы Өзін - өзі тәрбиелеуге бейімделудің туындауы



Өзін-өзі танудың баспалдақтары


өмірде бағыт нұсқаушы
-
-
биік белеске бастаушы!
ұстанған
асыл мұратым!
жан-дүниемді ұғатын!
Ө з і н-
ө з і
т а н у

Өзін-өзі тану пәні мұғалімінің бейнесі
Шабыттандырушы
Ізгілендіруші
Ізденуші Жеке тұлға қалыптастырушы
Оқушы -нұрды іздеуші және аңсаушы жан.
Мұғалім - нұр таратушы
жан

Адамдарға, туыстарына, жақынндарына көмек беру, қамқорлық көрсету
Өзімен өзі үндестікте өмір сүру, ойы, сөзі және іс әрекеті шынайы болу
Өзінің өмірлік позициясын анықтау
Өзіне, адамдарға, қоршаған ортаға ізгілікті қарым қатынас жасау
Адамгершілік тұрғысынан таңдауға даярлығын таныту өз ойы, сөзі мен ісіне жауапты болу
ӨЗДІГІНЕН БІЛІМ АЛУ
Жасампаздық, белсенділік, адамзаттық, отан сүйгіштік және толеранттық таныту
ӨЗІН-ӨЗІ
ТАНУ
баспалдақтары
Қоғамға қызмет ету дағдыларын іс жүзінде дамыту

рухани-адамгершілік білім беру сабақтарында ескеруге тиісті
Сабақ тақырыбын балалардың түсінуіне және оған өзіндік көзқарасын жағымды эмоциясын байқатуға қол жеткізу.
Адамгершілік ереже мен нормалар жөнінде ұғымдарды балалармен бірге нақтылай отырып бекіту.
Оқушы бойында тек жақсылық жасауға ниет, ынта-ықылас туғызу.
ӨЗІН-ӨЗІ ТАНУ
негізгі мәселелер

кәсіби компетенттігін
үнемі арттырып отыру
Өзін-өзі жетілдіру білімі мен тәжірибесі өзін-өзі тәрбиелеудің алғышарттарын құрайды, ол өз кәсіби жекелігін дамытудағы үш бағытын меңзейді
өзінің жеке-қайталанбайтын ерекшелігін педагогикалық әрекеттер талаптарына бағыттау
жеке тұлғаның әлеуметтік-адамгершіліктік басқа да қасиеттерін үнемі арттырып отыру.


Өзін-өзі тәрбиелеу үрдісінің негізі мен құрлымы. Бөлім
Мазмұны
Алғашқы
Өзін-өзі тәрбиелеуге бейімделудің туындауы
Екінші
Өзін-өзі тәрбиелеуде саналы түрде қалыптасқан нақты ішкі шешім
Үшінші
Өзіндік анализ /талдау/ жасау, өз-өзіне сыни көзқараспен қарау, өзін-өзі
бағалау негізінде өзін-өзі тәрбиелеудің бағдарламасын құру.
Төртінші
Үнемі жүріп отыратын өзіндік сараптама жасау, өзін- өзі бағалау
арқылы аталмыш бағдарламаның жүзеге асуы және сол
үрдіске қажет деп есептелетін барлық әрекет түрлерінің енгізілуі
Өзін-өзі тәрбиелеу үрдісінің ішкі құрылымы мен негізі

Өзін-өзі тану
сабағы -
ар-ұят сабағы,
ар-ұят арқылы
адамның
рухани-адамгершілік
құндылықтары
дамиды
Жағымсыз
ойлау
жүрек қағысына,
жүйке жүйесіне,
жалпы
денсаулық
жағдайын
төмендетеді.
Жағымды
ойлау
жүрек қағысына,
жүйке жүйесіне,
денсаулыққа жақсы,
адамның
ішкі жан дүниесіне
үйлесімді
әсер етеді.
Атақты оқымысты А. В. Гончаренко

- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz