Отбасы тәрбиесі тәрбие


Slide 1

Тәрбие ісін жоспарлау

Slide 2

Сынып жетекшісінің

іс - қағаздары

Slide 3

• Оқушыларды салауатты өмір салтын ұстануға шақыру, құқықтық, имандылық тәрбиесін беру.

• Тәрбиелік іс -шараларды жастарды өз елін, ел рәміздерін құрметтеуге адалдыққа, азаматтық, саналылық, еңбек сүйгіштік, өзге ұлт өкілдерін сыйлауға, өзара қарым -қатынас жасауға бағыттап жүргізу.

• Оқушыларды өзін -өзі басқару ұйымдарының жұмыстарына тарту, ынтымақ -бірлікке үйрету.

• Сынып жетекшілерінің құжаттарының дұрыс жүргізілуіне көмек беру, оларды өз білімдерін жетілдіруіне ықпал жасау, оқушылармен ынтымақтастық қарым -қатыннас орнату.

• Оқу орнындағы клуб, үйірмелердің дұрыс жұмыс жасауына ықпал ету. Оларға оқушыларды кеңінен қатыстыру.

• Республикалық, облыстық, қалалық, мәдени сауықтыру іс шараларына түрлі сайыстарға, оқушылар мен оқытушыларды қатыстыру.

Тәрбие жұмысының міндеттері

Slide 4

Сынып жетекшісі нені білуі тиіс?

Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңын

Балалар құқығы туралы Конвенция (1993)

Педагогиканы, этнопедагогиканы,

этнопсихологияны, мектеп гигиенасын

Педагогикалық әдепті

Тәрбие жұмысының әдістемесін, теориясын

Еңбек заңының негіздерін

Өз сыныбының тәрбие жұмысы жоспарын жасауды

Тәрбиелік іс - шараны ұйымдастыра алуды:

әңгіме, пікірталас, экскурсия, жорық,

сынып сағаты, т. б

Ата - аналар жиналысын ұйымдастыру және өткізуді

Психологиялық -педагогикалық тесттерді,

анкеталарды, сауалнамаларды өз жұмысында

сапалы пайдалануды

Slide 5

Сынып жетекшісіне

жасалатын қажетті

жағдайлар

Ұйымдастырып жатқан

тәрбие процесін

материалдық - техникалық

жағынан қамтамасыз етуі

Әдістемелік көмек және

әкімшілік тарапынан

қолдауы

Сынып жетекшілігін ғылыми

проблема ретінде жүйелі

түрде ғылыми - теориялық

тұрғыдан түсінуі

Slide 6

Сынып жетекшісінің

не істеуге құқы жоқ ?

Оқушының намысын

қорлауға, қосалқы

ат қойып

кемітуге, т. б

Оқу бағасын

оқушыны жазалау

үшін пайдалануға

Отбасын

(туысқандарын)

оқушыны жазалау

үшін әдейі

пайдалануға

Әріптестерін

сыртынан

жамандауға,

беделін түсіруге

Оқушының сенгіштігін

пайдаланып, уәдесінде

тұрмай әдейі

қате бағдар беруге

Slide 7

Дене шынықтырумен, спортпен

үнемі шұғылдану

Көшеде жүріп - тұру, өрттен

сақтану, суда жүзу тәртіп

ережелерін білу және қатаң сақтау

Білімді, оқу біліктері мен

дағдыларын табандылықпен

игеру

Тәртіпті, қарапайым және кішіпейіл

болу, өзін - өзі басқару органдарының

шешімдерін орындау

Туған өлке табиғатын сақтау,

халық мүлкін қорғау

Ата - ананы, жанұяның ересек

мүшелерін құрметтеу, қарттар мен

кішелерге қамқорлық жасау

Оқуды, еңбекті дұрыс

ұйымдастыру, үйірмелерде

шұғылдану

Мектеп және сынып оқушыларының

өзін - өзі басқару жұмысына араласу

Киім кигенде қарапайымдылық

пен ұқыптылықты сақтай білу

Жалпыға пайдалы іс үшін

адал еңбектану мен өнімді еңбек

етуге қамдану, болашақтағы

мамандығын таңдай білу

Оқушылар ережесі

Slide 8

Оқушы Анты

Мен - Қазақстан азаматы «Сүйікті Отаным Қазақстанның дүние жүзіндегі алдыңғы қатарлы ел болуы үшін сапалы білім аламын. Туған халқымның ата- дәстүрін жалғастырамын. Мемлекеттің Президентін құрметтеймін. Ата Заңды бұлжытпай орындаймын. Қазақстан 2050 жылға дейінгі бағдарламасында айтылған міндеттерді іске асыруға үлес қосамын. Елімнің Туын, Елтаңбасын, Әнұранын, Алтын ұя Мектебімді сыйлап, қастерлеймін» деп Ант етемін !

Slide 9

Оқушылардың

міндеттері

Slide 10

Топ жиналысының

жоспары

І.

1. Топтағы ұйымдастыру жұмыстары

2. Колледж ережесімен таныстыру

3. Топ белсенділерін қайта сайлау

ІІ.

1. Топтағы оқу үлгірімі мәселесі

2. «Нашақорлық» (баяндама)

3. 1-аттестацияға дайындық

ІІІ.

Оқушылардың сабаққа қатысуы

«Қазақ халқының ұлттық киімдері» (баяндама)

1-аттестация қорытындысы

ІV.

І Жарты жылдықта жеткен жетістіктер немесе кемшіліктер туралы

« Шылым шегудің адам организмне зияны» (баяндама)

2-аттестацияға дайындық, сабаққа қатысу

V.

1. Оқушылардың үлгірімі, 2-аттестация қорытындысымен таныстыру

2. «Желтоқсанда асқақтаған рухты сағынамын» (баяндама)

3. Колледж формасының сақталуы туралы

1. 1-семестр сессиясына дайындық

2. «Салауатты өмір салтын қалыптастыру» (баяндама)

3. Кезекшілік, топ бөлмесінің күтімі туралы

VІІ.

Мерекелік күндерді атап өту туралы

«Наурыз береке бастауы» (баяндама)

1-аттестацияға дайындық, ішкі тәртіп

VІІІ.

Топтың сабаққа қатысуы, үлгірімі

«Тәрбие тал бесіктен басталады» (баяндама)

2-аттестацияға дайындық

ІХ.

«Біз оқу жылын қалай аяқтадық? (жалпы қорытынды)

Жазғы демалысты ұйымдастыру

Ағымдағы мәселелер (жөндеу жұмыстары т. б. )

Slide 11

Тәрбие жұмысының

мақсаты мен міндеттері

Мектеп ережесін қалыптастыру

Қоғамдық мүлікке жанашырлықпен қарауға дайындау

Бірін - бірі тыңдауға, сыйлауға, сыпайы қарым - қатынас жасауға үйрету

Дұрыс, әдемі сөйлеуге, ізетті болуға тәрбиелеу

Туған өлкемізді көркейтуге ат салысу

Сыныпта, отбасында, күнделікті өмірде салауатты өмір салтын қалыптастыру

Оқу -құрал, кітапты күтіп ұстауға, кешікпей, сабақтан қалмауға дағдыландыру

Халқымыздың мемлекеттік рәміздерін көздің қарашығындай сақтап, сүю, қастерлеу

Н. Ә. Назарбаевтың 2012 жыл 1 - желтоқсанда «Қазақстанның - 2050” стратегиясы - қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты » атты Қазақстанның халқына Жолдауында айқындалған міндеттерді іске асыруға үлесін қосу.

Slide 12

Тәрбие деңгейінің түрлері

Жоғары деңгей

тәрбиеліктің жақсы

жақтары тұрақты,

өзін - өзі ұйымдастыруы

мен реттеуі және

белсенділігі өте жоғары

Орташа деңгей

тәрбиеліктің жақсы

жақтары басым,

өзін - өзі ұйымдастыруы

мен реттеу қабілеті

бар, бірақ белсенділігі

аз байқалады

Төмен деңгей

тәрбиеліктің жақсы

жақтары аздап білінеді,

бірақ тұрақты емес,

өзін - өзі ұйымдастыруы

мен реттеуі тек

үлкендердің ескертуімен

жүзеге асырылады.

Өте төмен деңгей

адамгершілік жағынан

тәрбиесіздігі басым,

педагогикалық әсермен

түзелуі өте қиын,

өзін - өзі ұйымдастыруы

мен реттеуі дамыған.

Slide 13

Тәрбие деңгейін анықтау әдістері

Қазіргі заман - педагогы - ол практикалық психолог. Ол тәрбие мен оқытуды оқушы туралы объективті мағлұматтар негізінде құруға тырысады. Әрбір оқушының бойында тек өзіне ғана тән таным әрекетінің, эмоциялық өмірінің, жігері мен мінезінің ерекшеліктері болғандықтан, әрбір бала өзіне жеке дара қатынасты талап етеді.

Сынып жетекші - педагог төмендегі берілген әдістерді пайдалануына болады.

Байқау

Әңгімелесу

Шығарма

Сұрақ - жауап

Тест жүргізу

Социограмма

Slide 14

Рухани-адамгершілік

тәрбиесі

Азаматтық-патриоттық,

құқықтық және

полимәдениеттік тәрбие

Отбасы тәрбиесі

Өзін-өзі тану мен

өзін-өзі дамыту

қажеттілігін

қалыптастыру

Еңбек және

экономикалық тәрбие

Кәсіби-шығармашылық

тәрбие

Коммуникативті

мәдениетті

қалыптастыру

Эстетикалық тәрбие

Әлеуметтік - мәнді

және жеке қасиеттерін

қалыптастыру.

Дене тәрбиесі және

салауатты салтты

қалыптастыру

Экологиялық тәрбие

Тәрбие

жұмыстарының

бағыттары

(12)

Интеллектуалды

мәдениетті дамыту

Slide 15

Үйде баланың үй

тапсырмасын

орындауын

қадағалау.

Балалардың өмірі үшін,

оқуы үшін олардың

рухани және қауіпсіз

дамуын, адамгершілік

жағынан қалыптасуын

қамтамасыз ететін жағдайлар жасау.

Жыл мезгілдерінің

ауа - райына

байланысты

киімдерін қадағалау.

Мектеппен тығыз

байланыста болу,

баланы сабақтан

қалдырмау.

Оқушы колледжге кешігіп

қалмау үшін таңертең

уақытты балаларын

үйден шығарып салу.

Бала тәрбиесінің

негізі ата - анада

жатқанын естен

шығармау.

Ата - аналардың міндеті

Көше ережелерін

сақтауға еске

салып тұру.

Баланы оқулықтар

мен басқа оқу

құралдармен толық

қамтамасыз ету.

Мектептегі мәдени

шараларға, баласының сабағына

қатынасуға

міндетті.

Мектепте сынып

жетекшілерімен,

мұғалімдерімен

байланыс жасап,

оқушының оқулықтармен

қамтамасыз етілуін ескеру.

Slide 16

Ата - аналар

жиналысының жоспары


Ұқсас жұмыстар
Тәрбие түрлеріне сипаттама
Экономикалық Отбасы тәрбие
Ана тәрбиесі
Отбасы тәрбиесі
Тәрбиедегі жаңашылдық
МЕКТЕП ПЕДАГОГИКАСЫ
Бала тәрбиесі бесіктен
Ата - аналарға арналған кітабында
Бесік жыры – балаға берілетін алғашқы тәрбие
Отбасы тәрбиесінің негізі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz