Отбасы тәрбиесі тәрбие




Презентация қосу
Сыныпжурналы
Сынып журналы

Тәрбиежұмысының
Тәрбие жұмысының
жоспары
жоспары
Сыныпжетекшісінің
Сынып жетекшісінің
дәптері
дәптері
Нормативтікқұжаттар
Нормативтік құжаттар
папкасы
папкасы
Оқушылардың
Оқушылардың
жекеқұжаттары
жеке құжаттары
Оқушылардыңдиагности-
Оқушылардың диагности-
калық карталары
калық карталары
Тәрбиелікшаралар
Тәрбиелік шаралар
жинақталғанпапкалар
жинақталған папкалар
• • Оқушыларды
Оқушыларды салауатты
салауатты өмірөмір салтын
салтын ұстануға
ұстануға
шақыру, құқықтық, имандылық тәрбиесін
шақыру, құқықтық, имандылық тәрбиесін беру. беру.
• • Тәрбиелік
Тәрбиелікісіс–шараларды
–шаралардыжастарды
жастардыөз өзелін,
елін,ел
ел
рәміздерін
рәміздерін құрметтеуге
құрметтеуге адалдыққа,
адалдыққа, азаматтық,
азаматтық,
саналылық,
саналылық, еңбек сүйгіштік, өзге ұлт өкілдерін
еңбек сүйгіштік, өзге ұлт өкілдерін
сыйлауға, өзара қарым –қатынас жасауға
сыйлауға, өзара қарым –қатынас жасауға бағыттап бағыттап
жүргізу.
жүргізу.
• • Оқушыларды
Оқушыларды өзін өзін -өзі
-өзі басқару
басқару ұйымдарының
ұйымдарының
жұмыстарына
жұмыстарынатарту, тарту,ынтымақ
ынтымақ–бірлікке
–бірліккеүйрету.
үйрету.
• • Сынып
Сынып жетекшілерінің құжаттарыныңдұрыс
жетекшілерінің құжаттарының дұрыс
жүргізілуіне көмек беру, оларды
жүргізілуіне көмек беру, оларды өз білімдерін өз білімдерін
жетілдіруіне
жетілдіруіне ықпал
ықпал жасау,
жасау, оқушылармен
оқушылармен
ынтымақтастық қарым -қатыннас
ынтымақтастық қарым -қатыннас орнату. орнату.
Қазақстан
ҚазақстанРеспубликасының
Республикасының«Білім
«Білімтуралы»
туралы» Заңын
Заңын
Балалар
Балаларқұқығы
құқығытуралы
туралыКонвенция
Конвенция(1993)
(1993)
Педагогиканы,
Педагогиканы,этнопедагогиканы,
этнопедагогиканы,
этнопсихологияны,
этнопсихологияны,мектеп
мектепгигиенасын
гигиенасын
Педагогикалық
Педагогикалықәдепті
әдепті

Тәрбие
Тәрбиежұмысының
жұмысыныңәдістемесін,
әдістемесін,теориясын
теориясын

Еңбек
Еңбекзаңының
заңыныңнегіздерін
негіздерін

Өз сыныбының тәрбие жұмысы жоспарын жасауды
Өз сыныбының тәрбие жұмысы жоспарын жасауды
Тәрбиелік
Тәрбиелікісіс––шараны
шараныұйымдастыра
ұйымдастыраалуды:
алуды:
әңгіме, пікірталас, экскурсия, жорық,
әңгіме, пікірталас, экскурсия, жорық,
сынып
сыныпсағаты,
сағаты,т.б
т.б
Ата
Ата––аналар
аналаржиналысын
жиналысынұйымдастыру
ұйымдастыружәне
жәнеөткізуді
өткізуді

Психологиялық
Психологиялық–педагогикалық
–педагогикалықтесттерді,
тесттерді,
анкеталарды,
анкеталарды, сауалнамаларды өзжұмысында
сауалнамаларды өз жұмысында
сапалы
сапалыпайдалануды
пайдалануды
Ұйымдастырып
Ұйымдастырыпжатқан
жатқан
тәрбие процесін
тәрбие процесін
материалдық
материалдық––техникалық
техникалық
жағынан
жағынан қамтамасызетуі
қамтамасыз етуі

Әдістемелік
Әдістемеліккөмек
көмекжәне
және
әкімшілік
әкімшіліктарапынан
тарапынан
қолдауы
қолдауы

Сынып
Сыныпжетекшілігін
жетекшілігінғылыми
ғылыми
проблема ретінде жүйелі
проблема ретінде жүйелі
түрде
түрдеғылыми
ғылыми––теориялық
теориялық
тұрғыдан түсінуі
тұрғыдан түсінуі
Оқушының
Оқушыныңнамысын
намысын Әріптестерін
қорлауға, қосалқы Әріптестерін
қорлауға, қосалқы сыртынан
сыртынан
ат қойып
ат қойып жамандауға,
кемітуге, т.б жамандауға,
кемітуге, т.б
Отбасын беделін
беделінтүсіруге
түсіруге
Отбасын
(туысқандарын)
(туысқандарын) Оқу
Оқубағасын
бағасын
оқушыны жазалау
оқушыны жазалау оқушыны
оқушыныжазалау
жазалау
үшін әдейі
үшін әдейі үшін пайдалануға
үшін пайдалануға
пайдалануға
пайдалануғаОқушының
Оқушыныңсенгіштігін
сенгіштігін
пайдаланып,
пайдаланып,уәдесінде
уәдесінде
тұрмай әдейі
тұрмай әдейі
қате
қатебағдар
бағдарберуге
беруге
Жалпыға пайдалы іс үшін
адал еңбектану мен өнімді еңбек
етуге қамдану, болашақтағы
мамандығын таңдай білу
Киім кигенде қарапайымдылық
пен ұқыптылықты сақтай білу
Мектеп және сынып оқушыларының
өзін - өзі басқару жұмысына араласу
Оқуды, еңбекті дұрыс
ұйымдастыру, үйірмелерде
шұғылдану
Ата – ананы, жанұяның ересек
мүшелерін құрметтеу, қарттар мен
кішелерге қамқорлық жасау
Туған өлке табиғатын сақтау,
халық мүлкін қорғау
Тәртіпті, қарапайым және кішіпейіл
болу, өзін - өзі басқару органдарының
шешімдерін орындау
Білімді, оқу біліктері мен
дағдыларын табандылықпен
игеру
Көшеде жүріп – тұру, өрттен
сақтану, суда жүзу тәртіп
ережелерін білу және қатаң сақтау
Дене шынықтырумен, спортпен
үнемі шұғылдану
Мен – Қазақстан азаматы «Сүйікті Отаным
Қазақстанның дүние жүзіндегі алдыңғы қатарлы ел
болуы үшін сапалы білім аламын. Туған халқымның
ата- дәстүрін жалғастырамын. Мемлекеттің
Президентін құрметтеймін. Ата Заңды бұлжытпай
орындаймын. Қазақстан 2050 жылға дейінгі
бағдарламасында айтылған міндеттерді іске асыруға
үлес қосамын. Елімнің Туын, Елтаңбасын, Әнұранын,
Алтын ұя Мектебімді сыйлап, қастерлеймін» деп Ант
етемін !
Оқушылар ережесін, Сыныпта тәртіпсіз,
антын, әдептілік үлгірмеуші оқушыларды
ережесін бұлжытпай
орындау болдырмау

Сыныпта, отбасында,
Халқымыздың мемлекеттік
күнделікті өмірде
рәміздерін көздің
салауатты өмір
қарашығындай сақтап,
сүю, қастерлеу салтын қалыптастыру

Туған өлкемізді Мектептің қоғамдық
көркейтуге ат салысу жұмыстарға қатысу

Қазақстан – 2050
бағдарламасындағы жалпыға Оқушы антына
бірдей міндеттерді адал болу
іске асыруға ат салысу
І.
1. Топтағы ұйымдастыру жұмыстары
2. Колледж ережесімен таныстыру
3. Топ белсенділерін қайта сайлау

ІІ.
1. Топтағы оқу үлгірімі мәселесі
2. «Нашақорлық» (баяндама)
3. 1-аттестацияға дайындық

ІІІ.
1.Оқушылардың сабаққа қатысуы
2.«Қазақ халқының ұлттық киімдері» (баяндама)
3.1-аттестация қорытындысы

ІV.
1.І Жарты жылдықта жеткен жетістіктер немесе кемшіліктер туралы
2.« Шылым шегудің адам организмне зияны» (баяндама)
3.2-аттестацияға дайындық, сабаққа қатысу

V.
1. Оқушылардың үлгірімі, 2-аттестация қорытындысымен таныстыру
2. «Желтоқсанда асқақтаған рухты сағынамын» (баяндама)
3. Колледж формасының сақталуы туралы


1. 1-семестр сессиясына дайындық
2. «Салауатты өмір салтын қалыптастыру» (баяндама)
3. Кезекшілік, топ бөлмесінің күтімі туралы

VІІ.
1.Мерекелік күндерді атап өту туралы
2.«Наурыз береке бастауы» (баяндама)
3.1-аттестацияға дайындық, ішкі тәртіп

VІІІ.
1.Топтың сабаққа қатысуы, үлгірімі
2.«Тәрбие тал бесіктен басталады» (баяндама)
3.2-аттестацияға дайындық

ІХ.
1.«Біз оқу жылын қалай аяқтадық? (жалпы қорытынды)
2.Жазғы демалысты ұйымдастыру
3.Ағымдағы мәселелер (жөндеу жұмыстары т.б.)
Мектеп ережесін қалыптастыру
Қоғамдық мүлікке жанашырлықпен
қарауға дайындау
Бірін – бірі тыңдауға, сыйлауға, сыпайы
Дұрыс, әдемі қарым – қатынас
сөйлеуге, жасауға үйрету
ізетті болуға
тәрбиелеу
Туған өлкемізді көркейтуге ат салысу
Сыныпта, отбасында, күнделікті өмірде салауатты өмір
салтын қалыптастыру
Оқу –құрал, кітапты күтіп ұстауға, кешікпей, сабақтан қалмауға
дағдыландыру
Халқымыздың мемлекеттік рәміздерін көздің қарашығындай
Н.Ә.Назарбаевтың сақтап,
2012сүю, қастерлеу
жыл 1 – желтоқсанда
«Қазақстанның - 2050” стратегиясы –
қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты »
атты Қазақстанның халқына Жолдауында
айқындалған міндеттерді іске асыруға үлесін
Жоғары деңгей Орташа деңгей
тәрбиеліктің жақсы
тәрбиеліктің жақсы тәрбиеліктің жақсы
тәрбиеліктің жақсы жақтары басым,
жақтары тұрақты, жақтары басым,
жақтары тұрақты, өзін - өзі ұйымдастыруы
өзін - өзі ұйымдастыруы өзін - өзі ұйымдастыруы
өзін - өзі ұйымдастыруы мен реттеу қабілеті
мен реттеуі және мен реттеу қабілеті
мен реттеуі және бар, бірақ белсенділігі
белсенділігі өте жоғары бар, бірақ белсенділігі
белсенділігі өте жоғары аз байқалады
аз байқалады

Төмен деңгей Өте төмен деңгей
тәрбиеліктің жақсы
тәрбиеліктің жақсы адамгершілік жағынан
жақтары аздап білінеді, адамгершілік жағынан
жақтары аздап білінеді, тәрбиесіздігі басым,
бірақ тұрақты емес, тәрбиесіздігі басым,
бірақ тұрақты емес, педагогикалық әсермен
өзін - өзі ұйымдастыруы педагогикалық әсермен
өзін - өзі ұйымдастыруы түзелуі өте қиын,
мен реттеуі тек түзелуі өте қиын,
мен реттеуі тек өзін - өзі ұйымдастыруы
үлкендердің ескертуімен өзін - өзі ұйымдастыруы
үлкендердің ескертуімен мен реттеуі дамыған.
жүзеге асырылады. мен реттеуі дамыған.
жүзеге асырылады.
Қазіргі заман – педагогы – ол практикалық психолог. Ол
Қазіргі заман – педагогы – ол практикалық психолог. Ол
тәрбие мен оқытуды оқушы туралы объективті мағлұматтар негізінде
тәрбие мен оқытуды оқушы туралы объективті мағлұматтар негізінде
құруға тырысады. Әрбір оқушының бойында тек өзіне ғана тән
құруға тырысады. Әрбір оқушының бойында тек өзіне ғана тән
таным әрекетінің, эмоциялық өмірінің, жігері мен мінезінің
таным әрекетінің, эмоциялық өмірінің, жігері мен мінезінің
ерекшеліктері болғандықтан, әрбір бала өзіне жеке дара қатынасты
ерекшеліктері болғандықтан, әрбір бала өзіне жеке дара қатынасты
талап етеді.
талап етеді.
Сынып жетекші – педагог төмендегі берілген әдістерді
Сынып жетекші – педагог төмендегі берілген әдістерді
пайдалануына болады.
пайдалануына болады.
Байқау
Байқау
Әңгімелесу
Әңгімелесу
Шығарма
Шығарма
Сұрақ – жауап
Сұрақ – жауап
Тест жүргізу

Азаматтық-патриоттық,
құқықтық және
полимәдениеттік тәрбие
Рухани-адамгершілік
Интеллектуалды тәрбиесі
мәдениетті дамыту

Кәсіби-шығармашылық
Отбасы тәрбиесі
тәрбие
Тәрбие
Тәрбие
Еңбек және жұмыстарының
жұмыстарының Өзін-өзі тану мен
экономикалық тәрбие бағыттары
бағыттары
өзін-өзі дамыту
қажеттілігін
Дене тәрбиесі және (12)
(12) қалыптастыру
салауатты салтты

қалыптастыру Әлеуметтік – мәнді
және жеке қасиеттерін
қалыптастыру.
Эстетикалық тәрбие

Коммуникативті
мәдениетті
Экологиялық тәрбие
қалыптастыру
Бала тәрбиесінің Оқушы колледжге кешігіп
негізі ата – анада қалмау үшін таңертең
уақытты балаларын
жатқанын естен үйден шығарып салу.
шығармау.

Мектеппен тығыз
байланыста болу,
баланы сабақтан
Жыл мезгілдерінің
қалдырмау. ауа – райына
байланысты
киімдерін қадағалау.

Балалардың өмірі үшін,
оқуы үшін олардың
рухани және қауіпсіз Үйде баланың үй
дамуын, адамгершілік
жағынан қалыптасуын
тапсырмасын
қамтамасыз ететін жағдайлар жасау. орындауын
қадағалау.

Баланы оқулықтар Көше ережелерін
мен басқа оқу
сақтауға еске
құралдармен толық
қамтамасыз ету. салып тұру.

Мектепте сынып
жетекшілерімен, Мектептегі мәдени
мұғалімдерімен шараларға, баласының
байланыс жасап, сабағына
оқушының оқулықтармен
қамтамасыз етілуін ескеру.
қатынасуға
міндетті.
І. Тақырыбы: Жаңа оқу жылына қойылатын мақсат – міндеттер
1. Ата-аналарды құқықтарымен таныстыру
2. Жаңа оқу жылының міндеті
3. Ағымдағы мәселелер.

ІІ. Тақырыбы: Оқушылардың үлгірімі, сабаққа қатысуы
1. І тоқсанның қорытындысы
2. Сабаққа қатысу
3. Оқу ақысы

ІІІ. Тақырыбы: Оқушының сөйлеу мәдениетін қалыптастыру
1. Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру
2. ІІ тоқсанның қорытындысы
3. Оқу ақысы
ІV. Тақырыбы: Оқушының отбасындағы еңбегі
1. Оқушы өміріндегі ойын мен еңбектің рөлі
2.1- семестр қорытындысы
3. Оқу ақысы
V. Тақырыбы: Оқушының тәртібі, үлгірімі
1. 1,2 – аттестация қорытындысы
2. Сабаққа қатысу, үлгірімі
3. Оқу ақысын кесте бойынша төлеу

VІ. Тақырыбы: 1-курстың қорытындысы
1. 3-аттестация қорытындысы
2. Қорытынды бағаларымен таныстыру
3. Жөндеу жұмыстары мәселелері
№ Атқарылатын жұмыс түрлері Уақыты Жауапты
1 Топтағы оқушылардың психологиялық – педагогикалық Топ жетекші
жағдайын зерттеу арқылы қиын баланы анықтау.
Қыркүйек

2 Қиын баланың отбасы жағдайымен түбегейлі танысу
Қыркүйек Топ жетекші

3 Қиын баланы үнемі бақылауда ұстау Үнемі Топ жетекші
4 Қиын бала туралы колледждің тәрбие ісі жөніндегі
орынбасарына мәлімет беру Қыркүйек Топ жетекші

5 Қиын баланы сабақ үстінде назардан тыс қалдырмай,
тапсырманы көбірек беру, нәтижесін тексеріп, мадақтап
Үнемі Топ жетекші
отыру.

6 Топ белсенділеріне көмекші ретінде сайлап, белгілі
тапсырмалар беріп, нәтижесін сұрап отыру. Үнемі Топ жетекші

7 Кейбір жағдайларда оның пікірін тыңдап, топтағы тазалық
жұмыстарына, газет шығару, тәртіпке байланысты
мәселелерге шешім қабылдауға тәрбиелеу. Үнемі Топ жетекші

8 Оның жетістіктерін балаларға үлгі етіп көрсету.
Үнемі Топ жетекші

9 Топ жиналыстарында пікір – сайыстарды көбірек
ұйымдастыру Үнемі Топ жетекші

10 Жалпы сенім артып, жауапкершілікке тартатын
жұмыстармен баланың бос уақытын аз қалдыру Үнемі Топ жетекші

Ұқсас жұмыстар
Тәрбие түрлеріне сипаттама
Экономикалық Отбасы тәрбие
Ана тәрбиесі
Отбасы тәрбиесі
Тәрбиедегі жаңашылдық
МЕКТЕП ПЕДАГОГИКАСЫ
Бала тәрбиесі бесіктен
Ата - аналарға арналған кітабында
Бесік жыры – балаға берілетін алғашқы тәрбие
Отбасы тәрбиесінің негізі
Пәндер