Музыкалық дидактикалық ойындар: түрлері, талаптары және Үш гүл ойынының әдістемесі


Slide 1

Тақырыбы: Музыкалық дидактикалық ойындар

Slide 2

«Бала өмірінде ойынның маңызы зор, ересек адам үшін, еңбектің, жұмыстың, қызметтің қандай маңызы болса, нақ сондай маңызы бар. Бала ойында қандай болса, өскен соң жұмыста да көп жағынан сондай болады. Сондықтан келешек қайраткерді тәрбиелеу алдымен ойыннан басталады». А. С. Макаренко

Slide 3

Музыкалық дидактикалық ойындардың бірнеше түрлері бар. 1. Дыбыс биіктігін естуге арналған музыкалық - дидактикалық ойындар 2. Ырғақ сезімдерін дамытуға арналған ойындар. 3. Диатоникалық естуге арналған ойындар. 4. Тембрлік естуге арналған ойындар. 5. Есте сақтау және естуге арналған ойындар. 6. Музыкалық бейнені, қиял мен шығармашылық қабілеттерін ажыратуға арналған ойындар.

Slide 4 Slide 5

Дидактикалық ойындардың мазмұны мыналарды қамтуы тиіс. 1. Сыныптағы бағдарлама материалға, оның ішінде нақты сабақтың мазмұнына сай болып, тапсырманың мәнің ашу керек. 2. Ойындардағы тапсырмалардығың әр түрлі тәсілмен орындауын қадағалау және оқытудың тәрбиелік ықпал ету қажет ықпалын күшейтуге ықпал ету керек. 3. Дидактикалық ойындар нақты, қысқа, қызықты, тартымды болуы міндетті. 4. Дидактикалық ойындарда қолданылатын материалдар мен көрнекіліктер қарапайым болып, олардың жасалуы мен дайындалуы тез әрі жеңіл болуы шарт. 5. Дидактикалық ойындардың нәтижелері, тапсырма жауаптары қорытындылануы тиіс.

Slide 6 Slide 7 Slide 8

Үш гүл Әуеннің көңіл күйін ажыратып білу қабілетін дамытуға арналғандидактикалық ойын. Ойын құралдары Көрнекілік:картоннан жасалынған үш гүл (гүлдің ортасында көңілді, көңілсіз және ұйықтап жатқан «тұлғаның» суреті салынған), әуеннің үш көңіл күйін көрсетіп жатады. 1. Жәй әуен, Көңілсіз әуен, Көңілді әуен Гүлдердің орына үш күннің көзін немесе үш бұлтты істеп алуға болады. Таратылатыны: Әр балаға әуеннің көңіл күйін білдірітен бір гүлден беріледі. ОЙЫН ШАРТЫ 1. Музыка жетекшісі музыкалық шығарманы ойнайды. Бір бала шығып әуеннің көңіл күйіне сай гүлді алып шығады. Егер де балаға музыкалық шығарма таныс болса, ол бала шығарманы атын және де композиторын атайды. 2. Әр баланың алдында үш гүл жатады. Музыка жетекшісі музыкалық шығараманы ойнайды да балалар әуеннің көңіл күйін ажыратып әуенге сай гүлді алып шығады.

Slide 9 Slide 10

Назар қойып тыңдағандарыңызға рахмет.


Ұқсас жұмыстар
Мектепке дейінгі балалардың ой-өрісі мен сөздік қорын дидактикалық ойындар арқылы дамыту әдістемесі
Дидактикалық ойындар: анықтамасы, мақсаты және оқыту үдерісіндегі рөлі
Музыкалық қабылдаудың түрлері және бастауыш сынып оқушыларының музыкалық қабылдауын дамыту әдістемесі
Маусымдар тақырыбы: дидактикалық ойындар мен оқу орталықтары
Бастауыш сыныптарда ойын технологиясы: дидактикалық ойындар мен бағалау критерийлері
Балабақшадағы денсаулық саласы бойынша дидактикалық ойындар картотекасы
Балаларға арналған таным саласы бойынша дидактикалық ойындар картотекасы
Дидактикалық ойындар арқылы мектеп жасына дейінгі балаларда қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру
Мектепке дейінгі жастағы сенсорлық даму мен тәрбиелеу: теория, әдістемелер және дидактикалық ойындар
Музыкалық қабылдаудың түрлері: психолого-педагогиялық ерекшеліктері мен оқыту әдістемесі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz