Музыкалық дидактикалық ойындар




Презентация қосу
Тақырыбы:
Музыкалық
дидактикалық ойындар
«Бала өмірінде ойынның маңызы зор,
ересек адам үшін, еңбектің, жұмыстың,
қызметтің қандай маңызы болса, нақ
сондай маңызы бар. Бала ойында қандай
болса, өскен соң жұмыста да көп
жағынан сондай болады. Сондықтан
келешек қайраткерді тәрбиелеу алдымен
ойыннан басталады».

А.С.Макаренко
Музыкалық дидактикалық ойындардың

бірнеше түрлері бар.

1.Дыбыс биіктігін естуге арналған музыкалық –
дидактикалық ойындар
2.Ырғақ сезімдерін дамытуға арналған ойындар.
3.Диатоникалық естуге арналған ойындар.
4.Тембрлік естуге арналған ойындар.
5.Есте сақтау және естуге арналған ойындар.
6.Музыкалық бейнені, қиял мен шығармашылық
қабілеттерін ажыратуға арналған ойындар.
Ойын
арқылы бала

білім алады

қоғамды ынтымақтасып
тәрбиеленеді құрметтеуге жұмыс істеуге
үйренеді дағдыланып
Дидактикалық ойындардың мазмұны мыналарды
қамтуы тиіс.
1. Сыныптағы бағдарлама материалға, оның ішінде
нақты сабақтың мазмұнына сай болып, тапсырманың
мәнің ашу керек.
2. Ойындардағы тапсырмалардығың әр түрлі тәсілмен
орындауын қадағалау және оқытудың тәрбиелік ықпал
ету қажет ықпалын күшейтуге ықпал ету керек.
3. Дидактикалық ойындар нақты, қысқа, қызықты,
тартымды болуы міндетті.
4. Дидактикалық ойындарда қолданылатын
материалдар мен көрнекіліктер қарапайым болып,
олардың жасалуы мен дайындалуы тез әрі жеңіл болуы
шарт.
5. Дидактикалық ойындардың нәтижелері, тапсырма
жауаптары қорытындылануы тиіс.
баланың жас
ерекшелігіне
сәйкес;

Оқу-
алдыға танымдық
ұйымдастыру
қойған бағыттылығыме
н сипатталатын ына сәйкес
мақсатына
байланысты ерекшеліктері:

мазмұндық
ерекшелігі
ескерілген
Ойын әдісі мына бағытта жүргізіледі

оқушыларға
үйретудегі жаңа ұғымдар үйрету де,
оқушының меңгертуге үйрену де
міндеті ойын қажетті оқу ойын жарыс
арқылы материалы ойын түрінде
шешіледі құралы ретінде жүргізіледі
пайдаланылады;
Үш гүл
Әуеннің көңіл күйін ажыратып білу қабілетін дамытуға
арналғандидактикалық ойын.
Ойын құралдары
Көрнекілік:картоннан жасалынған үш гүл (гүлдің ортасында көңілді,
көңілсіз және ұйықтап жатқан «тұлғаның» суреті салынған), әуеннің үш
көңіл күйін көрсетіп жатады.
1. Жәй әуен, Көңілсіз әуен, Көңілді әуен
Гүлдердің орына үш күннің көзін немесе үш бұлтты істеп алуға болады.
Таратылатыны: Әр балаға әуеннің көңіл күйін білдірітен бір гүлден
беріледі.
ОЙЫН ШАРТЫ
1. Музыка жетекшісі музыкалық шығарманы ойнайды. Бір бала шығып
әуеннің көңіл күйіне сай гүлді алып шығады. Егер де балаға музыкалық
шығарма таныс болса, ол бала шығарманы атын және де композиторын
атайды.
2. Әр баланың алдында үш гүл жатады. Музыка жетекшісі музыкалық
шығараманы ойнайды да балалар әуеннің көңіл күйін ажыратып әуенге
сай гүлді алып шығады.
Дидактикалық ойындарға қойылатын
талаптар

Тақырып
аясынан
Ойынға берілген уақыт оқушыны
ауытқымай, оның
жалықтырмайтындай болуы
мазмұнын ашуы
қатаң ескеріледі

Оқушының жан-
Ойынның
Ойынға қажетті жақты дамуына,
оқушыға беретін
материалдар танымдық
білімдік және
алдын ала қызметінің
тәрбиелік мәні
даярлануы артуына әсер етуі
болуы
керек.
Назар қойып
тыңдағандары
ңызға рахмет.

Ұқсас жұмыстар
Қазақ тілінде дидактикалық ойындарды пайдалану
Қазақ халық ойындарының жіктемесі балалардың жас
Қазіргі заман талабына сай ойын түрлерін сабақ барысында қолдана білуді үйрету
Мектеп жасындағы балалардың сөйлеу тілін тексерудің негізгі бағыттары
Бастауыш сыныптарда математика сабақтарында ойын технологиясын қолдану
ЛЭПБУК ҚҰМЫРСҚАЛАР
Ойын - психологиялық феномен
Дидактикалық ойындар арқылы мектеп жасына дейінгі балада қарапайым математикалық түсініктердің қалыптасуы
Музыка сабағындағы музыкалық іс-әрекет түрлері мен оқыту әдістемесі
Балабақшаның педагогикалық процесінде дидактикалық ойындар
Пәндер